Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό


makfil

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τελικά μου ήρθε το πακέτο και δεν πλήρωσα τελωνείο....

Τελωνειακώς ελεύθερο γράφει πάνω...

καλό αυτό έχουν ελαφρύνει τα τελωνεία τελικά σε σχέση με τον Ιούνιο
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Περιμένει κανείς άλλος δέμα από Αγγλία (ή άλλη χώρα εντός ΕΕ) το οποίο να έχει καθυστερήσει υπερβολικά; Δεν αναφέρομαι ούτε σε unregistered, ούτε σε αργές μεθόδους αποστολής. Συγκεκριμένα περιμένω δέμα το οποίο εστάλη 12/12 από Αγγλία με ParcelForce Global Express και έκτοτε αγνοείται η τύχη του. Υποτίθεται ότι πρόκειται για 5 days delivery, λαμβάνω δέματα από Αγγλία σε εορταστική περίοδο εδώ και 7 χρόνια, δεν έχει ξανασυμβεί αυτό. Είναι δυνατόν η κατάσταση που επικρατεί με τα δέματα εκτός ΕΕ (καθυστερήσεις, τελωνεία κλπ) να επηρεάζει σε τέτοιο βαθμό και τα δέματα εντός ΕΕ; Να μην σκανάρουν καν δέμα από ParcelForce που υποτίθεται θεωρείται premier delivery option? Μόνο τα μεταφορικά στοίχισαν 69 λίρες! Ο αποστολέας του φοβάται ότι έχει κλαπεί. Εγώ αμφιβάλλω αλλά δεν ξέρω αν και άλλοι αντιμετωπίζουν τέτοια καθυστέρηση με ParcelForce Global Express.

Επίσης γνωρίζει κανείς αν μπορώ να στείλω drone στην Αγγλία με επαναφορτιζόμενη μπαταρία Li-Po 500 mAh. Το παιχνίδι δεν έχει ανοιχτεί ποτέ, η μπαταρία δεν έχει χρησιμοποιηθεί, βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και θα περιέχεται μαζί με άλλα δώρα στο πακέτο. Έχω μπερδέψει λίγο το τι ισχύει με μπαταρίες λιθίου, καθώς για άλλες επιτρέπεται η αποστολή υπο προϋποθέσεις, για  άλλες όχι, μετράει η συσκευασία κλπ . Εχουν τα ΕΛΤΑ land mail; Έχω στείλει σχετικές ερωτήσεις με e-mail, μέχρι στιγμής δεν έχω λάβει απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά σε όλους.Είμαι νέος σε αυτό το forum οπότε αν μπορούσατε να με βοηθήσετε σε αυτό που θέλω να ρωτήσω θα ήμουν ευγνώμων.Λοιπών ας υποθέσομε ότι έχω στο καλάθι αγορών μου του Gearbest 15 προιόντα και έχω και για τα 15 κουπόνια προσφορών.Μπορώ να συνδυάσω και τα 15 κουπόνια σε μια παραγγελία και αν ναι πως γίνεται ή θα πρέπει να τα παραγγείλω χωριστά και στο καθέΚαλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά σε όλους.Είμαι νέος σε αυτό το forum οπότε αν μπορούσατε να με βοηθήσετε σε αυτό που θέλω να ρωτήσω θα ήμουν ευγνώμων.Λοιπών ας υποθέσομε ότι έχω στο καλάθι αγορών μου του Gearbest 15 προιόντα και έχω και για τα 15 κουπόνια προσφορών.Μπορώ να συνδυάσω και τα 15 κουπόνια σε μια παραγγελία και αν ναι πως γίνεται ή θα πρέπει να τα παραγγείλω χωριστά και στο καθένα θα βάζω το δικό του κουπόνι?να θα βάζω το δικό του κουπόνι?


Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά σε όλους.Είμαι νέος σε αυτό το forum οπότε αν μπορούσατε να με βοηθήσετε σε αυτό που θέλω να ρωτήσω θα ήμουν ευγνώμων.Λοιπών ας υποθέσομε ότι έχω στο καλάθι αγορών μου του Gearbest 15 προιόντα και έχω και για τα 15 κουπόνια προσφορών.Μπορώ να συνδυάσω και τα 15 κουπόνια σε μια παραγγελία και αν ναι πως γίνεται ή θα πρέπει να τα παραγγείλω χωριστά και στο καθένα θα βάζω το δικό του κουπόνι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιμένει κανείς άλλος δέμα από Αγγλία (ή άλλη χώρα εντός ΕΕ) το οποίο να έχει καθυστερήσει υπερβολικά; Δεν αναφέρομαι ούτε σε unregistered, ούτε σε αργές μεθόδους αποστολής. Συγκεκριμένα περιμένω δέμα το οποίο εστάλη 12/12 από Αγγλία με ParcelForce Global Express και έκτοτε αγνοείται η τύχη του. Υποτίθεται ότι πρόκειται για 5 days delivery, λαμβάνω δέματα από Αγγλία σε εορταστική περίοδο εδώ και 7 χρόνια, δεν έχει ξανασυμβεί αυτό. Είναι δυνατόν η κατάσταση που επικρατεί με τα δέματα εκτός ΕΕ (καθυστερήσεις, τελωνεία κλπ) να επηρεάζει σε τέτοιο βαθμό και τα δέματα εντός ΕΕ; Να μην σκανάρουν καν δέμα από ParcelForce που υποτίθεται θεωρείται premier delivery option? Μόνο τα μεταφορικά στοίχισαν 69 λίρες! Ο αποστολέας του φοβάται ότι έχει κλαπεί. Εγώ αμφιβάλλω αλλά δεν ξέρω αν και άλλοι αντιμετωπίζουν τέτοια καθυστέρηση με ParcelForce Global Express.

 

Επίσης γνωρίζει κανείς αν μπορώ να στείλω drone στην Αγγλία με επαναφορτιζόμενη μπαταρία Li-Po 500 mAh. Το παιχνίδι δεν έχει ανοιχτεί ποτέ, η μπαταρία δεν έχει χρησιμοποιηθεί, βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και θα περιέχεται μαζί με άλλα δώρα στο πακέτο. Έχω μπερδέψει λίγο το τι ισχύει με μπαταρίες λιθίου, καθώς για άλλες επιτρέπεται η αποστολή υπο προϋποθέσεις, για  άλλες όχι, μετράει η συσκευασία κλπ . Εχουν τα ΕΛΤΑ land mail; Έχω στείλει σχετικές ερωτήσεις με e-mail, μέχρι στιγμής δεν έχω λάβει απάντηση.

Και σε μένα δέμα που εσταλη με royal mail air απο τέλος Νοέμβρη δεν έχει έρθει ακόμα. Απλα δεν έχει tracking. Οπότε πιθανόν επηρεάζονται και τα εντός ΕΕ δέματα από τη γενικότερη κατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά σε όλους.Είμαι νέος σε αυτό το forum οπότε αν μπορούσατε να με βοηθήσετε σε αυτό που θέλω να ρωτήσω θα ήμουν ευγνώμων.Λοιπών ας υποθέσομε ότι έχω στο καλάθι αγορών μου του Gearbest 15 προιόντα και έχω και για τα 15 κουπόνια προσφορών.Μπορώ να συνδυάσω και τα 15 κουπόνια σε μια παραγγελία και αν ναι πως γίνεται ή θα πρέπει να τα παραγγείλω χωριστά και στο καθέΚαλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά σε όλους.Είμαι νέος σε αυτό το forum οπότε αν μπορούσατε να με βοηθήσετε σε αυτό που θέλω να ρωτήσω θα ήμουν ευγνώμων.Λοιπών ας υποθέσομε ότι έχω στο καλάθι αγορών μου του Gearbest 15 προιόντα και έχω και για τα 15 κουπόνια προσφορών.Μπορώ να συνδυάσω και τα 15 κουπόνια σε μια παραγγελία και αν ναι πως γίνεται ή θα πρέπει να τα παραγγείλω χωριστά και στο καθένα θα βάζω το δικό του κουπόνι?να θα βάζω το δικό του κουπόνι?

Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά σε όλους.Είμαι νέος σε αυτό το forum οπότε αν μπορούσατε να με βοηθήσετε σε αυτό που θέλω να ρωτήσω θα ήμουν ευγνώμων.Λοιπών ας υποθέσομε ότι έχω στο καλάθι αγορών μου του Gearbest 15 προιόντα και έχω και για τα 15 κουπόνια προσφορών.Μπορώ να συνδυάσω και τα 15 κουπόνια σε μια παραγγελία και αν ναι πως γίνεται ή θα πρέπει να τα παραγγείλω χωριστά και στο καθένα θα βάζω το δικό του κουπόνι?

Όχι δεν μπορείς ξεχωριστά μόνο
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν εχει παραλαβει πισω το προιον ο πωλητης απο μονος του μπορει να κανει refund και να κλεισει το return request.

Ο αγοραστης απλα πρεπει να περιμενει.

Εαν κανει το λαθος και κλεισει Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ το request -μαλλον , εαν κρινω απο το υφος του πωλητη - τα εκλαψε τα λεφτακια του.

 

Πες του να το κλεισει ΜΟΝΟΣ του το request κανωντας σου refund.

Ειναι πολυ απλο.

 

Εαν χρειαζεσαι βοηθεια συνταξης μηνυματος για να του στειλεις ebay message στειλε μου μηνυμα να σου φτιαξω ενα να του το στειλεις copy-paste.

 

ΟΧΙ . ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΤΗΣΕΙΣ .

ΤΑ ΕΚΛΑΨΕΣ ΟΛΑ ΜΕΤΑ !

Η απάντησή του: "Look, I was kind enough to accept your return when NOTHING, NOTHING, NOTHING forced me to do so and I had even contacted EBAY to find out if I was in my rightful place... I accepted out of kindness and we agreed on return conditions that were: 1) you return the socks at your own expense 2) you leave your evaluation following this transaction (for the moment, it is still not done...!) 3) you close your return request... 4) once this is done, I will refund 30 euros to your PAYPAL account. Now you want to change the terms of our agreement...! If you do not want to respect the things that we agreed upon from the outset, I will ask EBAY to intervene on my behalf, and I will win"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν τα εχεις κανει ολα σωστα και δεν εχεις αμφιβολιες τοτε πες του.

" BE MY GUEST . And i will escalate from my turn this return to ebay customer support .

Then i will leave you my feedback . I guess you will not like it .

Before take all my actions i am kindly asking you for LAST TIME to refund my money as you have already receive back item "

 

Αυτα τα γραφεις Εαν και εφοσον εχεις κανει τα παντα σωστα.

Αυτο μονο εσυ το ξερεις βεβαια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα, εγώ το μόνο που έκανα ήταν να κάνω αίτημα για request και να στείλω πίσω το προιόν. Ήταν 2 ζευγάρια ορειβατικές κάλτσες οι οποίες νόμιζα οτι ήταν για πιο κρύο, Δεν τις έχω φορέσει καν, είναι στο πακέτο τους, ούτε που τις άνοιξα. Αυτά που μου γράφει για evaluation και close return request πρώτη φορά τα διαβάζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις κανει σωστα την διαδικασια του return case ?

Εννοω το ανοιξες ?

Το αποδεχθεικε επισημα ? (Μεσω του return case)

Το εστειλες επισημα ? (Μεσω του return case)

Ανεβασες το track no ?

 

Θα βοηθουσε ενα screenshot του return case page.

 

Σε καθε περιπτωση δεν θα χασεις τ λ7 σου εκτος εαν εισαι foul ή εχεις κανει λαθος κινησεις εκτος return case.

 

Εαν εχουν γινει ολα σωστα με το καλο ή το κακο σε 3-4 μερες θα παρεις τα λ7 σου πισω ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι σου βγαζει "if you no longer need to return this item close the request" ?

Αυτο μου κανει εντυπωση ...

Ειχες πατησει ολα τα σωστα κουμπια οταν ο πωλητης αποδεχθηκε την επιστροφη ?

Εχεις βαλει στο ebay στο καταλληλο πεδιο το track no ?

 

Εαν ναι προχωρα αφοβα και πατα το " step up to ebay for help " που ειναι διπλα απο το send a message to buyer.

 

Και μην ασχοληθεις ξανα με τον κρετινο ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...