Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό


makfil

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νέα μέθοδος #GearBest PriorityLine: Netherlands Registered PDM!
Ακόμα πιο Γρήγορη, ακόμα πιο Οικονομική.
Η καλύτερη στιγμή για αγορές από την Κίνα είναι τώρα!
https://www.facebook.com/657863441040925/posts/855705774590023

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Παρατηρώ ότι η διαφήμιση του Έλληνα κουπονά για το Gearbest συνεχίζει να αποδίδει.

Καλό θα είναι να αγοράζουν, όσοι θέλουν να δοκιμάσουν τις νέες μεθόδους αποστολής οποιουδήποτε κινεζομάγαζου, και μετά να συμβουλεύσουν άλλους να το κάνουν.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγορά από Αγγλία (συνεπώς όχι τελωνείο) ενυδρειακών προϊόντων με υγρά τεστ μέτρησης νερού υπάρχει περίπτωση να κολλήσουν κάπου, λόγω του ότι είναι υγρά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, nick_81 είπε

Αγορά από Αγγλία (συνεπώς όχι τελωνείο) ενυδρειακών προϊόντων με υγρά τεστ μέτρησης νερού υπάρχει περίπτωση να κολλήσουν κάπου, λόγω του ότι είναι υγρά;

Οχι απλα θα στα στειλει μαλλον με χερσαια μεθοδο ( φορτηγα )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, villasg είπε

Οχι απλα θα στα στειλει μαλλον με χερσαια μεθοδο ( φορτηγα )

Οκ σε ευχαριστώ. Ας τα φέρει και με τα πόδια ο ίδιος αρκεί να φτάσουν στα χέρια μου..:lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, thanasismen76 είπε

Επειδή έχω καιρό να παραγγείλω από εξωτερικό, το Priority Direct Mail του Banggood σου δίνει International Tracking Number?

σου δίνει tracking απο postNL το οποίο φαίνεται η πορεία μέχρι και το σπιτι σου

Στις 26/1/2018 στις 5:15 ΜΜ, patrickdrd είπε

Νέα μέθοδος #GearBest PriorityLine: Netherlands Registered PDM!
Ακόμα πιο Γρήγορη, ακόμα πιο Οικονομική.
Η καλύτερη στιγμή για αγορές από την Κίνα είναι τώρα!
https://www.facebook.com/657863441040925/posts/855705774590023

 

Στις 26/1/2018 στις 7:16 ΜΜ, makfil είπε

Παρατηρώ ότι η διαφήμιση του Έλληνα κουπονά για το Gearbest συνεχίζει να αποδίδει.

Καλό θα είναι να αγοράζουν, όσοι θέλουν να δοκιμάσουν τις νέες μεθόδους αποστολής οποιουδήποτε κινεζομάγαζου, και μετά να συμβουλεύσουν άλλους να το κάνουν.

Θα καρασυμφωνήσω με τον makfil και συνειδητά προσθέτω το σχόλιο μου για να αυξηθουν οι πιθανότητες να διαβαστεί απο απλό κόσμο και να αποφυγει πιθανές παγίδες.

  • Το gearbestGreece (site και facebook σελίδα) δεν εχει ΚΑΜΙΑ επισημη σχέση με το Gearbest. Είναι ένας κουπονας που "ζμρπωχνει" links με referal ώστε να κερδίζει προμήθεια απο τις αγορές τους. Τα προβλήματα που πιθανόν προκύψουν στον πελάτη είναι ... του πελάτη.
  • Στο βωμό του κέρδους, εχει γράψει πολλές φανφάρες αλλά το σημαντικότερο εχει αποκρύψει αλήθειες και τι πραγματικότητα γίνεται. Πάνε λοιπον τα χαϊβάνια, ακουμπάνε τα λεφτά τους και μετά ερχονται εδώ (και σε άλλα fora) και κλαίγονται οτι τους εκατσε τελωνειο. Αν αυτά τα χαϊβάνια πριν αγοράσουν, διαβαζαν (εστω λιγο) αυτα που γράφονται στα fora , θα ήταν σαϊνια και κερδισμένοι απο πολλές πλευρές.
  • Η νέα μέθοδος του gearbest εμφανίστηκε στα τέλη Δεκέμβρη και πολύ σύντομα θα αρχίσουν να σκάνε οι πρώτες παραγγελίες στην Ελλάδα, ωστε να φανεί αν όντως ειναι αξιοπιστη και γρήγορη μέθοδος. Κοινή λογική. ΜΕΤΑ το δίμηνο-τρίμηνο θα εχει φανεί πόσο αξιοπιστη μεθοδος ειναι και αν συγκρίνεται με την αντίστοιχη του bangood (που μεχρι τώρα που μιλάμε ειναι η μόνη αξιοπιστη).
  • Βγαίνει λοιπον ο συγκεκριμένος κουπονάς και καραφωνάζει "ΝΕΟ PL απο gearbest, οικονομικά, ψωνίστε, ψωνίστε, ψωνίστε" μπας και μαζέψει κορόιδα. Αποκρύπτει όμως συνειδητά οτι σαν μέθοδος δεν εχει δοκιμαστεί σχεδόν καθόλου. Πωλήσεις να εχει και σκασίλα του αν τελικά υπάρξουν προβλήματα.
  • Και ο Σωτήρης (άλλος κουπονάς) εγραψε για το νεο τρόπο αλλά εγραψε και συνεχίζει να γράφει οτι μεχρι να δοκιμαστει η μέθοδος δεν μπορει να την προτείνει με σιγουρια. Η διφαορά στον τρόπο σκέψης και αντιμετώπιση των πελατών κάνει μπαμ. Αρκετους στον κύκλο μου που συνειδητά θέλουν να ψωνίσουν απο gearbest (εντάξει υπάρχουν και ειδικές περιπτώσεις) τους στέλνω να ψωνίσουν με το referal του Σωτήρη. Καρφωτά όμως.
  • Προς θεου δεν λεω, ουτε καν υποννοω οτι το νεο PL του gearbest δεν δουλευει. Καμία σχεση. ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ αυτό που γραφει το gearbest (επισημο και κουπονάδες) αλλά ΛΕΩ ΟΤΙ πρεπει πρώτα να δοκιμαστεί και αν δουλευει απροβληματιστα ... βουρ στον πατσα.
  • Like 4
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/25/2013 στις 12:40 ΜΜ, tonypapadovic είπε

Συγχαρητήρια για το θέμα, πολύ καλή προσπάθεια! Αναμένουμε και το επόμενο part.

Κάποιες σύντομες παρατηρήσεις - διορθώσεις για τα amazon:

1.  "Αντίθετα, το αμερικάνικο αλλά και τα υπόλοιπα Amazon όχι μόνο δεν στέλνουν δέματα χωρίς μεταφορικά στην Ελλάδα αλλά το αμερικάνικο, εδώ και 1-1,5 χρόνο, ζητάει την καταβολή, εκτός από την αξία του αντικειμένου και των μεταφορικών του, και ένα πρόσθετο προεκτιμώμενο ποσόν ως import fees για τα γενικά έξοδα εκτελωνισμού και τον ενδεχόμενο δασμό που θα επιβληθούν από το ελληνικό τελωνείο (Λιμάνι, Αεροδρόμιο, Σύνορα), κατά την είσοδο του δέματος στη χώρα. Για το θέμα αυτό, όμως, θα μιλήσουμε εκτενέστερα στο κεφάλαιο “8. Τελωνείο-δασμοί κλπ”. "

Το amazon.com έχει την επιλογή Standard Shipping ακόμη διαθέσιμη, οπότε δεν είναι υποχρεωτικό να επιλέξει κάποιος τις επόμενες επιλογές που προπληρώνονται τα import fees (σε όσα προϊόντα στέλνει φυσικά). τα θετικά αυτής της επιλογής φαντάζομαι θα τα αναφέρεις στο κεφάλαιο περί τελωνειακών εξόδων.

2. "...όπως πχ το αγγλικό Amazon εφαρμόζει την πολιτική της δωρεάν αποστολής, στην Ελλάδα, ειδών με αξία πάνω από 25 λίρες ή και λιγότερο, σε ορισμένα είδη, με την αναγραφή “Delivered FREE in the UK with Super Saver Delivery” δίπλα από την αξία. Φυσικά, ο κανόνας αυτός δεν εφαρμόζεται σε μεγάλα και ογκώδη αντικείμενα που απαιτούν ιδιαίτερη συσκευασία και, προφανώς, πολύ περισσότερα έξοδα αποστολής, σε σχέση με το απλό ταχυδρομείο...."

Φαντάζομαι θα υπάρχουν κάπου εξαιρέσεις αλλά δεν είναι ο κανόνας. Πχ μόλις δοκίμασα τηλεόραση και την στέλνει κανονικά free. Και φυσικά τόσα άλλα ογκώδη προϊόντα. 

Έξτρα πληροφορία για το amazon.ca:

3. Το amazon.ca ανεξαρτήτως του shipping option που θα επιλέξεις, είναι εξαιρετικά πιθανό να σου στείλει την αποστολή με courier (χωρίς φυσικά να έχουν προπληρωθεί τα import fees και χωρίος να σε χρεώσει κάτι παραπάνω). Οπότε προσοχή γιατί μεγάλης αξίας αντικείμενα θα σταματήσουν στο τελωνείο και τα έξοδα εν τέλει θα είναι υπέρογκα.

Σχετικά με τα "προ-πληρωμένα" έξοδα που πληρώνεις στη χώρα που ξεκινάει το δέμα, παραθέτω κάτι που πιθανόν εξηγεί τα πράγματα.

