Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Για να μην κλειδώσει το topic και επειδή βαριέμαι να σβήνω συνεχώς τα "απωθημένα" τρολλαρίσματα μερικών, φροντίστε να μάθετε να συζητάτε ακόμη και αν διαφωνούμε. Δεν είναι τόσο δύσκολο νομίζω...

  • Like 4
  • Απαντ. 119
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ο Τζομπς κατάφερε να φτιάξει αντισυμβατικά καταστήματα αποκλειστικά για τα προϊόντα της Apple. Προσέλαβε αρχιτέκτονες, ντιζάϊνερς, ειδικούς στις φιλοσοφία του ZEN και ψυχολόγους. Πρώτος χρησιμοποίησε το γυαλί σχεδόν παντού και τον απόλυτο μινιμαλισμό. Λογίκο είναι η Apple να θέλει να κατοχυρώσει στοιχεία από τα καταστήματα της.  

 

Το πιθανότερο όσοι κατακρίνεται την Apple να μην έχετε επισκεφτεί κατάστημα της Apple στο εξωτερικό. ( όχι στην Ελλάδα istorm, golden hall και λοιπά)  Έχω μπει σε δύο καταστήματα της  Apple  στο Λονδίνο και ένα στο Παρίσι. Η μέρα με την νύχτα από θέμα εξυπηρέτησης, συμπεριφοράς και διακόσμησης. 

 

 

Πρώτο δεν είναι κανένας πάνω από το κεφάλι σου να κοιτά τι κάνεις ( όχι ότι δεν υπάρχουν κάμερες), μπας και χαλάσεις τίποτα, και να σε ζαλίζει χωρίς να το ζητήσεις. Ενώ κάνεις την δουλειά σου τζάμπα αντί να πας σε ίντερνετ καφέ, υποσυνείδητα έχεις για πολύ ώρα εξοικείωση με το OS X και την ποιότητα του  hardware. 

 

Δεύτερο δεν είναι φορτωμένα όπως όλα μα όλα τα ελληνικά καταστήματα με περιφερειακά και χίλια δυο αξεσουάρ. Δεν πνίγεσαι από ράφια και διαδρόμους. Πάνω σε εντελώς λυτά τραπέζια βρίσκονται  προϊόντα της apple σε τέτοια απόσταση ώστε να μην ενοχλεί ο ένας πελάτης τον άλλο. Δεν υπάρχουν καθόλου διάδρομοι. Με το πρώτο βήμα που κάνεις στην είσοδο του καταστήματος αν δεν έχεις πρόβλημα όρασης, εντοπίζεις αμέσως το προϊόν που σε ενδιαφέρει. 

 

Τρίτο οι υπάλληλοι είναι εκπαιδευμένοι να μην δείχνουν καμία δυσαρέσκεια ή βαριεστημάρα αν μπεις στο κατάστημα απλά για να χαζέψεις και να τσεκάρεις το  email χωρίς να ενδιαφέρεσαι  να  ψωνίσεις το παραμικρό. Είτε είσαι κυριλέ γιάπης είτε ταλαιπωρημένος τουρίστας σου δείχνουν σεβασμό αν τους φωνάξεις αλλιώς δεν σε ενοχλούν καθόλου. Σε αντίθεση με συγκεκριμένα καταστήματα  στην περιοχή του συντάγματος - μη πω ονόματα - που έχουν καραχ@σμ#νους τους τουρίστες.  Σκοπός τους είναι να μπεις μία, δύο, τρεις - δέκα φορές και παραπάνω , να σου γίνει συνήθεια το λειτουργικό του mac ή του iPad και όταν πας σπίτι σου να σου λείψει. 

 

Τέταρτο. Απίστευτη καθαριότητα όχι μόνο στο κατάστημα αλλά και στα προϊόντα. Δεν βλέπει εύκολα βρόμικα πληκτρολόγια, ποντίκια, οθόνες , φθορές από απρόσεκτους επισκέπτες και λοιπά. Προφανώς τα αλλάζουν συστηματικά με καινούρια. 

