Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό


makfil

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, nenela είπε

" CHECK LOCAL POST OFFICE EVERYDAY BUT NTH...WONT WAIT FOR EVER..I CONFIRM THE ADDRESS AS CORRECT.ASK REFUND BEFORE TIME EXPIRES"Aυτά γράψε γιατί θέλουν να περιμενεις ακομα...αλλά εσυ να επιμεινεις..μου εχει συμβει.

Αν παραγγειλω ενα μπουφαν απο Κινα αξιας 28 € που αλλοι πωλητες το εχουν 40+ πως θα εκτιμηθει στο τελωνειο?

α) σε φίλο στο Facebook γράφεις και γράφεις με αυτόν τον τρόπο? Nothing, ολόκληρο. 

β) στην κρίση του εκτελωνιστή για το αν θα πιστέψει το invoice ή την τιμή που θα ψάξει να βρει online. Αν το εκτελωνίσει με βάση το τι παίζει στην αγορά, όταν θα έρθει η ώρα να πληρώσεις δίνεις την απόδειξη στα ΕΛΤΑ και ζητάς να το εκτελωνίσουν ξανά. 

 

*νομίζω μπορείς να το παραλάβεις και να σου κάνουν κατάθεση την διαφορά. Για σιγουριά περίμενε κάποιον άλλον 

@makfil

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 ώρες πριν, nenela είπε

Αν παραγγειλω ενα μπουφαν απο Κινα αξιας 28 € που αλλοι πωλητες το εχουν 40+ πως θα εκτιμηθει στο τελωνειο?

Ο τελωνειακός που είναι δημόσιος υπάλληλος και επιβάλλει τα έξοδα εκτελωνισμού ενός δέματος (και όχι ο εκτελωνιστής που είναι ιδιώτης επαγγελματίας κάνει τη χαρτούρα του εκτελωνισμού), θα αποφασίσει ποια είναι η αξία του περιεχομένου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε παιδιά μήπως κάνει πολλές βόλτες το πακέτο μου;

 

Detailed tracking history

We, 05.12.2018 15:07 Obertshausen, Germany
    The international shipment has been processed in the parcel center of origin


We, 05.12.2018 10:57 Obertshausen, Germany
    The shipment has been processed in the parcel center


We, 05.12.2018 01:31 Obertshausen, Germany
    The international shipment has been processed in the parcel center of origin


Tu, 04.12.2018 07:49 Feucht, Germany
    The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: http://www.dhl.gr/en/express/tracking/shippers_reference.html )


Tu, 04.12.2018 06:38 Feucht, Germany
    The international shipment has been processed in the export parcel center


Mo, 03.12.2018 20:42 Rüdersdorf, Germany
    The international shipment has been processed in the parcel center of origin


Fr, 30.11.2018 16:20 --
    The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, makfil είπε

Ο τελωνειακός που είναι δημόσιος υπάλληλος και επιβάλλει τα έξοδα εκτελωνισμού ενός δέματος (και όχι ο εκτελωνιστής που είναι ιδιώτης επαγγελματίας κάνει τη χαρτούρα του εκτελωνισμού), θα αποφασίσει ποια είναι η αξία του περιεχομένου.

Ναι σε έκανα tag πιο πολύ για το τι ενέργειες μπορείς να κάνεις σε περίπτωση που το κοστολογήσουν πιο ακριβά. Δεν θυμάμαι αν το λες κάπου στους οδηγούς σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν μου απάντησε ο πωλητής

Thank you for your confirmation dear customer. We checked with our post office and was told that recently many packages have been delayed in the exchange office or in the customs, so it takes longer than usual to deliver. We have contacted our carrier to speed up the delivery. You are our important customer, we ensure there will be no lose. So do you mind waiting for about 10 days more?If you not recieved the item afer 10 days,we will refund or resend to cover your loss. Thank you very much for your understanding and patience."

Να δεχτώ να περιμένω άλλες 10 μέρες αλλά να μην κλείσω το dispute?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, pavloa είπε

Λοιπόν μου απάντησε ο πωλητής

Thank you for your confirmation dear customer. We checked with our post office and was told that recently many packages have been delayed in the exchange office or in the customs, so it takes longer than usual to deliver. We have contacted our carrier to speed up the delivery. You are our important customer, we ensure there will be no lose. So do you mind waiting for about 10 days more?If you not recieved the item afer 10 days,we will refund or resend to cover your loss. Thank you very much for your understanding and patience."

Να δεχτώ να περιμένω άλλες 10 μέρες αλλά να μην κλείσω το dispute?

Οχι βεβαια..να μην κλεισεις το dispute...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, spartak1 είπε

Aν δε δεχτουν την αρχική τιμή τότε θα ζητήσουν αποδεικτικό από κάρτα-Paypal

 

Screenshot_20181206-071556.png

Αυτό απο κινεζο πωλητη για να δειτε τι αποφασισε...

Ελτα το μεγαλείο σου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nenela είπε

Screenshot_20181206-071556.png

Αυτό απο κινεζο πωλητη για να δειτε τι αποφασισε...

Ελτα το μεγαλείο σου...

Απο 15/11 ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ...ΣΥΝΟΛΟ ΑΝΑΜΟΝΗΣ 47+ ΗΜΕΡΕΣ...

18 ώρες πριν, overpower είπε

α) σε φίλο στο Facebook γράφεις και γράφεις με αυτόν τον τρόπο? Nothing, ολόκληρο. 

β) στην κρίση του εκτελωνιστή για το αν θα πιστέψει το invoice ή την τιμή που θα ψάξει να βρει online. Αν το εκτελωνίσει με βάση το τι παίζει στην αγορά, όταν θα έρθει η ώρα να πληρώσεις δίνεις την απόδειξη στα ΕΛΤΑ και ζητάς να το εκτελωνίσουν ξανά. 

*νομίζω μπορείς να το παραλάβεις και να σου κάνουν κατάθεση την διαφορά. Για σιγουριά περίμενε κάποιον άλλον 

@makfil

ο πωλητης 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα, θα ήθελα τη βοήθεια σας σχετικά με μια παραγγελία από banggood. Το πακέτο έγινε shipped στις 3/12 με Priority Direct Mail με PostNL αλλά ακόμα δεν εμφανίζει τίποτα στο tracking. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα που δεν εμφανίζει πληροφορίες από Κίνα ή πρέπει να φτάσει πρώτα Ολλανδία κι από εκεί φαίνεται η πορεία του πακέτου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, kyriakos96 είπε

Καλημέρα, θα ήθελα τη βοήθεια σας σχετικά με μια παραγγελία από banggood. Το πακέτο έγινε shipped στις 3/12 με Priority Direct Mail με PostNL αλλά ακόμα δεν εμφανίζει τίποτα στο tracking. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα που δεν εμφανίζει πληροφορίες από Κίνα ή πρέπει να φτάσει πρώτα Ολλανδία κι από εκεί φαίνεται η πορεία του πακέτου;

Θα φτασει πρωτα Ολλανδια και μετα θα δεις updates

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, kyriakos96 είπε

Καλημέρα, θα ήθελα τη βοήθεια σας σχετικά με μια παραγγελία από banggood. Το πακέτο έγινε shipped στις 3/12 με Priority Direct Mail με PostNL αλλά ακόμα δεν εμφανίζει τίποτα στο tracking. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα που δεν εμφανίζει πληροφορίες από Κίνα ή πρέπει να φτάσει πρώτα Ολλανδία κι από εκεί φαίνεται η πορεία του πακέτου;

Είναι πολύ νωρίς για να φανεί η πορεία του δέματος και ειδικότερα της διαδρομής μέσα στην Κίνα (συνήθως με Flyt Express).

Το τελευταίο δικό μου έφυγε 23/11 από την αποθήκη, έγινε pre-advised στο PostNL 26/11, έφτασε στην Ολλανδία 28/11 και περιμένω νέα του.

Ψάξτο στο 17track και στο parcelsapp.com

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, nenela είπε

Θα φτασει πρωτα Ολλανδια και μετα θα δεις updates

 

7 λεπτά πριν, makfil είπε

Είναι πολύ νωρίς για να φανεί η πορεία του δέματος και ειδικότερα της διαδρομής μέσα στην Κίνα (συνήθως με Flyt Express).

Το τελευταίο δικό μου έφυγε 23/11 από την αποθήκη, έγινε pre-advised στο PostNL 26/11, έφτασε στην Ολλανδία 28/11 και περιμένω νέα του.

Ψάξτο στο 17track και στο parcelsapp.com

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Στην αναμονή λοιπόν να εμφανιστεί κάτι στο 17track. Ελπίζω να το έρθει πριν τις γιορτές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεματακι αμελητεας αξιας απο Κινα, συμφωνα με το tracking, ειναι απο 18/11/2018 " Arrive at destination country post office ", κι εγω δεν εχω παραλαβει ακομη....

Ετσι....μια βδομαδα απο παραγγελια και να ερθει απο Κινα, και ενα μηνα εντος Ελλαδας να βολοδερνει....

Αλλα αφου ειπαμε, αυτο δεν ειναι κρατος, ειναι !@#$%^&. Αμα ηταν κρατος, θα ημασταν αλλιως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...