Φαντάζομαι (αν δεν πέσουν χαρτιά στα χέρια μου, δεν το ξέρω με σιγουριά), πως πολλές εταιρίες στην προσπάθεια τους να σου "πουλήσουν" οτι τα πράγματα θα έρθουν στην πόρτα σου - επιλέγουν υπηρεσία κούριερ με όρους παράδοσης DDP (Delivery Duty Paid). Είναι ο μόνος όρος με τον οποίο δικαιολογείται οποιαδήποτε κούριερ να χρεώσει τον αποστολέα περισσότερο (από την αξία της μεταφοράς - πλήν απομακρυσμένων περιοχών / αυξομείωση επίναυλου καυσίμων).

Κανονικά, με αυτούς του όρους το δέμα "πρέπει" να σου παραδοθεί στην πόρτα. Με την άφιξη στο τελωνείο - κάνεις εξουσιοδότηση στην εκάστοτε κούριερ εταιρία, αυτή τα εκτελωνίζει στο όνομα σου (χωρίς καμία έξτρα χρέωση) και στα φέρνει στην πόρτα. Αυτά τα έξοδα, αφου τελεσιδικίσουν - χρεώνονται πίσω στον λογαριασμό της εταιρίας που έκανε την αποστολή σε επόμενο τιμολόγιο (ή ξεχωριστό της αποστολής).

Για μια εταιρία που παίζει να έχει χιλιάδες αποστολές καθημερινά (και προφανώς ειδικές συμφωνίες με τις κούριερ για το πόσο κοστίζει ο εκτελωνισμός στον εκάστοτε προορισμό) - θεωρώ πως σε αυτά τα πλαίσια, βάζουν μια αξία να είναι καλυμένοι (τα έξοδα τους στον προορισμό) και σου πουλάνε "door delivery" (που πρακτικά δεν ισχύει, γιατί οποιαδήποτε αποστολή κούριερ γίνεται με όρους παράδοσης DAP - Delivery At Place και ας αναγράφεται η διεύθυνση του παραλήπτη στη φορτωτική).

Αν κάποιος έχει φορτωτική κούριερ μπορεί να μου στείλει να το ελέγξω!

Καλή συνέχεια σε όλους και μεγάλη προσοχή για τους όρους αγοράς / παράδοσης που συμφωνείτε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα μία παραγγελία από UK (http://www.nbastore.eu) και αποστολή με DHL express, η οποία για πολλές μέρες στο tracking της έχει κολλήσει σε κατάσταση shipment on hold.

Επικοινωνώ με την DHL η οποία μου ζητάει να ενημερώσω το κατάστημα ότι υπάρχουν ελλειπή στοιχεία.

Επικοινωνώ με το κατάστημα και μου λεεί ότι - άκουσον άκουσον - πρέπει να στείλω σκαναρισμένο το διαβατήριο μου σε εκείνους ώστε να το προωθήσουν στην DHL για να ελευθερώσει το πακέτο!

Τους είπα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω κάτι τέτοιο και να μου επιστρέψουν το ποσό. Φυσικά αρνήθηκαν αφου η παραγγελία έφυγε από αυτούς. Ξαναεπικοινώνησα με την DHL για το αν όντως ζητάνε κάτι τέτοιο γιατί μου φαίνεται πολύ περίεργο και αναμένω απάντηση.

Έχει συμβεί σε κανέναν τίποτα παρόμοιο; Έχει αλλάξει κάτι τελευταία για τις αγορές από UK, μιας και έχω καιρό να κάνω παραγγελεία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, jimdrivol είπε

 Έχει αλλάξει κάτι τελευταία για τις αγορές από UK, μιας και έχω καιρό να κάνω παραγγελεία;

Τελευταίο καιρό αρκετά από Αγγλία και κάποια μεγάλης αξίας χωρίς κανένα θέμα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω παραγγείλει κάποια βιβλία απο το Amazon.co.uk κι έχουν αργησει 1-2 μέρες. Θάνατο περιμένω λιγο ακόμα αλλά αν δεν έρθουν πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το Amazon; Στο site βρίσκω μόνο επικοινωνία με τον carrier κι εκει εχει μόνο ενα τηλέφωνο Αγγλίας. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, liakos18 είπε

Εχω παραγγείλει κάποια βιβλία απο το Amazon.co.uk κι έχουν αργησει 1-2 μέρες. Θάνατο περιμένω λιγο ακόμα αλλά αν δεν έρθουν πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το Amazon; Στο site βρίσκω μόνο επικοινωνία με τον carrier κι εκει εχει μόνο ενα τηλέφωνο Αγγλίας. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος;

Θανατο περιμένεις λίγο ακόμα; Μην βιάζεσαι :P

 

Μίλα με το support και θα σου πουν εκεί τι να κάνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, stelios18120 είπε

Θανατο περιμένεις λίγο ακόμα; Μην βιάζεσαι :P

Μίλα με το support και θα σου πουν εκεί τι να κάνεις.

Ναι θα περιμένω λιγο ακόμα προφανώς! Απλα πηγα να τσεκάρω το tracking, μου έγραφε οτι θα έπρεπε να εχει ερθει και συγγνώμη που άργησε και οι μόνες επιλογες που μου έδινε ήταν να επικοινωνήσω με τον carrier και να κοιτάξω τις ερωτήσεις ενος FAQ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...