postfire Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 κανεις??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 28 λεπτά πριν, postfire είπε κανεις??? Ανυπόμονε ... οσον αφορά το τελωνειο, κοιτα την αγγελία πώλησης και το προφιλ του πωλητη. Αν εκει βρεις σαφή αναφορα για αποστολή απο Γερμανία, επικοινωνείς με amazon εκφράζεις παραπονο και ζητάς refund. οσον αφορα το fake, επικοινωνεις με τον πωλητη οτι το ειδος ειναι fake/διαφορετικό απο την περιγραφή και ζητάς refund. Αν δεν βγαλεις ακρη, κανεις το ιδιο με το amazon αλλά να εισαι ετοιμος να αποδειξες αυτα που λες. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
postfire Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) ευχαριστω για την απαντηση και βεβαια εχω αποδειξεις αλλα δειχνει στις φωτο και αλλα μου εστειλε εχω τραβηξει φωτος απο αυτα που εστειλε του εχω στειλει μυνημα στον πωλητη και ζηταω refund το ποσο μου επειδη νομιζει οτι ειμαστε λαλακες αν αρνηθει φιλε isay τι κανω?πως μιλαω μετα με αμαζον? δεν πολυ ξερω απο αμαζον μονο απο εβαυ ευχαριστω και παλι Επεξ/σία 13 Απριλίου 2018 από postfire Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTheGreek Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 Παραγγελία από Aliexpress μέσω china air mail, αξία 10Ε. Είναι λογικό να είναι τόσες ημέρες κολημένο σε αυτήν την κατάσταση? Ημερομηνία & Ώρα Περιοχή Κατάσταση 2/4/2018, 11:22:29 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 31/3/2018, 14:33:00 ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lefta_yparxoun Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 Μακάρι να υπήρχε λογική και τυποποίηση στις ταχυδρομικές υπηρεσίες. Όμως τον τελευταίο καιρό παρατηρείται μια μικρή βελτίωση. @NickTheGreek κάνε υπομονή, δεν μπορείς να κάνεις κάτι περισσότερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πανος999 Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Στις 15/4/2018 στις 10:33 ΠΜ, NickTheGreek είπε Παραγγελία από Aliexpress μέσω china air mail, αξία 10Ε. Είναι λογικό να είναι τόσες ημέρες κολημένο σε αυτήν την κατάσταση? Ημερομηνία & Ώρα Περιοχή Κατάσταση 2/4/2018, 11:22:29 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 31/3/2018, 14:33:00 ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ Μια χαρα ειναι.. Δεν ειναι κ αξιοπιστο το tracking.. Εμενα πολλα λενε οτι ακομα πετανε κ εχω παραλαβει.. Πανω κατω να βαζεις 1 μηνα αναμονη.. Ισχυει οτι τωρα τελευταια κατι εχει γινει.. Παραλαμβανω στο 3βδομαδο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Luciferia Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 θυμάμαι ότι και κάποιος άλλος αναρωτιόταν για το πότε περίπου θα αποδεσμευτούν τα χρήματα λόγω ακύρωσης αγοράς από το Amazon ,η Eurobank (για εκείνη γνωρίζω) τα κρατάει μέχρι τέλος του μήνα...η δική μου αγορά/ακύρωση έγινε στις 4/4 και τα χρήματα θα αποδεσμευτούν αυτόματα στις 29/4! Το Amazon σου στέλνει ένα verification code το οποίο υποτίθεται το δίνεις στην τράπεζα και γίνεται νωρίτερα η αποδέσμευση αλλά η Eurobank στην κοσμάρα της...τέσπα,υπομονή!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Διαβάζω με έκπληξη όσα έγραψες και νομίζω ότι δεν πρέπει να το αφήσεις έτσι. Εάν ευθύνεται η τράπεζα γι' αυτή την καθυστέρηση, οφείλει να δώσει εξηγήσεις. Αρχικά, πρέπει να το επιβεβαιώσεις ιεραρχικά (ότι η τράπεζα δεν τα αποδεσμεύει αφού έχει το verification code) και στη συνέχεια, αν δεν βρεις άκρη πρέπει να απευθυνθείς στην Ένωση Ελληνικών Τραπεζών. Θεωρώ ότι είναι απαράδεκτη και ανεπίτρεπτη αυτή η πολιτική της συγκεκριμένης τράεζας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Luciferia Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 3 ώρες πριν, makfil είπε Διαβάζω με έκπληξη όσα έγραψες και νομίζω ότι δεν πρέπει να το αφήσεις έτσι. Εάν ευθύνεται η τράπεζα γι' αυτή την καθυστέρηση, οφείλει να δώσει εξηγήσεις. Αρχικά, πρέπει να το επιβεβαιώσεις ιεραρχικά (ότι η τράπεζα δεν τα αποδεσμεύει αφού έχει το verification code) και στη συνέχεια, αν δεν βρεις άκρη πρέπει να απευθυνθείς στην Ένωση Ελληνικών Τραπεζών. Θεωρώ ότι είναι απαράδεκτη και ανεπίτρεπτη αυτή η πολιτική της συγκεκριμένης τράεζας. Είμαι στα τηλέφωνα με τη Eurobank από το Σάββατο...μου είπαν ότι καταχώρησαν το αίτημα για αποδέσμευση και πως από Δευτέρα (χθες δηλαδή) θα με καλούσαν για την εξέλιξη του αιτήματος...χθες λοιπόν,αφού κάλεσα κάποια φάση νωρίς να ρωτήσω (γιατί κάτι με έτρωγε) μου είπαν ότι δεν μπορούν να μου πουν κάτι γιατί είχαν συστημικό θέμα και να καλέσω το απόγευμα...το απόγευμα που κάλεσα λοιπόν,ενημερώθηκα ότι δεν βρέθηκε καταχωρημένο κανένα αίτημα μου και υποτίθεται το κάναμε ξανά...έδωσα τον κωδικό που μου έδωσε το Amazon και μετά ο υπάλληλος το μόνο που μου είπε ήταν "Δεν μπορώ να σας πω σίγουρα πότε θα αποδεσμευθούν τα χρήματα σας,είτε θα σας πάρουμε τηλ ή θα τα δείτε στο λογαριασμό σας"...μέχρι και αυτή τη στιγμή δεν έχει γίνει ούτε το ένα ούτε το άλλο!! και όσον αφορά την ευθύνη της τράπεζας...ευθύνεται,γιατί με το Amazon που μίλησα με ενημέρωσαν ότι είχαν ήδη στείλει τα σχετικά για την άρση της δέσμευσης αλλά η τράπεζα έκανε το αίτημα denied και τους είπα αν είναι εύκολο να δοκιμάσουν και πάλι,όπως και έκαναν...2 φορές μου έστειλαν τον κωδικό για την άρση αλλά Εurobank δεν παίρνει χαμπάρι...εντωμεταξύ και από κατάστημα να πας,σου λένε πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο (άρση) και πως μπορώ να το κάνω μόνο μέσω phone banking,καλό??? 2018 σου λέει μετά και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση κτλ κτλ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fragkiskos9 Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 Σήμερα μου ζήτησαν αποδεικτικά,πήρα τηλ.τον ΕΛΤΑ και ενημερώθηκα,θέλουν screen shot στην απόδειξη του pay Pal ή άλλου τρόπου που αγοράστηκε ,και screen shot στην αγορά από το σάιτ, καθώς και την φοτο του αντικειμένου με την τιμη του,τα έστειλα όλα στο σάιτ [email protected],αυτό είναι το επίσημο σάιτ,επίσης γράψτε και όνομα με κινητό τηλέφωνο,τώρα περιμένω να δούμε τι θα γίνει,αγορά ακουστικά Sony 13$ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Prof_Chaos Δημοσ. 20 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 17/4/2018 στις 4:06 ΜΜ, Luciferia είπε Είμαι στα τηλέφωνα με τη Eurobank από το Σάββατο...μου είπαν ότι καταχώρησαν το αίτημα για αποδέσμευση και πως από Δευτέρα (χθες δηλαδή) θα με καλούσαν για την εξέλιξη του αιτήματος...χθες λοιπόν,αφού κάλεσα κάποια φάση νωρίς να ρωτήσω (γιατί κάτι με έτρωγε) μου είπαν ότι δεν μπορούν να μου πουν κάτι γιατί είχαν συστημικό θέμα και να καλέσω το απόγευμα...το απόγευμα που κάλεσα λοιπόν,ενημερώθηκα ότι δεν βρέθηκε καταχωρημένο κανένα αίτημα μου και υποτίθεται το κάναμε ξανά...έδωσα τον κωδικό που μου έδωσε το Amazon και μετά ο υπάλληλος το μόνο που μου είπε ήταν "Δεν μπορώ να σας πω σίγουρα πότε θα αποδεσμευθούν τα χρήματα σας,είτε θα σας πάρουμε τηλ ή θα τα δείτε στο λογαριασμό σας"...μέχρι και αυτή τη στιγμή δεν έχει γίνει ούτε το ένα ούτε το άλλο!! και όσον αφορά την ευθύνη της τράπεζας...ευθύνεται,γιατί με το Amazon που μίλησα με ενημέρωσαν ότι είχαν ήδη στείλει τα σχετικά για την άρση της δέσμευσης αλλά η τράπεζα έκανε το αίτημα denied και τους είπα αν είναι εύκολο να δοκιμάσουν και πάλι,όπως και έκαναν...2 φορές μου έστειλαν τον κωδικό για την άρση αλλά Εurobank δεν παίρνει χαμπάρι...εντωμεταξύ και από κατάστημα να πας,σου λένε πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο (άρση) και πως μπορώ να το κάνω μόνο μέσω phone banking,καλό??? 2018 σου λέει μετά και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση κτλ κτλ Είναι απο τις 12.04 η ακύρωση στη Eurobank και αποδέσμευση δεν έχει γίνει ουτε σε εμένα ακόμη.. Εκανα κι εγώ ακυρωση απο amazon Και μου έδωσαν το verification code. Εχω ακουσει απο κάποιο γνωστό οτι του πήρε και 30 ημέρες.. Είμαι στις 6 εργάσιμες με την σημερινη. Το θέμα είναι οτι σου δεσμεύουν με το έτσι θέλω τα χρήματα και δεν μπορείς να κινηθείς αν δεν εχεις και άλλο χρηματικό ποσό μέσα.. Επεξ/σία 20 Απριλίου 2018 από Prof_Chaos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Luciferia Δημοσ. 20 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2018 Πάρε τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση ,πες ότι έχεις το verification code και ότι θες να κάνεις αίτηση αποδέσμευσης...μην καλέσεις Σάββατο,γιατί δεν κάνουν τίποτε! Κάλεσε τους την Δευτέρα...διαφορετικά όντως τα χρήματα αποδεσμεύονται αυτόματα στις 25 μέρες περίπου,γιατί τόσο πολύ?εκείνοι ξέρουν,ιδέα δεν έχω.. Εμένα αποδεσμεύτηκαν την Τετάρτη που μας πέρασε εντέλει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 20 Απριλίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2018 20 λεπτά πριν, Luciferia είπε Πάρε τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση ,πες ότι έχεις το verification code και ότι θες να κάνεις αίτηση αποδέσμευσης...μην καλέσεις Σάββατο,γιατί δεν κάνουν τίποτε! Κάλεσε τους την Δευτέρα...διαφορετικά όντως τα χρήματα αποδεσμεύονται αυτόματα στις 25 μέρες περίπου,γιατί τόσο πολύ?εκείνοι ξέρουν,ιδέα δεν έχω.. Εμένα αποδεσμεύτηκαν την Τετάρτη που μας πέρασε εντέλει... Μάλλον, δεν έχεις διαβάσει την περιπέτειά του, στην προηγούμενη σελίδα, γιατί έχει επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση της Eurobank και παρά το ότι τους έχει δώσει τον κωδικό του απαντάνε στο τέλος του μηνός !!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Luciferia Δημοσ. 20 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) To διάβασα,γι'αυτό άλλωστε είχα σχολιάσει και εγω από κάτω καθώς είχα την ίδια περίπτωση! πρέπει να καταλάβουν ότι δεν είναι για αγορά που έγινε /χρεώθηκε/ακυρώθηκε αλλά απλά για παραγγελία που ακυρώθηκε εντός της ημέρας...θα πρέπει να πει το παιδί -και να επιμείνει - ότι έχει ήδη μιλήσει με το amazon και πως του έχει σταλεί το verification code για πρόωρη αποδέσμευση (έτσι θα πεις)επίσης θα πάρεις και 2 και 3 φορές αν δεν βγάζεις άκρη...καθότι με την 4η έβγαλα άτομο που ήξερε (και κατάλαβε) τι ακριβώς ζητούσα...εδω η άλλη με κοροίδεψε ουσιαστικά ότι είχε κάνει το αίτημα ,ενω δεν το έκανε ποτέ! Τέλοσπαντων,θα γίνει αυτό που πρέπει αλλά να επιμείνεις και να τους λες αυτό σε κάθε τηλεφώνημα "θέλω να προβώ σε πρόωρη αποδέσμευση των χρημάτων και έχω τον κωδικό με τον οποίο θα το κάνετε αυτό" end of story Επεξ/σία 20 Απριλίου 2018 από Luciferia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elpaso1 Δημοσ. 23 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 23 Απριλίου 2018 Ψιλοασχετο με το θεμα, αλλα εχω μεγαλη περιεργεια τι ακριβως κανει ολα αυτα τα εκατονταδες πραγματα που παραγγελνει καθε μηνα ο Σωτηρης απο το Unboxing Specialist.. Τον ρωτησα σε προσωπικο μηνυμα εαν τα πουλαει και μου ειπε οχι, προφανως για ευνοητους λογους.. Αλλα δεν παιζει να τα κραταει ολα σπιτι του.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις