haris_216 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 να δεις πόσο γρήγορα μπορεί να αλλάξουν γνώμη ορισμένοι αν τους τύχει (δεν τους το εύχομαι σε καμιά περίπτωση) να εμπλακούν σε τροχαίο με κάποιο ανασφάλιστο όχημα. και το να έχεις το δίτροχο ή τετράτροχό σου στο γκαράζ δεν σε γλυτώνει αφού μπορείς να εμπλακείς και ως πεζός σε τροχαίο. άντε τότε να κυνηγάς δικαστικά τον ανασφάλιστο ή να μπλέξεις με το επικουρικό να σε καλύψει. χώρια που, αν ένα μικρό ποσοστό ασφαλισμένων μετά από ατύχημα μπορεί να την "κάνει" για να μην μπλέξει, τι ποσοστό των ανασφάλιστων φαντάζεστε ότι θα μείνει εκεί να ανταλλάξετε στοιχεία;;; 1
Physics_Rulez Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα, όποιος θέλει να το έχει στο γκαράζ παραδίδει πινακίδες και that's all. Χρόνια τώρα. Μήπως δε μένεις Ελλάδα;
Joshua21 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 να δεις πόσο γρήγορα μπορεί να αλλάξουν γνώμη ορισμένοι αν τους τύχει (δεν τους το εύχομαι σε καμιά περίπτωση) να εμπλακούν σε τροχαίο με κάποιο ανασφάλιστο όχημα. και το να έχεις το δίτροχο ή τετράτροχό σου στο γκαράζ δεν σε γλυτώνει αφού μπορείς να εμπλακείς και ως πεζός σε τροχαίο. άντε τότε να κυνηγάς δικαστικά τον ανασφάλιστο ή να μπλέξεις με το επικουρικό να σε καλύψει. χώρια που, αν ένα μικρό ποσοστό ασφαλισμένων μετά από ατύχημα μπορεί να την "κάνει" για να μην μπλέξει, τι ποσοστό των ανασφάλιστων φαντάζεστε ότι θα μείνει εκεί να ανταλλάξετε στοιχεία;;; Βασικά δεν έχω δει κανέναν να υποστηρίζει ότι καλώς κυκλοφορούν ανασφάλιστα οχήματα ώστε να αλλάξει γνώμη. Όλοι συμφωνούμε πως πρέπει να γίνει κάτι για να λυθεί το πρόβλημα αυτό. Η ουσία όμως είναι στο τι πρέπει να γίνει. Η λύση είναι απλή, περισσότεροι έλεγχοι και καλύτερα εποπτικά μέσα. Ο νόμος αυτός όμως όπως και να το δεις δεν είναι τίποτα άλλο παρά εισπρακτικός. Το μόνο αποτέλεσμα που θα φέρει, θα είναι το αδιαχώρητο στις(μειωμένες) εφορίες. Επίσης ένα άλλο πρόβλημα είναι τα αυτοκίνητα - χάροι που κυκλοφορούν χωρίς ΚΤΕΟ. Αν γίνονταν επαρκείς έλεγχοι, το πρόβλημα θα είχε εξαλειφθεί ακόμα και μικρό να ήταν το πρόστιμο. Τώρα όμως που το πρόστιμο είναι εξωφρενικά υψηλό(400€) κανείς δεν πτοείται μια και οι έλεγχοι είναι σχεδόν ανύπαρκτοι.
haris_216 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 λυπάμαι αλλά όλοι οι νόμοι (αν τους δεις υπό τη σκοπιά ότι τιμωρούν με πρόστιμο και όχι με βουρδουλιές) εισπραχτικοί μπορούν να χαρακτηριστούν δηλαδή αν γίνονται "επαρκείς έλεγχοι" όπως αναφέρθηκε τί καριβώς θα κάνουν; όταν είσαι ανασφάλιστος θα σου τραβάν το αυτί; μάλλον πρόστιμο θα σου ρίχνουν. και όταν βγαίνουν έξω για ελέγχους πάλι θα μιλάμε ότι "τους λείπουν μάλλον φράγκα για αυτό βγήκαν" 1
Physics_Rulez Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Τι θες να σου κάνουν αν κυκλοφορείς ανασφάλιστο όχημα; Αν αναμιχθείς σε ατύχημα τι θα γίνει μετά;
haris_216 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Βασικά δεν έχω δει κανέναν να υποστηρίζει ότι καλώς κυκλοφορούν ανασφάλιστα........................ δηλαδή αυτός που θέλει να το έχει ανασφάλιστο στο γκαράζ του με πινακίδες και μας υπόσχεται ότι δεν θα το κυκλοφορεί, τι ακριβώς υποστηρίζει; Τι θες να σου κάνουν αν κυκλοφορείς ανασφάλιστο όχημα; Αν αναμιχθείς σε ατύχημα τι θα γίνει μετά; αν αναφέρεσαι σε μένα ίσως δεν κατάλαβες τι λέω. αυτό που λέω είναι ότι διαφωνώ με αυτούς που μιλάνε για εισπραχτικά μέτρα τι στιγμή που έτσι μπορούν να χαρακτηριστούν όλα τα πρόστιμα (τα οποία πρέπει να υπάρχουν) που επιβάλονται για οποιδήποτε λόγο. καλώς ή κακώς όταν κάτι αφήνεται στο φιλότιμό μας το τρώει η μαρμάγκα. το μόνο που μας τσούζει είναι η επίπτωση στην περιουσία ή στην τσέπη μας. γι' αυτό ναι, αν είσαι ανασφάλιστος πλήρωσε. ή αν δεν θες κατέθεσε πινακίδες. λυπάμαι αλλά δεν πιστεύω εσένα, τον άλλο, τον παράλο, όλους ΜΑΣ (προσέξτε το ΜΑΣ για να μην αρχίσετε ποιος είναι καλός ή κακός) ότι θα το έχεις στο υπόγειο με πινακίδες και δεν θα "πεταχτείς" μέχρι το supermarket. ή δεν θα το βγάλεις σε μια "ανάγκη". (ενημερωτικά κανείς δεν κάνει κάτι παράνομο εκτός από όταν είναι "ανάγκη". όλοι όταν κλείνουν ράμπες αναπήρων, διπλοπαρκάρουν και ότι άλλο, είναι επειδή υπήρχε "ανάγκη") 1
liopyr Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 δηλαδή αυτός που θέλει να το έχει ανασφάλιστο στο γκαράζ του με πινακίδες και μας υπόσχεται ότι δεν θα το κυκλοφορεί, τι ακριβώς υποστηρίζει;Υποστηρίζει πως αυτόν τον φάκιν μήνα αποφάσισε να βάλει πετρέλαιο αντί να ασφαλίσει το αυτοκίνητό του, και θα κυκλοφορεί με πατίνια. Έχει πληρώσει σαν μαλάκας τα τέλη του για όλο το χρόνο (παρόλο που δεν κυκλοφορεί όλο το χρόνο), δε του βγαίνουν να πληρώσει και ασφάλεια ενώ μπορεί απλά να μην κυκλοφορεί, ούτε ψήνεται να μπλέξει σε γραφειοκρατικές ιστορίες επειδή οι ελεγκτικοί σου μηχανισμοί πίνουν καφεδοτυρόπιτα στα έβερεστ. Πιάσε με στο δρόμο χωρίς ασφάλεια, κάνε κατάσχεση στο όχημα, πάρε μου το δίπλωμα για 667 χρόνια, ντύσε με κουνελάκι και πήδα με. Αλλά πιάσε με πρώτα να παρανομώ ε, γιατί υποθετικά παράνομος δεν υπάρχει, δε πα να χτυπιέσαι.
Physics_Rulez Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Πιάσε με στο δρόμο χωρίς ασφάλεια, κάνε κατάσχεση στο όχημα, πάρε μου το δίπλωμα για 667 χρόνια, ντύσε με κουνελάκι και πήδα με. Αλλά πιάσε με πρώτα να παρανομώ ε, γιατί υποθετικά παράνομος δεν υπάρχει, δε πα να χτυπιέσαι. Να έχουμε δηλαδή όλοι από πάνω μας έναν αστυνόμο να μας προσέχει. Να έχουμε κατασταλτικά μέτρα, όχι προληπτικά.
Joshua21 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 δηλαδή αν γίνονται "επαρκείς έλεγχοι" όπως αναφέρθηκε τί καριβώς θα κάνουν; όταν είσαι ανασφάλιστος θα σου τραβάν το αυτί; μάλλον πρόστιμο θα σου ρίχνουν. Όταν ανέφερα τη φράση "επαρκείς έλεγχοι" εννοούσα αρκετοί έλεγχοι, και όχι τι ακριβώς να κάνει ο τροχονόμος όταν με πιάσει χωρίς ασφάλεια. Εγώ προσωπικά κάνω 5.000 χλμ ετησίως, και πάνε πάνω από 7 χρόνια από την τελευταία φορά που μου ζητήθηκε σε έλεγχο το ασφαλιστήριο. Αυτή τη στιγμή αν σε πιάσουν να οδηγείς αυτοκίνητο χωρίς ασφάλεια, το πρόστιμο είναι 700 ευρώ και πας αυτόφωρο. Κανείς δεν πτοείται όμως γιατί γίνονται ελάχιστοι έλεγχοι. Αν οι έλεγχοι ήταν συχνοί τότε θα κυκλοφορούσαν λιγότερα ανασφάλιστα, έστω και 50€ να ήταν το πρόστιμο. και όταν βγαίνουν έξω για ελέγχους πάλι θα μιλάμε ότι "τους λείπουν μάλλον φράγκα για αυτό βγήκαν" Εξαρτάται τι ελέγχους θα κάνουν. Αν τη στήσουν σε μια ευθεία με ραντάρ πίσω από πικροδάφνες και σε γράφουν όταν πας με 70 ενώ το όριο είναι 60, φυσικά και θα το πω.