 

Η διαρρύθμιση, η πληθώρα εξόδων, εισόδων , η ανυπαρξία  σεκιουριτάδων που  παριστάνουν τους μπαμπούλες σε κάνουν να νιώθεις όμορφα χωρίς να έχεις την αίσθηση πως κάποιος σε θεωρεί πιθανό κλέφτη.

 

Κάτι που πολλοί  θα το έχετε νιώσει, αλλά δεν θα έχετε συνειδητοποιήσει ειδικά τους χειμερινούς μήνες είναι η θέρμανση των καταστημάτων. . Οι περισσότεροι πελάτες μπαίνουν με το παλτό τους ή μπουφάν, πιθανότατα έχουν περπατήσει αρκετά  και είναι ζεσταμένοι και δυσφορούν σε ένα ζεστό περιβάλλον. Έτσι  είναι αναγκασμένοι να κρατούν με το ένα χέρι το μπουφάν και με το άλλο να πληκτρολογούν. Προσωπικά στην Αθήνα έχω σκάσει από την ζέστη των καταστημάτων, ειδικά όταν βγαίνω για αγορές και μπαινοβγαίνω. Ζέστη - κρύο, ζέστη - κρύο συνέχεια υποσυνείδητα κοιτά να τελειώνεις να πας κάπου να καθίσεις. Αυτό στο κατάστημα της Apple ειδικά στο Λονδίνο δεν το ένιωσα. Η θέρμανση στα καταστήματα της Apple τον χειμώνα δεν είναι ρυθμισμένη για τους υπάλληλους αλλά για τους πελάτες. Ενώ έξω είχε ψύχρα μέσα ήταν δροσερά. Ούτε ζέστη ούτε παγωνιά. Και δεν παρατήρησα κανένα να βγάζει το παλτό του ή το μπουφάν του. Έτσι στέκεσαι περισσότερη ώρα όρθιο και γνωρίζεις καλύτερα το μηχάνημα που χρησιμοποιείς. 

Λές να πατεντάρει και την καλή συμπεριφορά των υπαλλήλων; Την καθαριότητα του χώρου και των συσκευών; Τη θερμοκρασία του χώρου;

 

Λες η apple να είναι η μόνη που υιοθετεί τις ανωτέρω πρακτικές στα μαγαζιά της;

Ή μήπως δεν υπάρχουν και άλλες εταιρείες που έχουν αντίστοιχες ή και καλύτερες παροχές/συμπεριφορές στα καταστήματά τους;

 

"Οι υπάλληλοι είναι εκπαιδευμένοι να μη δείχνουν καμία δυσαρέσκεια ή βαρεμάρα" γράφεις. Αλήθεια σε ποιο σοβαρό κατάστημα, σοβαρής εταιρείας, δεν εκπαιδεύονται γι' αυτό οι υπάλληλοι ή δεν τους διώχνουν εφόσον δεν έχουν την απαιτούμενη καλή επικοινωνία/συμπεριφορά με τους πελάτες;

 

Άλλωστε όταν πουλάς τόσο ακριβά για τον τομέα σου προϊόντα, όταν τα υπερκοστολογείς σε τέτοιο τραγικό βαθμό θα ήταν αδιανόητο να μην παρέχεις υποδειγματικές υπηρεσίες... θα σε έπαιρναν με τις πέτρες.... Ωστόσο η apple δεν είναι η μόνη που τις προσφέρει. Επίσης η συγκεκριμένη είναι μια προσέγγιση που αρέσει σε εσένα ως πελάτη, κάποιος άλλος ίσως προτιμούσε μια διαφορετική.

 

Κανείς δεν είναι απαραίτητα κάγκουρας επειδή αγνοεί κάποια πράγματα και έχει το δικαίωμα να κρίνει με το αισθητήριό του που του λέει πως αυτό που διαβάζει είναι μια μ****** και μισή άσχετα αν το εφαρμόζουν κι άλλοι. Το ότι το εφαρμόζουν κι άλλοι δε σημαίνει πως η apple κάνει καλά κατά την άποψή του.

 

Τα Mcdonalds αλήθεια πως τα καταλαβαίνεις χωρίς να δεις το σήμα στα μαγαζιά τους;

 

Στην τελική όσα τεχνάσματα και να κάνει κανείς εκείνο που μετράει είναι το προϊόν. Όταν το προϊόν σου έχει αδύναμα σημεία θέτεις σε λειτουργία τα τεχνάσματα... και αυτό ακριβώς είναι που κάνει η apple (και όχι μόνο).

 

Υ.Γ Για όσους "αντιγράφουν" καταστήματα προσπαθώντας να "κλέψουν" πελάτες, δεν χρειάζεται να μιλήσω. Τέτοια μαγαζιά, προσωπικά, μου φέρνουν αναγούλα και οι ιδιοκτήτες τους είναι χειρότεροι από την apple.

  • Like 1
Δημοσ.

Φαντάζομαι όπως και εγώ είμαστε αρκετοί που δεν γράφουμε στο forum,απλά παρακολουθούμε.Κάθε φορά που υπάρχει μια είδηση για την apple κουράζομαι να βρω ένα σοβαρό σχόλιο ανάμεσα στα διάφορα trollaρίσματα.Το πόσο fail εταιρία είναι,το οτι ότι ο άλλος δεν θα αγοράσει προϊόντα της επειδή πατεντάρισε τον εσωτερικό χώρο των καταστημάτων της ( lol ) και άλλα.

Πόσο δύσκολο είναι να καταλάβετε οτι αυτό που συμβαίνει με όλους εσάς που κράζετε δείχνει πόσο επιτυχημένη είναι σαν εταιρία.Πως ειναι οι fan και ορκισμένοι εχθροί του Μουρίνιο για όσους ασχολείστε με ποδόσφαιρο,ένα τέτοιο πράγμα.Εκτός και αν έχετε όλοι μετοχές στη Samsung,στην Microsoft και ανησυχείτε οπότε με συγχωρείτε για την ενόχληση.

Δημοσ.

Δεν μας μπιπ και αυτή η Apple με τις αηδίες της.

Δηλαδή έλεος!

 

Αλλά δεν φταίει αυτή, φταίνε αυτοί που αφήνουν να κάνουν καταχώρηση πατέντας τέτοιες αηδίες!

  • Super Moderators
Δημοσ.

Στην Αμερική όπως θα έπρεπε να ξέρετε το σύστημα τον πατεντών παίζει παντού και όλοι προσπαθούν να κερδίσουν όσο το δυνατον περισσότερα. Δεν είναι δημιούργημα της Apple αλλά το κάνουν ΟΛΟΙ. 

 

Από την άλλη, έχεις καταφέρει σαν εταιρία να δημιουργήσεις καταστήματα όπως τα παρακάτω:

 

uws_photo4.jpg

 

gallery-3.jpg

 

boylston_gallery_photo5.jpg

 

Roy-Zipstein-Apple-Shanghai-01.jpeg

 

 

Και ξαφνικά βλέπεις κάτι σαν:

 

samsung-retail-store-employee.jpg

 

Samsung-Experience-store-575x381.jpg

 

 

Ε τα πατεντάρεις μετά ή όχι??? :P

 

Η Samsung ας πούμε έχει τρελα κέρδη και πωλήσεις και αξιόλογες συσκευές πλεον. Γιατί της είναι τόσο δύσκολο να σχεδιάσει τη δική της ταυτότητα στα καταστήματά της?

 

 

  • Like 3
Δημοσ.

Το ότι είναι business practice εταιρειών δεν δικαιολογεί τη γελοιότητα του εγχειρήματος. Επειδή προσπαθούν να μας πείσουν κάποιοι για παρθενογένεση δεν χρειάζεται να τους ακούμε κιόλας. Επίσης το insomnia.gr είναι τεχνολογικής προέλευσης. Αντίστοιχη αποδοχή θα είχαν και τα McDonald's που αναφέρονται παραπάνω σε online κοινότητα που θα ασχολούνταν με αυτόν τον επιχειρηματικό τομέα.

  • Like 1
Δημοσ.

 

Συμφωνω, αυτο είναι γελοίο :P

 

Απλα κάνει μπαμ πως ο πόλεμος ακόμη καλά πάει μεταξύ των 2 εταιρειών (με τρανταχτα καρφώματα της Sammy όπως αυτο με τα Stores της αλλα και τραγελαφικα οπως αυτο που παρεθεσες)

 

Αυτό που μου κάνει όμως εντύπωση (μιας και ενημερώνομαι αρκετά στα τεχνολογικά δρώμενα) είναι πως σαν είδηση βγάζουν π.χ. την 1 άκυρη πατέντα που κατοχύρωσε (όχι η συγκεκριμένη της είδησης, αυτη που παρέθεσες ας πούμε) και δε βγάζουν σαν είδηση ποοοσες άλλες που καταδεικνύουν μελλοντικά προιόντα ή πράγματα ήδη γνωστά και καινοτόμα. Γιατι αραγε;;; (ρητορική ερώτηση)

 

Edit: Billidanos αυτό ήταν το όλο point του post μου αλλά απ ότι φαίνεται σχεδόν κανείς δε μπορεί (ή μαλλον δε θέλει) να καταλαβει.. ;)

  • Super Moderators
Δημοσ.

εδώ ο άλλος λέει πως όποιον κράζουν περισσότερο είναι και ο πιο επιτυχημένος. τι άλλο να πούμε ..

 

Είμαστε όμως μεγάλα και έξυπνα παιδιά και μπορούμε άνετα να πούμε τις απόψεις μας και να διαφωνήσουμε με επιχειρήματα. :)

Δημοσ.

Είμαστε όμως μεγάλα και έξυπνα παιδιά και μπορούμε άνετα να πούμε τις απόψεις μας και να διαφωνήσουμε με επιχειρήματα. :)

 

σωστα και γι αυτό έδωσα ξεκάθαρο επιχείρημα, αλλά έγινε delete (όχι από μένα)...

Δημοσ.

εδώ ο άλλος λέει πως όποιον κράζουν περισσότερο είναι και ο πιο επιτυχημένος. τι άλλο να πούμε ..

 

 

Να πείτε την αλήθεια.. πως παίζονται πολλά συμφέροντα απο πίσω, άλλα δικαιολογημένα και άλλα αδικαιολόγητα για όλους τους παίχτες στις επιχειρήσεις αυτές.

 

Αναφέρθηκαν ήδη παραδείγματα άλλων εταιρειών που το χουν κάνει ήδη εδω και πάρα πολλά χρόνια (διαφύλαξη ενός πρωτότυπου trademark χώρου) οπότε i rest my case.. :)

 

Δεν υπάρχει λόγος για περαιτέρω Trollάρισμα απο Haters because..haters gonna hate! (και δεν εννοώ εσένα)

  • Super Moderators
Δημοσ.

σωστα και γι αυτό έδωσα ξεκάθαρο επιχείρημα, αλλά έγινε delete (όχι από μένα)...

 

Και κλείνοντας με τη φράση "ΩΡΕ ΨΕΚΑΣΜΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ" επιχειρηματολογείς με σοβαρότητα! Δεν κάνω άλλη παρέμβαση σχετικά με το "υφος" και το "ήθος" μερικών μηνυμάτων. Για οποιαδήποτε άλλη απορία, μόνο μέσω PM.

Δημοσ.

εδώ ο άλλος λέει πως όποιον κράζουν περισσότερο είναι και ο πιο επιτυχημένος. τι άλλο να πούμε ..

Υπάρχει σύγχυση μεταξύ διάσημου και επιτυχημένου. Ελληνικό φαινόμενο μην δίνεις σημασία... Εκτός και και δεν έχεις τίποτα άλλο να ασχοληθείς που έχει σημασία.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...