CalaQuendiR Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Πριν απο εναμισι χρονο ειχα αγορασει απο το πλαισιο μια 570 GTX msi twinfroz OC edition sta 370 euro. Τον τελευταιο μηνα ξεκινησε να παρουσιαζει καποια προβληματα με πολλα artifacts καθως επαιζα διαφορα games. Επισης ετρωγε καποια κολληματα οταν ειχα ανοιχτο photoshop και illustrator καθως εργαζομουνα. Πριν απο 11 μερες την πηγα τελικα στο πλαισιο και ειπα στο servise τα παραπανω. Μου απαντησε οτι κατα 99% θα προβουμε σε αλλαγη καρτας η πιστωτικο αν οντως παρουσιαζε τετοια προβληματα. Του εξηγησα επισης οτι ανηκει σε εταιρια η καρτα οποτε θα ηθελα αυτος ο ελενγχος να γινει οσο πιο γρηγορα γινεται για λογους εργασιας και με διαβεβαιωσε οτι το πολυ σε 2-3 μερες θα ξερω αν φτιαχνεται η αν θα προβουμε σε αλλαγη , Αυτο εγινε πεμπτη 17 του μηνος και απο εκει ξεκιναει το μαρτυριο. Καλω το σαββατο το βραδυ να δω αν εχουμε κανα νεο και μου λενε οτι ειχαν ριξει μια ματια στην καρτα και οντως τους παρουσιαζε καποια θεματακια αλλα θελουν την ελενξουν λιγο παραπανω για να ειναι σιγουροι και οτι θα με καλουσαν την δευτερα . Την δευτερα το απογευμα με καλουν λεγοντας μου οτι τελικα ειναι σιγουροι πως εχει προβλημα η καρτα με την κονσολα και εκει που περιμενω να ακουσω οτι θα προβουμε σε αλλαγη η εκδωση πιστωτικου τελικα ακουω " πρεπει να την στειλουμε στα κεντρικα για επιβεβαιωση του προβληματος πριν μπορεσουμε να προβουμε σε αλλαγη". Εκει τα χανω λιγο και μετα απο μια ολιγολεπτη συζητηση (πιο πολυ για το ποσο θα κανει να σταλει εκει και να επιβεβαιωθει το προβλημα λογο δουλειας) καταληγουμε στο οτι δεν πρεπει να κανει πανω απο 3 μερες εφοσον εχει ειδη διαγνωστει οτι υπαρχει προβλημα. Τελος παντων φτασαμε στο σημερα μια βδομαδα μετα με τον τεχνικο να μου λεει οτι δεν τον εχουν ενημερωσει απο τα κεντρικα για την καρτα και οτι εγω σαν πελατης δεν μπορω να επικοινωνισω κατευθειαν με αυτους. Και σας ρωταω μπορω να κανω κατι για να επισπευσω την διαδικασια ? Γιατι μου κρατανε την καρτα στα κεντρικα εδω και μια βδομαδα χωρις καμια ενημερωση ? Εφοσον εχει διαγνωστει οτι υπαρχει προβλημα με την κονσολα (artifacts ktlp) γινεται με καποιο τροπο να μου την επιδιωρθοσουν η πρεπει να παμε κατευθειαν σε αλλαγη ? Πιστευετε οτι αν τους ζητησω μια καρτα για προσωρινη χρηση θα καταφερω κατι (εννοειται διχως αμοιβη) ? Αν εχετε καποια αλλη ιδεα για το τι πρεπει να κανω θα την δεχτω με τα χαρας γιατι εχω φτασει στα ορια μου με δαυτους.
guardianx71 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Αμφιβάλω ότι τα κεντρικά που λένε είναι τα δικά τους , αλλά τα κεντρικά της... msi . Πάνε από εκεί και με τρόπο πρώτα ζήτα αντικατάσταση και αν αρχισουν τα εξυπνα ζήτα υπέθυνους και ανέφερε καταγγελία κτλ
CalaQuendiR Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Πως μπορω να βρω που ειναι τα κεντρικα της msi ? Εχετε καποια διευθυνση η καποιο τηλεφωνο ?
guardianx71 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Και να επικοινωνήσεις με msi εσύ δεν θα καταφέρεις τίποτα , λόγου του ότι δεν έχεις ούτε στοιχεία αποστολής ούτε τίποτα. Αυτό που εννοούσα είναι ότι την έχουν στείλει εκεί (ή θα την στείλουν) και περιμένουν την επιδιόρθωση ή αντικατάσταση από αυτούς. Αν θέλεις οποσδήποτε να επικοινωνήσεις μπορείς να βρεις τα στοιχεία στο site της msi
kostastnt Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Μετά τις 14 μέρες, πρέπει να σου παρέχουν προιόν αντικατάστασης..
veider Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Μετά τις 14 μέρες, πρέπει να σου παρέχουν προιόν αντικατάστασης.. 14 εργασιμες και οχι ημερολογιακες. Δηλαδη τρεις εβδομαδες
kostastnt Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Δεν θυμάμαι σχετικά με εργάσιμες ή ημερολογιακές, αλλά σε κάποιον από τους 2 νόμους για τις εγγυήσεις το αναφέρει.. Οπότε ας ψάξει ο φίλος και ας πάει με το νόμο στα χέρια..
panos0100 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 λοιπον η καρτα αφου εχει γινει ελεγχος πρεπει να σου δωσουνε αλλη, οχι σε 14 μερες που λενε αυτοι, αλλα το πολυ σε 2 μερες,(και αν ειναι ποιστοτικο να στο δωσουνε στα ειδια λεφτα ή το ειδιο μοντελο) ολα αυτα ειναι δικαιολογιες που λενε αυτοι ασε την msi και πιασε αυτους που σου την εδωσαν καποιον ανωτερο, αφου εχει εγγυηση κατευθειαν αλαγη οχι σε 14 μερες, απαραδεκτοι απλα
Th3_apollyon Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Και εγω ειχα διαφορα προβληματα με πλαισιο με μια gtx580 και ειχα ανοιξει παρομοιο θεμα στο forum!Δεν βγαζεις ακρη πραγματικα με τιποτα!Σε κοροιδευουν και δεν κανουν τπτ!Εμενα πηγαν απο εκει που ειμασταν σε αλλαγη αλλης καρτας στις 5 μερες ηδη αφοτου την ειχα παει μου ειπαν οτι ειχαν αλλη μετα μου το αλλαξαν στο οτι δεν εχουν και τελος μετα απο 2 βδομαδες περιπου μου ειπαν οτι θα μου κοψουν πιστωτικο απο 520 ευρω στα 395ευρω και καλα γιατι τοσο εχει τωρα!Ακομα περιμενω!1 μηνα και ποσο εχω!Δεν το εχω δεχθει και ουτε προκειται οταν απο αλλες εταιριες εξωτερικου μ εχουν κανει αλλαγη σε 7-9 μερες max η με πιστωτικο/αντικατασταση ολοκληρο η καλυτερου προιοντος!Μην τους πιστευεις και αν συνεχισουν τα δικα τους απλα μην δεχθεις κατι λιγοτερο απο αυτα που εχεις πληρωσει η κατι διαφορετικο/χειροτερο απο την καρτα σου!Στο τελος αυτοι θα χασουν!Εχω ρωτησει και δικηγορο προσωπικα και δεν εχουν κανενα δικαιωμα να κανουν τετοιες μανουρες δικα τους νταβαντζιλικια ειναι! Συγγνωμη αν γινομαι κακως η τα λεω με αναρμοστη γλωσσα αλλα οποτε ακουω ειδικα αυτο το ονομα με τρελαινει! Για μενα Ελλαδισταν πεθανε αν θελω κατι καινουργιο μονο εξωτερικο χιλιες φορες καλυτερα και κυριοι στις δουλειες τους ειτε ειναι ιδιωτες ειτε καταστηματα κατα 98%!
panos0100 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2013 φιλε μου ακου 1 μιλα με ανωτερο αυτοι εκει μεσα δεν ξερουνε τι τους γινεται ή στειλε ενα email στα κεντρικα πιανει αυτο 2 αυτοι δεν τους νοιαζει εχουνε αλλη τοση δουλεια εκει μεσα για σενα θα κατσουνε να ασχοληθουνε; πρεπει να τους πιεσεις περισσοτερο 3 πας κατευθειαν σε αλλαγη οπως ειπα και παραπανω σε καινουρια καρτουλα 4 δεν θα καταφερεις τιποτα γιατι δεν δινουνε, αυτες που εχουνε τις εχουνε για δοκιμες και τετοια
CalaQuendiR Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2013 Μολις ηρθα απο τα κεντρικα του πλαισιου στην μαγουλα . Τελικα η καρτα ηταν οντως εκει για καποιον ελενγχο πριν την στειλουν στο εξωτερικο . Πρεπει να μιλουσα με τον υπευθυνο του service παραπανω απο 30 λεπτα λεγοντας του ολη την ωρα οτι εφοσον η καρτα ειναι χαλασμενη πρεπει να προβουμε σε αλλαγη η πιστωτικο . Στο τελος ηρθε και ο manager του καταστηματος και μετα απο μια συζητηση που κρατησε και με αυτον αλλα 20 λεπτα , μου λεει οτι μπορουμε να σας δωσουμε αμεσα μια αντιστοιχη καρτα της 570 προσωρινα να κανετε την δουλεια σας μεχρι να επιστρεψει η καρτα απο το εξωτερικο. Δεν νομιζω να μπορουσα να καταφερω κατι παραπανω απο αυτο, βεβαια τωρα μενει να δω πια καρτα θα μου δωσουν ως αντιστοιχη της 570 το οποιο θα γινει ειτε σημερα ειτε το πολυ αυριο. Σιγουρα θα προτιμουσα την αμεση αλλαγη αλλα ολη την ωρα ισχυριζοντουσαν οτι αν δεν μας δωσει η MSI το ΟΚ οτι η καρτα δεν φτιαχνεται δεν μπορουμε να σας δωσουμε αλλη γιατι μου λενε οτι, ας πουμε οτι σας δινουμε αλλη καρτα και εμεις την στελνουμε στην MSI και τελικα την επισκευαζουν και μας στην ξαναστελνουν εμεις τι θα την κανουμε ? Εκει δεν ηξερα τι να πω περα απο το οτι εφοσων την ειδατε εσεις και δεν μπορεσατε να την φτιαξετε τι παραπανω μπορει να κανει MSI και η απαντηση που πηρα ηταν οτι οντως δεν παιζει να μπορεσουν να κανουν κατι παραπανω αλλα εμεις ετσι και αλλιως πρεπει να παρουμε το ΟΚ απο αυτους για να ειμαστε καλυμμενοι . Τελος παντων κατι αλλο που θελω να σας ρωτησω ειναι απο nvidia ποιες καρτες μπορουν να θεωρηθουν αντιστοιχες της 570 για να μην καθομαι και ψαχνω στο ιντερνετ κτλπ αν μπορειτε για να ξερω και τι να πω σε οτι πανε να μου δωσουν.
MoviemakerGr Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2013 (επεξεργασμένο) Υπάρχει θέμα εδώ (ινσομνια) που λέει τι πρέπει να συμβεί από υπεύθυνο άνθρωπο του Πλαισίου γιατί δεν το τυπώνετε να πάτε με αυτό στο κατάστημα ? Τι σχέση έχει ο τελικός πελάτης με την Msi η κάρτα δεν έγραφε εγγύηση Πλαίσιο.. ? Του άλλου φίλου το πιστωτικό γιατί κόπηκε μικρότερο αφού έχουμε επίσημη απάντηση από το Πλαίσιο που λέει επί της αναγραφόμενης ? Τελικά ποιος κάνει κουμάντο ? Παρακαλώ όποιος έχει το link (δεν το βρίσκω) ας το επισυνάψει στα παιδιά. Επίσημες κ επώνυμες απαντήσεις "πλαίσιο". http://www.insomnia.gr/topic/456994-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%AF%CF%83%CE%B9%CE%BF/page-3?do=findComment&comment=4928777 http://www.insomnia.gr/topic/450229-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%AF%CF%83%CE%B9%CE%BF/?do=findComment&comment=4817433 http://www.insomnia.gr/topic/449547-pc-%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B9%CE%BF/page-4?do=findComment&comment=4812188 http://www.insomnia.gr/topic/449547-pc-%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B9%CE%BF/page-4?do=findComment&comment=4809685 Επεξ/σία 29 Ιανουαρίου 2013 από MoviemakerGr 3
grouspen Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2013 Αυτό που λέει ο moviemaker . είχε απαντήσει σε θέμα άνθρωπος(μια κοπέλα θυμάμαι συγκεκριμένα) από το πλαίσιο αλλά δεν μπορώ ούτε και εγώ να θυμηθώ που ήταν αυτό το τοπικ/απάντηση. αν έχει κανείς λινκ ή printscreen ας το ποστάρει 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα