QuantumWanderer Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2013 Καλησπέρα παιδιά. Πριν 2 χρόνια και κάτι είχα αγοράσει από ελληνικό κατάστημα που εμπιστεύομαι χρόνια ένα TOSHIBA SATELLITE C650-17V (intel cpu) το οποίο είχε Επέκταση Εγγύησης Κατασκευστή: από τα 2 στα 4 χρόνια (Φθινόπωρο 2010 - Φθινόπωρο 2014). Μετά από ένα πρόβλημα στο σκληρό, το πήγα στο κατάστημα, το οποίο πολλά θέματα αντικατάστασης κάποιου part τα προωθεί πάντα στο κεντρικό service της IDEAL. Πήγε λοιπόν για service, αντικαταστάθηκε επιτυχώς ο σκληρός δίσκος και διαπιστώνεται στο πρώτο άνοιγμα ότι ο ανεμιστήρας απαγωγής αέρα λειτουργεί μονίμως στις μέγιστες στροφές, ακόμα και όταν η επεξεργαστική ισχύς είναι στο 1%. Επιστρέφεται προς νέα επισκευή πάντα στο κατάστημα. Φεύγει για IDEAL, ξαναεπιστρέφει χωρίς ενέργειες, αφού όπως λένε δεν διαπιστώνουν κάποιο πρόβλημα. Επίσης, γίνονται όλες οι δυνατές ρυθμίσεις από την πλευρά μου στη διαχείριση ενέργειας (για προχωρημένους, ρύθμιση ψύξης στο Toshiba Power Saver menu, βελτιστοποίηση για χρήση από μπαταρία). Δοκιμάζεται και με 3 διαφορετικές Linux Versions (φόρτωση με μέθοδο LiveUSB), και έχει την ίδια ανικανότητα ο υπολογιστής να κατεβάσει τις στροφές του ανεμιστήρα. Επιστρέφεται προς νέα επισκευή όπου ενημερώνομαι ότι αντεκατέστησαν το σκληρό δίσκο γιατί μάλλον αυτός δημιουργούσε το θόρυβο μετά την αντικατάστασή του κατά την 1η επισκευή. Πάραυτα, ο υπολογιστής συνεχίζει να παράγει υψηλό θόρυβο. Το ξαναπήγα προς τελική επισκευή και τούς έχω ενημερώσει ότι θα κινηθώ νομικά αν δεν επιστρέψει επισκευασμένο ή αντικατασταθεί από νέο. Είναι ακόμα στην εγγύηση για άλλα 2 χρόνια. Επειδή έχω αγοράσει ήδη άλλα 3 φορητά Toshiba (είμαι φαν χρόνια μετά από άλλους κατασκευαστές), ο υπολογιστής προς επισκευή αυτή τη στιγμή σε ήρεμη κατάσταση κάνει πολύ περισσότερο θόρυβο από ότι τα άλλα 3 μαζί! Εύκολα μπορεί κανείς να διαπιστώσει ότι η βασική αρχή ψύξης, η δυναμική διαχείριση του ανεμιστήρα απαγωγής δεν λειτουργεί ορθά. Είτε η επεξεργαστική ισχύς βρίσκεται στο 1% είτε στο 99% ο ανεμιστήρας είναι μόνιμα στις μέγιστες στροφές. Δεν ξέρω τί άλλο να κάνω πέρα από το προσφύγω νομικά αν επιστρέψει στην ίδια κατάσταση. Επίσης μού κάνει εντύπωση ότι δεν έχουν αντικαταστήσει το ανεμιστηράκι. Συνεχίζουν να υποστηρίζουν ότι ο θόρυβος είναι φυσιολογικός, ενώ αν το πάρεις για να δουλέψεις σε ένα δωμάτιο χωρίς θόρυβο μέσα σε 5 λεπτά σού έχει ζαλίσει το κεφάλι! Αυτό δεν το έκανε πριν για πάει για την πρώτη επισκευή! Από τεχνικής απόψεως γνωρίζω (υψηλή εμπειρία 20+ χρόνων) όλα τα θέματα περί σκόνης, σταγόνας λαδιού στο κεντρικό αξονα του ανεμιστήρα και άλλα τέτοια, αλλά δεν θέλω να το ανοίξω και να μού πουν μετά ότι χάνεται η εγγύηση. Ζητώ την εμπειρία σας στο θέμα, κυρίως αν έχει πέσει έτσι η αξιοπιστία της Toshiba και αν έχετε σχετική εμπειρία διαδικαστικά με τέτοια θέματα. Είμαι 2,5 μήνες χωρίς το φορητό! Ευχαριστώ για το χρόνο σας!
