Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. 

Ανοίγω αυτό το θέμα για να βοηθηθεί μια φίλη που έχει μια περιπέτεια με την Nokia, εδώ και πάνω από έξι μήνες, με μια Symbian συσκευή της. Συγκεκριμένα 6700s.

 

Η αγορά είχε γίνει με επιδότηση, από Cosmote, 5/1/11 και μέχρι ένα χρόνο και κάτι λειτουργούσε απροβλημάτιστα. Τον Μαϊο άρχισαν τα κολλήματα της συσκευής, ως που έγιναν ενοχλητικά και συστηματικά με κύριο βασικό πρόβλημα να κλείνει συνεχεία κατά την διάρκεια μιας κλήσεις. 2/6/2012  το στέλνουν μέσο Cosmote για service, και μένει με μια παλιά συσκευή(V τυπου, χωρις κάμερα) Samsung. μέτα  απο ένα μεγαλο  διάστημα μήνας και, το στέλνουν πίσω με περισσότερα κολλήματα και δυσλειτουργίες. Πίσω στη Cosmote η φίλη μου ξανά στο service στις 21/8/12.

 

Αυτη τη φόρα έγινε σχετικά γρήγορα η επισκευή του μέσα σε δέκα ημέρες. Είχαν αλλάξει τη πλακέτα του κυκλώματος, πλέον με νέο ΙΜΕΙ. Την ήμερα που το παρέλαβε 1/9 Σάββατο δεν είχε μαζι της την μπαταρία για τον έλεγχο, στο σπιτι τελικα δεν μπορούσε να ανοίξει καν το κινητό, κολλούσε στο λογότυπο της Nokia,  όποτε την Δευτέρα 3/9 πάλι πίσω στη Cosmote, να της λένε ότι αν ξαναβγάλει πρόβλημα θα της δώσουν καινούρια συσκευή.

Παιδιά αυτη τη φορά έκανε δυο μήνες  να εμφανιστεί το κινητό, και σε όλο αυτο το διάστημα το είχαν χάσει το κινητό διότι τον Οκτώβρη ειδοποιήθηκε με μήνυμα για την παραλαβή του αλλά τυχαίνει και διαγράφει το μήνυμα, όταν πήγε στο κατάστημα δεν ήξεραν τπτ και δεν μπορούσε να αποδείξει τπτ.

 

Περνάει και ο επόμενος μήνας και επικοινωνεί με το κατάστημα για να δει τι θα γίνει με το κινητό διότι συμπλήρωνε τους δυο μήνες, τελικά μετά απο κατι μέρες την ειδοποιούν οτι ειναι έτοιμο για παραλαβή. Δυστυχώς το κινητό μετά απο κάτι ημέρες σημείωσε πάλι τα ίδια αρχικά προβλήματα, αυτη τη φόρα ομως είχε δανείσει το παλιο της κινητο σε ένα συγγενικό πρόσωπο οπότε έμεινε για λίγο διάσημα με το κινητο, ελαττωματικό, διότι σε δυο καταστήματα που πήγε δεν είχαν απόθεμα ώστε να της παραχωρήσουν άλλο κινητό στο διάστημα που θα βρισκόταν στο service , με την πρώτη ευκαιρία που παίρνει πίσω το παλιό της κινητό το στέλνει για τελευταία φορά στο service στις 17/12/12 να δουν τι θα γίνει.

 

Σήμερα λοιπόν την παίρνουν τηλ. και της λένε οτι ειναι εκτός εγγυήσεις και δεν δέχονται να το επισκευάσουν και της προτείνουν σαν κατάστημα Cosmote μαλλον, ενα αλλο κινητο, το Χ6 (χωρις να ειμαι απόλυτα σίγουρος, δεν ξέρει απο μοντέλα) με 120 ευρώ να πληρώσει, αλλιως να πάρει πίσω το μη επιδιορθωμένο 6700s.

Η φίλη μου τους λέει οτι το έφερε πριν τη λήξει, και απαντάνε ότι έχει λήξει η εγγύηση των τριών μηνών και δεν μπόρεσε να βγάλει άκρη το τι είναι αυτο. 

 

Συγνωμη για τα πολλα λογια αλλα χρειαζόταν διευκρίνηση  το όλο θέμα.

 

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?

Ευχαριστώ για την υπομονή

Επεξ/σία από NteliX
Δημοσ.

Πιστεύω πως από την στιγμή που το πρόβλημα έχει παρουσιαστεί εντός εγγύησης και απλά δεν το έχουν φτιάξει ( αφού όπως κατάλαβα πηγαίνει συνέχεια για το ίδιο και το ίδιο πρόβλημα), μπορεί με λίγη φασαρία, και παράλληλα ένα κράξιμο στην σελίδα της nokia greece και cosmote στο fb - πιστέυω οτι βοηθάει αυτό- να καταφέρουν είτε να το φτιάξουν είτε να το αλλάξουν. και νομίζω από' την στιγμή που αλλάξανε πλακέτα η πλακέτα από μόνη της έχει και αυτή εγγύηση ( δεν μπορούν δηλαδή να στην αλλάξουν σήμερα και μεθαύριο αν χαλ΄ασει να είναι εκτός εγγύησης επειδή η κανονική εγγύηση της συσκευής τελείωνε αύριο ) μπορεί να το κυνηγήσει νομίζω...

Δημοσ.

Απατεωνιές μεγαλοεταιριών τι να πεις!! και τις περισσότερες φορές δύσκολα βγάζεις άκρη, δυστυχώς!

Παρόμοιο περιστατικό είχε συμβεί και σε έναν γνωστό μου με το πλαίσιο (ή το getitnow δεν θυμάμαι καλά)

Δημοσ.

Η εγγύηση 3 μηνών είναι η εγγύηση που δίνει για την μητρική που εβαλαν. Θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερη αλλά... Ας πάρει πίσω και ζητήσει αντικατάσταση κινητού. Αν αρνηθούν να πει πως θα στείλει εξώδικο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...