kosmasgr Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2013 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα στο forum. Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα : Ειμαι κάτοχος OTE TV από τον Δεκέμβριο του 2011 με σύμβαση δώδεκα μηνών. Μετά το πέρας της σύμβασης και συγκεκριμένα 27-12-2012 και πρωινές ώρες επικοινωνώ με το εμπορικό τμήμα του ΟΤΕ για το προιόν OTE-TV λέγοντας ότι δεν επιθυμώ να συνεχίσω την Υπηρεσία. Η κυρία που μίλησα στο τηλεφώνο αφού με ρώτησε αρχικά τον λόγο , μου προσέφερε δύο (02) μήνες δωρεάν στην Υπηρεσία και εν συνεχεία στα τέλη φεβρουαρίου θα αποφάσιζα αν θα συνέχιζα αορίστου χρόνου ή θα διέκοπτα όπως ήθελα εξαρχής. Για επιβεβαίωση μάλιστα ρώτησα αρκετές φορές αν όντως δεν υπάρχει δέσμευση και ειναι κανονικά δύο μήνες δωρεάν , πέρνοντας βέβαια την απάντηση πως δεν υπάρχει καμία δέσμευση. - Παρατηρώ λοιπόν σήμερα ότι στους τελευταίους δύο λογαριασμούς μου οι οποίοι αφορούν χρήση των Υπηρεσιών από 01/01/2013 έως 31/01/2013 και 01/02/2013 έως 28/02/2013 έχει χρεωθεί κανονικά στο λογαριασμό μου η Υπηρεσία ΟTE-TV , στον πρώτο μου χρεώθηκαν και κάτι αναδρομικά τα οποία μετά επεστράφησαν. - Να σημειώσω ότι διαθέτω ενεργοποιημένη την Υπηρεσία του ηλεκτρονικού μηνιαίου λογαριασμού. - Η πρώτη μου κίνηση ήταν να ζητήσω σήμερα με έγγραφο μου την ακρόαση της συνδιάλεξης και θα επικοινωνήσει ο ΟΤΕ μαζί μου. - Σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθώ τελικά πως μπορώ να κινηθώ ? Παραθέτω τους δύο τελευταίους λογαριασμούς μου. Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου 2013 από kosmasgr
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα