Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας ,

 

 

Εχετε να προτεινετε καποιο ελαστικο στην παραπανω διασταση θα φορεθουν σε ενα clio III tce με ενδιαφερει κυριως το κρατημα .

Δημοσ.

Καλησπέρα σας ,

 

 

Εχετε να προτεινετε καποιο ελαστικο στην παραπανω διασταση θα φορεθουν σε ενα clio III tce με ενδιαφερει κυριως το κρατημα .

 

michelin energy saver ή michelin pilot primacy iii.

 

Τα δεύτερα θα βαλω στo megane iii.

Δημοσ.

Εάν σε ενδιαφέρει το κράτημα, μακριά από τις "energy" κατηγορίες. Δεν είναι λάστιχα, είναι π**τσες μπλε. Συγγνώμη κιόλας. Δηλαδή σειρές τύπου Energy Saver, Cinturato, EcoContact κλπ, απέφυγές τις.

Δημοσ.

Εάν σε ενδιαφέρει το κράτημα, μακριά από τις "energy" κατηγορίες. Δεν είναι λάστιχα, είναι π**τσες μπλε. Συγγνώμη κιόλας. Δηλαδή σειρές τύπου Energy Saver, Cinturato, EcoContact κλπ, απέφυγές τις.

 

 

Διαφωνώ για το Michelin Energy Saver τουλάχιστον για την αξιόπρεπεια και την μεγάλη διαφορά στο κράτημα (δέσιμο) στο δρόμο ως προς τα υπόλοιπα (Pirelli cinturato, goodyear efficient grip) για αυτήν την κατηγορία διαστάσεων και οδηγώντας υπό νορμάλ συνθήκες.

Δημοσ.

Καλο λαστιχακι αλλα φασαριοζικο.Δεν θα το προτεινα για αυτοκινητο 100 αλογων.

 

Σε 160+ αμαξι που τα φοραω εγω μια χαρα ησυχα ειναι. Καλό κράτημα, αλλά αρκετά μεγάλη φθορά, στα 2 χρόνια (40Κ χλμ) που τα φοράω, αν βγάλουν και αυτό το καλοκαίρι καλά θα είναι. Tα michelin pilot sport που φόραγα παλιότερα ήταν χρόνια μπροστά βέβαια, και σε κράτημα και σε διάρκεια. Απο κάτι pirelli και goodyear που βάζουν οι κατασκευαστές, τα toyo είναι πολύ τίμια γι'αυτό που προσφέρουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο θόρυβος κύλισης (ή καλύτερα το πώς τον αντιλαμβανόμαστε) έχει να κάνει και με την ανάρτηση/ηχομόνωση του αυτοκινήτου.

Timour σε 160+ :wacko: άλογα αμάξι,οτι θόρυβο και να κάνουν τα ελαστικά,θα τον είχε υποσκιάσει ο ήχος του κινητήρα/αεροδυναμικοί θόρυβοι.

Παρεμπιπτόντως,επειδή έχω δοκιμάσει αρκετά μεγάλο μέρος της σειράς Pilot της Michelin (Exalto1-2/Pilot Sport 1-2-3),άπαντα ήταν ελαστικά των 20k χιλιομέτρων,άπαντα "γερνούσαν" πρόωρα με την πάροδο του χρόνου και ξεραίνονταν,άπαντα είχαν θέμα με τις υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού και γλιστρούσαν.

Για τα "βυζιά" και τα κοψίματα ελέω μαλακών πλαϊνών δέν θα κάνω λόγο,αφού είναι ένα ρίσκο που παίρνει εις γνώσιν του ο κάθε οδηγός όταν τα τοποθετεί...

Επεξ/σία από Tenshi
Δημοσ.

φασαριοζικο? σιγα μην ειναι και κνιτης..

μια χαρα ειναι το λαστιχο με χαμηλα επιπεδα θορυβου.

 

Καλο το αποτυχημενο αστειο αλλα μαλλον θα πρεπει να μαθεις για τα επιπεδα θορυβου ελαστικων με σχεδιασμο V.

 

 

Σε 160+ αμαξι που τα φοραω εγω μια χαρα ησυχα ειναι. Καλό κράτημα, αλλά αρκετά μεγάλη φθορά, στα 2 χρόνια (40Κ χλμ) που τα φοράω, αν βγάλουν και αυτό το καλοκαίρι καλά θα είναι. Tα michelin pilot sport που φόραγα παλιότερα ήταν χρόνια μπροστά βέβαια, και σε κράτημα και σε διάρκεια. Απο κάτι pirelli και goodyear που βάζουν οι κατασκευαστές, τα toyo είναι πολύ τίμια γι'αυτό που προσφέρουν.

 

Οπως προειπα,καλο λαστιχακι το t1r αλλα θα ελεγα ψιλο''ειδικης'' χρησης.Καλο κρατημα αλλα υπερβολικα γρηγορη φθορα και αρκετος θορυβος.Θα προτεινα sport contact 3 και sp sport maxx αλλα δεν ξερω αν βγαινουν στην παραπανω διασταση.

Δημοσ.

θα μου πεις δλδ εσυ για αυτο το λαστιχο που το εχω φορεσει 2 συνεχομενες αλλαγες?

bitch Please δλδ.

 

Ελα ρε,που τα βρηκες?Ξερεις κανεναν μεσα στο εργοστασιο και στα εστειλε γιατι εγω δεν τα βρισκω πουθενα?Εισαι τοσο κολλημενος ωστε να πιστευεις οτι μονο εσυ ξερεις γι αυτο το λαστιχο επειδη το εχεις φορεσει 2 συνεχομενες φορες?Το ενδεχομενο να το εχει φορεσει και κανας αλλος το εξεταζεις?

 

Ειναι κανονας,τα λαστιχα με σχεδιαση V παραγουν περισσοτερο θορυβο και το t1r δεν ξεφευγει απο αυτο τον κανονα.Δεν θα κατσω να σου εξηγησω τα αυτονοητα.

 

Τις εξυπναδες του στυλ bitch please και τα σχετικα εκει που σε παιρνει.Με μενα δεν σε παιρνει,γιατι στο τελος θα κανεις παλι αβαβα που θα ακουστει μεχρι τον Καναδα,οπως στο αλλο τοπικ. Ναι εκει που μου πουσταρες διαγραμμα με προβλημα στην obd ή στα ραουλα και νομιζες οτι ηταν κοψιματα.Και γελαγε ενα ολοκληρο αυτοκινητιστικο φορουμ με την παρτη σου(και δεν εννοω το insomnia).

 

Συνοψιζοντας,το t1r ειναι πολυ καλο λαστιχακι,που κραταει σαν διαολος οταν ζεσταθει αλλα δεν σου δινει καλο τιμονι και φθειρεται γρηγορα (λογω μαλακων πλαινων και γομας αντιστοιχα).Και παραγει περισσοτερο θορυβο απο τα συμβατικα.Δεν λεω οτι δεν μπορεις να οδηγησεις απο τον θορυβο,προς θεου.Απλα υπαρχουν και πιο αθορυβα.

Δημοσ.

 

Συνοψιζοντας,το t1r ειναι πολυ καλο λαστιχακι,που κραταει σαν διαολος οταν ζεσταθει αλλα δεν σου δινει καλο τιμονι και φθειρεται γρηγορα (λογω μαλακων πλαινων και γομας αντιστοιχα).Και παραγει περισσοτερο θορυβο απο τα συμβατικα.Δεν λεω οτι δεν μπορεις να οδηγησεις απο τον θορυβο,προς θεου.Απλα υπαρχουν και πιο αθορυβα.

 

Τον κλασσικό θόρυβο κύλισης εννοείς? ή κάποιο "στριγγλισμα" κατα την στροφή? Γιατί μου κάνει εντύπωση αυτό που λες, σε 195/55/15 διάσταση που τα φοράω εγώ, δεν έχω παρατηρήσει κάτι, τουλάχιστον όχι κάτι που να με ενοχλεί.

 

@Tenshi,

 

Λίγη άδικη η συγκριση των T1R και των Michelin pilot sport που ανέφερα προηγουμένως, αφού τα michelin τα φοραγα με λίγο χαμηλότερο προφιλ (195/50/15), οπότε είναι λίγο άδικο να προβώ σε άμεσες συγκρίσεις. Όταν τελειώσω με τα toyo πάλι σε michelin θα πάω πάλι, τα γούσταρα περισσότερο. Όσο για τα χλμ, που μου έβγαλαν ήταν κατι λιγότερο απο 80Κ (χωρίς σπηνιαρίσματα και καραγκιοζιλίκια) μέσα σε 3,5 χρόνια περίπου. Τα πέταξα, όταν (κλασσικά) έσκισα το πλαινό τους σε ένα πεζοδρόμιο. Όσο για το "σακούλιασμα" σε μεγάλες θερμοκρασίες, θα συμφωνήσω, αλλά δεν το παρατηρούσα συχνά, άσε που το κράτημά τους σε βρεγμένο, σε αποζημίωνε με το παραπάνω...

Δημοσ.

@Tenshi,

 

Λίγη άδικη η συγκριση των T1R και των Michelin pilot sport που ανέφερα προηγουμένως, αφού τα michelin τα φοραγα με λίγο χαμηλότερο προφιλ (195/50/15), οπότε είναι λίγο άδικο να προβώ σε άμεσες συγκρίσεις. Όταν τελειώσω με τα toyo πάλι σε michelin θα πάω πάλι, τα γούσταρα περισσότερο. Όσο για τα χλμ, που μου έβγαλαν ήταν κατι λιγότερο απο 80Κ (χωρίς σπηνιαρίσματα και καραγκιοζιλίκια) μέσα σε 3,5 χρόνια περίπου. Τα πέταξα, όταν (κλασσικά) έσκισα το πλαινό τους σε ένα πεζοδρόμιο. Όσο για το "σακούλιασμα" σε μεγάλες θερμοκρασίες, θα συμφωνήσω, αλλά δεν το παρατηρούσα συχνά, άσε που το κράτημά τους σε βρεγμένο, σε αποζημίωνε με το παραπάνω...

 

Fair enough.

Μεγάλη ρόλο παίζει και το προσωπικό στύλ οδήγησης ακόμα και όταν πρόκειται για την ίδια ακριβώς χρήση.Πχ. στα στροφιλίκια, ένας χρήστης νευρικός και απότομος στης αλλαγές του θα φθείρει το ελαστικό πιο γρήγορα (και παράλληλα δέν θα του εμπνέει σιγουριά),ενώ ένας πιο μεθοδικός θα έχει παρατεταμένη διάρκεια ζωής του ελαστικού και περισσότερα περιθώρια για να κυνηγήσει το όριο. 

Δημοσ.

Ελα ρε,που τα βρηκες?Ξερεις κανεναν μεσα στο εργοστασιο και στα εστειλε γιατι εγω δεν τα βρισκω πουθενα?Εισαι τοσο κολλημενος ωστε να πιστευεις οτι μονο εσυ ξερεις γι αυτο το λαστιχο επειδη το εχεις φορεσει 2 συνεχομενες φορες?Το ενδεχομενο να το εχει φορεσει και κανας αλλος το εξεταζεις?

 

Ειναι κανονας,τα λαστιχα με σχεδιαση V παραγουν περισσοτερο θορυβο και το t1r δεν ξεφευγει απο αυτο τον κανονα.Δεν θα κατσω να σου εξηγησω τα αυτονοητα.

 

Τις εξυπναδες του στυλ bitch please και τα σχετικα εκει που σε παιρνει.Με μενα δεν σε παιρνει,γιατι στο τελος θα κανεις παλι αβαβα που θα ακουστει μεχρι τον Καναδα,οπως στο αλλο τοπικ. Ναι εκει που μου πουσταρες διαγραμμα με προβλημα στην obd ή στα ραουλα και νομιζες οτι ηταν κοψιματα.Και γελαγε ενα ολοκληρο αυτοκινητιστικο φορουμ με την παρτη σου(και δεν εννοω το insomnia).

 

Συνοψιζοντας,το t1r ειναι πολυ καλο λαστιχακι,που κραταει σαν διαολος οταν ζεσταθει αλλα δεν σου δινει καλο τιμονι και φθειρεται γρηγορα (λογω μαλακων πλαινων και γομας αντιστοιχα).Και παραγει περισσοτερο θορυβο απο τα συμβατικα.Δεν λεω οτι δεν μπορεις να οδηγησεις απο τον θορυβο,προς θεου.Απλα υπαρχουν και πιο αθορυβα.

ποσταρα εγω με obd?

φιλε ψυχολογικα προβληματα εχεις?

http://www.toyotire.gr/tire/pattern/proxes-t1-r 71db ειναι πολυ θες να μου πεις για V οκ οτι πεις φιλε..

δεν μας λες ομως ποιος εισαι. και σε ποιο φορουμ. μην κρυβεσαι πισω απο το δαχτυλο σου νεοελληνα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...