firegarden Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2013 Για να μην κουραζω, δειτε παρακατω την καταγγελια που εκανα σημερα στην ΕΕΤΤ: ""Καλησπερα. Ονομαζομαι **************** και ειμαι συνδρομητης στην κινητη τηλεφωνια της Vodafone.(αριθμος ********* - μητρωο συνδρομητη **********).Στις 17 Γεναρη ειχα κανει αιτηση φορητοτητας στο δικτυο τηςWind.Την επομενη ημερα δεχθηκα μια κληση απο εκπροσωπο της Vodafone για μειωση στοπαγιο, την οποια αρνηθηκα.Περασαν σχεδον δεκα μερες (ενω η διαδικασιακανονικα κραταει μολις 3) και ενω ελαβα τη sim απο την wind,εβλεπα οτι ηφορητοτητα ακομα δεν ειχε ολοκληρωθει. Καλεσα την Παρασκευη 25/1/2013 στο 13830 και ηεκπροσωπος της Vodafone μου ειπε οτι η αιτηση ακυρωθηκε, χωρις να μπορει να μου πει τον λογο της ακυρωσης!!!!Μου ειπε επισης οτι θα πρεπει να επαναλαβω την αιτηση φορητοτητας. Εστειλα email στην Vodafone στις 25/1/2013 (το οποιο μπορειτε να δειτε παρακατω) ζητωντας να μου εξηγησουν τον λογο ακυρωσης της φορητητας αλλα παροτι περασαν 5 μερες, δεν εχουν απαντησει.Επανελαβα την αιτηση φορητοτητας την ιδια μερα (25/1/2013). Καλεσα παλι την Vodafone στις 25/1/2013, 19.05 και μιλησα με την κυρια ***********, η οποια μου ειπε οτι η αιτηση εχει ληφθει και η μεταφορα στο δικτυο της Wind θα γινει εντος 3 ημερων, οπως προβλεπεται. Μιλησα σημερα με τη Wind, οπου ενημερωθηκα οτι και η 2η αιτηση φορητοτητας ακυρωθηκε, επειδη δεν επαληθευθηκαν τα στοιχεια του συνδρομητη!!! Ξανακαλεσα παλι την Vodafone και μιλησα με την κυρια *********** (29/1/2013, 14:22), η οποια με ενημέρωσε οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ κι οτι θα ενημερωνε μεσω email τον υπευθυνο του τμηματος φορητοτητας. Της ειπα οτι εχω ηδη στειλει email και οτι δεν εχω λαβει απαντηση και μου ειπε οτι θα λαβω σημερα απαντηση. Δεν εχω λαβει καμια απαντηση και προφανως δεν προκειται να λαβω. Η Vodafone επιδεικνυει μια τελειως αντιεπαγγελματικη και ελεεινη τακτικη. Προφανως καθυστερει σκοπιμως για να αποσπασει εστω και ενα παγιο παραπανω.Απο την πλευρα μου, περιμενω την αμεση παρεμβαση της ΕΕΤΤ για την επιλυση του θεματος. Θα κοινοποιησω επισης την εμπειρια μου με τη Vodafone σε διαφορα internet sites οπως το myphone.gr, adslgr.com, insomnia.gr, tromaktko.blogspot.com κλπ για να μπορεσω να ενημερωσω και να προειδοποιησω τους υποψηφιους συνδρομητες της Vodafone για τη χειριστη συμπεριφορα που θα αντιμετωπισουν απο την εταιρεια σε περιπτωση που θελησουν ποτε να αλλαξουν δικτυο.Επισης, επιφυλασσομαι και για καθε νομιμο δικαιωμα μου. "Σαν επομενη κινηση, σκεφτομαι να στειλω ενα εξωδικο.Αρκετοι στο myphone.gr εχουν παρομοιο προβλημα. http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=4519701 Οποιος θελει να συμμετεχει στο εξωδικο,ας μου στειλει ΡΜ να αρχισουμε να οργανωνομαστε.... Οποιαδηποτε αλλη ιδεα εκτος του εξωδικου, καλοδεχουμενη...
nikoskon Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2013 Μπορεί τα στοιχεία που δηλωσες στην Wind να μην συμπίπτουν με αυτά που έχεις δηλωμένα στην Vodafone. Μια φορητότητα μπορεί να ακυρωθεί για ένα ορθογραφικό λάθος. Αμέσως καταγγελία εσύ; Χωρίς να ψάξεις τί έχει γίνει; ´σ´ ωραίος! Sent from my iPhone using Insomnia
firegarden Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Μπορεί τα στοιχεία που δηλωσες στην Wind να μην συμπίπτουν με αυτά που έχεις δηλωμένα στην Vodafone. Μια φορητότητα μπορεί να ακυρωθεί για ένα ορθογραφικό λάθος. Αμέσως καταγγελία εσύ; Χωρίς να ψάξεις τί έχει γίνει; ´σ´ ωραίος! Sent from my iPhone using Insomnia O κλασσικος ο ..."εξυπνακιας" ο Ελληνας. Καταρχην τους ειρωνικους χαρακτηρισμους αλλου γιατι δε με ξερεις κι απο χτες. Δευτερον, αν ειχες κανει τον κοπο να διαβασεις το κειμενο θα εβλεπες οτι υπαλληλος της Vodafone παραδεχτηκε οτι δεν υπαρχει προβλημα με τα στοιχεια μου κι εσυ λες οτι δεν εψαξα καν τι εχει γινει! Την επομενη φορα τουλαχιστον διαβασε πριν πεταχτεις να πεις την..."γνωμη" σου! UPDATE!!! Moλις την επομενη μερα της καταγγελιας στην ΕΕΤΤ, ενεκριναν το αιτημα για φορητοτητα. Ηταν η τριτη φορα που εκανα αιτηση ,χωρις να κανω οτιδηποτε διαφορετικο σε σχεση με τις προηγουμενες φορες. Στειλτε λοιπον κι εσεις την καταγγελια σας στην ΕΕΤΤ, γιατι προφανως μονο ετσι καταλαβαινει η Vodafone... 5
Prof_Chaos Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Εμπειρία απο Vodafone είχα κι εγώ κάκιστη ως προς τις υπηρεσίες όμως. Πήγα cosmote και ησυχασα μακραν πιο αξιόπιστες υπηρεσίες απο Vodafone που την πλήρωνα κ δεν είχα 3G σε σημεία που δεν δικαιολογείται ενώ η cosmote παει σφαίρα. Οσο για την φορητοτητα πήγα cosmote έκανα αίτηση ότι θέλω να πάω σε αυτούς και σε 3 μέρες έγινε αφού κατόπιν εορτής με πήρε η Vodafone για προσφορά. Οσο ήμουν συνδρομητής τους με συμβόλαιο και τους ανέφερα το πρόβλημα δεν τους καιγόταν καρφακι. τα ίδια κάνουν είμαι σίγουρος και οι άλλοι αλλά τουλάχιστον τώρα έχω υπηρεσίες που δουλεύουν σχετικά καλά. Πάντως καλά που ξεμπερδεψες γιατί έχει προβληματικό δίκτυο και υπηρεσίες .
nikoskon Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Μπορεί τα στοιχεία που δηλωσες στην Wind να μην συμπίπτουν με αυτά που έχεις δηλωμένα στην Vodafone. Μια φορητότητα μπορεί να ακυρωθεί για ένα ορθογραφικό λάθος. Αμέσως καταγγελία εσύ; Χωρίς να ψάξεις τί έχει γίνει; ´σ´ ωραίος! Sent from my iPhone using Insomnia O κλασσικος ο ..."εξυπνακιας" ο Ελληνας. Καταρχην τους ειρωνικους χαρακτηρισμους αλλου γιατι δε με ξερεις κι απο χτες. Δευτερον, αν ειχες κανει τον κοπο να διαβασεις το κειμενο θα εβλεπες οτι υπαλληλος της Vodafone παραδεχτηκε οτι δεν υπαρχει προβλημα με τα στοιχεια μου κι εσυ λες οτι δεν εψαξα καν τι εχει γινει! Την επομενη φορα τουλαχιστον διαβασε πριν πεταχτεις να πεις την..."γνωμη" σου! UPDATE!!! Moλις την επομενη μερα της καταγγελιας στην ΕΕΤΤ, ενεκριναν το αιτημα για φορητοτητα. Ηταν η τριτη φορα που εκανα αιτηση ,χωρις να κανω οτιδηποτε διαφορετικο σε σχεση με τις προηγουμενες φορες. Στειλτε λοιπον κι εσεις την καταγγελια σας στην ΕΕΤΤ, γιατι προφανως μονο ετσι καταλαβαινει η Vodafone... Είμαι όντως έξυπνος και Έλλην! Δεν αντιλέγω!Τί σε κάνει να πιστεύεις πως η καταγγελία βοήθησε στο να εγκριθεί η φορητότητά σου;!Το ότι χρονικά εγκρίθηκε μετά την καταγγελία σου, αντιλαμβάνεσαι πως δεν αποδεικνύει απολύτως τίποτα.Πάντως προσωπικά φροντίζω τέτοια θέματα να τα επιλύω με πιο έξυπνο και οικονομικά συμφέρον τρόπο από το να αρχίζω να καταγγέλω αβέρτα.Sent from my iPhone using Insomnia
ippopotamos Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Από όσο ξέρω από άτομα και στις δυο εταιρίες τους τελευταίους μήνες wind και vodafone μπλοκάρουν/καθυστερούν όσο μπορούν αιτήσεις φορητοτητας από την μια στην άλλη. Μόνο αν αρχίσετε να τους απειλείτε ότι θα κάνετε καταγγελία κλπ κλπ θα σας την κάνουν.
apostolisR Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2013 Είμαι όντως έξυπνος και Έλλην! Δεν αντιλέγω!Τί σε κάνει να πιστεύεις πως η καταγγελία βοήθησε στο να εγκριθεί η φορητότητά σου;!Το ότι χρονικά εγκρίθηκε μετά την καταγγελία σου, αντιλαμβάνεσαι πως δεν αποδεικνύει απολύτως τίποτα.Πάντως προσωπικά φροντίζω τέτοια θέματα να τα επιλύω με πιο έξυπνο και οικονομικά συμφέρον τρόπο από το να αρχίζω να καταγγέλω αβέρτα.Sent from my iPhone using Insomnia Γιατί είσαι τόσο σίγουρος πως δεν έκανε προσπάθεια ο άνθρωπος προτού φτάσει στο σημείο του εξώδικου? 2 φορές έκανε την αίτηση σου λέει και στην δεύτερη του τα μασούσαν κιόλας απο το τηλέφωνο.. Σου προτείνω πως αν δεν ξέρεις ή δεν έχει τύχει να συνεργαστείς για τέτοια θέματα με παρόμοιες εταιρίες, καλύτερα να μην μπαίνεις καν στην συζήτηση. Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα. Φοβέρα θέλουν και ας μην το πιστεύεις! Όταν βλέπουν αιτήσεις για διακοπή συμβολαίου και γενικά ότι θες να τους την κάνεις, πρώτα θα σου τα κάνουν μπαλόνια με διάφορες υποτιθέμενες προσφορές και λοιπές μαλαγανιές για να το ξανα σκεφτείς και αφού δουν ότι τελικά είσαι αποφασισμένος να την κάνεις, αρχίζουν τα πο%στικ@ παιχνιδάκια σαν την παραπάνω περίπτωση. Και μιλάω απο προσωπικές εμπειρίες! Μια ματιά στο ίντερνετ θα σε πείσει ακόμη περισσότερο.. 2
nikoskon Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Υπερβολές, απουσία ψυχραιμίας, βιαστικές κινήσεις. Εκρηκτικός συνδυασμός. Αποστολισρ δεν δέχομαι υποδείξεις. Αφού είμαι άσχετος, ας παραθέσω κάτι από μια κουβέντα με φίλο μου, υπάλληλος αρκετά χρονια σε OTEshop(CosmOTE). "Πολλές φορές κάνουμε εσκεμμένα λάθη στην φόρμα αίτησης φορητότητας ώστε να απορριφθεί και να ρίξουμε τον φταίξιμο στον τρέχοντα πάροχο του πελάτη. Ετσι μας έχουν πει γιατί ενισχύουμε την εικόνα μας στον νέο πελάτη, μειώνοντας τον προηγούμενο πάροχο ως πάροχο που 'δεν αφήνει' τους πελάτες του να φύγουν. Εξ ου και τα νεύρα κλπ." και άλλα πολλά. Αλλά τα φόρουμ δεν είναι δυνατόν να τα λένε όλα. Άλλωστε η ζωή δεν είναι καταχωρημένη σε threads/posts/section μιστερ αποστολισρ. Plus απουσία σφαιρικής εικόνας! Damn't! Sent from my iPhone using Insomnia
apostolisR Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 @nikoskon Ας πούμε ότι ισχύει κάτι τέτοιο, πράγμα όχι και πολύ απίστευτο γιατί και μένα έχουν ακούσει πολλά τα αυτιά μου για τον συγκεκριμένο κλάδο. Όσο για τις υποδείξεις, θα τις δέχεσαι όπως δέχομαι εγώ τις ειρωνείες σου! 3
ektor7 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Είμαι όντως έξυπνος και Έλλην! Δεν αντιλέγω!Τί σε κάνει να πιστεύεις πως η καταγγελία βοήθησε στο να εγκριθεί η φορητότητά σου;!Το ότι χρονικά εγκρίθηκε μετά την καταγγελία σου, αντιλαμβάνεσαι πως δεν αποδεικνύει απολύτως τίποτα.Πάντως προσωπικά φροντίζω τέτοια θέματα να τα επιλύω με πιο έξυπνο και οικονομικά συμφέρον τρόπο από το να αρχίζω να καταγγέλω αβέρτα.Sent from my iPhone using InsomniaΣτη Αγγλία ο κόσμος έμαθε να τραβάει καταγγελίες και μηνύσεις για "ψύλλου πήδημα" και συνήθως αποφεύγουν τελείως να τσακώνονται με τους υπαλλήλους!Για έλα να κάνουμε ένα ματσάκι μεταξυ των δυο χωρών,Αγγλία vs Ελλάδα, στο θέμα εξυπηρέτησης είτε σε δημόσιο είτε σε ιδιωτικό τομέα! Και για να τελειώνουμε,με αυτή την ηλίθια νοοτροπία! Η καταγγελία του Κώστα,του Αλέξης,της Σοφία κ.π.λ,θα έχουν σαν αποτέλεσμα εγώ σαν Έκτορας να απολαμβάνω καλύτερες υπηρεσίες και καλύτερη αντιμετώπιση είτε σε ιδιοτικη είτε σε καποια δημόσια υπηρεσία!Γι'αυτο αν θέλουμε να βοηθησουμε για μια καλύτερη Ελλάδα,πρέπει να αρχίσουμε να τη διεκδικομε και όχι να την λέμε και από πάνω σ'αυτους που άμεσα ή έμμεσα κάνουν τις προσπάθειες τους που θα οφελεσουν στο τέλος όλους μας,ακομη και αυτούς που τους τη λένε! 3
nikoskon Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Ετσι ακριβώς η καταγγελία χάνει την αξία της. Sent from my iPhone using Insomnia
ektor7 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Ετσι ακριβώς η καταγγελία χάνει την αξία της. Sent from my iPhone using Insomnia Στην Αγγλία δεν είδα να έχασε καμία αξία!Μπενω στο κατάστημα/υπηρεσία ηρεμος,γίνεται η δουλειά μου ένταξη χωρίς πολλά πολλά και φεύγω ήρεμος! Και όλα αυτά χάρη της νοοτροπίας που έχουν οι άγγλοι να διεκδικούν τα δικαιώματα τους,είτε έχουν δικαιο είτε όχι!
firegarden Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 @nikoskon Τί σε κάνει να πιστεύεις πως η καταγγελία βοήθησε στο να εγκριθεί η φορητότητά σου;!Το ότι χρονικά εγκρίθηκε μετά την καταγγελία σου, αντιλαμβάνεσαι πως δεν αποδεικνύει απολύτως τίποτα. Για 2η φορα, δεν εκανες τον κοπο να διαβασεις. Ανεφερα πριν οτι δεν εκανα τιποτα διαφορετικο την 3η φορα που εκανα αιτηση σε σχεση με τις προηγουμενες 2 φορες. Εσυ παρολα αυτα συνεχιζεις το γραφικο σου παραληρημα... Πάντως προσωπικά φροντίζω τέτοια θέματα να τα επιλύω με πιο έξυπνο και οικονομικά συμφέρον τρόπο από το να αρχίζω να καταγγέλω αβερτα Εξακολουθεις να μιλας λες και με ξερεις απο χτες. Δεν εχω ξανακανει καταγγελια. Αρα το αβερτα προφανως δεν ισχυει και μην εχοντας ουτε ενα επιχειρημα, απλα το χρησιμοποιεις για να σχηματισεις εντυπωσεις Είμαι όντως έξυπνος και Έλλην! Δεν αντιλέγω! Ο εξυπνος πρωτα απο ολα διαβαζει τα γεγονοτα, σκεφτεται και μετα μιλαει/γραφει. Επισης παραδεχεται τα λαθη του. Εσυ το μονο που κανεις εξαρχης ειναι να ειρωνευεσαι οσους εχουν αντιθετη γνωμη με σενα χωρις κανενα επιχειρημα,αγνοωντας τα γεγονοτα που αναφερουν οι αλλοι και εκτιθωντας τελικα μονο τον εαυτο σου. Σιγουρα δεν εισαι εξυπνος. H λεξη που σε χαρακτηριζει ειναι troll. 3
nikoskon Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 Σε ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια. Πολύ σεντόνι όμως. "The fewer the words, the better the prayer." είχε πει ο Martin L. Κ. . Sent from my iPhone using Insomnia
Federer Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 Εμπειρία απο Vodafone είχα κι εγώ κάκιστη ως προς τις υπηρεσίες όμως. Πήγα cosmote και ησυχασα μακραν πιο αξιόπιστες υπηρεσίες απο Vodafone που την πλήρωνα κ δεν είχα 3G σε σημεία που δεν δικαιολογείται ενώ η cosmote παει σφαίρα. Οσο για την φορητοτητα πήγα cosmote έκανα αίτηση ότι θέλω να πάω σε αυτούς και σε 3 μέρες έγινε αφού κατόπιν εορτής με πήρε η Vodafone για προσφορά. Οσο ήμουν συνδρομητής τους με συμβόλαιο και τους ανέφερα το πρόβλημα δεν τους καιγόταν καρφακι. τα ίδια κάνουν είμαι σίγουρος και οι άλλοι αλλά τουλάχιστον τώρα έχω υπηρεσίες που δουλεύουν σχετικά καλά. Πάντως καλά που ξεμπερδεψες γιατί έχει προβληματικό δίκτυο και υπηρεσίες . Μπορω να σου βρω 10 ατομα που θα πουνε ΑΚΡΙΒΩΣ το αντιθετο σχετικα με την Vodafone και την Cosmote 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις