Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 9,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
9 ώρες πριν, TheoOtaku1996 είπε

Ευχαριστω για τις απαντησεις , για αυτα που ειπε ο makfil: Στο pdf που μου εστειλαν απο την εθνικη ελεγε συγκεκριμενα για λογαριασμο (δεν διαφωνω ,και θα επισυναψω το αρχειο) και ο πωλητης ειναι η αμαζονα ποτε δεν εμπιστευομαι τριτους και εχουν πολυ ψηλες τιμες.

FAQs ΕΕΤ_4.8.17.pdf

SYNALLAGES_EL.pdf

Αυτά που σου έδωσαν είναι η ΠΝΠ (Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου) σε μορφή ερωτήσεων-απαντήσεων.

 

Δημοσ.

ενημερωτικα οτι αγορασα πριν λιγες μερες εκανε λιγοτερο απο μηνα να ερθει...σιγουρα κατι εχει αλλαξει προς το καλυτερο!

Δημοσ.

Κατσε να δεις γελια με αυτους που ψωνιζουν απο σημερα μεχι τις 25 , κινα μερια , που εχουν την πρωτοχρονιά ... θα φυγουν μαζεμενα θα σκασουν μαζεμενα ....

Δημοσ.

Μια ενημερωση για οσους ενδιαφερει η αμαζονα φενεται πως δεχτηκε την χρεωστικη μου απο εθνικη τραπεζα και εχει κρατησει καποια λεφτα σαν δεσμευμενα οποτε ,οποιον νοιαζει μπορει να κανει αγορες ελευθερα. Πηρα μια 1060 3GB. Μεχρι στιγμης μου λεει " Bientôt disponible pour l'expédition " δλδ "Soon available for shipping", παλια απλα μου ελεγε οτι ο τροπος πληρωμης ειναι αδυνατος κτλ.
Υ.Γ. Εξαιτιας των κεφαλαικων ελεγχων εχασα μια ευκαιρια για 1060 6gb me 250 eyro.:angry:

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, TheoOtaku1996 είπε

Μια ενημερωση για οσους ενδιαφερει η αμαζονα φενεται πως δεχτηκε την χρεωστικη μου απο εθνικη τραπεζα και εχει κρατησει καποια λεφτα σαν δεσμευμενα οποτε ,οποιον νοιαζει μπορει να κανει αγορες ελευθερα. Πηρα μια 1060 3GB. Μεχρι στιγμης μου λεει " Bientôt disponible pour l'expédition " δλδ "Soon available for shipping", παλια απλα μου ελεγε οτι ο τροπος πληρωμης ειναι αδυνατος κτλ.
Υ.Γ. Εξαιτιας των κεφαλαικων ελεγχων εχασα μια ευκαιρια για 1060 6gb me 250 eyro.:angry:

Ειχες μείνει ενα εναμιση χρονο πισω!!!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για διαφωτίστε με σας παρακαλώ.

Αγόρασα κινητό από lightinthebox.com. Ήρθε σοβαρά καθυστερημένο, πέρα από τους αναμενόμενους 2+ μήνες λόγω τελωνείου, αρχικά είχε φάει άλλες 10 ημέρες καθυστέρηση αποστολής από το μαγαζί, έλεγαν ότι θα το στείλουν το πολύ έως 10 ημέρες και το έστειλαν σε 20.

Τέλος πάντων, το κινητό ήρθε με πρόβλημα. Επειδή είναι το μοναδικό κινητό της κόρης μου (ούτε εγώ έχω κινητό spare αν χαλάσει το δικό μου), δεν είναι δυνατόν να το στείλω, να κάνει κανέναν μήνα να φτάσει και να το εξετάσουν ώστε να μου στείλουν καινούργιο σε άλλους 2+ μήνες. Στο return policy γράφουν

"Do I need to send products all the way to China?

European customers can return their products to our European warehouse"

και μόνο αυτό, αλλά τώρα μου ζητούν να το στείλω Κίνα, γιατί υποτίθεται, αυτό ισχύει για συγκεκριμένα προϊόντα, κάτι που δεν αναγράφεται πουθενά. Τί μπορώ να κάνω; Υπάρχει περίπτωση να με υποστηρίξει το paypal; Πέρα από το paypal, υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να διεκδικήσω μία λύση; 

Επεξ/σία από Voodooman
Δημοσ.

καλημερα! 

σκεφτομαι να αγορασω ενα smartwatch απο κινα και συγκεκριμενα απο το cafago. το ποσο ειναι 100ευρω χοντρικα χωρις μεταφορικα. 

η priority ειναι η επιλογη που εχει πιο πολλες πιθανοτητες να μη χρεωθει απο το τελωνειο?

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Voodooman είπε

Για διαφωτίστε με σας παρακαλώ.

Αγόρασα κινητό από lightinthebox.com. Ήρθε σοβαρά καθυστερημένο, πέρα από τους αναμενόμενους 2+ μήνες λόγω τελωνείου, αρχικά είχε φάει άλλες 10 ημέρες καθυστέρηση αποστολής από το μαγαζί, έλεγαν ότι θα το στείλουν το πολύ έως 10 ημέρες και το έστειλαν σε 20.

Τέλος πάντων, το κινητό ήρθε με πρόβλημα. Επειδή είναι το μοναδικό κινητό της κόρης μου (ούτε εγώ έχω κινητό spare αν χαλάσει το δικό μου), δεν είναι δυνατόν να το στείλω, να κάνει κανέναν μήνα να φτάσει και να το εξετάσουν ώστε να μου στείλουν καινούργιο σε άλλους 2+ μήνες. Στο return policy γράφουν

"Do I need to send products all the way to China?

European customers can return their products to our European warehouse"

και μόνο αυτό, αλλά τώρα μου ζητούν να το στείλω Κίνα, γιατί υποτίθεται, αυτό ισχύει για συγκεκριμένα προϊόντα, κάτι που δεν αναγράφεται πουθενά. Τί μπορώ να κάνω; Υπάρχει περίπτωση να με υποστηρίξει το paypal; Πέρα από το paypal, υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να διεκδικήσω μία λύση; 

 

Ακόμη και σε ευρωπαική αποθήκη να το στειλεις θα πρέπει μετά αυτό να το στείλουν στην αντιπροσωπία που λογικά εδρεύει στην Κίνα όποτε δεν κερδίζεις κάτι από αυτό. 

Αν ήμουν στην θέση σου θα προσπαθούσα να διεκδικήσω επιστροφή χρημάτων και όχι επιδιόρθωση η αντικατάσταση και θα αγόραζα κάποιο κινητό από Ελλάδα η Ευρωπαϊκή αγορά.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, stelios18120 είπε

Τι πρόβλημα είχε το κινητό;

Η μπαταρία φορτίζει εξαιρετικά αργά, 40% σε 11+ ώρες.

6 λεπτά πριν, moutsa είπε

Ακόμη και σε ευρωπαική αποθήκη να το στειλεις θα πρέπει μετά αυτό να το στείλουν στην αντιπροσωπία που λογικά εδρεύει στην Κίνα όποτε δεν κερδίζεις κάτι από αυτό. 

Αν ήμουν στην θέση σου θα προσπαθούσα να διεκδικήσω επιστροφή χρημάτων και όχι επιδιόρθωση η αντικατάσταση και θα αγόραζα κάποιο κινητό από Ελλάδα η Ευρωπαϊκή αγορά.

Ο πρόβλημά μου δεν είναι τόσο τα χρήματα, όσο ο χρόνος αναμονής. Τους πρότεινα ένα σωρό λύσεις, με καλύτερη να αγοράσω ένα καινούργιο κινητό από αυτούς, να στείλω πίσω το προβληματικό και μόλις διαπιστώσουν το πρόβλημα, να μου επιστρέψουν τα χρήματα, ούτε αυτό το δέχτηκαν!..

 

Έχω δικαίωμα επιστροφής-έτσι λένε τουλάχιστον, γιατί από ό,τι φαίνεται δεν σέβονται ούτε τους δικούς τους όρους- τρεις μήνες. Έχω παραγγείλει ήδη μπαταρία, αν το πρόβλημα είναι η μπαταρία και αν αυτή έρθει σε κανένα δίμηνο, τότε όλα καλά, δεν θα το συνεχίσω, αλλά αν φταίει το κύκλωμα φόρτισης, τότε θα το πάω όσο πάει. Το Paypal υπάρχει περίπτωση να μου πιστώσει τα χρήματα πριν το μαγαζί παραλάβει το κινητό, βασιζόμενο στο return policy τους; Γιατί αν συμβαίνει αυτό, παίρνω τα χρήματα, τους γυρνάω το κινητό και δεν ξανασχολούμαι μαζί τους.

Επεξ/σία από Voodooman
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...