Προς το περιεχόμενο

Camelot Unchained


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο δημιουργός του Dark Age of Camelot επιστρέφει!

 

 

 

Το Dark Age of Camelot είναι ένα MMORPG, πρωτοποριακό για τα προ δεκαετίας δεδομένα, που κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 2001 για PC.

 

Ο Mark Jacobs, ένας εκ των ιδρυτών της τότε προγραμματιστικής εταιρείας Mythic Entertainment, πλέον επικεφαλής της City State Entertainment, θα επιχειρήσει να αναβιώσει το πάλαι ποτέ ιστορικό MMO σε μια σύγχρονη έκδοση με την ονομασία Camelot Unchained. Σύμφωνα με την αρχική ανακοίνωση, το Camelot Unchained θα έχει τρεις φατριές που θα πολεμούν μεταξύ τους. Πρόκειται για τους Arthurian (άγγλους), τους Tuatha De Danann (ιρλανδούς) και τους Midgard (νορβηγούς), δηλαδή στρατόπεδα παρόμοια με αυτά που είχαμε συναντήσει και στο πρώτο μέρος.

 

http://www.youtube.com/watch?v=agsJlZvFPIA

 

Το Camelot Unchained δεν θεωρείται sequel σύμφωνα με τον Jacobs, αλλά θα εστιάζει στο RvR (Realm vs Realm) gameplay, καθώς και σε ευρωπαϊκούς μύθους. Εντύπωση προκαλεί το ότι δεν θα υπάρχει σχεδόν καθόλου PvE (μάχες με τέρατα) αλλά μόνο μάχες μεταξύ παικτών. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι ο Mark Jacobs ήταν επικεφαλής στο Warhammer Online της EA, το οποίο δεν τα πήγε και τόσο καλά, καθώς απ' τη μία θεωρήθηκε κατά μία έννοια "World of Warcraft clone" κι απ' την άλλη επισκιάστηκε από θέματα με τα bugs, το balancing και το level up.

"Δεν θα επαναλάβω αυτά τα λάθη" δήλωσε ο Mark...και χάθηκε στο σκοτάδι. Επισκεφθείτε το επίσημο site του Camelot Unchained για να μάθετε περισσότερα.

Από το Dark Age of Camelot έχει εμπνευστεί και το ελληνικό MMORPG Darkfall Online, το οποίο σε λίγες εβδομάδες ετοιμάζει την νέα του έκδοση, το Darkfall Unholy Wars.

 

Πηγη Gameworld.gr

  • 1 χρόνο αργότερα...
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Alpha testing for Camelot Unchained delayed into 2015

 

Alpha testing for Camelot Unchained has been delayed into February 2015, City State Entertainment has announced.

 

In a large update posted by studio founder Mark Jacobs, the delay is partly due to being unable to fill most of the engineering openings the studio had until May 2014. The developers had hoped the slots would be filled by the end of 2013.

Due to this, the team is behind on development. However, there is some good news to come out of it for the project’s Kickstarter backers should the Alpha be delayed once more.

Δημοσ.

Μακάρι να δούμε μια καλή τέτοια προσπάθεια αλλά ένα τόσο μεγαλόπνοο σχέδιο δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορέσουν να το υλοποιήσουν σωστά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...