Serbitoros24 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2013 Καλησπέρα ! Έψαξα το φορουμ,αλλά δεν βρήκα καμιά απάντηση που να βοηθάει στο πρόβλημα μου. Δυστηχώς συγκυρίες με οδήγησαν να φύγω απο την cyta και να πάω στην forthnet. Με την cyta ποτε δεν είχα πρόβλημα στο ιντερνετ,και καλές ταχύτητες και ποτέ μα ποτέ δεν υπήρχε disconect. Μόλις μπήκα στην forthnet,μετράω λεπτά πριν την επόμενη αποσύνδεση. Καθε μια ώρα περίπου,αν βρίσκομαι συνεχόμενα στο ιντερνετ,σε διαδικτυακό παιχνίδι σταματάει η παραλαβή πακέτων απο το ιντερνετ για 15-20 δευτερόλεπτα ίσα ίσα δηλαδή να με πετάξει απτο ιντερνετ. Για να συνδεθώ μετά στο ίντερνετ πρέπει να κάνω αποσύνδεση χειροκίνητα απο το δίκτυο μου και να ξαναμπώ μετά ξανά. Χρησιμοποιώ ασύρματο ίντερνετ. Για να γίνει η σύνδεση χρησιμοποιώ το πρόγραμμα smcwpci-g 11g wireless pci και μαζί με αυτό μπαινω στις συνδέσεις δικτύου και μπαίνω στο δίκτυο μου. Έχω ρούτερ της forthnet τωρα και είναι το Technicolor TG582n. Θέλω να πω το εξής. Οταν πρωτοεγκατέστησα το νέο ρούτερ, τα λαμπάκια ήταν ολα πρασινα ( power,broadband,internet) και το wi-fi ήταν κόκκινο. Μετά επειδή πίστευα πως εκλεβε ιντερνετ απο μενα καποιος,μπήκα στο site του ρουτερ,άλλαξα κωδικούς και ιστορίες,διαπίστωσα όμως οτι κανενας δεν εκλεβε. Παρολα αυτα μολις το εκανα αυτό τα λαμπάκια γινανε ολα πρασινα. Καμια αλλαγή πρακτικα δεν εγινε ομως. Ισως είναι αχρηστες πληροφορίες αυτές,αλλα πραγματικά έχω αγανακτήσει... Πως γινετε με την cyta να μην εχω κανενα προβλημα με τα ιδια ακριβως πραγματα και να έχω με αυτούς? Έχετε να προτείνεται ιδέες? Στην forthnet ύστερα απο 20 λεπτα αναμονής μου είπαν οτι το splitter και η συσκευή τηλεφώνου φταίει καθώς και η γραμμή μου ειναι βραχυκυκλωμένη...Splitter αλλαξα κανενα αποτελεσμα ομως.. Επίσης τα video στο youtube τα βλέπω με φωτογραφίες απο το lag...Ευχαριστώ για τον χρόνο σας...
poulinos Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2013 α.αλλο να κοβεται η γραμμη αλλο να πεφτει το wireless.δοκιμασε με καλωδιο. β.αν εχεις πριζακια οτε τοτε εχουν πυκνωτη απο πισω οποτε κανουν θεμα.αν συνεχιζεις να εχεις αποσυνδεσεις τοτε μπορουν να σου ανεβασουν το margin στο 9 οπως ηταν στην cyta.θα σου κοψει λιγο ταχυτητα αλλα θα εισαι πιο σταθερος.
Serbitoros24 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2013 Με καλώδιο φιλε μου ειναι λιγο δυσκολο,γιατι ο υπολογιστης μου ειναι 8-9 μετρα μακρια απο την μπρίζα στον τοίχο και αν βαλω καλωδιο θα σερνετε σιγουρα το ιντερνετ. δοκιμασα να το εχω παντως ετσι οπως το λες,αλλα πάλι παγωνε το wifi δεν γινοταν η παραλαβή αρχείων. Μπορει να φανεί αστείο αλλά οταν ανοίγει η εξώπορτα μας,υπάρχει μια διακοπή στην παροχή... Γελοίο,αλλα συμβαίνει. Αυτο στο β που λες φιλε,πρεπει να το ζητησω εγω απο την forthnet? Για τον margin που εγραψες ! ευχαριστώ παντως!
poulinos Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2013 utp θα βαλεις 8-9 μετρα για να δεις τι γινεται.δεν θα εχεις απωλειες.δηλαδη το ρουτερ θα μεινει εκει.ετσι μπορεις να δεις αν εχεις θεματα με το wifi.επισης πρεπει να δεις που οφειλεται το βραχυκυκλωμα .αν ειναι απο πριζακι η κατι αλλο.για το margin απλα λες στην forthnet οτι εχεις αποσυνδεσεις και σου ανεβαζουν λιγο το margin για να ειναι πιο σταθερη η ταχυτητα.απλα θα μειωθει η ταχυτητα.τωρα αυτο οταν ανοιγει η πορτα εννοεις πεφτει το wifi η πεφτει η συνδεση.το βασικο ειναι να δουμε τι απο τα 2 εχει προβληματα.για αυτο ειπα δοκιμη με καλωδιο.να δουμε πεφτει το wifi η πεφτει το ιντερνετ.αν σβηνει το λαμπακι του ιντερνετ η του συγχρονισμου τοτε ναι εχεις θεμα με την γραμμη σε κατι.αν δεν πεφτει η γραμμη τοτε ειναι θεμα wifi μονο οποτε να κοιταξουμε αλλου επισης το thomson εχει ενα καλο.οταν μπεις μεσα στο 192.168.1.254 γραφει στο dsl connection τα χαρακτηριστικα της γραμμης οποτε ειναι καλο να μας τα γραψεις για να δουμε τι γινεται.επισης και στο dsl connection αλλα και στο ιντερνετ services σου γραφει ποση ωρα ειναι Up το ιντερνετ και ποση ωρα ειναι up to dsl.οποτε αμα κανει αποσυνδεση θα δεις οτι θα μηδενισουν οι counters και θα ξαναξεκινησουν απο την αρχη. επισης στο dsl connection sta details σου λεει και ποσες φορες εχει πεσει η γραμμη.γραφει Loss of signal.
Serbitoros24 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2013 Φίλε όταν σταματάει η παραλαβή πακέτων παγώνουν ολα τα λαμπακια και το ιτνερνετ και το broadband και το wifi ενώ σε κανονική λειτουργία το ιντερνετ και το wi-fi αναβοσβήνουν συνεχόμενα! Έτσι ξαφνικά σταματάει γιαυτό δεν μπορώ να καταλάβω τι πάει στραβά ενω με την cyta Ποτε δεν γινόταν αυτό... DSL Connection Uptime: 0 days, 16:33:37 DSL Type: ITU-T G.992.5 Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 339 / 2.774 Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]: 6,69 / 18,29 Δεν ξέρω αν αυτό εννοείς δυστηχώς μαθαίνω ακόμα δεν είμαι εξοικειωμενος με αυτά.. Έχει ακομα ενα παραθυρακι το βαζω και αυτό Internet Link Status: IPv4 connected IPv6 disconnected Type: PPPoA Uptime: 0 days, 16:34:57 IPv4 Address: 79.103.42.103 Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]: 4,54 / 15,71 αν εβγαλες ακρη με αυτά let me know... έκανα ενα check connectivity και έβγαλε αυτά.. DSL ATM PPP IPv4 IPv6 No IPv6 address configured for this Internet service. Internet Connectivity to IPv4 Gateway (213.16.246.18) Connectivity to DNS Server 1 (193.92.110.1) Connectivity to DNS Server 2 (193.92.3.11)
poulinos Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2013 Φίλε όταν σταματάει η παραλαβή πακέτων παγώνουν ολα τα λαμπακια και το ιτνερνετ και το broadband και το wifi ενώ σε κανονική λειτουργία το ιντερνετ και το wi-fi αναβοσβήνουν συνεχόμενα! Έτσι ξαφνικά σταματάει γιαυτό δεν μπορώ να καταλάβω τι πάει στραβά ενω με την cyta Ποτε δεν γινόταν αυτό... DSL Connection Uptime: 0 days, 16:33:37 DSL Type: ITU-T G.992.5 Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 339 / 2.774 Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]: 6,69 / 18,29 Δεν ξέρω αν αυτό εννοείς δυστηχώς μαθαίνω ακόμα δεν είμαι εξοικειωμενος με αυτά.. Έχει ακομα ενα παραθυρακι το βαζω και αυτό Internet Link Status: IPv4 connected IPv6 disconnected Type: PPPoA Uptime: 0 days, 16:34:57 IPv4 Address: 79.103.42.103 Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]: 4,54 / 15,71 αν εβγαλες ακρη με αυτά let me know... έκανα ενα check connectivity και έβγαλε αυτά.. DSL ATM PPP IPv4 IPv6 No IPv6 address configured for this Internet service. Internet Connectivity to IPv4 Gateway (213.16.246.18) Connectivity to DNS Server 1 (193.92.110.1) Connectivity to DNS Server 2 (193.92.3.11) α.θελω να πας στο dsl connection και μετα στο details Πανω δεξια και να μου πεις επισης ποσο attenuation και margin εχεις. επισης κανε ενα reboot το ρουτερ και πες μου παλι τα πιο πανω χαρακτηριστικα που μου εγραψες.τα πρωτα πρωτα.αν εχεις παλι τα ιδια δηλαδη 2774/389 τοτε κατι σοβαρο γινεται με την γραμμη σου διοτι παιζεις χαλια και οταν λεμε χαλια εννοουμε χαλια.οποτε εκει πρεπει να παει βλαβη.επισης δοκιμασε μονο του το ρουτερ στην κεντρικη πριζα χωρις τηλεφωνα και χωρις φιλτρα και τετοια και με αλλο τηλεφωνικο καλωδιο και πες μου παλι αν εχεις τα παραπανω νουμερα.δηλαδη 2774/389 η εκει κοντα τελος παντων
Serbitoros24 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2013 Uptime: 0 days, 0:13:52 DSL Type: ITU-T G.992.5 Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 352 / 2.681 Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]: 2,35 / 21,73 Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,7 / 0,0 Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 17,0 / 31,0 SN Margin (Up/Down) [dB]: 5,9 / 5,7 System Vendor ID (Local/Remote): TMMB / ---- Chipset Vendor ID (Local/Remote): BDCM / IFTN Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0 Loss of Signal (Local/Remote): 0 / 0 Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0 Loss of Link (Remote): - Error Seconds (Local/Remote): 2 / 0 FEC Errors (Up/Down): 0 / 1.012 CRC Errors (Up/Down): 0 / 3 HEC Errors (Up/Down): 0 / 34 Συγγνώμη που στα έβαλα όλα εδώ ήθελα να έχεις μια πλήρη άποψη του πράγματος! Όταν λες reboot,να κάνω reset εννοείς,η να κλείσω και να ξανα ανοίξω το ρουτερ??
poulinos Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2013 Uptime: 0 days, 0:13:52 DSL Type: ITU-T G.992.5 Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 352 / 2.681 Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]: 2,35 / 21,73 Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,7 / 0,0 Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 17,0 / 31,0 SN Margin (Up/Down) [dB]: 5,9 / 5,7 System Vendor ID (Local/Remote): TMMB / ---- Chipset Vendor ID (Local/Remote): BDCM / IFTN Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0 Loss of Signal (Local/Remote): 0 / 0 Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0 Loss of Link (Remote): - Error Seconds (Local/Remote): 2 / 0 FEC Errors (Up/Down): 0 / 1.012 CRC Errors (Up/Down): 0 / 3 HEC Errors (Up/Down): 0 / 34 Συγγνώμη που στα έβαλα όλα εδώ ήθελα να έχεις μια πλήρη άποψη του πράγματος! Όταν λες reboot,να κάνω reset εννοείς,η να κλείσω και να ξανα ανοίξω το ρουτερ?? kleise και ανοιξε το ρουτερ αλλα δεν θα αλλαξει κατι.μετα κανε δοκιμη αυτο που ειπαμε στην κεντρικη πριζα χωρις τιποτα.κατι γινεται με την γραμμη.με 31 attenuation επρεπε να παιζεις τουλαχιστον 10.000/1021.εσυ εισαι μαυρα χαλια.η κατι γινεται με κανα φιλτρο κτλ κτλ η γενικα καλωδιωση στο σπιτι η κατι στον οτε.οποτε βγαλτα ολα και δοκιμασε τον ρουτερ στην κεντρικη πριζα.επισης αν εχεις συναγερμο θελει φιλτρο.αφου βγαλεις ολες τις συσκευες τηλεφωνα φιλτρα σπλιττερ κτλ θα κανεις παλι ενα reboot το ρουτερ
Serbitoros24 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2013 Έχω το ρουτερ μονο στην γραμμη,και τα αποτελεσματα είναι αυτά Uptime: 0 days, 0:05:44 DSL Type: ITU-T G.992.5 Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 352 / 2.811 Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]: 15,59 / 42,03 Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,7 / 0,0 Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 17,1 / 31,0 SN Margin (Up/Down) [dB]: 5,7 / 5,9 System Vendor ID (Local/Remote): TMMB / ---- Chipset Vendor ID (Local/Remote): BDCM / IFTN Loss of Framing (Local/Remote): 9 / 0 Loss of Signal (Local/Remote): 1 / 0 Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0 Loss of Link (Remote): - Error Seconds (Local/Remote): 91 / 0 FEC Errors (Up/Down): 0 / 3.608 CRC Errors (Up/Down): 0 / 0 HEC Errors (Up/Down): 0 / 0 Έκλεισα και ξανα ανοιξα το ρουτερ πρωτού μπω και δω τα νουμερα αυτά...Αν καταλαβα καλα τα ιδια χαλια εχει και τωρα...
poulinos Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Έχω το ρουτερ μονο στην γραμμη,και τα αποτελεσματα είναι αυτά Uptime: 0 days, 0:05:44 DSL Type: ITU-T G.992.5 Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 352 / 2.811 Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]: 15,59 / 42,03 Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,7 / 0,0 Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 17,1 / 31,0 SN Margin (Up/Down) [dB]: 5,7 / 5,9 System Vendor ID (Local/Remote): TMMB / ---- Chipset Vendor ID (Local/Remote): BDCM / IFTN Loss of Framing (Local/Remote): 9 / 0 Loss of Signal (Local/Remote): 1 / 0 Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0 Loss of Link (Remote): - Error Seconds (Local/Remote): 91 / 0 FEC Errors (Up/Down): 0 / 3.608 CRC Errors (Up/Down): 0 / 0 HEC Errors (Up/Down): 0 / 0 Έκλεισα και ξανα ανοιξα το ρουτερ πρωτού μπω και δω τα νουμερα αυτά...Αν καταλαβα καλα τα ιδια χαλια εχει και τωρα... τα ιδια χαλια ειναι.αν δεν πιανουν τα χερια σου να δοκιμασεις σε κατανεμητη η χωνευτη τοτε το δινεις βλαβη στην forthnet.να φταιει το ρουτερ δυσκολα αλλα αν εχεις αλλο τυπικα κανε δοκιμη.αλλιως μιλα με forthnet Να σου πουν τα περαιτερω.
Serbitoros24 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 ΝΑ τους πω αυτά που βρίκαμε στις λεπτομέριες του ρούτερ μηπως καταλάβουν κατι καλύτερα? Διότι πάλι ξερω τι θα με πουν,οτι ειναι βραχυκυκλωμένο το τηλεφωνο μου και μαλακιες.... Anyway ευχαριστώ πολύ για τον χρονο σου
poulinos Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 απλα αν δεν εχεις πριζακια του οτε και δεν εχεις και τηλεφωνα πανω η συναγερμο δεν μπορουν να στο πουν
Serbitoros24 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 (επεξεργασμένο) Έπειτα απο αρκετά τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση πελατών της forthnet μου είπαν ότι εχει προβλημα η ασυρματη συνδεση του υπολογιστή μου με το ρουτερ, (και καλα) και μου είπαν να αλλάξω κανάλι στο ρουτερ απο το 11 στο 6... Aν το κάνω θα αλλάξει τιποτα? Η απλά ηθελε να με ξεμπερδέψει και πάλι?... ευχαριστώ..και αν μπορείτε να μου πείτε πως αλλάζω το admin σε κατι αλλο,πρεπει να κανω reboot το ρούτερ? έχω το Technicolor TG582n Επεξ/σία 6 Μαρτίου 2013 από Serbitoros24
poulinos Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Έπειτα απο αρκετά τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση πελατών της forthnet μου είπαν ότι εχει προβλημα η ασυρματη συνδεση του υπολογιστή μου με το ρουτερ, (και καλα) και μου είπαν να αλλάξω κανάλι στο ρουτερ απο το 11 στο 6... Aν το κάνω θα αλλάξει τιποτα? Η απλά ηθελε να με ξεμπερδέψει και πάλι?... ευχαριστώ..και αν μπορείτε να μου πείτε πως αλλάζω το admin σε κατι αλλο,πρεπει να κανω reboot το ρούτερ? έχω το Technicolor TG582n καναλι αλλαζεις απο 192.168.1.254 μετα home network μετα wlan :thomson.... μετα πανω δεξια configure. μετα channel selection apo automatic σε manual και απο κατω αλλαζεις channel. το admin αν αλλαζει το αλλαζεις απο toolbox kai user management. επισης δοκιμασε με καλωδιο.αν με καλωδιο εισαι μια χαρα τοτε ειναι θεμα wireless αν και με καλωδιο εχεις θεμα τοτε παμε αλλου. αν ειναι θεμα wireless τοτε παιζεις με καναλι με κλειδωμα με drivers για την ασυρματη καρτα.αν εχεις και το παλιο ρουτερ βεβαια μπορεις με πατεντα να βαλεις το παλιο πανω στο Thomson και το παλιο να παιζει απλα σαν ασυρματο.επισης και στην θεση του Thomson ισως να μπορεις να βαλεις το παλιο απλα το Thomson ειναι πολυ stable οποτε καλο ειναι να μεινεις με αυτο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα