Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κατά την προσωπική μου άποψη είναι καλό ο Έλληνας να αποκτά καταναλωτική συνείδηση, να γνωρίζει και να διεκδικεί τα δικαιώματά του και βεβαίως να καταγγέλει ώστε να τιμωρούνται οι υπεύθυνοι εκεί που πρέπει.

Για ποιο λόγο είναι αποδεκτό και λογικό εμείς να πληρώνουμε παραπάνω όταν κάνουμε λάθη π.χ. υπέρβαση χρόνου ομιλίας ή οτιδήποτε σχετικό τέλος πάντων και οι εταιρείες να μην υφίστανται καμία συνέπεια όταν κάνουν λάθη; Και μάλιστα να καταλήγουμε να τους πληρώνουμε και ένα πάγιο παραπάνω λόγω της δικής τους καθυστέρησης...;

Τέλος πάντων, όλα καλά για τον άνθρωπο, αλλά στο μέλλον καλό είναι να έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας πως ίσως να πρέπει να κάνουμε και καμιά καταγγελία, ώστε στο μέλλον να μην αντιμετωπίσουν και άλλοι συνάνθρωποί μας το ίδιο πρόβλημα.

Δημοσ.

Μόνο και μόνο που ανέφερες στην καταγγελία σε internet sites,συμπεριλαμβανομένου και του tromaktiko,άστα να πάνε Χαράλαμπε.Κοτσάρεις και ένα "Επιφυλάσσομαι και για κάθε νόμιμο δικαίωμα" και ολοκληρώθηκε η νεοελληνική αντίληψη περί δικαιωμάτων.Έκανες καταγγελία στην ΕΕΤΤ και την επόμενη μέρα εγκρίθηκε η φορητότητα.Και φυσικά η ΕΕΤΤ την έστειλε κατευθείαν στη vodafone.Η τυχαία συγκυριακή χρονική περίοδος είναι μάλλον απίθανη.

Άλλο η ταλαιπωρία και ο μη επαγγελματισμός άλλο η γαρνιτούρα με όλα τα άλλα.

Και ναι,εγώ και ο nikoskon,είμαστε φιλαράκια και αποφασίσαμε να τρολλάρουμε.

Δημοσ.

Για να μην κουραζω, δειτε παρακατω την καταγγελια που εκανα σημερα στην ΕΕΤΤ:

 

""Καλησπερα.

Ονομαζομαι **************** και ειμαι συνδρομητης στην κινητη τηλεφωνια της Vodafone.(αριθμος ********* - μητρωο συνδρομητη **********).

Στις 17 Γεναρη ειχα κανει αιτηση φορητοτητας στο δικτυο της

Wind.Την επομενη ημερα δεχθηκα μια κληση απο εκπροσωπο της Vodafone για μειωση στο

παγιο, την οποια αρνηθηκα.Περασαν σχεδον δεκα μερες (ενω η διαδικασια

κανονικα κραταει μολις 3) και ενω ελαβα τη sim απο την wind,εβλεπα οτι η

φορητοτητα ακομα δεν ειχε ολοκληρωθει. Καλεσα την Παρασκευη 25/1/2013 στο 13830 και η

εκπροσωπος της Vodafone μου ειπε οτι η αιτηση ακυρωθηκε, χωρις να μπορει να μου πει τον λογο της ακυρωσης!!!!

Μου ειπε επισης οτι θα πρεπει να επαναλαβω την αιτηση φορητοτητας.

 

Εστειλα email στην Vodafone στις 25/1/2013 (το οποιο μπορειτε να δειτε παρακατω) ζητωντας να μου εξηγησουν τον λογο ακυρωσης της φορητητας αλλα παροτι περασαν 5 μερες, δεν εχουν απαντησει.

 

Επανελαβα την αιτηση φορητοτητας την ιδια μερα (25/1/2013). Καλεσα παλι την Vodafone στις 25/1/2013, 19.05 και μιλησα με την κυρια ***********, η οποια μου ειπε οτι η αιτηση εχει ληφθει και η μεταφορα στο δικτυο της Wind θα γινει εντος 3 ημερων, οπως προβλεπεται. Μιλησα σημερα με τη Wind, οπου ενημερωθηκα οτι και η 2η αιτηση φορητοτητας ακυρωθηκε, επειδη δεν επαληθευθηκαν τα στοιχεια του συνδρομητη!!! Ξανακαλεσα παλι την Vodafone και μιλησα με την κυρια *********** (29/1/2013, 14:22), η οποια με ενημέρωσε οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ κι οτι θα ενημερωνε μεσω email τον υπευθυνο του τμηματος φορητοτητας. Της ειπα οτι εχω ηδη στειλει email και οτι δεν εχω λαβει απαντηση και μου ειπε οτι θα λαβω σημερα απαντηση. 

 

Δεν εχω λαβει καμια απαντηση και προφανως δεν προκειται να λαβω. Η Vodafone επιδεικνυει μια τελειως αντιεπαγγελματικη και ελεεινη τακτικη. Προφανως καθυστερει σκοπιμως για να αποσπασει εστω και ενα παγιο παραπανω.Απο την πλευρα μου, περιμενω την αμεση παρεμβαση της ΕΕΤΤ για την επιλυση του θεματος. Θα κοινοποιησω επισης την εμπειρια μου με τη Vodafone σε διαφορα internet sites οπως το myphone.gr, adslgr.com, insomnia.gr, tromaktko.blogspot.com κλπ για να μπορεσω να ενημερωσω και να προειδοποιησω τους υποψηφιους συνδρομητες της Vodafone για τη χειριστη συμπεριφορα που θα αντιμετωπισουν απο την εταιρεια σε περιπτωση που θελησουν ποτε να αλλαξουν δικτυο.

Επισης, επιφυλασσομαι και για καθε νομιμο δικαιωμα μου. "

 

Σαν επομενη κινηση, σκεφτομαι να στειλω ενα εξωδικο.

Αρκετοι στο myphone.gr εχουν παρομοιο προβλημα. http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=4519701

Οποιος θελει να συμμετεχει στο εξωδικο,ας μου στειλει ΡΜ να αρχισουμε να οργανωνομαστε....

 

Οποιαδηποτε αλλη ιδεα εκτος του εξωδικου, καλοδεχουμενη...

Φίλε μου σωστά έπραξες, εφόσον θεώρησαν ότι μπορεί να περάσει το δικό τους. Η Vodafone χάνει πολλούς πελάτες τελευταία, τους οποίους συνήθως παίρνει η Wind, οπότε και λογικό είναι να τους έχει πιάσει ένα άγχος. Το χάλια δίκτυο της Voda σε συνδυασμό με τις κατώτερες οικονομικά προσφορές σε σχέση με τη Wind, έχουν οδηγήσει σε αυτή την κατάσταση. Ας πρόσεχαν.

  • Like 1
Δημοσ.

Πραγματικά όσους ξέρω από Voda, οι περισσότεροι είναι στην Wind,  anyway στο θέμα μας. Θεωρώ πως ο φίλος ορθά έπραξε αφού δεν έβρισκε το δίκιο του αλλιώς 

Δημοσ.

Μπορω να σου βρω 10 ατομα που θα πουνε ΑΚΡΙΒΩΣ το αντιθετο σχετικα με την Vodafone και την Cosmote

ναι δεν αντιλέγω .Παραθέτω την δική μου εμπειρία τεκμηριωμένα με δεδομένα.Δεν γίνεται με cosmote να μπαίνω με H+ και vodafone Edge με το ζόρι..Κάτι δεν πάει καλά.Θεωρώ τα Βριλήσσια (κέντρο) Χαλάνδρι Μαρουσι Πεντέλη ειναι κεντρικές περιοχές και το 3G θα έπρεπε να είναι καμπανα..

Δημοσ.

Με πληθυσμιακή κάλυψη 99+% δεν λες πως έχουν πρόβλημα οι δυο μεγάλοι(Voda,Cote) όσον αφορά την 3G κάλυψη.

Ειναι προφανές πως θα υπάρχουν κενά σημεία οι ακόμα κα περιοχές εκτός κάλυψης.

 

Η Wind πανελλαδικά δεν είναι συγκρίσιμη, ειδικά για το 3G.

 

Έπισης σε ποσοστό πελατών μια απο τα ίδια.

 

Αν έχετε άτομα στον χώρο των τηλεπικοινωνιών,

θα ακούσετε ακόμα και περιπτώσεις national roaming ώστε να παρέχει κάλυψη με λιγότερο -προσωρινά- κόστος από το να σηκώσει site.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Μόνο και μόνο που ανέφερες στην καταγγελία σε internet sites,συμπεριλαμβανομένου και του tromaktiko,άστα να πάνε Χαράλαμπε.Κοτσάρεις και ένα "Επιφυλάσσομαι και για κάθε νόμιμο δικαίωμα" και ολοκληρώθηκε η νεοελληνική αντίληψη περί δικαιωμάτων.
Άλλο η ταλαιπωρία και ο μη επαγγελματισμός άλλο η γαρνιτούρα με όλα τα άλλα.
Και ναι,εγώ και ο nikoskon,είμαστε φιλαράκια και αποφασίσαμε να τρολλάρουμε

 

Προφανως εχεις προβλημα αντιληψης και μαλιστα σοβαρο.
Το topic δεν ειναι  "Eκανα καταγγελια στην ΕΕΤΤ, πειτε μου αν συμφωνειτε". 
Απευθυνομουν σε ατομα που εχουν ταλαιπωρηθει οπως κι εγω και προφανως σκεφτονταν κι αυτοι οχι μονο την καταγγελια, αλλα και κατι ακομα παραπερα.
 
Οταν λοιπον εσυ και ο NikosKon μπαινετε με υφος ξερολα και το μονο που κανετε ειναι να καταδικαζετε και να απαξιωνετε τον τροπο με τον οποιο χειριστηκα εγω και καποιοι αλλοι το θεμα, χωρις να προσφερετε τιποτα το ουσιαστικο στο θεμα της συζητησης, ε τοτε ναι, τρολλαρετε και οι 2.
 
Αμα θες, ανοιξε δικο σου θεμα να κραζεις ολους οσους κανουν καταγγελιες στην ΕΕΤΤ.
 

 

Έκανες καταγγελία στην ΕΕΤΤ και την επόμενη μέρα εγκρίθηκε η φορητότητα.Και φυσικά η ΕΕΤΤ την έστειλε κατευθείαν στη vodafone.Η τυχαία συγκυριακή χρονική περίοδος είναι μάλλον απίθανη.

 

Οχι, οχι! Ειναι απιθανο να ειδαν οτι εκανα καταγγελια (μιας και τους κοινοποιησα στο email προς την ΕΕΤΤ) και να σταματησαν τις ασκοπες καθυστερησεις, για να αποφυγουν πιθανες κυρωσεις. Ειναι σιγουρο οτι ολα ειναι μια μεγαλη συμπτωση!
 
 
Για την ιστορια, παροτι μου επιβεβαιωσαν οτι το αιτημα μου εγκριθηκε στις 30/1, ακομα και σημερα δεν εχει γινει η φορητοτητα, η οποια κανονικα γινεται σε 3 εργασιμες...
Επεξ/σία από firegarden
Δημοσ.

Μάλιστα TS,έθιξες θέμα αντίληψης.....

1.Πες μου τι είναι εξώδικο;

2.Αναφέρεις στην καταγγελία διάφορα sites περί διαπόμπευσης της vodafone σχετικά με την εμπειρία σου.Είναι θέμα οξυδέρκειας το να αντιληφθείς πως η καταγγελία στην ΕΕΤΤ είναι η επίσημη θέση του πελάτη,όπως εξίσου θέση της εταιρίας είναι η μελλοντική απάντηση μέσω της ΕΕΤΤ,και πως αποτελεί ενδεχόμενη δυσφήμιση με ότι ποινικές ευθύνες συνεπάγεται;Και επίσης,αφού πιστεύεις πως θα βρεις το δίκιο στα sites,γιατί στέλνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

3."Επιφυλάσσομαι και για κάθε νόμιμο δικαίωμα", αναφέρεις.Άραγε η καταγγελία είναι παράνομη;Και για πες μας,ποιο είναι το επόμενο ένδικο μέσο.

Και κατάλαβε επίσης πως δεν κρίνω για το αν έπραξες ορθά για την καταγγελία.Αναφαίρετο δικαίωμα σου είναι.Και αν μπήκες στον κόπο να προσέξεις δεν αναφέρθηκα στο γεγονός της αποστολής καταγγελίας.Το ότι δεν αντέχεις τον αντίλογο είναι που με ενοχλεί.Προφανώς έχεις πρόβλημα αντίληψης και μάλιστα σοβαρό.

Δημοσ.

Οι γενικότερες καθυστερήσεις είναι κλασικές κατά την φορητότητα. Ακύρωση προσωπικά δεν είχα αλλά όταν το καλοκαίρι αποφάσισα να πάω από Vodafone σε Cosmote (γιατί το 3G σήμα στις περιοχές που κυκλοφορώ Καρδίτσα/Βόλο/Σέρρες ήταν για τα πανηγύρια) τότε έκαναν κοντά 7 μέρες να εγκρίνουν την φορητότητα.

 

Την επόμενη μέρα της αίτησης με πήραν τηλέφωνο να μου πουν για την μοναδική προσφορά που έχω με μείωση 45% σε οποιοδήποτε πρόγραμμα επιλέξω. Τους είπα ευγενικά όχι ευχαριστώ και περίμενα. 3 μέρες μετά με ξαναπήραν τηλέφωνο να μου πουν ότι "ναι ακόμα για κάποιο λόγο (εμείς δεν ξέρουμε να σου πούμε) δε σου έχουμε εγκρίνει την φορητότητα. Στο ενδιάμεσο έχουμε να σου πούμε ότι μόνο εσύ έχεις την τρελή προσφορά του 55% έκπτωση στα πάγια όποιου προγράμματος επιλέξεις. Φυσικά για άλλη μια φορά είπα όχι και έτσι 1-2 μέρες μετά εγκρίθηκε.

 

Θεωρώ πως αν είχα αρχίσει τις φωνές και κανένα τηλέφωνο παραπάνω από μόνος μου θα είχε γίνει πιο γρήγορα αλλά είχα υπομονή και περίμενα.

Δημοσ.

 

Μάλιστα TS,έθιξες θέμα αντίληψης.....

1.Πες μου τι είναι εξώδικο;

 

Kανε μου τη χαρη...ποιος νομιζεις οτι εισαι, που θα πρεπει να σου αποδειξω και τις γνωσεις μου;;;;

εδω μπηκα για να βρω συμπασχοντες και να οργανωθουμε, δεν μπηκα να αποδειξω στο καθε troll τι γνωριζω και τι οχι.

 

2.Αναφέρεις στην καταγγελία διάφορα sites περί διαπόμπευσης της vodafone σχετικά με την εμπειρία σου.

 
Εγω μιλησα για την κοινοποιηση της εμπειριας μου.Κανεις δε μιλησε για διαπομπευση, παρα μονο εσυ.Το οτι η Vodafone εχει φερθει τελειως αντιεπαγγελματικα ειναι αντικειμενικη αληθεια. Αρα τα περι διαπομπευσης δεν ευσταθουν. Οποτε σταματα να προσπαθεις να δημιουργεις εντυπωσεις...

 

"Είναι θέμα οξυδέρκειας το να αντιληφθείς πως η καταγγελία στην ΕΕΤΤ είναι η επίσημη θέση του πελάτη,όπως εξίσου θέση της εταιρίας είναι η μελλοντική απάντηση μέσω της ΕΕΤΤ,και πως αποτελεί ενδεχόμενη δυσφήμιση με ότι ποινικές ευθύνες συνεπάγεται;"

 
Μου αρεσει που μιλας εσυ για οξυδερκεια....
Η δυσφημιση απαιτει παραθεση ψευδων στοιχειων.Η Vodafone δεν αμφισβητησε κανενα απο τα στοιχεια που παρεθεσα στην καταγγελια μου.Αλλα εστω κι οτι θελω να τη δυσφημισω γιατι ειμαι ενας παρανοικος δικομανης, εσενα τι σε νοιαζει; Εγω δε θα υποστω τις συνεπειες; Εσυ γιατι κοπτεσαι;;;

 

Και επίσης,αφού πιστεύεις πως θα βρεις το δίκιο στα sites,γιατί στέλνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

περιμενω να μου κανεις quote το σημειο που λεω οτι θα βρω το δικιο μου στα sites.
 
Στα site ειπα οτι θα κοινοποιησω την εμπειρια μου με την εν λογω εταιρεια.
Την καταγγελια την εκανα για να αποδεσμευσω τον αριθμο μου.

3."Επιφυλάσσομαι και για κάθε νόμιμο δικαίωμα", αναφέρεις.Άραγε η καταγγελία είναι παράνομη;Και για πες μας,ποιο είναι το επόμενο ένδικο μέσο.

Αυτα τα συμπερασματα σου καταλαβαινεις οτι σε γελοιοποιουν;

Πουθενα απο τα γραφομενα μου δε βγαινει το συμπερασμα οτι η καταγγελια ειναι παρανομη. Τα επομενα ενδικα μεσα γιατι θες να τα μαθεις;; Αναφαιρετο δικαιωμα μου δεν ειναι να τα παρω, οπως λες κι εσυ;;;;
 

Και κατάλαβε επίσης πως δεν κρίνω για το αν έπραξες ορθά για την καταγγελία.Αναφαίρετο δικαίωμα σου είναι.Και αν μπήκες στον κόπο να προσέξεις δεν αναφέρθηκα στο γεγονός της αποστολής καταγγελίας.Το ότι δεν αντέχεις τον αντίλογο είναι που με ενοχλεί.

 

Καταρχην αν δεν αντεχα τον αντιλογο, δε θα σου απαντουσα. Οπως βλεπεις ομως, απαντησα σε καθε δημοσιευση σου.

Δευτερον, ξαναλεω οτι εξαρχης μπηκες με το υφος ξερολα μιλωντας απαξιωτικα και offtopic.Δεν ζητησα τη γνωμη σου για το τι πρεπει να γραψω στην καταγγελια!!Δε με νοιαζει η γνωμη σου!
Εψαχνα για ατομα που πιθανως να ηθελαν συμμετεχουν σε αυτα που εχω ηδη αναφερει.
 

Προφανώς έχεις πρόβλημα αντίληψης και μάλιστα σοβαρό. 

Μονο ενα 6χρονο θα ελεγε οτι του λενε και μαλιστα μονο για παιχνιδι....

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...