Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
Δημοσ.

Θέλει να αφιερώσεις πολύ χρόνο για να μάθεις κάποια βασικά πράγματα, να πειραματιστείς με εργαλεία κλπ.

 

Χρειάζεται να βρεις μια βασική ιδέα για το παιχνίδι, να αποφασίσεις τί είδος θα φτιάξεις, για ποιές πλατφόρμες (pc, κινητό, mac, web browser), το βασικό game mechanic, πόση διάρκεια θα έχει, αν θα έχει μουσική, πώς θα το διαθέσεις σε άλλους κλπ

 

Χρειάζεσαι γενικά και άλλα άτομα και μια καλά οργανωμένη ομάδα, γιατί μόνο ένα άτομο χρειάζεται πολλές γνώσεις/ταλέντα και πολλαπλάσιο χρόνο για να φτιάξει ένα αξιοπρεπές παιχνίδι. Τυπικά θα χρειαστείτε ένα game design document, έναν προγραμματιστή (τουλάχιστον), κάποιον να φτιάξει assets, levels, animation κάποιον να συνθέσει μουσική και να κάνει sound editing και κάποιους για testing.  

 

Εντάξει, ίσως όχι όλα αυτά μαζί, αν πας για κάτι απλό. Επίσης υπάρχουν και κάποια προγράμματα που διευκολύνουν αρκετά τη διαδικασία για απλά παιχνίδια (gamemaker, adventure maker,  το πιο σύνθετο ags studio, κλπ). Και τέλος μπορείς να πειραματιστείς με mods παιχνιδιών (δικά σου levels, αλλαγή models, total conversion) για να πάρεις μια ιδέα χωρίς όλο το effort που χρειάζεται για να φτιάξεις ένα παιχνίδι από την αρχή.

 

Στο subforum του προγραμματισμού θα βρεις αρκετά σχετικά θέματα:

http://www.insomnia.gr/topic/455761-δωρεάν-μηχανές-παιχνιδιών/

http://www.insomnia.gr/topic/469866-δημιουργια-παιχνιδιου-με-adobe-flash-cs6/

http://www.insomnia.gr/topic/458613-δημιουργια-3d-game/

  • Like 2
Δημοσ.

Βασικά τί γνώσεις έχεις και πόσο χρονών είσαι;Από κει να ξεκινήσουμε.

 

Τί σχέση έχει πόσο χρονών είναι και τί γνώσεις έχει; 

 

Ρώτησε πως θα φτιάξει δικό του παιχνίδι, και του είπαμε που να κοιτάξει. 

 

Κανείς δεν γεννήθηκε με την γνώση να γράφει λογισμικό. Ούτε καν με απλές γνώσεις πως να τρώει με κουτάλι/πιρούνι, να πηγαίνει στην τουαλέτα, ή να μιλάει. 

 

Και αν ασχολήσε σχετικά, γνωρίζεις ότι όλα είναι 90% έμπνευση και καλλιτεχνική κλήση,  και μόνο 10% τεχνολογική γνώση. 

 

Δεν θα μπορέσω ποτέ να γράψω παιχνίδι. Μιας και δεν είχα ποτέ την καλλιτεχνική κλήση προς εκεί. Αντίθετα, την έχω στο να γράφω λογισμικό για συσκευές, ανεξάρτητα αν είναι πολύπλοκες ή όχι. Και ποτέ δεν θα με σταματήσει το "οι άλλοι πέταξαν 5 εκατομμύρια λίρες σε consultant και δεν μπορούσαν αυτοί. Πως θα το καταφέρεις εσύ με έναν υποπολλαπλάσιο μισθό;" (Φυσικά τα κατάφερα και γλύτωσα την εταιρία από 300κ λίρες το χρόνο συμβόλαιο). 

 

 

Μακάρι να είναι κανένας δεκάχρονος και πραγματικά να έχει όρεξη. 

Γιατί έτσι ξεκίνησα εγώ πριν 26 χρόνια, και δεν το μετάνοιωσα ούτε μία μέρα. Με τα τελευταία 20 χρόνια (μείον 18 μήνες Στρατό στο ξερονήσι) να μην είμαι άνεργος ούτε μία μέρα. 

  • Like 2
Δημοσ.

οσο πιο μικρος ξεκινησεις τοσο πιο καλα ειναι ...

 

διαβασε την ιστορια του κατασκευαστη της doom engine : http://en.wikipedia.org/wiki/John_D._Carmack και θα καταλαβεις οτι η ηλικια στον προγραμματισμο παιζει πολυ μεγαλο ρολο .... ειδικα μεγαλος βαριεσαι αρκετα και να διαβασεις αλλα και να δημιουργησεις κωδικα...

 

τωρα στο θεμα μας ... τι χρειαζεται . βασικα χρειαζονται αρκετες διαφορετικου τυπου δεξιοτητες.ειχα διαβασει παλιοτερα την αναλυση που ειχε κανει ενας καθηγητης πανεπιστημιου και τις αριθμουσε σε 6 με 8 ... οποτε μονος σου μονο με ετοιμη πλατφορμα μπορεις να το φτιαξεις , εκτος και αν θες να φτιαξεις τυπου pac-man παιχνιδι και μονος σου μπορεις να τα καταφερεις :)

 

φυσικα πανω απο ολα ειναι η δημιουργια του κωδικα και κρινεται απαραιτητη η καλη γνωση μιας γλωσσας προγραμματισμου και καποιος πρεπει να τον γραψει. εδω εχεις δυο επιλογες . η μαθαινεις μια γλωσσα ( πχ . c, c++, c# , java ,php ,python κλπ ) που εχει την δυνατοτητα να φτιαξει την μηχανη του παιχνιδιου σου ( game engine ) ή χρησιμοποιεις ετοιμη μηχανη και απλα πρεπει να μαθεις την script γλωσσα της ωστε να δημιουργησεις το παιχνιδι ( π.χ. flash games που χρειαζεται την actionscript  )ή να βρεις αυτον που θα το κανει για σενα :) .

 

περα απο  το κομματι της  μηχανης του παιχνιδιου και τα αλλα κομματια χρειαζονται κωδικα οπως ειναι το  κομματι των γραφικων ( παιχνιδι χωρις γραφικα δεν νοειται ) , του ηχου , του animation , το κομματι του δικτυου αν ειναι δικτυακο παιχνιδι και φυσικα ολα τα αλλα επιπεδα που μπορει να μη φαινονται αλλα πολλες φορες χρειαζεται ανθρωπους που να γνωριζουν ωστε να τα υποστηριξουν, οπως ειναι το τμημα των διαχειριστων βασεων ( dba ) και των διαχειριστων των servers ( sysadmin ) .

 

αυτα γενικα ωστε να καλυπτουν ολο το φασμα των video games .... αλλα αν θελεις απλα να φτιαξεις ενα παιχνιδι για το facebook πχ τοτε θα πεπει να ξερεις php να εχεις εναν δικο σου server  και το να δουλευεις το api του facebook  οπως αναλυτικα αναφερεται στο site τους στο facebook : http://developers.facebook.com/docs/guides/games/getting-started/

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για μένα ξεκίνα με την unity που είπες και εσύ. Και ανοιχτή είναι για χρήση, και αρκετά πράγματα τα έχει έτοιμα για να μην ψάχνεσε και πανεύκολα μπορείς να δημιουργήσεις για αρχή μικρά παιχνιδάκια η να βελτιώσεις μερικά που υπάρχουν ήδη στο site τους.

Υπάρχουν άπειρα tutorial για το πως να την χειριστείς. Αν είσαι και πιστιρικάς και έχεις άπειρο χρόνο τότε ξεκίνα να δημιουργείς.

Και εγώ στα 8 μου είχα αρχίσει και έγραφα προγραμματάκια και διάβαζα basic χωρίς να δυσκολεύομαι.

Επεξ/σία από chek2fire
  • Like 2
Δημοσ.

"οι άλλοι πέταξαν 5 εκατομμύρια λίρες σε consultant και δεν μπορούσαν αυτοί. Πως θα το καταφέρεις εσύ με έναν υποπολλαπλάσιο μισθό;" (Φυσικά τα κατάφερα και γλύτωσα την εταιρία από 300κ λίρες το χρόνο συμβόλαιο). 

  

 

Επειδή έχεις δασκαλίστικο ύφος...

 

Μια εταιρεία, ξόδεψε 5εκ σε συμβούλους, για να γλυτώσει 300κ; Απόσβεση μετά από 16 χρόνια; Κάτι δεν πάει καλά εδω.

Δημοσ.

Τί σχέση έχει πόσο χρονών είναι και τί γνώσεις έχει; 

 

Ρώτησε πως θα φτιάξει δικό του παιχνίδι, και του είπαμε που να κοιτάξει. 

 

Κανείς δεν γεννήθηκε με την γνώση να γράφει λογισμικό. Ούτε καν με απλές γνώσεις πως να τρώει με κουτάλι/πιρούνι, να πηγαίνει στην τουαλέτα, ή να μιλάει. 

 

Και αν ασχολήσε σχετικά, γνωρίζεις ότι όλα είναι 90% έμπνευση και καλλιτεχνική κλήση,  και μόνο 10% τεχνολογική γνώση. 

 

Δεν θα μπορέσω ποτέ να γράψω παιχνίδι. Μιας και δεν είχα ποτέ την καλλιτεχνική κλήση προς εκεί. Αντίθετα, την έχω στο να γράφω λογισμικό για συσκευές, ανεξάρτητα αν είναι πολύπλοκες ή όχι. Και ποτέ δεν θα με σταματήσει το "οι άλλοι πέταξαν 5 εκατομμύρια λίρες σε consultant και δεν μπορούσαν αυτοί. Πως θα το καταφέρεις εσύ με έναν υποπολλαπλάσιο μισθό;" (Φυσικά τα κατάφερα και γλύτωσα την εταιρία από 300κ λίρες το χρόνο συμβόλαιο). 

 

 

Μακάρι να είναι κανένας δεκάχρονος και πραγματικά να έχει όρεξη. 

Γιατί έτσι ξεκίνησα εγώ πριν 26 χρόνια, και δεν το μετάνοιωσα ούτε μία μέρα. Με τα τελευταία 20 χρόνια (μείον 18 μήνες Στρατό στο ξερονήσι) να μην είμαι άνεργος ούτε μία μέρα. 

εε έχει..άμα σου έρθει ένας 15χρονών;Ντάξει σχετική ήταν η ερώτηση μου,γιατί πολλά μπορεί να παίζουν :)

Δημοσ.

Εγώ έχω βάλει στο μάτι αυτό http://unity3d.com/unity/ αλλά δύσκολα θα βρω αρκετό χρόνο για να ασχοληθώ :(

εγώ θα σου πρότεινα αντί για τη unity που αν και έχει καλό asset store,τα tutorials για αυτήν είναι σπάνια,να ξεκινήσεις να δουλεύεις μια μηχανή για την οποία θα υπάρχουν περισσότερα tutorials,και την ξέρει περισσότερος κόσμος.

 

Μπορείς να κατεβάσεις την Unreal Engine 3 (έχει τα πιο εκτενή tutorials) από εδώ:

http://www.unrealengine.com/udk/

 

Και τη Cryengine 3 (τα καλύτερα γραφικά,αλλά με λιγότερα tutorials από ότι η Unreal) από δω:

http://www.crytek.com/cryengine

Δημοσ.

Επειδή έχεις δασκαλίστικο ύφος...

 

Μια εταιρεία, ξόδεψε 5εκ σε συμβούλους, για να γλυτώσει 300κ; Απόσβεση μετά από 16 χρόνια; Κάτι δεν πάει καλά εδω.

 

Όχι η ίδια εταιρία, αλλά ναι το ίδιο λογισμικό. 

 

Κοίτα, όταν η εταιρία που νοικιάζεις το λογισμικό σε υποχρεώνει σε 10ετή + συμβόλαια (με τις ανάλογες αυξήσεις πάνω από τον πληθωρισμό), φυσικό είναι. 

Δημοσ.

Φυσικά και εχει σχέση η ηλικία και οι γνώσεις του, ειδικά το τελευταίο. Γιατί για καποιον που δεν ξέρει και απλά θελει να φτιάξει ενα παιχνίδι ευκολα για τον χαβαλέ του μπορει να τον ενδιαφέρουν λύσεις όπως το Gamemaker ή το RPGmaker οι οποίες δεν χρειάζονται (απο όσο ξέρω) γνώσεις προγραμματισμού. Και αν δει οτι τον ενδιαφέρει και θελει να το προχωρήσει πιο πέρα μπορει να κοιτάξει τις διάφορες άλλες επιλογές αφού μάθει καποια γλώσσα.

Δημοσ.

Φυσικά και εχει σχέση η ηλικία και οι γνώσεις του, ειδικά το τελευταίο. Γιατί για καποιον που δεν ξέρει και απλά θελει να φτιάξει ενα παιχνίδι ευκολα για τον χαβαλέ του μπορει να τον ενδιαφέρουν λύσεις όπως το Gamemaker ή το RPGmaker οι οποίες δεν χρειάζονται (απο όσο ξέρω) γνώσεις προγραμματισμού. Και αν δει οτι τον ενδιαφέρει και θελει να το προχωρήσει πιο πέρα μπορει να κοιτάξει τις διάφορες άλλες επιλογές αφού μάθει καποια γλώσσα.

 

Το βασικο ειναι οτι δεν μας λεει (εστω στο περιπου) τι ειδους παιχνιδι θελει να φτιαξει.

 

Αν θελει π.χ. να φτιαξει κανενα απλο παιχνιδι (2D, στυλ πακμαν) μπορει να το φτιαξει και με το gamemaker.

 

Αν θελει να φτιαξει καποιο 3D παιχνιδι, RPG, strategy, θα χρειαστει (πιθανοτατα) κατι αλλο.

 

Το σιγουρο ειναι οτι αν το φτιαξει ολοκληρο μονος του (δηλαδη και κωδικα και γραφικα και μουσικη ο ιδιος), θα πρεπει να ξερει και πως να φτιαξει τα γραφικα και πως να φτιαξει την μουσικη και να γραψει τον κωδικα (ακομα και στο gamemaker μπορει να χρειαστει να γραψεις καποιες γραμμες κωδικα).

 

Το "πως μπορω να φτιαξω το δικο μου παιχνιδι" ειναι πολυ γενικο για να μπορεσει καποιος να του προτεινει κατι συγκεκριμενο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...