overpower Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 6 ώρες πριν, nenela είπε " CHECK LOCAL POST OFFICE EVERYDAY BUT NTH...WONT WAIT FOR EVER..I CONFIRM THE ADDRESS AS CORRECT.ASK REFUND BEFORE TIME EXPIRES"Aυτά γράψε γιατί θέλουν να περιμενεις ακομα...αλλά εσυ να επιμεινεις..μου εχει συμβει. Αν παραγγειλω ενα μπουφαν απο Κινα αξιας 28 € που αλλοι πωλητες το εχουν 40+ πως θα εκτιμηθει στο τελωνειο? α) σε φίλο στο Facebook γράφεις και γράφεις με αυτόν τον τρόπο? Nothing, ολόκληρο. β) στην κρίση του εκτελωνιστή για το αν θα πιστέψει το invoice ή την τιμή που θα ψάξει να βρει online. Αν το εκτελωνίσει με βάση το τι παίζει στην αγορά, όταν θα έρθει η ώρα να πληρώσεις δίνεις την απόδειξη στα ΕΛΤΑ και ζητάς να το εκτελωνίσουν ξανά. *νομίζω μπορείς να το παραλάβεις και να σου κάνουν κατάθεση την διαφορά. Για σιγουριά περίμενε κάποιον άλλον @makfil Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 6 ώρες πριν, nenela είπε Αν παραγγειλω ενα μπουφαν απο Κινα αξιας 28 € που αλλοι πωλητες το εχουν 40+ πως θα εκτιμηθει στο τελωνειο? Ο τελωνειακός που είναι δημόσιος υπάλληλος και επιβάλλει τα έξοδα εκτελωνισμού ενός δέματος (και όχι ο εκτελωνιστής που είναι ιδιώτης επαγγελματίας κάνει τη χαρτούρα του εκτελωνισμού), θα αποφασίσει ποια είναι η αξία του περιεχομένου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Βρε παιδιά μήπως κάνει πολλές βόλτες το πακέτο μου; Detailed tracking history We, 05.12.2018 15:07 Obertshausen, Germany The international shipment has been processed in the parcel center of origin We, 05.12.2018 10:57 Obertshausen, Germany The shipment has been processed in the parcel center We, 05.12.2018 01:31 Obertshausen, Germany The international shipment has been processed in the parcel center of origin Tu, 04.12.2018 07:49 Feucht, Germany The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: http://www.dhl.gr/en/express/tracking/shippers_reference.html ) Tu, 04.12.2018 06:38 Feucht, Germany The international shipment has been processed in the export parcel center Mo, 03.12.2018 20:42 Rüdersdorf, Germany The international shipment has been processed in the parcel center of origin Fr, 30.11.2018 16:20 -- The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
overpower Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 26 λεπτά πριν, makfil είπε Ο τελωνειακός που είναι δημόσιος υπάλληλος και επιβάλλει τα έξοδα εκτελωνισμού ενός δέματος (και όχι ο εκτελωνιστής που είναι ιδιώτης επαγγελματίας κάνει τη χαρτούρα του εκτελωνισμού), θα αποφασίσει ποια είναι η αξία του περιεχομένου. Ναι σε έκανα tag πιο πολύ για το τι ενέργειες μπορείς να κάνεις σε περίπτωση που το κοστολογήσουν πιο ακριβά. Δεν θυμάμαι αν το λες κάπου στους οδηγούς σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pavloa Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Λοιπόν μου απάντησε ο πωλητής Thank you for your confirmation dear customer. We checked with our post office and was told that recently many packages have been delayed in the exchange office or in the customs, so it takes longer than usual to deliver. We have contacted our carrier to speed up the delivery. You are our important customer, we ensure there will be no lose. So do you mind waiting for about 10 days more?If you not recieved the item afer 10 days,we will refund or resend to cover your loss. Thank you very much for your understanding and patience." Να δεχτώ να περιμένω άλλες 10 μέρες αλλά να μην κλείσω το dispute? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Να περιμένεις, χωρίς να απαντήσεις και, φυσικά, χωρίς να κλείσεις το dispute. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nenela Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, pavloa είπε Λοιπόν μου απάντησε ο πωλητής Thank you for your confirmation dear customer. We checked with our post office and was told that recently many packages have been delayed in the exchange office or in the customs, so it takes longer than usual to deliver. We have contacted our carrier to speed up the delivery. You are our important customer, we ensure there will be no lose. So do you mind waiting for about 10 days more?If you not recieved the item afer 10 days,we will refund or resend to cover your loss. Thank you very much for your understanding and patience." Να δεχτώ να περιμένω άλλες 10 μέρες αλλά να μην κλείσω το dispute? Οχι βεβαια..να μην κλεισεις το dispute... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nenela Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 18 ώρες πριν, spartak1 είπε Aν δε δεχτουν την αρχική τιμή τότε θα ζητήσουν αποδεικτικό από κάρτα-Paypal Αυτό απο κινεζο πωλητη για να δειτε τι αποφασισε... Ελτα το μεγαλείο σου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nenela Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, nenela είπε Αυτό απο κινεζο πωλητη για να δειτε τι αποφασισε... Ελτα το μεγαλείο σου... Απο 15/11 ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ...ΣΥΝΟΛΟ ΑΝΑΜΟΝΗΣ 47+ ΗΜΕΡΕΣ... 18 ώρες πριν, overpower είπε α) σε φίλο στο Facebook γράφεις και γράφεις με αυτόν τον τρόπο? Nothing, ολόκληρο. β) στην κρίση του εκτελωνιστή για το αν θα πιστέψει το invoice ή την τιμή που θα ψάξει να βρει online. Αν το εκτελωνίσει με βάση το τι παίζει στην αγορά, όταν θα έρθει η ώρα να πληρώσεις δίνεις την απόδειξη στα ΕΛΤΑ και ζητάς να το εκτελωνίσουν ξανά. *νομίζω μπορείς να το παραλάβεις και να σου κάνουν κατάθεση την διαφορά. Για σιγουριά περίμενε κάποιον άλλον @makfil ο πωλητης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kyriakos96 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Καλημέρα, θα ήθελα τη βοήθεια σας σχετικά με μια παραγγελία από banggood. Το πακέτο έγινε shipped στις 3/12 με Priority Direct Mail με PostNL αλλά ακόμα δεν εμφανίζει τίποτα στο tracking. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα που δεν εμφανίζει πληροφορίες από Κίνα ή πρέπει να φτάσει πρώτα Ολλανδία κι από εκεί φαίνεται η πορεία του πακέτου; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nenela Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 7 λεπτά πριν, kyriakos96 είπε Καλημέρα, θα ήθελα τη βοήθεια σας σχετικά με μια παραγγελία από banggood. Το πακέτο έγινε shipped στις 3/12 με Priority Direct Mail με PostNL αλλά ακόμα δεν εμφανίζει τίποτα στο tracking. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα που δεν εμφανίζει πληροφορίες από Κίνα ή πρέπει να φτάσει πρώτα Ολλανδία κι από εκεί φαίνεται η πορεία του πακέτου; Θα φτασει πρωτα Ολλανδια και μετα θα δεις updates 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 27 λεπτά πριν, kyriakos96 είπε Καλημέρα, θα ήθελα τη βοήθεια σας σχετικά με μια παραγγελία από banggood. Το πακέτο έγινε shipped στις 3/12 με Priority Direct Mail με PostNL αλλά ακόμα δεν εμφανίζει τίποτα στο tracking. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα που δεν εμφανίζει πληροφορίες από Κίνα ή πρέπει να φτάσει πρώτα Ολλανδία κι από εκεί φαίνεται η πορεία του πακέτου; Είναι πολύ νωρίς για να φανεί η πορεία του δέματος και ειδικότερα της διαδρομής μέσα στην Κίνα (συνήθως με Flyt Express). Το τελευταίο δικό μου έφυγε 23/11 από την αποθήκη, έγινε pre-advised στο PostNL 26/11, έφτασε στην Ολλανδία 28/11 και περιμένω νέα του. Ψάξτο στο 17track και στο parcelsapp.com 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kyriakos96 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 34 λεπτά πριν, nenela είπε Θα φτασει πρωτα Ολλανδια και μετα θα δεις updates 7 λεπτά πριν, makfil είπε Είναι πολύ νωρίς για να φανεί η πορεία του δέματος και ειδικότερα της διαδρομής μέσα στην Κίνα (συνήθως με Flyt Express). Το τελευταίο δικό μου έφυγε 23/11 από την αποθήκη, έγινε pre-advised στο PostNL 26/11, έφτασε στην Ολλανδία 28/11 και περιμένω νέα του. Ψάξτο στο 17track και στο parcelsapp.com Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Στην αναμονή λοιπόν να εμφανιστεί κάτι στο 17track. Ελπίζω να το έρθει πριν τις γιορτές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Πρέπει να σου έχει δώσει εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής. Γιατί αγχώνεσαι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mindreader Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δεματακι αμελητεας αξιας απο Κινα, συμφωνα με το tracking, ειναι απο 18/11/2018 " Arrive at destination country post office ", κι εγω δεν εχω παραλαβει ακομη.... Ετσι....μια βδομαδα απο παραγγελια και να ερθει απο Κινα, και ενα μηνα εντος Ελλαδας να βολοδερνει.... Αλλα αφου ειπαμε, αυτο δεν ειναι κρατος, ειναι !@#$%^&. Αμα ηταν κρατος, θα ημασταν αλλιως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις