Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στο forum. Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα :

 

Ειμαι κάτοχος OTE TV από τον Δεκέμβριο του 2011 με σύμβαση δώδεκα μηνών. Μετά το πέρας της σύμβασης και συγκεκριμένα 27-12-2012 και πρωινές ώρες επικοινωνώ με το εμπορικό τμήμα του ΟΤΕ για το προιόν OTE-TV λέγοντας ότι δεν επιθυμώ να συνεχίσω την Υπηρεσία. Η κυρία που μίλησα στο τηλεφώνο αφού με ρώτησε αρχικά τον λόγο ,  μου προσέφερε δύο (02) μήνες δωρεάν  στην Υπηρεσία και εν συνεχεία στα τέλη φεβρουαρίου θα αποφάσιζα αν θα συνέχιζα αορίστου χρόνου ή θα διέκοπτα όπως ήθελα εξαρχής.  Για επιβεβαίωση μάλιστα ρώτησα αρκετές φορές αν όντως δεν υπάρχει δέσμευση και ειναι κανονικά δύο μήνες δωρεάν , πέρνοντας βέβαια την απάντηση πως δεν υπάρχει καμία δέσμευση.

 

- Παρατηρώ λοιπόν σήμερα ότι στους τελευταίους δύο λογαριασμούς μου οι οποίοι αφορούν χρήση των Υπηρεσιών από 01/01/2013 έως 31/01/2013 και 01/02/2013 έως 28/02/2013 έχει χρεωθεί κανονικά στο λογαριασμό μου η Υπηρεσία ΟTE-TV , στον πρώτο μου χρεώθηκαν και κάτι αναδρομικά τα οποία μετά επεστράφησαν.

 

- Να σημειώσω ότι διαθέτω ενεργοποιημένη την Υπηρεσία του ηλεκτρονικού μηνιαίου λογαριασμού.

 

- Η πρώτη μου κίνηση ήταν να ζητήσω σήμερα με έγγραφο μου την ακρόαση της συνδιάλεξης και θα επικοινωνήσει ο ΟΤΕ μαζί μου.

 

- Σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθώ τελικά πως μπορώ να κινηθώ  ?

 

Παραθέτω τους δύο τελευταίους λογαριασμούς μου.




Επεξ/σία από kosmasgr

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...