QuantumWanderer Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2013 Όσο ψάχνω πάντως σε διεθνή φόρουμ το θέμα του θορύβου του ανεμιστήρα σε φορητά Toshiba, παρατηρώ μια εκθετική αύξηση αναφορών τέτοιων προβλημάτων στα τελευταία 2 χρόνια. Και οι περισσότεροι χρήστες κάνουν σαφή αναφορά σε αυτό που έχω βιώσει κι εγώ εντός εγγύησης. Πηγαινοέρχεται το φορητό προς επισκευή στο service συνεχόμενα, και επισήμως δεν αναγνωρίζεται το πρόβλημα ως υπαρκτό. Όλοι αυτοί που το αναφέρουν ήταν χρόνια φανατικοί της Toshiba και μετά από αυτά τα περιστατικά και τη συμπεριφορά φεύγουν οριστικά προς άλλους κατασκευαστές. Ψάξτε ειδικά αναφορές για τα Ultrabook της Toshiba και ειδικά για το Ζ830. Υπάρχει κόσμος που έχει δώσει μέχρι και 1500 ευρώ, παρουσιάζεται τρελός θόρυβος από την πρώτη μέρα και δεν τούς αναγνωρίζουν το πρόβλημα! Τoshiba epic fail!
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2013 Κώστα μόνο εικασίες μπορώ να κάνω. Η πρώτη είναι να σου άλλαξαν μόνο τον δίσκο και να έχει αρκετή σκόνη το fan. Φυσικά αυτό έρχεται σε αντιπαράθεση με το ότι πριν δεν είχες παρατηρήσει θόρυβο παρά μόνο όταν στο επέστρεψαν. 2ο είναι να σου έκαναν κάποιο bios update και απλά το fan να λειτουργεί πιο γρήγορα και για περισσότερη ώρα. 3ο και δεν ξέρω δες στο bios αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο με αυτό που έχουν τα hp Fan is always on. Και το πιο λογικά να έχει πρόβλημα το fan η ο sensor.
QuantumWanderer Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2013 Ευχαριστώ για την απάντηση! Ακόμα είναι στο service για πολλοστή φορά και θα το δω όταν επιστρέψει.
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2013 Στειλε μυνημα να μαθουμε και εμεις πιο ηταν το προβλημα οταν στο επιστρεψουν πισω.
QuantumWanderer Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2013 Ύστερα από 3 απανωτές επισκέψεις χωρίς εντοπισμό του προβλήματος, έχω σοβαρές αμφιβολίες για την ικανότητα του ελληνικού service της Toshiba. Και εννοείται ότι αν δεν επισκευαστεί ούτε τώρα, για μένα έχει λήξει η Toshiba από τη λίστα των αξιόπιστων κατασκευαστών φορητών. Όσο και από τη λίστα των φημολογούμενων αξιόπιστων service. Και σε αναφορές σε διεθνή φόρουμ, έχω δει πολύ κόσμο που έκανε αυτή τη στροφή τελευταία μετά από χρόνια εμπιστοσύνης .... Τυχαίο;
QuantumWanderer Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2013 Για να αποφύγω τυχόν πάλι επιστροφή χωρίς να παραδεχτούν το πρόβλημα, αλλά και χωρίς τεχνική τεκμηρίωση ως τώρα, ζήτησα αν επιστραφεί χωρίς ενέργειες να υπάρχει πίνακας με την επεξεργαστική ισχύ και τις αντίστοιχες στροφές ανεμιστήρα και παραγόμενο θόρυβο ως τεχνική τεκμηρίωση ότι όντως είναι φυσιολογική η κατάσταση. Το αναφέρω για να ξέρουμε πώς να κινούμαστε και ως καταναλωτές, επειδή όλες οι εταιρείες πάντα ψάχνουν να την σκαπουλάρουν από τις ευθύνες τους, ενώ τους σκάμε τόσα για εξοπλισμό! Θα αναφέρω όταν έχω απάντηση.
QuantumWanderer Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Τελικά η Toshiba δεν κατάφερε να επιλύσει το πρόβλημα στο laptop και πίστωσε το Πλαίσιο - όπου είχα πάει για να κάνω το αρχικό service - το αρχικό ποσό, το οποίο χρησιμοποίησα για αγορά καινούριου φορητού εξοπλισμού (φορητό, tablet). Τελικά συμπεράσματα: - Η Toshiba με ταλαιπώρησε πολύ και επέστρεψε το φορητό στο Πλαίσιο ως φτιαγμένο 3 φορές, μέχρι να τούς πιέσω (με γραπτή επιστολή) να δοθεί λύση και να τεκμηριωθεί τεχνικά, πράγμα που τελικώς δεν πέτυχε. - Το Πλαίσιο έκανε το καλύτερο που μπορούσε για το θέμα και στο τέλος έκανα χρήση της πίστωσης του αρχικού ποσού. Κοινώς, πιέστε τους κατασκευαστές γιατί πάνε να την σκαπουλάρουν, ενώ πουλάνε «όνομα» και «εγγύηση». Μη δεχτείτε ο,τιδήποτε λιγότερο από αυτό που προβλέπεται για την ορθή λειτουργία ενός μηχανήματος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα