dkmaster Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 14 ώρες πριν, thephotoshoped είπε Μόνο όταν άνοιξα το case φάνηκε να απαντούν σαν να έχει γίνει κάτι, βέβαια θα μου πεις ηλιθιότητες μου είπαν και κουτοπονηριες. Δεν υπάρχει περίπτωση να κλείσω το case είναι το μόνο που με προστατεύει . Θα περιμένω μέχρι 25/10 και μετά θα κάνω escalate. Ας αποφανθεί το PayPal και ας δει τι μου πρότειναν. Να κλείσω το case. Εν πάσει περιπτώσει έχω χρόνο να περιμένω και είμαι πολύ περίεργος να δω τι θα βγει. Την Τρίτη περίπτωση δεν την έχω ακούσει ποτέ. Ελπίζω να μη χρειαστεί να φτάσω έως εκεί. Ενημερωτικά, αν συμφωνήσεις σε κάποια λύση με το Banggood πχ πίστωση ή επαναποστολή του αντικειμένου, το σύστημα δε θα τους αφήσει να την περάσουν αν δεν κλείσει το Case στο PayPal. Οπότε ή εφόσον καταλήξετε σε λύση το κλείνεις και τους εμπιστεύεσαι ή το πας μέχρι τέλους με PayPal. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paul933 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Συγνώμη να κάνω μια ερώτηση; έκανα μια αγορά μέσω ίντερνετ από το aliexpress και επειδή ήρθε σπασμένο το τζάμι για το κινητό ζήτησα refund, και μου είπανε να δώσω τον αριθμό της κάρτας για να πάρω τα χρήματα μου πίσω. Πρέπει να γράψω όλα τα ψηφία η να κρύψω κάποια; για ασφάλεια εννοώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 30 λεπτά πριν, paul933 είπε Συγνώμη να κάνω μια ερώτηση; έκανα μια αγορά μέσω ίντερνετ από το aliexpress και επειδή ήρθε σπασμένο το τζάμι για το κινητό ζήτησα refund, και μου είπανε να δώσω τον αριθμό της κάρτας για να πάρω τα χρήματα μου πίσω. Πρέπει να γράψω όλα τα ψηφία η να κρύψω κάποια; για ασφάλεια εννοώ. Να μην δώσεις τίποτα, να ανοίξεις dispute στο alli, τίποτα άλλο και θα περιμένεις να αποφασίσουν τι πρέπει μα γίνει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Salvation81 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, paul933 είπε Συγνώμη να κάνω μια ερώτηση; έκανα μια αγορά μέσω ίντερνετ από το aliexpress και επειδή ήρθε σπασμένο το τζάμι για το κινητό ζήτησα refund, και μου είπανε να δώσω τον αριθμό της κάρτας για να πάρω τα χρήματα μου πίσω. Πρέπει να γράψω όλα τα ψηφία η να κρύψω κάποια; για ασφάλεια εννοώ. Τον αριθμο και να τον δωσεις παντως δεν μπορουν να κανουν τπτ χωρις το τριψηφιο που υπαρχει πισω απο την καρτα (ειδικα αν εχεις το Visa secure ενεργοποιημενο). Απο εκει και περα το σωστο ειναι να κανεις dispute και να δεις τι θα πει και το Aliexpress. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2018 από Salvation81 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
FKLDS Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Επειδη πρόσφατα ανοιξα dispute, διαπιστωσα πως οι πωλητές απεχθάνονται το dispute μεσω aliexpress, για λόγους που προφανώς ξερουν οι ίδιοι και το ίδιο το αλι. Ισως γι'αυτό προθυμοποιήθηκε να σου βάλει το ποσό "πλαγίως". Αν μεσω τσατ με τον πωλητή δεν βρίσκεις άκρη (π.χ. να σου στείλει άλλο δωρεάν) μπορείς να ανοίξεις dispute, αλλά μετά θα σε παρακαλάει να το ακυρώσεις και να κάνετε παζάρια. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2018 από FKLDS 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πανος999 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Φανταζομαι οτι ενας λογος ειναι οτι δεν θα θεωρουνται αξιοπιστοι πωλητες!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2018 5 ώρες πριν, Salvation81 είπε Τον αριθμο και να τον δωσεις παντως δεν μπορουν να κανουν τπτ χωρις το τριψηφιο που υπαρχει πισω απο την καρτα (ειδικα αν εχεις το Visa secure ενεργοποιημενο). Απο εκει και περα το σωστο ειναι να κανεις dispute και να δεις τι θα πει και το Aliexpress. Αυτό που λες καταλαβαίνεις ελπίζω ότι ειναι λάθος, σε πολλές συναλλαγές δεν χρειάζεται το τριψήφιο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Salvation81 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Αυτό που λες καταλαβαίνεις ελπίζω ότι ειναι λάθος, σε πολλές συναλλαγές δεν χρειάζεται το τριψήφιο Δεν μου εχει τυχει ποτε συναλλαγη που να ζηταει μονο αριθμο καρτας. Παντα ζητανε τουλαχιστον Ονομα κατοχου καρτας και τριψηφιο. Οσες φορες δεν μου εχουν ζητησει τριψηφιο μου εχουν ζητησει διευθυνση. Επισης πλεον η Visa εστω εχει προστασια με κωδικο καθε φορα που αγοραζεις κατι (αν τον ενεργοποιησεις βεβαια). Απο εκει και περα δεν νομιζω πως υπαρχει ανθρωπος που αγοραζει πραγματα απο μαγαζια στην Κινα με καρτα που εχει πολλα χρηματα μεσα (οσοι ξερω ειναι με προπληρωμενες η με ταμιευτηριου - πληρωμης που ποτε δεν εχουν παραπανω χρηματα μεσα απο οσα χρειαζονται για τις παραγγελιες). Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου 2018 από Salvation81 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lefta_yparxoun Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2018 Αν και πάμε offtopic εγώ αγοράζω πάνω από 15 χρόνια με πιστωτική που έχει όριο αυτή την εποχή 1500 ευρώ και ανταποδοτικότητα, δηλαδή δίνει πίσω 1-3% της κίνησης. Αυτό το αναφέρω για να δείξω ότι δεν μας ξέρει όλους ο @Salvation81 και για να μην δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις. Όταν γνωρίζεις και παρακολουθείς την πιστωτική σου, κερδίζεις πολλά σε σχέση με την προπληρωμένη. Υπολογίζοντας 1-2 % τη φόρτιση και 1-3% την επιστροφή έχω μέχρι 5% επιστροφή από τις μηνιαίες αγορές μου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2018 Εξετάζοντας σφαιρικά το θέμα που συζητιέται και, συγκεκριμένα, σε ποιες περιπτώσεις μπορούμε να δώσουμε τον αριθμό της κάρτας και σε ποιες και τον 3ψήφιο, νομίζω ότι ο γενικός κανόνας πρέπει να είναι ότι δεν δίνουμε τον αριθμό. Φυσικά, δεν συζητάμε για αγορές μέσω Paypal και ειδικά με την κάρτα/ες που έχουμε συνδέσει, αφού δίνουμε τα στοιχεία των καρτών μόνο σ' αυτόν τον οργανισμό που είναι έμπιστος και όχι στον τυχαίο πωλητή. Υπάρχουν, όμως, οι σχετικές εξαιρέσεις, όπως, άλλωστε, σε κάθε κανόνα. 1. Όταν πληρώνουμε πχ ένα λογαριασμό παρόχου τηλεφωνίας, ΔΕΚΟ κλπ, μέσω έμπιστου διαδικτυακού συστήματος (τράπεζα κλπ), μπορούμε να δώσουμε και τον 3ψήφιο. 2. Το ίδιο μπορεί να γίνει και στις αγορές που κάνουμε από έμπιστους πωλητές/καταστήματα όπως Amazon κλπ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Salvation81 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2018 4 ώρες πριν, lefta_yparxoun είπε Αν και πάμε offtopic εγώ αγοράζω πάνω από 15 χρόνια με πιστωτική που έχει όριο αυτή την εποχή 1500 ευρώ και ανταποδοτικότητα, δηλαδή δίνει πίσω 1-3% της κίνησης. Αυτό το αναφέρω για να δείξω ότι δεν μας ξέρει όλους ο @Salvation81 και για να μην δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις. Όταν γνωρίζεις και παρακολουθείς την πιστωτική σου, κερδίζεις πολλά σε σχέση με την προπληρωμένη. Υπολογίζοντας 1-2 % τη φόρτιση και 1-3% την επιστροφή έχω μέχρι 5% επιστροφή από τις μηνιαίες αγορές μου. Γιαυτο και εξαλλου ειπα οσοι ξερω. Εγω περα απο την ασφαλεια του αυτοκινητου δεν πληρωνω κατι αλλο μεσω ιντερνετ με την πιστωτικη μου γιατι δεν θελει πολυ να γινει στραβη (τι εννοεις με το οριο για αυτη την εποχη, εμενα πχ εχει 3000ε, αλλων εχει 5000ε, δεν υπαρχει καποιο οριο απο οσο γνωριζω). Ισως να μην εχω επιστροφη χρηματων με την καρτα ταμιευτηριου αλλα κοιμαμαι ησυχος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thephotoshoped Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2018 Εν τέλει σήμερα το bangood αποφάσισε να προτείνει refund! Μέσω PayPal. Τώρα το πρόβλημα που έχω είναι ηλίθιο τελείως. Πάω στο Paypal που είναι ανοιχτό το case και το τελευταίο μήνυμα είναι του bangood με το ποσό του refund. Πατάω λοιπόν την επιλογή Τι θέλετε να κάνετε; Αποδοχή και απάντηση Γράφω ένα μήνυμα στον πωλητή και πατάω αποδοχή προσφοράς. Περιμένω και κάνει redirect ξανά στην ίδια σελίδα που ήμουν με τη συνομιλία μεταξύ εμού και του bangood. Και λέω τι φάση; Γιατί δεν προχωράει το refund; Κάθε φορά που γίνεται redirect βγάζει την επιλογή αποδοχή και απάντηση της προσφοράς... Και κάνω τα ίδια αλλά κανένα αποτέλεσμα. Έστειλα μήνυμα στο paypal αλλά περιμένω.. Έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geiannis Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 γεια σας θέλω να πάρω κάτι από Κίνα με DHL EXPRESS που δεν υπάρχει μαγαζί ή εταιρεία κλπ που να το πουλάει στην Ελλάδα (ψαγμένη η φάση έφαγα τον κόσμο) συνολικό κόστος = προϊόν + μεταφορικά (18 dhl) = 44.20 ευρω (44 ευρω + 20 λεπτά) τελικά ισχύει το 45 ευρώ ή 45 δολλάρια? σας ευχαριστώ έχω διασφαλίσει από τον πωλητή ότι είναι DHL EXPRESS κι όχι global mail ή άλλη βλακεία που εδώ σε μας καταλήγουν ΕΛΤΑ (αυτό το ξέρω) η πλάκα είναι οτι ακομα & σήμερα που γράφουμε πολλοί κινέζοι λένε περί gift ή sample & άλλα αστεία...........τώρα το ξέρουν ή κάνουν τον <<κινέζο>> είναι άλλο θέμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spartak1 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 31 λεπτά πριν, geiannis είπε γεια σας θέλω να πάρω κάτι από Κίνα με DHL EXPRESS που δεν υπάρχει μαγαζί ή εταιρεία κλπ που να το πουλάει στην Ελλάδα (ψαγμένη η φάση έφαγα τον κόσμο) συνολικό κόστος = προϊόν + μεταφορικά (18 dhl) = 44.20 ευρω (44 ευρω + 20 λεπτά) τελικά ισχύει το 45 ευρώ ή 45 δολλάρια? σας ευχαριστώ έχω διασφαλίσει από τον πωλητή ότι είναι DHL EXPRESS κι όχι global mail ή άλλη βλακεία που εδώ σε μας καταλήγουν ΕΛΤΑ (αυτό το ξέρω) η πλάκα είναι οτι ακομα & σήμερα που γράφουμε πολλοί κινέζοι λένε περί gift ή sample & άλλα αστεία...........τώρα το ξέρουν ή κάνουν τον <<κινέζο>> είναι άλλο θέμα Πάνω απο 22 ευρω περνάει τελωνείο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, geiannis είπε γεια σας θέλω να πάρω κάτι από Κίνα με DHL EXPRESS που δεν υπάρχει μαγαζί ή εταιρεία κλπ που να το πουλάει στην Ελλάδα (ψαγμένη η φάση έφαγα τον κόσμο) συνολικό κόστος = προϊόν + μεταφορικά (18 dhl) = 44.20 ευρω (44 ευρω + 20 λεπτά) τελικά ισχύει το 45 ευρώ ή 45 δολλάρια? σας ευχαριστώ έχω διασφαλίσει από τον πωλητή ότι είναι DHL EXPRESS κι όχι global mail ή άλλη βλακεία που εδώ σε μας καταλήγουν ΕΛΤΑ (αυτό το ξέρω) η πλάκα είναι οτι ακομα & σήμερα που γράφουμε πολλοί κινέζοι λένε περί gift ή sample & άλλα αστεία...........τώρα το ξέρουν ή κάνουν τον <<κινέζο>> είναι άλλο θέμα Έχεις απάντηση στο άλλο νήμα που ανέβασες την ίδια ερώτηση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις