Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό


makfil

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 ώρες πριν, makfil είπε

Είναι γνωστό ότι τα δέματα που ταξιδεύουν με το ταχυδρομείο από την Αμερική αλλάζουν κωδικό όταν φτάνουν στην Ευρώπη.

Έχεις ψάξει με το νέο κωδικό;

sto link tis dhl δε δίνει κάποιο νέο κωδικό. Σε ευχαριστώ πολύ πάντως για την πρόθεσή σου να βοηθήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Αν πατησεις reject θα μπλεχτει το Aliexpress ωστε να σου δωσει τα χρηματα σου (αν εχουν περασει οι μερες που θα επρεπε και αν δεν εχεις ξανακανει dispute ενω εχεις λιγες παραγγελιες).

Οποτε καλο θα ηταν να πατησω το accept ή reject οταν τελειωνουν οι  μέρες  του ρολογιου?Ναι το πρωτο μου dispute ειναι. Δεν ειχα θεμα με αλλες παραγγελίες. 

Επεξ/σία από jerry banana
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, jerry banana είπε

Οποτε καλο θα ηταν να πατησω το accept ή reject οταν τελειωνουν οι  μέρες  του ρολογιου?Ναι το πρωτο μου dispute ειναι. Δεν ειχα θεμα με αλλες παραγγελίες. 

reject θα πατησεις και θα περιμενεις να παρεις τα χρήματα σου πισω.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά αντιμετωπίζω ένα περίεργο πρόβλημα με το Amazon.fr, αγόρασα 3 αντικείμενα+ μεταφορικά, με κόστος 288,22€ τα οποία φαίνονται κανονικά στο order list μου, εκεί που καθόμουνα και κοιτούσα τις κινήσεις λογαριασμού μου παρατήρησα διπλές χρεώσεις να το πω.. από το Amazon.fr!! Συγκεκριμένα τα ποσά είναι :

1)288,22€ Που όντως τα έκανα.

2)155,03€

3)86,12€

4)52,06€

5)1,00€

6)1,00€

Σε επικοινωνία μου με το Amazon.fr μου λένε ότι έχουν αποσταλεί το 1) κανονικά στην διεύθυνση μου όλα καλά μέχρι εδώ, τα 2) 3) 4) έχουν ξεχωριστό αριθμό παραγγελίας σαν να αγοράστηκαν ξεχωριστά και μου λένε ότι έχουν αποσταλεί και αυτά στην διεύθυνση μου! Στα orders μου δεν φαίνονται πουθενά αυτά... έχω μιλήσει με 5 διαφορετικούς υπαλλήλους και δεν βγάζω άκρη, μου λένε έχουν αποσταλεί και πρέπει να επιστραφούν για να πάρω πίσω το ποσό!  Δυστυχώς γραπτώς γιατί δεν μιλάω τέλεια Αγγλικά... τα 5) και 6) τι είναι; Έχω τράπεζα Πειραιώς και μου είπανε να προσπαθήσω να λύσω το θέμα με τους εμπόρους αλλιώς πρέπει να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής...

 

Είχε κανένας κάτι παρόμοιο; Πως μπορώ να κινηθώ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

reject θα πατησεις και θα περιμενεις να παρεις τα χρήματα σου πισω.

Ευχαριστώ φίλε.Εαν έχω νέα θα σας ενημερώσω ευχαριστώ όλα τα παιδιά για τα tips και τη βοήθεια τους :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gang123 είπε

Καλησπέρα παιδιά αντιμετωπίζω ένα περίεργο πρόβλημα με το Amazon.fr, αγόρασα 3 αντικείμενα+ μεταφορικά, με κόστος 288,22€ τα οποία φαίνονται κανονικά στο order list μου, εκεί που καθόμουνα και κοιτούσα τις κινήσεις λογαριασμού μου παρατήρησα διπλές χρεώσεις να το πω.. από το Amazon.fr!! Συγκεκριμένα τα ποσά είναι :

1)288,22€ Που όντως τα έκανα.

2)155,03€

3)86,12€

4)52,06€

5)1,00€

6)1,00€

Σε επικοινωνία μου με το Amazon.fr μου λένε ότι έχουν αποσταλεί το 1) κανονικά στην διεύθυνση μου όλα καλά μέχρι εδώ, τα 2) 3) 4) έχουν ξεχωριστό αριθμό παραγγελίας σαν να αγοράστηκαν ξεχωριστά και μου λένε ότι έχουν αποσταλεί και αυτά στην διεύθυνση μου! Στα orders μου δεν φαίνονται πουθενά αυτά... έχω μιλήσει με 5 διαφορετικούς υπαλλήλους και δεν βγάζω άκρη, μου λένε έχουν αποσταλεί και πρέπει να επιστραφούν για να πάρω πίσω το ποσό!  Δυστυχώς γραπτώς γιατί δεν μιλάω τέλεια Αγγλικά... τα 5) και 6) τι είναι; Έχω τράπεζα Πειραιώς και μου είπανε να προσπαθήσω να λύσω το θέμα με τους εμπόρους αλλιώς πρέπει να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής...

Είχε κανένας κάτι παρόμοιο; Πως μπορώ να κινηθώ;

Αυτά που αγόρασες ήταν όλα sold by Amazon ή και από τρίτους πωλητές και μάλιστα, κάποια απ' αυτά, σε τρίτες χώρες;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gang123 είπε

Καλησπέρα παιδιά αντιμετωπίζω ένα περίεργο πρόβλημα με το Amazon.fr, αγόρασα 3 αντικείμενα+ μεταφορικά, με κόστος 288,22€ τα οποία φαίνονται κανονικά στο order list μου, εκεί που καθόμουνα και κοιτούσα τις κινήσεις λογαριασμού μου παρατήρησα διπλές χρεώσεις να το πω.. από το Amazon.fr!! Συγκεκριμένα τα ποσά είναι :

1)288,22€ Που όντως τα έκανα.

2)155,03€

3)86,12€

4)52,06€

5)1,00€

6)1,00€

Σε επικοινωνία μου με το Amazon.fr μου λένε ότι έχουν αποσταλεί το 1) κανονικά στην διεύθυνση μου όλα καλά μέχρι εδώ, τα 2) 3) 4) έχουν ξεχωριστό αριθμό παραγγελίας σαν να αγοράστηκαν ξεχωριστά και μου λένε ότι έχουν αποσταλεί και αυτά στην διεύθυνση μου! Στα orders μου δεν φαίνονται πουθενά αυτά... έχω μιλήσει με 5 διαφορετικούς υπαλλήλους και δεν βγάζω άκρη, μου λένε έχουν αποσταλεί και πρέπει να επιστραφούν για να πάρω πίσω το ποσό!  Δυστυχώς γραπτώς γιατί δεν μιλάω τέλεια Αγγλικά... τα 5) και 6) τι είναι; Έχω τράπεζα Πειραιώς και μου είπανε να προσπαθήσω να λύσω το θέμα με τους εμπόρους αλλιώς πρέπει να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής...

Είχε κανένας κάτι παρόμοιο; Πως μπορώ να κινηθώ;

το 5 και το 6 δεν θα χρεωθουν στην καρτα σου ειναι κατι σαν προεγκριση για την παραγγελια σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, makfil είπε

Αυτά που αγόρασες ήταν όλα sold by Amazon ή και από τρίτους πωλητές και μάλιστα, κάποια απ' αυτά, σε τρίτες χώρες;;

Τα δυο είναι από Amazon EU S.a.r.L. και το άλλο από μια με αυτήν την διεύθυνση :

 

  • Adresse commerciale:
    • Via Magenta 29
    • Calcagni srl
    • Gallarate
    • Varese
    • 21013
    • IT
30 λεπτά πριν, stavag είπε

το 5 και το 6 δεν θα χρεωθουν στην καρτα σου ειναι κατι σαν προεγκριση για την παραγγελια σου

Η κίνηση δείχνει να έχει πιστωθεί, ποτέ θα επιστρέψει το ποσό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω προσπαθησα να βαλω χθες 2 παραγγελιες στο amazon .fr (sold by amazon) με prepaid eurobank και εφαγα πορτα και στις 2, δε περασε η πληρωμη...κανεις αλλος ειχε παρομοιο προβλημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, duende είπε

εγω προσπαθησα να βαλω χθες 2 παραγγελιες στο amazon .fr (sold by amazon) με prepaid eurobank και εφαγα πορτα και στις 2, δε περασε η πληρωμη...κανεις αλλος ειχε παρομοιο προβλημα?

Δεν ξέρω αν είχες αγοράσει στο παρελθόν με την ίδια κάρτα ή είναι η πρώτη φορά.

Πάντως, όταν δεν περνάει μια κάρτα, γενικά, και όχι ειδικά στην αμαζόνα, υπάρχουν πολλοί λόγοι, και η 1η εναλλακτική είναι δοκιμή με άλλη κάρτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, makfil είπε

Δεν ξέρω αν είχες αγοράσει στο παρελθόν με την ίδια κάρτα ή είναι η πρώτη φορά.

Πάντως, όταν δεν περνάει μια κάρτα, γενικά, και όχι ειδικά στην αμαζόνα, υπάρχουν πολλοί λόγοι, και η 1η εναλλακτική είναι δοκιμή με άλλη κάρτα. 

εχω κανει κανονικα αγορες με αυτη τη καρτα  σε διαφορα μαγαζια μεχρι και το netflix καθε μηνααπο εκει πληρωνεται...δε ξερω τι σκαλωμα εφαγε παλι η eurobank.. τεσπα, θα το αφησω να ξαναπροσπαθησει αυριο που ειναι εργασιμη κ θα δω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, makfil είπε

Δεν εννοώ από άλλα μαγαζιά αλλά από την αλυσίδα της αμαζόνας.

τελικα ηταν απο τη eurobank (ως συνηθως), μου τη μπλοκαραν επειδη τους φανηκε περιεργο που τη χρησιμοποιω απο το εξωτερικο που βρισκομαι (χωρις να μπουν στον κοπο να με ενημερωσουν φυσικα). μια ζωη τα ιδια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...