ababapanos Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 μηπως το event γινεται για να ανακοινωσουν το νεο ps3 slim super slim slim!?!
BALABANIS Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Η Sony τρέχει να προλάβει τον ανταγωνισμό... Δε θα ήθελε σε καμία περίπτωση το νέο σύστημα της να κυκλοφορήσει ένα χρόνο μετά το Xbox 720... Οπως έγινε με το ps3... Sent from my iPhone using Insomnia
norms Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Κυκλοφόρησαν και κάποια πιθανά specs. Δεν είναι τίποτα φοβερό αυτή τη φορά. Τέλοσπάντων άντε να αναβαθμιστούν οι κονσόλες να δούμε επιτέλους καλά γραφικά στα pc games... AMD APU (quad core 2.9 Ghz CPU with AMD HD 6550 GPU integrated)8 -16 GB of RAM160-256 GB HDDBlu-ray driveHDMIEthernet and WifiPossible 4k / UltraHD supportPlaystation 4 games will likely be tied to the Playstation Network account to prevent second hand game tradingNot backwards compatible with the Playstation 2Support for Gaikai Cloud, a service that allows you to stream games from their powerfull, so you can play high end games on your slower hardware
qsis Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 ενταξει δεν ειναι το ιδιο pc/κονσολα εγω πρωτος και καλυτερος θα το δεχτω , αλλα αυτο το "Possible 4k / UltraHD support" πώς τους κατεβαινει και το πετανε ?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 εντάξει, support για 4Κ έχουν και οι on die vga της Intel...
qsis Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 απλα διαβασαν το σιτε της amd με τα specs της καρτας και ειπαν να το πεταξουν και αυτο
asimodrakos2 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 τα φραφικα εχουν φτασει σε ενα επιπεδο ποθ οι επιδιωρθοσεις ποθ μπορουν να παρουν ειναι λιγες.ποσο καλυτερα γραφικα μπορει να δουμε απο το uncharted 3 που παιζει σε κονδολα 7ετιασ.απο crisis 3 απο το τομβ ραιδερ το καινουριο.σημασια εχουν τα παιχνιδια.τα γραφικα δε θα τα προσεχει κανεισ μεσα στο κακο χαμο και το πιστολιδι.η στι god of war καθε 10 βιματα θα γυριζετε τη καμερα για να βλεπετε το περιβαλον.ο τελειος τοιχος.και το χορταρi στο skyrim.oooo τελειο. να και μια πασχαλιτσα επανω.και το mass effect εχει καλα γραφικα αλλα η υποθεση ειναι μασ κερδισε.στο uncharted μασ κερδισε ο χαρακτηρας το σεναριο το humor και για περιτυλιγμα εντυπωσιακα γραφικα ναι.οι περισσοτεροι καθονται και ασχολουνται με τα specs και τα γραφικα λες και βλεποθμε παιχνιδι με καλα γραφικα για πρωτη φορα.απο το πλειστεισιον 2 βλεπαμε god of war resident evil 4.εκει να εντυπωσιαστουμε ναι.αλλα τωρα?και τα specs.αλλο θεμα αυτο.αν ειναι τετραπυρινο ποση ραμ θα εχει.(αν αυτοε που φτιαχνει το παιχνιδι ειναι καλοε μπορει να σου τρεξει και παιχνιδαρα οπτικα σε μετριο μηχανιμα.αυτο ειναι γνωστο ναι.)οταν παιζαμε mega drive kai snes ξεραμε ολοι τα specs ε.μασ αρεσαν τα παιχνιδια ρε παιδια και αυτο επρεπε να μασ ενδιαφερει.καινουρια ip παιχνιδια με φαντασια και να μποροθν να σου προσφερουν κατι διαφορετικο.γιατι απο call of duty kai batllefield πηξαμε.οχι οτι δε ειναι καλα αλλα πολυ αρμεγμα.και καθε επομενο ειναι και χειροτερο.ειδικα αυτο το final fantasy το εχουνε πηδ...τραβηξει απο παντου εννοω.και το ρεσιντεντ.ενταξει στο επομενο πρωταγωνιστης ο τυραντ σε coop me nemesis εναντιως των stars(μετα το raccoon city δε θα μου φανει περιεργο )ευτυχως που βγαινει κανα limpo και shadow of the coloseus καμια φορα.
qsis Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 δηλαδη σταματησε η εξελιξη στα γραφικα , χτυπησαμε ταβανι? αυτο ηταν? ο βασικοτερος λογος που περιμενει ο κοσμος νεες κονσολες ειναι τα καλυτερα χαρακτηριστικα και οι νεες δυνατοτητες που θα εχει με αυτες το τεχνικο κομματι ενος παιχνιδιου συμφωνω οτι δε πρεπει να ειναι το βασικο , ομως δε πρεπει να περναει και σε τελειως δευτερη μοιρα αυτο που βλεπεις ειδικα ειναι το μεσο με το οποιο ο δημιουργος προσπαθει να σου πει την ιστορια του , δε διαβαζουμε βιβλιο εδω περα για να χρησιμοποιησουμε τη φαντασια μας, ουτε ειμαστε στο nes για να βλεπουμε μια μουτζουρα που φανταζομαστε στο περιπου οτι ειναι ενας ιπποτης αυτες οι ,ρομαντικες για πολλους, εποχες περασαν και ανηκουν πλεον στην ιστορια κοιταμε παρακατω και θελουμε να δουμε ποσο καλο θα ειναι αυτο το παρακατω ενα παιχνιδι δεν ειναι μονο τα γραφικα του , αλλα ενα ομορφο παιχνιδι δεν παυει να ειναι ενα ομορφο παιχνιδι και για να υπαρξει αυτη η ομορφια απαιτειται καποιο hardware 1
asimodrakos2 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 μα ενα παιχνιδι ακριβως δε πρεπει να ειναι τα γραφικα του,πρεπει να σε διασκεδαζει να σε στεναχωρει να σε φοβιζει αλλα δεν χρειαζονται τα γραφικα.το silent hill δε σε φοβιζε με τα γραφικα του.με αλλα τρικ σε φοβιζε.η πχ ομιχλη υπηρχε εκει για να καλυπτει τις ατελειες στα γραφικα.ελα ομως που λειτουργισε περισοτερο σαν αλλος παραγοντας.το balturs gate το καλυτερο rpg.γραφικα αθλια.ακομα καλυτερο απο diablo dragon age witcher και αλλα που δε μπορω να σκευτω τωρα.τα point and clic thw sierra kai lucas art του 90 σαφως ανοτερα απο τα σημερινα adventures.οχι ολα φυσικα υπαρχουν και εξαιρεσεις..υπαρχουν χιλιαδες παραδειγματα.ναι λοιπον τα γραφικα ερχονται δευτερα.τοθλαχιστον για εμενα και για πολυ κοσμο που μεγαλωσαμε με αταρι και νες.τωρα για τα πιτσιρικια που μεγαλωσαν με το πλει 2 σαφως και τα γραφικα κανουν τη διαφορα.δε σου λεω να παιζουμε παιχνιδια με τα γραφικα του πλει 1 αλλα και αυτα που υπαρχουν τωρα ειναι σουπερ.αν ο κοσμος περιμενει τις νεες κονσολες μονο για αυτο....τι να πω.οσο για το παρακατω που λες αν ειναι να παρω το αγαπιμενο μου παιχνιδι και να το πληρωσω 50 ευρω για τα τελεια γραφικα και αλλα 20 σε 3 μηνες για τα dlc να μου λειπει.και μισο παιχνιδι οπως ολα πια και 70%να μου ειναι βασισμενο σε multiplayer.μου μαθαν ολοι το online και εχουν γαμισει τα παιχνιδια ολα.καλα ξεφυγα αποτο θεμα τελειως αχαχαχα 1
Millennium Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Φίλε κάνε κάτι με τα wall of text,και δίκιο να χεις το χάνεις γιατί δυσκολεύεις την ανάγνωση των μηνυμάτων σου. 6
qsis Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Μια χαρά γραφικά είχε το silent hill, όπως και ήχο για αυτό σου μετέδιδε την ατμόσφαιρα που σου μετέδιδε και που δε θα μπορούσες να έχεις στο Atari . 1
Alithinos Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 τα φραφικα εχουν φτασει σε ενα επιπεδο ποθ οι επιδιωρθοσεις ποθ μπορουν να παρουν ειναι λιγες.ποσο καλυτερα γραφικα μπορει να δουμε απο το uncharted 3 που παιζει σε κονδολα 7ετιασ.απο crisis 3 απο το τομβ ραιδερ το καινουριο.σημασια εχουν τα παιχνιδια.τα γραφικα δε θα τα προσεχει κανεισ μεσα στο κακο χαμο και το πιστολιδι.η στι god of war καθε 10 βιματα θα γυριζετε τη καμερα για να βλεπετε το περιβαλον.ο τελειος τοιχος.και το χορταρi στο skyrim.oooo τελειο. να και μια πασχαλιτσα επανω.και το mass effect εχει καλα γραφικα αλλα η υποθεση ειναι μασ κερδισε.στο uncharted μασ κερδισε ο χαρακτηρας το σεναριο το humor και για περιτυλιγμα εντυπωσιακα γραφικα ναι.οι περισσοτεροι καθονται και ασχολουνται με τα specs και τα γραφικα λες και βλεποθμε παιχνιδι με καλα γραφικα για πρωτη φορα.απο το πλειστεισιον 2 βλεπαμε god of war resident evil 4.εκει να εντυπωσιαστουμε ναι.αλλα τωρα?και τα specs.αλλο θεμα αυτο.αν ειναι τετραπυρινο ποση ραμ θα εχει.(αν αυτοε που φτιαχνει το παιχνιδι ειναι καλοε μπορει να σου τρεξει και παιχνιδαρα οπτικα σε μετριο μηχανιμα.αυτο ειναι γνωστο ναι.)οταν παιζαμε mega drive kai snes ξεραμε ολοι τα specs ε.μασ αρεσαν τα παιχνιδια ρε παιδια και αυτο επρεπε να μασ ενδιαφερει.καινουρια ip παιχνιδια με φαντασια και να μποροθν να σου προσφερουν κατι διαφορετικο.γιατι απο call of duty kai batllefield πηξαμε.οχι οτι δε ειναι καλα αλλα πολυ αρμεγμα.και καθε επομενο ειναι και χειροτερο.ειδικα αυτο το final fantasy το εχουνε πηδ...τραβηξει απο παντου εννοω.και το ρεσιντεντ.ενταξει στο επομενο πρωταγωνιστης ο τυραντ σε coop me nemesis εναντιως των stars(μετα το raccoon city δε θα μου φανει περιεργο )ευτυχως που βγαινει κανα limpo και shadow of the coloseus καμια φορα. Συμφωνώ απολύτος στο ότι τα γραφικά έχουν δευτερεύουσα σημασία. Το κυριότερο είναι να μπορεί ένα παιχνίδι να σου τραβήξει το ενδιαφέρον και να το κρατήσει ως το τέλος του,και αυτό καταφέρνοντας να το ευχαριστηθείς και να απορροφηθείς από το κόσμο του όσο το δυνατόν περισσότερο κατά τη διάρκεια του παιξίματος. Τα specs όμως μπορούν να βοηθήσουν σε αυτό,άσχετο αν συνήθως χρησιμοποιούνται ίσως με διαφορετικούς τρόπους. Για παράδειγμα η περισσότερη ισχύς του επεξεργαστή,θα μπορούσε να βοηθήσει ώστε να μπορούν να εμφανιστούν περισσότεροι εχθροί (AI) ταυτόχρονα στην οθόνη,ή να είναι πιο καταστρέψιμα διάφορα πράγματα στο κόσμο του παιχνιδιού,κάτι που εκτός από το να μας κάνει να νιώσουμε badasses θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ως σημαντικό κομμάτι του gameplay για μερικά παιχνίδια. Η ram θα μπορούσε να δώσει χώρο ώστε να προστεθούν περισσότερα animations για τους χαρακτήρες,ή να υπάρχει μεγαλύτερο draw distance κ.α. Στο Mass Effect 3,η Bioware είχε πει πως η δυνατότητα να μπορείς να κρύψεις και να εμφανίσεις το όπλο σου με ένα κουμπί αφαιρέθηκε,επειδή μετά τη προσθήκη κάποιων νέων κινήσεων δεν είχε απομείνει αρκετή ram για να χωρέσει και αυτή η κίνηση. Γενικά όσο περισσότερες οι hardware δυνατότητες,τόσο το καλύτερο,και αυτό δεν έχει να κάνει απαραίτητα με τα γραφικά. Απλά τα γραφικά είναι ο πιο εύκολος τρόπος εκμετάλευσης του hardware,γι αυτό και συνήθως χρησιμοποιείται για βελτίωση των γραφικών. Θεωρητικά πάντως και πρακτικά,ακόμα δεν έχουμε φτάσει την 'οροφή' των γραφικών. Υπάρχουν πολλά πράγματα ακόμα που μπορούν να βελτιωθούν,και δεν μας αφήνει το hardware να τα βελτιώσουμε. Τα textures για παράδειγμα που χρησιμοποιούνται στα περισσότερα παιχνίδια αυτής της γενιάς είναι 512x512. Το πρώτο Crysis είχε 1024x1024. Για το Skyrim στον υπολογιστή,οι modders έχουν φτιάξει πακέτα με 2048x2048,ακόμα και 4096x4096. Όσο μεγαλύτερος αυτός ο αριθμός,τόσο περισσότερες λεπτομέριες θα έχουν τα textures,που θα τα κάνουν να μοιάζουν περισσότερο με πραγματικές επιφάνιες. Τα textures είναι υπεύθηνα για την δισδιάστατη λεπτομέρια που εμφανίζεται πάνω σε επιφάνειες. Σκέψου τα σαν αυτοκόλητα που κολλάν πάνω σε τρισδιάστατα μοντέλα χαρακτήρων,δέντρων,όπλων κτλπ,για να προσδόσουν λεπτομέρειες. Για παράδειγμα να η διαφορά μεταξύ 512x512 και 2048x2048 textures στο Skyrim: Δεύτερον μποροεί ακόμα να βελτιωθεί αρκετά ο αριθμός πολυγώνων που έχει το κάθε 3d μοντέλο. Αυτό θα καλυτερεύσει την τρισδιάστατη γεωμετρική απεικόνηση των πραγμάτων,εξομαλύνοντας κάτι απότομες γωνίες και άκρες που βρίσκουμε συχνά σε διάφορα παιχνίδια. Ο αριθμός πολυγώνων είναι που κάνει σε μερικά fps για παράδειγμα στο pc να φαίνεται πως σε έναν τοίχο το κάθε τούβλο εξέχει και είναι διαφορετικό κομμάτι,αντί να φαίνεται ο τοίχος ως ένα μονοκόματο απόλυτα λείο κομμάτι με τα τούβλα απλά ζωγραφισμένα πάνω του. Και να μια σύγκριση στη διαφορά μεταξύ ενός μοντέλου με λίγα πολύγωνα,και ενός με περισσότερα: Εκτός αυτών,μπορούν να βελτιωθούν ακόμα πολλά πράγματα,όπως το σύστημα φωτισμού,οι shaders,τα animations... Η μόνη οροφή που φτάσαμε είναι στα animations με το L.A. Noire,το οποίο χρησιμοποίησε τεχνικές motion capture προκειμένου να καταγραφού οι κινήσεις αληθινών ανθρώπων,ηθοποιών,προκειμένου να μεταφερθούν οι κινήσεις αυτούσιες στο παιχνίδι. Εκεί πραγματικά,δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος από το να καταγράψουμε και μεταφέρουμε κινήσεις αληθινών όντων/πραγμάτων σε ένα παιχνίδι. Υπάρχουν πολλά ταβάνια ακόμα και αργούμε να τα φτάσουμε,ενώ και εκεί που μπόρεσαν και τα άγγιξαν 1-2 παιχνίδια,δυστυχώς αυτό δεν σήμαινε πως αυτόματα όλα τα παιχνίδια άρχισαν από εκείνη τη στιγμή να ακουμπάν ταβάνι. Τα γραφικά από μόνα τους δεν κάνουν τίποτα,αλλά θα μπορούσαν να βελτιώσουν την συνολική εμπειρία αν ήταν καλύτερα. Και εγώ πήρα το Crysis 2 στο pc,και κατέβασα το high resolution texture pack,και το directX 11 update,και αν και σε αυτά τα settings το Crysis 2 έχει τα πιο προχωρημένα γραφικά που υπάρχουν σε παιχνίδι που να έχει κυκλοφορήσει,δυστυχώς το παιχνίδι δεν μπόρεσε να μου κρατήσει το ενδιαφέρον πάνω από λίγες ώρες και έτσι το παράτησα στη μέση και ξαναγύρισα στο να παίζω battlefield 3. Συμφωνώ πως τα γραφικά δεν είναι η ουσία,και από μόνα τους είναι απλά άχρηστα,ένα tech demo. Αλλά άμα ένα παιχνίδι έχει ενδιαφέρον σενάριο και διασκεδαστικό gameplay και ούτως ή άλλως θα μας έκανε να το ευχαριστηθούμε πάρα πολύ,τότε το να είχε κάπως καλύτερα γραφικά δεν νομίζω να χάλαγε κανέναν! 5
asimodrakos2 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 ναι φιλε μου δικιο εχεις φυσικα και βοηθαν τα specs.καλυτερο αποτελεσμα.αν και το να καταστρεφεις τη πιστα πχ το εκανες και στο twisted metal στο πλει 1.και η ραμ χρειαζεται φυσικα για μενα περισσοτερο.φαντασου να ειχε περισσοτερη το πλει 3.απλα πολλες φορες βλεπω παιχνιδια σαν το legent of grimrock και σκευτομαι οτι απλα θεκει γιγο φαντασια
asimodrakos2 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Μια χαρά γραφικά είχε το silent hill, όπως και ήχο για αυτό σου μετέδιδε την ατμόσφαιρα που σου μετέδιδε και που δε θα μπορούσες να έχεις στο Atari . το silent hill ειχε καλα γραφικα οχι τοπ για τη κονσολα.βαλανε μελετιμενο ηχο που επηρεαζει της αισθησεις του ανθρωπου με ενα συγκεκριμενο τροπο και ομιχλη να καληψουν ατελειες.λογια των creatorsοχι δικα μου.υπηρχαν παιχνιδια με πολυ καλυτερα γραφικα ακομα και για πλει 1.
qsis Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 υπήρχαν καλύτερα, αλλά πλήρως τρισδιάστατα τότε όχι και τόσα πολλά τα resident πχ δεν είχαν καλύτερα γραφικά ουσιαστικά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα