Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό


makfil

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Salvation81 said:

Δεν εχουν αδικο ομως φαντασου τα 3 σου πακετα να ερθουν με διαφορα 2-3 μερες το καθενα (αν οχι περισσοτερο)....Θελεις να στα βαλουν σε μια γωνια μεχρι να μαζευτουν και τα 3?

Και αν το ιδιο κανουν και αλλοι 100 πελατες; Φανταζεσαι τι θα γινει στην αποθηκη τους;

Εγω εχω καμια 10αρια πακετα μεσω ACS τον μηνα (και μιλαμε για καρεκλες και κουτια υπολογιστων πολλες φορες) φανταζεσαι να τους ελεγα βαλτε τα ολα στην ακρη και φερτε τα μου τελος του μηνα; ΧΑΟΣ στην αποθηκη τους με λιγα λογια.

Προφανέστατα δεν είμαι περίεργη να τους ζητάω να κρατάνε τις αποστολές 2-3 μέρες για να αυγατισουν. Απλά δεν καταλάβατε τι είπα. Είπα ότι 3 πακέτα μου είναι ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ στο κατάστημα. Έχει τύχει λοιπόν την ίδια μέρα να μου χτυπήσουν το κουδούνι 3 διαφορετικοί διανομείς για να παραδόσουν τρία διαφορετικά πακέτα. Και για να προλάβω τυχόν νέα παρεξήγηση, ναι και τα τρία πακέτα η acs τα έφερνε. 

Αν εσείς θεωρείτε καλή διαχείριση των πόρων τους το να περιμένει ο πελάτης πακέτο και να είναι άφαντο όλη την ημέρα «γιατί δεν προλάβαινε ο διανομέας να το φέρει» -φυσικά χωρίς καμία συνεννόηση πιο πριν - και την ίδια στιγμή να τους τηλεφωνεί κάποιος και να τους λέει «ΕΙ παιδιά, μην στείλετε 3 διαφορετικά άτομα όλα εδώ έρχονται αυτοί είναι οι αριθμοί ας τα φέρει όλα ένας διανομέας» και να λένε ααααα δεν γίνεται τότε πραγματικά έχουμε διαφορετική θεώρηση των πραγμάτων.

Επεξ/σία από marmagia
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, marmagia είπε

Προφανέστατα δεν είμαι περίεργη να τους ζητάω να κρατάνε τις αποστολές 2-3 μέρες για να αυγατισουν. Απλά δεν καταλάβατε τι είπα. Είπα ότι 3 πακέτα μου είναι ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ στο κατάστημα. Έχει τύχει λοιπόν την ίδια μέρα να μου χτυπήσουν το κουδούνι 3 διαφορετικοί διανομείς για να παραδόσουν τρία διαφορετικά πακέτα. Και για να προλάβω τυχόν νέα παρεξήγηση, ναι και τα τρία πακέτα η acs τα έφερνε. 

Αν εσείς θεωρείτε καλή διαχείριση των πόρων τους το να περιμένει ο πελάτης πακέτο και να είναι άφαντο όλη την ημέρα «γιατί δεν προλάβαινε ο διανομέας να το φέρει» -φυσικά χωρίς καμία συνεννόηση πιο πριν - και την ίδια στιγμή να τους τηλεφωνεί κάποιος και να τους λέει «ΕΙ παιδιά, μην στείλετε 3 διαφορετικά άτομα όλα εδώ έρχονται αυτοί είναι οι αριθμοί ας τα φέρει όλα ένας διανομέας» και να λένε ααααα δεν γίνεται τότε πραγματικά έχουμε διαφορετική θεώρηση των πραγμάτων.

Αυτο μου εχει τυχει και εμενα και το θεμα ειναι το τι ωρα ξεφορτωσαν το καθε πακετο απο τις κεντρικες αποθηκες. Μου εχει τυχει να ερθουν 10 το πρωι και 3 το μεσημερι την ιδια μερα γιατι το ενα πακετο ξεφορτωθηκε πρωτο πρωτο, εφυγε το αμαξι και μετα οταν ξεφορτωθηκε το τελευταιο περιμεναν να γυρισει το αμαξι και να το ξαναστειλουν. Μπορει να τους συμφερει να τα μαζευουν ολα αλλα προφανως και δεν ειναι εφικτο.

Επισης ΚΑΝΕΝΑ κουριερ δεν σε παιρνει τηλεφωνο για να σου πει τι ωρα και μερα να περιμενεις το δεμα σου. ΑΝ εισαι τυχερος και ο αποστολεας εχει κανει αυτη την επιλογη αντε να δεχεσαι sms στο κινητο σου για το ποτε θα ερθει το πακετο (μερα) αλλα περα απο αυτο ουτε ωρα ουτε τπτ (πχ η DHL μου στελνει πολλες φορες sms αλλα μονο αν ο αποστολεας εχει κανει αυτη την επιλογη).

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα και πάλι δεν καταλαβαινόμαστε. Που ακριβώς έγραψα ότι ζητάω να μου δώσουν ραντεβού συγκεκριμένη ώρα; Απλά αυτό που απαιτώ όταν επιλέγω ένα κούριερ και όχι τα ΕΛΤΑ είναι όταν πχ πληρώνω μια Απόστολη εντός αττικης και μου λες και μου το επιβεβαιώνεις και τηλεφωνικά αλλά και στην σελίδα σου ότι είναι να παραδοθεί σήμερα να μην είσαι άφαντος και να με κλείνεις μέσα και τελικά απλά να μην έρχεσαι λες και μου κανείς και χάρη να το φέρεις . Και δεν τιθεται θέμα τι ώρα ξεφορτώθηκε το πακέτο γιατί στην δίκη μου περίπτωση, σήμερα ξεφορτώθηκαν με 1 λεπτό διαφορά έκαστο κατά την άφιξη τους στο κατάστημα διανομής.

Προσωπικα το θεωρώ ντροπιαστικό και προσβολή προς ένα πελάτη να σου τηλέφωνε πρωί πρωί, , να σε ρωτάει θα το φέρετε σήμερα; Όχι στα κεντρικά αλλά στο κατάστημα που είναι αρμόδιο για την διανομή πάντα έτσι; Και να λένε ναι φυσικά, εσυ να κλείνεσαι μέσα να περιμένεις και να σου γράφουν κατά τις 19:00 ότι ήρθαν και δεν ήσουν. Και όταν παίρνεις τηλέφωνο το κατάστημα για να ρωτήσεις τι συνέβη να σου λένε «εεεεεεε δεν προλάβαινε ο διανομέας αύριο θα έρθουμε». 

Όταν χθες λένε το απόγευμα πάρτε μας αύριο πρωί στις 8 ακριβώς για να δώσουμε τα πακέτα σας σε ένα διανομέα και παίρνεις 8:01 και σου λένε προσβεβλημένα ότι ποιος σας είπε ότι μπορεί να τα φέρει όλα ένας τότε με τι μούτρα τολμάνε και λένε όταν σε στήνουν ότι δεν προλάβαινε ο διανομέας;

 

Επεξ/σία από marmagia
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, marmagia είπε

Μα και πάλι δεν καταλαβαινόμαστε. Που ακριβώς έγραψα ότι ζητάω να μου δώσουν ραντεβού συγκεκριμένη ώρα; Απλά αυτό που απαιτώ όταν επιλέγω ένα κούριερ και όχι τα ΕΛΤΑ είναι όταν πχ πληρώνω μια Απόστολη εντός αττικης και μου λες και μου το επιβεβαιώνεις και τηλεφωνικά αλλά και στην σελίδα σου ότι είναι να παραδοθεί σήμερα να μην είσαι άφαντος και να με κλείνεις μέσα και τελικά απλά να μην έρχεσαι λες και μου κανείς και χάρη να το φέρεις . Και δεν τιθεται θέμα τι ώρα ξεφορτώθηκε το πακέτο γιατί στην δίκη μου περίπτωση, σήμερα ξεφορτώθηκαν με 1 λεπτό διαφορά έκαστο κατά την άφιξη τους στο κατάστημα διανομής.

Προσωπικα το θεωρώ ντροπιαστικό και προσβολή προς ένα πελάτη να σου τηλέφωνε πρωί πρωί, , να σε ρωτάει θα το φέρετε σήμερα; Όχι στα κεντρικά αλλά στο κατάστημα που είναι αρμόδιο για την διανομή πάντα έτσι; Και να λένε ναι φυσικά, εσυ να κλείνεσαι μέσα να περιμένεις και να σου γράφουν κατά τις 19:00 ότι ήρθαν και δεν ήσουν. Και όταν παίρνεις τηλέφωνο το κατάστημα για να ρωτήσεις τι συνέβη να σου λένε «εεεεεεε δεν προλάβαινε ο διανομέας αύριο θα έρθουμε». 

Όταν χθες λένε το απόγευμα πάρτε μας αύριο πρωί στις 8 ακριβώς για να δώσουμε τα πακέτα σας σε ένα διανομέα και παίρνεις 8:01 και σου λένε προσβεβλημένα ότι ποιος σας είπε ότι μπορεί να τα φέρει όλα ένας τότε με τι μούτρα τολμάνε και λένε όταν σε στήνουν ότι δεν προλάβαινε ο διανομέας;

Νομιζα πως εννοουσες να σου πουν συγκεκριμενη ωρα, δικο μου το λαθος.

Οσο για το αλλο μου εχει συμβει και με DHL και με UPS. Καποες φορες απλα τα δρομολογια τραβανε τοσο αργα (μεχρι τις 6 ειναι κανονικα οι παραδοσεις) που δεν προλαβαινουν.

Το μονο "κακο" ειναι που μερικες εταιρειες λενε οτι ηρθαν και πως δεν σε βρηκαν στο συστημα τους κατι που δεν ισχυει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα

 

Παρήγγειλα κάτι παπούτσια από ένα site, δεν ήρθαν ποτε, εντωμεταξύ το site το έχω χάσει και δεν το ξαναβρίσκω, κοιτάω τώρα στο χαρτί της πιστωτικής που μου ήρθε και έχει ένα site που έγινε η χρέωση YJF*Dutwsnmare.com , στο google δεν βρίσκω τίποτα. Εντωμεταξύ το ποσο είναι 80 ευρώ, ήτανε δυο ζευγάρια. Που μπορώ να κάνω μια καταγγελία και αν με κάποιο τρόπο να πάρω τα λεφτά πίσω, κατά το τελευταίο χλομό το βλέπω αλλα τελοσπάντων τουλάχιστον να μην την πατήσουν και άλλοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, marmagia είπε

υπαρχει περιπτωση να ηταν αυτο εδω; www.dutwsnmare.com

αν ναι ειναι απάτη

Καμιά καταγγελία τουλάχιστον αν γίνεται να κάνω, να μην την πατήσουν και άλλοι, κρίμα είναι με τους απατεώνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τσέκαρε τα εισερχόμενα και τα spam mail σου λογικά θα πρέπει να σου έχει σταλεί κάποιο mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Αν όμως νομίζεις ότι έχεις πέσει σε απάτη αύριο το πρωί με την ταυτότητα σου πήγαινε σε κάποιο υποκατάστημα της τράπεζα σου να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής για να σου επιστραφεί το ποσό.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους, πραγματοποίησα αγορα από το amazon uk αξίας 25 ευρώ μαζι με μεταφορικά για ένα κόσμημα με αποστολή με i parcel και τωρα στην εξέλιξη μεσω του tracking number μου εμφανίζει "Initiated customs clearance process" που συνδέεται με τελωνειο. Το προιόν έχει την ενδειξη Fullfiled by amazon οπότε δεν καταλαβαίνω γιατι ενεπλάκη τελωνειο. Καμια ιδεά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.. Έχω κάνει μια μεγάλη παραγγελία απο ebay και καίγομαι για να έρθει.

Σε πόσες μέρες παίζει να το έχω στα χέρια μου?

2018-10-23 17:00

Arrive at destination country post office

2018-10-22 17:00

Arrive at destination airport

2018-10-20 17:00

Departure from airport

2018-10-19 17:00

In Transit

2018-10-19 01:54

Despatched from yanwen sorting center.

2018-10-18 22:45

Process completed in yanwen sorting center.

2018-10-18 12:44

Yanwen Acceptance.

2018-10-17 10:09

The item information was created by the seller.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν όπως λέει είναι (μάλλον) στο κέντρο διαλογής ή στο ταχυδρομείο (μερικές φορές η μετάφραση δεν είναι ακριβης) δεν θα καθυστερήσει μπορει και ως τέλη της εβδομάδας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, marmagia είπε

αν όπως λέει είναι (μάλλον) στο κέντρο διαλογής ή στο ταχυδρομείο (μερικές φορές η μετάφραση δεν είναι ακριβης) δεν θα καθυστερήσει μπορει και ως τέλη της εβδομάδας

μμ μάλιστα..Απλά στα ελτα ακόμη δεν το δείχνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, AllNatural είπε

Καλησπέρα σε όλους, πραγματοποίησα αγορα από το amazon uk αξίας 25 ευρώ μαζι με μεταφορικά για ένα κόσμημα με αποστολή με i parcel και τωρα στην εξέλιξη μεσω του tracking number μου εμφανίζει "Initiated customs clearance process" που συνδέεται με τελωνειο. Το προιόν έχει την ενδειξη Fullfiled by amazon οπότε δεν καταλαβαίνω γιατι ενεπλάκη τελωνειο. Καμια ιδεά?

Από που έρχεται το πακέτο; Ποια χώρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, AllNatural είπε

Καλησπέρα σε όλους, πραγματοποίησα αγορα από το amazon uk αξίας 25 ευρώ μαζι με μεταφορικά για ένα κόσμημα με αποστολή με i parcel και τωρα στην εξέλιξη μεσω του tracking number μου εμφανίζει "Initiated customs clearance process" που συνδέεται με τελωνειο. Το προιόν έχει την ενδειξη Fullfiled by amazon οπότε δεν καταλαβαίνω γιατι ενεπλάκη τελωνειο. Καμια ιδεά?

Οπως ειπε και ο απο πανω μηπως ηταν απο εκτος Ε.Ε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, AllNatural είπε

Καλησπέρα σε όλους, πραγματοποίησα αγορα από το amazon uk αξίας 25 ευρώ μαζι με μεταφορικά για ένα κόσμημα με αποστολή με i parcel και τωρα στην εξέλιξη μεσω του tracking number μου εμφανίζει "Initiated customs clearance process" που συνδέεται με τελωνειο. Το προιόν έχει την ενδειξη Fullfiled by amazon οπότε δεν καταλαβαίνω γιατι ενεπλάκη τελωνειο. Καμια ιδεά?

Θυμάμαι ότι και στο tracking status της FedEx εμφανιζει με παρομοια σαχλαμαρα ενώ η αποστολή έχει γίνει από Ευρωπαϊκή χώρα. Η αλήθεια είναι οτι η συγκεκριμένη εταιρία δεν είναι ότι καλύτερο αλλά πιστεύω ότι θα παραλάβεις μέσα στην εβδομάδα που έρχεται. Παλιότερα συνεργάζονταν με ΕΛΤΑ δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...