Tobajara Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Παιδιά δεν ξέρω, οι εντυπώσεις μου είναι μάλλον μέτριες έχοντας τερματίσει το campaign της Sundren. Σε hard η ΑΙ αποδίδει καλά όποτε της καπνίσει ενώ συνήθως τρολάρει, φέρνοντας ένα στρατό έξω από ανοχύρωτη πόλη και τραβώντας τον μακριά στο επόμενο turn ή αδειάζοντας τις πόλεις της όταν πλησιάζουν οι δικοί μου. Επίσης οι φυλές είναι υπερβολικά όμοιες μεταξύ τους, με τις μόνες διαφοροποιήσεις να είναι οι συδυασμοί hero - race που και πάλι δεν αρκούν για να δοθεί ουσιαστικό βάθος. Με εξαίρεση 1 - 2 σενάρια που ηταν αρκετά δύσκολα, τα υπόλοιπα ήταν ένα κλασσικό rush - build - rush again. Περίμενα περισσότερα. 1
chek2fire Δημοσ. 30 Μαΐου 2014 Δημοσ. 30 Μαΐου 2014 Δεν ξέρω γιατί ενώ τα λατρεύω αυτά τα game μου φαίνονται τόσο παλούκια. Πήγα να ακολουθήσω την συμβουλή στον δεύτερο χάρτη να μαζέψω στρατό και μετά να επιτεθώ. Τι το θελα. Πάω στην πόλη που είναι στον δρόμο και αναγκαστικά θα έπρεπε να τους επιτεθώ για να προχωρήσω το σενάριο και βλέπω ορδές από αντιπάλους. Μετά άρχισε ο εφιάλτης με επιθέσεις σε όλες τις πόλεις μου και φυσικά καμία τύχη να τελειώσω τον χάρτη. Δλδ ξανά restart το mission και ξανά από την αρχή . To άλλο κουλό είναι ότι οι δικοί μου στρατιώτες δεν κάνουν και κανα dmg στους αντιπάλους βάλτε μέσα και ότι απλά η διπλωματία είναι ανύπαρκτη. Δλδ πάνω στην απελπισία μου πήγα να κάνω συμμαχια με κάποιον που ήταν σε πόλεμο με αυτούς που ήμουν και εγώ σε πόλεμο αλλά δεν μπορούσα να το πραγματοποιούσα με τίποτα ότι και να του έδινα το έκανε reject.
StigmaX Δημοσ. 30 Μαΐου 2014 Δημοσ. 30 Μαΐου 2014 Αν πας στο campaign σιγα σιγα να μαζέψεις στρατο είσαι τελειωμένος απο χέρι. Οι αντίπαλοι έχουν πολλές περισσότερες πόλεις και θα σε πάρουνε π*πα κ*λο πριν το πάρεις χαμπάρι. Θέλει πολύ επιθετικότητα και να πάρεις όσες περισσότερες πόλεις μπορείς σε μικρό χρονικό διάστημα. Επίσης μαζικό στρατο απο όλες τις πόλεις για αρχή, και μετα σιγα σιγα ανεβάζεις tech στις δυνατές πόλεις. Το θέμα είναι να αποκτήσεις πολλές πόλεις και να βγάλεις τ4 μονάδες όσο γρηγορότερα γίνεται χωρίς όμως να χάσεις τα πάντα. Έχε πάντα σκόρπια τους στρατούς σου. Ένας άμυνα, ένας επίθεση κ.ο.κ.
chek2fire Δημοσ. 30 Μαΐου 2014 Δημοσ. 30 Μαΐου 2014 χμ θα ακολουθήσω αυτή την συμβουλή γιατί όντος πήγα να μαζέψω στρατό και έφαγα μεγάλο πουλί
Super Moderators Snoob Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2014 Ενόψει της κυκλοφορίας του Golden Realms, διατίθεται ήδη μέσω του Steam σε μορφή beta το συνοδευτικό patch 1.4 το οποίο περιλαμβάνει ορισμένες πολυαναμενόμενες -και απαραίτητες, θα έλεγα- βελτιώσεις στη διπλωματία, την επιθετικότητα της ΑΙ, rebalancing των Druids και Rogues, των elementals, buffs-debufs και πολλά άλλα (συνέχιση βελτίωσης των non hero μονάδων πέραν του elite επιπέδου, αφαίρεση level cap στους ήρωες, η λίστα είναι μεγάλη). Οι αλλαγές στην ΑΙ είναι μακράν οι σημαντικότερες, καθώς στόχο έχουν να δημιουργήσουν πιο επιθετικούς και "έξυπνους" αντιπάλους. Λ.χ. η δυνατότητα της ΑΙ να επιτίθεται σε ανυπεράσπιστες πόλεις ακόμη κι αν "ξέρει" πως δεν μπορεί να την κρατήσει λόγο αντεπίθεσης στον επόμενο γύρω, είναι ικανή -εφόσον λειτουργήσει σωστά- να δημιουργήσει ένα πειστικό harassment mode, ειδικά από τους ανεξάρτητους (καθιστώντας το ξεκαθάρισμα των spawning points σημαντικό στρατηγικό στόχο, σε συνδυασμό με το ότι αυτές οι μονάδες πλέον κερδίζουν εμπειρία με το χρόνο και δυναμώνουν). Γενικά, παίζοντας σε hard mode με classic turns, είναι σαφές ότι χρειάζεται μια πιο απαιτητική πρόκληση σε αυτό το επίπεδο και φαίνεται πως σε αυτή την κατεύθυνση κινούμαστε.
chek2fire Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2014 Εμένα πάντως το game μου φάνηκε υπερβολικά δύσκολο και αγχωτικό καθώς σε πιέζει να κάνεις γρήγορες επιθέσεις μέσα σε λίγους γύρους καθώς μετά δεν έχεις καμία τύχη να αντιπαρατεθείς στις ορδές και στα epic στρατεύματα που έχει ο αντίπαλος. Μπορεί να είναι και το στυλ του παιχνιδιού μου που προτιμάω κάτι σαν Disciples που μαζεύεις στρατεύματα με το πάσο σου παρά κάτι τόσο ψυχοφθόρο όπως αυτό το game. Νομίζω αυτό το heroes έχει δημιουργήσει αρνητική σχολή πάνω στο είδος.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2014 Δεν έχω προχωρήσει πολύ τα campaigns, πάντως μέχρι στιγμής timed quests είδα ελάχιστα (νομίζω 2 ή 3 το πολύ). Τώρα έφτασα σε ένα χάρτη όπου νομίζω ότι αν καθυστερήσεις πολύ σε πιέζει να βγάλεις τους αντιπάλους μέσα σε κάποιους γύρους, αλλά όχι από την αρχή: κάτι πήρε το μάτι μου εκεί που έψαχνα μια πληροφορία άσχετη και δεν θέλω να χαλάσω τη συνέχεια, διαβάζοντας λεπτομέρειες. Epic στρατεύματα και ορδές δεν είδα. Μια γερή πολιορκία έπαιξα μόνο με την ΑΙ στην άμυνα, αλλά έκανε ένα λάθος στη διάταξη στο στρατηγικό χάρτη, έσπασε την τριάδα (6, 6, 6 σε κύκλο) βγάζοντας +1 μονάδα σε τέταρτο stack, κι αυτό ήταν το τέλος, έφαγα τα δύο 6αρια και τη σκέτη μονάδα, οπότε δεν υπήρχε πρόβλημα. Γενικά, πριν το 1.4 δε μου φάνηκε ιδιαίτερα δύσκολο, όσο το είδα και με τους χάρτες καθαρισμένους σχεδόν 100%, δηλαδή έχω πλέον τόσα αντικείμενα που πουλάω αρκετά συχνά αυτά που βρίσκω. Το 1.4 νομίζω πως αλλάζει αρκετά πράγματα, λίγο που το είδα: πλέον αν δεν έχεις καλές σχέσεις με τους ανεξάρτητους δεν μπορείς να τους προσεγγίσεις εύκολα, σου καταλαμβάνουν αφύλακτους πύργους με τη μία, απλά για να σου χαλάσουν την εξέλιξη και να σε ξαναστείλουν από εκεί, φέρονται πολύ πιο "λογικά". Βέβαια, αυτές είναι πολύ πρώτες εντυπώσεις, αλλά είναι θετικές. Από την άλλη, έχω ήδη 16-17 level ήρωες, οπότε είναι αρκετά εύκολο πλέον απέναντι σε μικρές ομάδες ανεξάρτητων (αν και έπεσα πάνω σε 1 δράκο με 6 drakes και να δω τι θα κάνω εκεί...) Συν κάτι βελτιώσεις στο χάρτη, συν του ότι το digging σου δίνει και λίγα χρήματα που μια χαρά τόνωση στο ταμείο προσφέρουν, συν του ότι δεν είναι πλέον όλες οι πόλεις μέσα στην τρελή χαρά, ούτε και οι στρατοί (οπότε bard/leader skills και σχετικά αντικείμενα αποκτούν άλλη αξία). Καλύτερες εντυπώσεις θα έχω με το expansion που θα το πιάσω όλο με τις αλλαγές, από πρώτο επίπεδο, οπότε εκεί θα φανεί πιο σωστά το τι κατάφεραν με το 1.4.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2014 Mερικές εντυπώσεις από το 1.4 (το οποίο κυκλοφόρησε και επίσημα από χθες, με την άφιξη του Golden Realms DLC): Η ΑΙ κινείται αρκετά καλύτερα, αν και εξακολουθεί να σπάει αδικαιολόγητα τους scouts της, με αποτέλεσμα άλλους να τους χάνει επιχειρώντας να καθαρίσει το χάρτη και άλλους από την επέκταση του παίκτη. Όμως, πλέον παίζει πιο επιθετικά με συνολικά θετικό πρόσημο, περνά στην (αντ)επίθεση όταν κρίνει ότι έχει το πάνω χέρι και υποχωρεί όταν βλέπει το αντίθετο. Και γενικά δε σου αφήνει την αίσθηση ότι περιμένει να έρθεις να την κατατροπώσεις. Δεν είμαι σίγουρος πόσο σωστά έχουν υπολογίσει το "πάνω χέρι" και γενικά έχω δει probable defeat να μετατρέπεται σε closely matched με την προσθήκη ενός τοξότη που μισό χτύπημα να δεχτεί είναι νεκρός, άρα μάλλον την κατηγορία και το επίπεδο εμπειρίας των μονάδων υπολογίζουν, χωρίς να σταθμίζουν την υγεία τους... Τα spells χρησιμοποιούνται πολύ περισσότερο, ειδικά αυτό το άτιμο το mass static shield, καθιστώντας επιτακτική την έρευνα σε disjunction και advanced disjunction, καθώς και την επένδυση σε αρκετά spell points, ακόμη και για might-oriented χαρακτήρες (warrior και dreadnought). Το campaign του Commonwealth είναι πολύ πιο απαιτητικό σε σχέση με των Elves και ήδη από το δεύτερο σενάριο ζορίζουν τα πράγματα αν πας πολύ επιθετικά, αλλά αν κινηθείς πολύ αμυντικά θα βρεθείς απέναντι σε ορδές (αλλά όχι "άτιμα" σχηματισμένες, από όσο μπόρεσα να κρίνω). Γενικά, είναι βελτιωμένο το παιχνίδι, αλλά και πάλι υπάρχουν αδυναμίες στην ΑΙ (ας πούμε, πανικοβάλλεται πολύ εύκολα από τα mass spells και είναι πολύ στατική στην άμυνα). Πάντως, το ΑοW 3 "καταπίνει" τις ώρες πολύ ευχάριστα.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 https://www.youtube.com/watch?v=6KfC8b2vxow Βίντεο από το επερχόμενο (14 Απριλίου) expansion για το Age of Wonders III. Έρχονται οι νεκρομάντες, επιστρέφουν οι Frostlings, οι Tigrans και γενικά από τα όσα ανακοινώνονται θα πρόκειται για ένα πολύ "γεμάτο" expansion, μετά το πολύ όμορφο, με έξυπνες ιδέες αλλά απογοητευτικά σύντομο και ανισοβαρές Golden Realms. The Necromancer Player Class: The Necromancer’s legions march to establish an eternal kingdom, unifying all the world’s races in death. The Necromancer creates spectacular undead units, such as the Bone Collector, a crablike monstrosity which eats corpses to strengthen itself. Other units are summoned, such as the Banshee, which invokes despair in the hearts of the living. The Necromancer’s dark magic allows players to convert towns to cities of the dead, filled obedient Ghoul minions. Keeper, Grey Guard and Shadow Born Leader Specializations: Champions of Good, Neutrality and Evil respectively, these three new specializations deepen the alignment mechanics and provide players of all classes powers to withstand the challenges of the new age. Learn spells to summon mighty Angels, end game units who embody the essence of each alignment. Frostling Player Race: Frostlings are a race of humanoids that emerged from the frozen north. Lead by their Ice Queens, they embark on frequent raids in warmer lands. Their seafaring skills, offensive fighting style and frost magic spread fear among the coastline villages they pillage. Frostings are even more deadly in their home arctic clime, where they build cities carved into the very glaciers they hope will someday grow to cover the earth. Tigran Player Race: These feline humanoids hail from remote desert lands. They worship the sun and track the cycle of day and night; life and death. Their natural curiosity about necromancy and the passing of regal souls into kingdoms of glory in the afterlife inspires them to construct massive tombs. Tigrans are natural sprinters, capable of moving far faster in combat than members of the other races, and are familiar with shape changing magic, allowing their mystics to transform into Dire Panthers. Eternal Lords Story Campaign. An epic battle of the forces of creation: fire versus ice, life versus death. As Arvik, heir to a broken Frostling kingdom, you awaken forbidden necromantic powers to reclaim your realm. You will find unlikely allies, and must choose between your Frostling roots and the full potential of your new found powers. Cosmic Happenings: The dawn of the Eternal Lords has triggered cataclysmic events that can radically shift fortunes. These events occur as the game progresses, disrupting the best laid plans and providing opportunities for cunning players to gain an advantage. Falling Clouds can fill the world with mist, giving shock weakness to machine and armored units and reducing sight range, while the March of the Troll King can cause armies of trolls to rampage across the map. Race Governance: Relations are now tracked per race, allowing you to make careful decisions who to make ware with. Declaring war on an Elven city might give you a quick conquest, but don’t expect your Elven citizens to be happy about it afterwards! As your relations with each race improve, you will be able to earn unique racial perks that boost your armies and economy. Unifier Victory Condition. When reaching maximum Governance for a Race, the production of a Unity Beacon is unlocked in cities of that race. Building Unity Beacons for the number of races set in the victory condition, makes you the Great Unifier and wins the game. A dozen Mysterious Map Locations: Capture the Reef Colony Dwelling, home to horrors of the deep, and discover new treasure sites such as the Lich’s Castle, Temple of the Sands and the Hall of the Forefathers to benefit your empire. Plus New Hero Items, Standalone Scenarios and more! Eternal Lords incorporates feedback from the community and coincides with a free update which includes “Play by Email”, a new asynchronous Multiplayer Mode. In PBEM games, a player takes their turn in their own time and then uploads it to Triumph’s servers. Once it is uploaded, an email is sent to the next player in the game, who may then take their turn. This allows players to play when they like, without needing to set aside a large amount of time with other people to play a game all at once.
danis1` Δημοσ. 12 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2015 Ρε παιδια ενω ειμαι φανατικος των heroes of might and magic και του civilization, αυτο το παιχνιδι που ειναι μια μιξη τους, δεν με κερδισε καθολου. Δεν του εδωσα και πολυ χρονο ειναι η αληθεια αλλα επαιξε ρολο το οτι με εκανε να βαρεθω πολυ συντομα.
StigmaX Δημοσ. 12 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2015 Ρε παιδια ενω ειμαι φανατικος των heroes of might and magic και του civilization, αυτο το παιχνιδι που ειναι μια μιξη τους, δεν με κερδισε καθολου. Δεν του εδωσα και πολυ χρονο ειναι η αληθεια αλλα επαιξε ρολο το οτι με εκανε να βαρεθω πολυ συντομα. Προσωπικά το διασκεδασα πολύ περισσότερο από το πρόσφατο civilization.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 12 Μαρτίου 2015 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 12 Μαρτίου 2015 Θα ήταν εξαιρετικά άδικο για το ΑoW III (παρά τις όποιες αδυναμίες του) να συγκριθεί με το Beyond Earth. Ελπίζω πως το νέο expansion θα είναι κάτι το ξεχωριστό, έτσι δείχνουν οι ανακοινώσεις. Και το προηγούμενο δεν ήταν κακό, τα halflings έχουν ενδιαφέρουσες μονάδες και ιδιότητες, αλλά το campaign ήταν πολύ μικρό και με προβλήματα στο σχεδιασμό του. Και πάλι, τα χρήματά του τα έβγαλε και με το παραπάνω.
chek2fire Δημοσ. 13 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2015 εμένα πάντως με κούρασε το gameplay του και αυτή η ευκολία να βγάζει στρατό η αντίπαλη AI από το πουθενά. Δλδ ασφυξία και σε έβαζε σε μια αγχωτική κατάσταση να κάνει ένα Blitzkrieg προτού προλάβει και δυναμώσει.
stratigos24 Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 Το πήρα και εγώ σήμερα, γιατί ήθελα κάτι σαν heroes. Για να δούμε. Δεν ξέρω γιατί ενώ τα λατρεύω αυτά τα game μου φαίνονται τόσο παλούκια. Είπε ο άνθρωπος που έχει παίξει ck2 και άλλα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα