Προς το περιεχόμενο

Warcraft (Η ταινία)


SPANK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η ταινια σαν πρωτη αποπειρα και μετα τα τοσα delay που ειχε φαει ηταν μια χαρα. Για την ακριβεια ηταν περισσοτερο απο καλα σαν μεταφορα παιχνιδιου στην μεγαλη οθονη. Το παραπανω που γραφεται μονο για πλευρα alliance ή horde δεν γινεται για τον πολυ απλο λογο οτι παντα το warcraft ηταν 2πλευρες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 948
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κάπου είχε ένα ενδιαφέρον η ταινία, αλλά κάπου χάθηκα. Έχω να παίξω Warcraft καμιά 10ετία. Μου θύμισε πολλά πράγματα με την καλή έννοια αλλά αρκετά τα είχα ξεχάσει. Αλλά στην ταινία, μερικά πράγματα ήταν ακαταλαβίστικα. Πόσο μάλλον για κάποιον που δεν έχει την παραμικρή ιδέα από Wow. Ίσως να φταίει και το γεγονός ότι κόψανε αρκετά λεπτά ταινίας. Πάντως, ήταν πάρα πολή προσπάθεια. 

Θα έβαζα ένα 6/10.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπου είχε ένα ενδιαφέρον η ταινία, αλλά κάπου χάθηκα. Έχω να παίξω Warcraft καμιά 10ετία. Μου θύμισε πολλά πράγματα με την καλή έννοια αλλά αρκετά τα είχα ξεχάσει. Αλλά στην ταινία, μερικά πράγματα ήταν ακαταλαβίστικα. Πόσο μάλλον για κάποιον που δεν έχει την παραμικρή ιδέα από Wow. Ίσως να φταίει και το γεγονός ότι κόψανε αρκετά λεπτά ταινίας. Πάντως, ήταν πάρα πολή προσπάθεια. 

Θα έβαζα ένα 6/10.

Ακομα και εγω που ειδα την ταινια δεν μπορω να σε καταλαβω τι θες να πεις με τα παραπανω.

 

Επισης να το ξαναπουμε για αλλη μια φορα οτι η ταινια(απο πλευρας ιστοριας) ειναι πριν και το Warcraft 3 που ειναι του 2002 παιχνιδι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Το παραπανω που γραφεται μονο για πλευρα alliance ή horde δεν γινεται για τον πολυ απλο λογο οτι παντα το warcraft ηταν 2πλευρες.

 

Γίνεται και παραγίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξυ οταν μιλαμε με λογια του αερα ναι ολα γινονται...

 

fyi το προηγούμενο σενάριο ήταν μόνο από την πλευρά των alliance , πριν την αναθέσουν στο duncan .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα με βαση το ολο lore που εχει το παιχνιδι τι ακριβως να δειχνανε μονο απο πλευρας Alliance αυτο ειναι το θεμα.Τι να δειχνανε πχ πως ο Van Cleef πηγε στα Deadmines?

 

Ακομα και την ιστορια του τωρινου βασιλια να δειχνανε που ειναι περισσοτερο alliance παλι θα υπηρχαν πολλα ερωτηματικα για το τι ρολο βαραει ο καθενας.

 

Ασε που δεν ηταν και ποτε σιγουρο για το αν θα βλεπαμε sequel και ποσα.

 

Ακομα και η επιλογη της τωρινης ταινιας δεν αρεσε σε πολλους γιατι μην ξεχναμε οτι ειναι περισσοτερο με βαση τα πρωτα παιχνιδια του Warcraft(και λιγο με βαση το τωρινο expansion του Wow) και οχι με βαση το Warcraft 3 και μετα που εγινε και η σειρα αυτη(και αργοτερα και στο mmo)τοσο γνωστη.

 

Γιαυτο και ειπα οτι στα λογια μπορει να ακουγεται καλο αλλα το θεμα ειναι στην πραξη τι θα βλεπαμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Warcraft ήταν πάντα 2 πλευρές... Λόγια εδάφους-εδάφους.

 

Ψάξε λίγο την ταύτιση απόψεων με τον Kilik

 

 

Ενταξυ οταν μιλαμε με λογια του αερα ναι ολα γινονται...

 

 

Γίνεται και παραγίνεται...

 

Το παραπανω που γραφεται μονο για πλευρα alliance ή horde δεν γινεται για τον πολυ απλο λογο οτι παντα το warcraft ηταν 2πλευρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να δειχνανε πχ πως ο Van Cleef πηγε στα Deadmines?

 

 

 

lapdogs. all of you.  :-D 

 

μια χαρα μπορεις να πεις μια ιστορια πολεμου και απο τις δυο πλευρες χωρις να χανεται ο θεατης. τοσες πολεμικες ταινιες εχουν βγει που το εχουν καταφερει αυτο.

το μονο που χρειαζοταν το Warcraft ηταν να εχει μεγαλυτερη διαρκεια, ωστε ο αργοστροφος θεατης να εχει χρονο να αφομοιωσει την πληροφορια που του παρεχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

lapdogs. all of you.  :-D 

 

μια χαρα μπορεις να πεις μια ιστορια πολεμου και απο τις δυο πλευρες χωρις να χανεται ο θεατης. τοσες πολεμικες ταινιες εχουν βγει που το εχουν καταφερει αυτο.

το μονο που χρειαζοταν το Warcraft ηταν να εχει μεγαλυτερη διαρκεια, ωστε ο αργοστροφος θεατης να εχει χρονο να αφομοιωσει την πληροφορια που του παρεχει.

 

 

ναι ,σωστά,οι θεατές είναι ηλίθιοι.

 

Γιατί παρακολουθήσαμε όλοι ένα shawsank redemption ,αλλά το επίπεδο μας είναι για warcraft...εεε για fast&furious..που να καταλάβουμε.

Η ταινία είναι η καλύτερη όλων των εποχών,εμείς ήμεθα ζαγάρια.

 

Σα δε ντρέπεσαι,apple fanboy.

Παραπονιέσαι για τα τρανσφορμερς,αλλά όταν η blizzard σου κάνει golden shower,λες και ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι ,σωστά,οι θεατές είναι ηλίθιοι.

 

Γιατί παρακολουθήσαμε όλοι ένα shawsank redemption ,αλλά το επίπεδο μας είναι για warcraft...εεε για fast&furious..που να καταλάβουμε.

Η ταινία είναι η καλύτερη όλων των εποχών,εμείς ήμεθα ζαγάρια.

 

Σα δε ντρέπεσαι,apple fanboy.

Παραπονιέσαι για τα τρανσφορμερς,αλλά όταν η blizzard σου κάνει golden shower,λες και ευχαριστώ.

Βαριές κουβέντες! :X

 

Σχετικά με το παράδειγμά σου όμως να σου πω ότι τα transformers απέχουν παρασάγκας απο το original cartoon, και δεν θυμίζουν σε τίποτα transformers.

Σε αντίθεση με το Warcraft, που η αίσθηση που σου μετέφερε ήταν τόσο κοντά στο videogame, που ένιωθες το ποντίκι στα χέρια σου στην διάρκεια της ταινίας.....

...και αυτό εκθειάζει ο Killik!

Ενώ εσύ παίρνεις το transofrmers και το Warcraft σαν 2 ταινίες που δεν έχουν σχέση με cartoon και videogame αντιστιχα. Συγκρίνεις 2 αυτόνομες ταινίες. Αλλά και σαν αυτόνομες ταινίες να τις συγκρίνεις, ελα. παραδέξου το, το Warcraft μισήθηκε για κάποιο λόγο παραπάνω από όσο του άξιζε, και το transformers αγαπήθηκε παραπάνω απο όσο του άξιζε.

 

Με λίγα λόγια το warcraft σαν μια απλή ταινία είναι μια ΚΑΛΗ ταινία με μετρια μουσική και την ILM να κάνει παπάδες και να κάνει το transformers να φαίνεται cartoon.

 

Σαν Videogame movie όμως είναι ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΙΜΑ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

από ότι φαίνεται ο σκηνοθέτης τη γ%^&* τη δουλειά με τo cgi μάλλον στο post edit γιατί και σε studio setup αλλά και στο διαφημιστικό από πάνω φαίνονται τέλεια και 1000 φορές πιο ρεαλιστικά από το τελικό αποτέλεσμα τουλάχιστον στη συντριπτική πλειοψηφία των σκηνών

υπάρχει θέμα με τους renderer βέβαια, πρέπει να κάνεις από την αρχή τους ίδιους χαραχτήρες για κάθε περιβάλλον αν θες να γίνει σωστά πράγμα που πιθανόν να μην γίνεται για τόσους χαραχτήρες

αλλά σε μεγάλο βαθμό αυτό το πρόβλημα ψιλοέχει αντιμετωπιστεί τα τελευταία 3 χρόνια οπότε η μόνη εξήγηση είναι πως γ&(%καν στο blur στο post editing

αλλιώς δεν γίνεται να έχει τόσο μεγάλη διαφορά, το αρχικό υλικό για όλους τους χαραχτήρες φαίνεται πως ήταν άψογο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...