liopyr Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Να έχουμε δηλαδή όλοι από πάνω μας έναν αστυνόμο να μας προσέχει. Να έχουμε κατασταλτικά μέτρα, όχι προληπτικά. Μη μπερδεύεσαι. Προληπτικό μέτρο είναι να επενδύσεις σε παιδεία και σωστή οδηγική συμπεριφορά, να μη παίρνεις το δίπλωμα με λάδωμα, να φτιάξεις ασφαλείς δρόμους, να δώσεις ουσιαστικά κίνητρα να αγοράζει ο κόσμος πιο καινούρια και ασφαλή αυτοκίνητα, να φροντίσεις να μη κοστίζουν τα ασφάλιστρα και τα τέλη κυκλοφορίας κάτι παραπάνω από ένα βασικό μισθό [..]. Το συγκεκριμένο μέτρο που συζητάμε, δεν είναι ούτε προληπτικό, ούτε κατασταλτικό. Είναι απλά ηλίθιο. Μία κουτοπόνηρη εισπρακτική έμπνευση κάποιου γραφειοκράτη, που το μόνο που θα καταφέρει στη τελική είναι και τα έσοδα να μειώσει, και να ταλαιπωρήσει ένα τεράστιο ποσοστό ανθρώπων χωρίς λόγο.
Physics_Rulez Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Ως θεωρητική, τη δέχομαι την άποψη. Μέχρι τότε όμως σου λέει ότι αν δεν σκοπεύεις να το κυκλοφορείς, παρέδωσε πινακίδες. Αλλιώς πλήρωσε ασφάλεια. Υπάρχουν άλλα μέτρα που είναι πράγματι παρανοϊκά στη φορολογία. το συγκεκριμένο κινείται σε επιτρεπτά θεωρώ επίπεδα.
liopyr Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Κοροϊδευόμαστε εγώ λέω, ο ας πούμε ανεύθυνος τύπος που κυκλοφορεί χωρίς ασφάλεια, μεταξύ μας, στα παπάρια του, και χωρίς πινακίδες θα κυκλοφορήσει. Διάβασε αν θες και το άρθρο στη προηγούμενη σελίδα για να δεις πόσες προεκτάσεις έχει το συγκεκριμένο μέτρο που προφανώς δεν μπήκαν καν στο κόπο να τις υπολογίσουν.
Joshua21 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Ως θεωρητική, τη δέχομαι την άποψη. Μέχρι τότε όμως σου λέει ότι αν δεν σκοπεύεις να το κυκλοφορείς, παρέδωσε πινακίδες. Αλλιώς πλήρωσε ασφάλεια. Και γιατί να παραδώσεις μόνο πινακίδες, και να μην παραδώσεις και τα κλειδιά μαζί με τον εγκέφαλο του immobilizer? Η ακόμα γιατί να μην έρχεται με δικά σου έξοδα υπάλληλος του τελωνείου ναι να το σφραγίζει? Αφού το κράτος είναι εντελώς ανίκανο να εντοπίσει τους παραβάτες, ας μας σκίσει όλους. Όπως έκανε και με το πετρέλαιο θέρμανσης μια και δεν μπορούσε να εντοπίσει το λαθρεμπόριο. Πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι. Πέρα από την πλάκα όμως, υπάρχει και ένα ακόμα θέμα. Για να παραδώσεις πινακίδες, θα πρέπει πρώτα να έχεις εξασφαλίσει χώρο όχι δημόσιο. Άσχετα που έχεις πληρώσει τέλη κυκλοφορίας(το δικαίωμα να κυκλοφορεί και να παρκάρει σε δημόσιους δρόμους). Αν δεν έχεις εξασφαλίσει ιδιωτικό πάρκιν, η εφορία δεν δέχεται να καταθέσεις πινακίδες! Ο δήμος επίσης μπορεί να θεωρήσει το αυτοκίνητο σου εγκαταλελειμένο εφόσον δεν έχει πινακίδες και δεν έχει κινηθεί για 45 ημέρες. Και φυσικά να το "μαζέψει".
πιτόγυρος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2013 σχετικά με το χώρο που λέτε ότι απαιτείται για να παραδώσετε πινακίδες, έχω παραδώσει παλαιότερα πινακίδες και απλά έγραψα τη διεύθυνση του σπιτιού μου. κανείς δε με ρώτησε το παραμικρό. ούτε εξέτασε αν ισχύει αυτή η διεύθυνση. βέβαια όντως είχα χώρο να το βάλω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα