Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό


makfil

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 9,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators

Ειχα παραγγειλει κατι bluetooth earbuds απο zapals 6 ευρω. Στο site της Singapore Post Regular μου βγαζει οτι εχουν φτασει Ελλαδα απο τις 13/11. Στο site των ΕΛΤΑ μου γραφει οτι δεν ειναι εγκυρο το tracking number....Ν'ανησυχω;

 

Βεβαια των ΕΛΤΑ λεει οτι το tracking number πρεπει να ξεκιναει με δυο λατινικους χαρακτηρες ενω το δικο μου εχει ενα και το δευτερο ειναι αριθμος.

Πολύ πιθανό το tracking που σου έδωσαν να είναι μόνο για εντός Κίνας, μόλις βγαίνει από κινα είναι σαν unregister δέμα
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από Πολωνία αγορά, το tracking μου βγάζει ότι έχει πάει στο κέντρο διαλογής από 17 του μήνα.

Πολύ αργοπορία βρε παιδιά!

 

17/11/2017, 14:55:02 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ

17/11/2017, 10:57:03 Κ.Α.Τ. ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΞΑΓΩΓΗΣ (--> Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ)

17/11/2017, 08:48:06 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ

15/11/2017, 21:33:40 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 14/11/2017, 12:58:00 ΠΟΛΩΝΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

13/11/2017, 13:04:00 ΠΟΛΩΝΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρε φίλος 2 ασυρματους αξίας 60€ και βάρους 1 κιλό και ο κινέζος του banggood αντί για priority direct mail που βάλε του τα έστειλε με tracking με air parchel register

 

Του έστειλε 2 μαιλ ότι θα πληρώσει τελωνείο κτλπ και στα δυο είπε ο κινέζος όχι και ότι είναι το ίδιο με priority direct mail απλα με άλλη ονομασία. Ότι κ καλά γίνεται η ίδια δουλεία παρόλο π έχει άλλο ονομα. Με RU ξεκινάει κ τελειωνει με NL (nl post και τα γνωστά)

 

Επισεις τ ίδιο του είπε και το support που εστειλε για διαμαρτυρία

 

 

 

Εγώ πάντως τ είπα να ετοιμαστεί γ αργοπορία κ τελωνείο...

 

Τώρα θα δείξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα... Διαβάζω από το πρωί το θέμα και πριν από λίγο ανακάλυψα ότι έχω λογαριασμό στο insomnia, οπότε να θέσω κι εγώ  κάποιες απορίες..

Άνεργη τα τελευταία χρόνια  έχω καταφύγει πολλές φορές στο Aliexpress για τις αγορές μου με 8 στις 10 να ανταποκρίνονται στην περιγραφή και πραγματικά να αξίζουν τα χρήματά τους και με το παραπάνω. Αυτό που ψωνίζω κυρίως είναι ρούχα ή αξεσουάρ από 1 έως 20 ευρώ.

 

Τέλη Σεπτεμβρίου λοιπόν και κατά τον Οκτώβριο ξεκίνησα αρκετές αγορές (περίπου 25 στο σύνολό τους με αξίες από 1 έως 25 ευρώ). Από τα παραπάνω έχω λάβει γύρω στα 7 τα οποία είτε ταχυδρομήθηκαν από Γερμανία και Ρωσία είτε ήταν απίστευτα μικρά δέματα (διακοσμητικά αυτοκόλλητα, μπιχλιμπίδια κλπ).. Τα υπόλοιπα (ρούχα και παπούτσια) είτε δεν έχουν φτάσει ακόμα Ελλάδα (10 τεμάχια) είτε έχουν σκαλώσει εδώ και καιρό στο "ΕΛΛΑΔΑ - ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΩΝ (ΚΑΤ)".

 

Η πρώτη απορία που έχω λοιπόν είναι αν:

1. Κατάφερε κάποιος να επισπεύσει τη διαδικασία παράδοσης, επικοινωνώντας με τα ΕΛΤΑ ή Τελώνείο*** ? (Βλ. παραπομπή στο τέλος) και αν ναι σε ποιο τμήμα, αριθμό τηλεφώνου κλπ?

2. Σας έχει αποθαρρύνει καθόλου αυτό που γίνεται; Έλεγα αύριο που είναι "Black Friday" να κάνω κάποιες αγορές από Aliexpress γιατί βρήκα πάλι κάποια καλά κομμάτια σε εξωφρενικά χαμηλές τιμές, αλλά τώρα προβληματίζομαι. Βλέπω ένα ζευγάρι παπούτσια που παρήγγειλα να έχει φτάσει Ελλάδα από τις 19/10 με βάση το tracking site του Aliexpress και στη σελίδα των ΕΛΤΑ να γράφει "Σινγκαπούρη: Αποστολή Αντικειμένου" κι έχω αρχίσει να φοβάμαι μήπως κάποια καλά κομμάτια... "χαθούνε" κατά λάθος. Δε μου έχει ξανασυμβεί αυτό.

Ευχαριστώ

 

*** Σχετικά με την επικοινωνία με ΕΛΤΑ - Τελωνείο. Επικοινώνησα δύο φορές με ΕΛΤΑ και μου είπαν ότι είναι θέμα τελωνείου δίνοντάς μου τους γνωστούς σε αρκετό κόσμο απ' ότι κατάλαβα αριθμούς : 210 3538103 και -104. Πήρα και όπως στους περισσότερους χτυπάει μια φορά και μετά γίνεται απόρριψη. Μπήκα λοιπόν στο ίντερνετ και έψαξα για άλλο τηλεφωνικό αριθμό του τελωνείου στο αεροδρόμιο των Σπάτων και βρήκα αυτό της γραμματείας 210 3542122. Εκεί λοιπόν  μίλησα με έναν κύριο, ευγενικό μεν, αγανακτησμένο δε, ο οποίος με ρώτησε πώς βρήκα το τηλέφωνο και μου εξήγησε ότι το τελωνείο, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα γράμματα και τα δέματα που έρχονται μέσω ΕΛΤΑ. Τα πάντα μου είπε βρίσκονται στις αποθήκες των ΕΛΤΑ, τα οποία με δικούς τους υπαλλήλους λέει κάνουν τους εκτελωνισμούς και προσπαθούν να στήσουν την μηχανοργάνωση που απ' ότι βλέπουμε είναι τραγική. Μου είπε και το άλλο που ξέρω από τις περισσότερες εταιρείες που εργάστηκα. Εισαγεις κάτι - ακόμα και πανάκριβα εμπορεύματα με μεταφορική ή courier.. στο τελωνείο δε θα στο κρατήσουν παραπάνω από μία μέρα και αυτό το ξέρω κι εγώ. Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση περισσότερο απ' όλα είναι ότι πήγε να μου δώσει το 210 3538103 και όταν του είπα ότι δεν απαντούν μου είπε ότι αριθμός αυτός δεν είναι του τελωνείου, αλλά των ΕΛΤΑ και ότι όλα τα τηλέφωνα στο αεροδρόμιο που ξεκινούν από 2103538... είναι των ΕΛΤΑ, ενώ τα τηλέφωνα του τελωνείου ξεκινούν από 2103542... Κι αν ψαχτεί κανείς λίγο στο ίντερνετ, φαίνεται ότι άνθρωπος μάλλον λέει την αλήθεια και μας δουλεύουν στα ΕΛΤΑ. Οπότε τι μπορούμε να κάνουμε από δω και πέρα; Αναρωτιέμαι λοιπόν κατά πόσο είναι νόμιμη η χρονοβόρα αυτή παρακράτηση από τα ΕΛΤΑ των αγαθών που αγοράζουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκανα μια παραγγελια απο amazon.co.uk, 2 καλωδια usb που τα βιαζομουν 

 

Η παραγγελια εγινε στις 10/11 και παιρνω ως μηνυμα αυτο στο track package : Was Expected by Tuesday, 21 November .

Ο ταχυδρομος περασε, αφησε κανονικα λογαριασμους / αλληλογραφια αλλα το πακετακι πουθενα .

Υπαρχει περιτπωση να το "εφαγε" καποιος?

Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση?

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εκανα μια παραγγελια απο amazon.co.uk, 2 καλωδια usb που τα βιαζομουν 

 

Η παραγγελια εγινε στις 10/11 και παιρνω ως μηνυμα αυτο στο track package : Was Expected by Tuesday, 21 November .

Ο ταχυδρομος περασε, αφησε κανονικα λογαριασμους / αλληλογραφια αλλα το πακετακι πουθενα .

Υπαρχει περιτπωση να το "εφαγε" καποιος?

Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση?

 

 

 

 

 

 

Δυστυχώς έχω και εγώ γείτονες "πειναλέους".

Είχες tracking number ή απλά αυτή ήταν η εκτιμώμενη ημερομηνία που δίνει;

Όπως και να 'χει περίμενε μέχρι αρχές της ερχόμενης εβδομάδας...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εκανα μια παραγγελια απο amazon.co.uk, 2 καλωδια usb που τα βιαζομουν 

 

Η παραγγελια εγινε στις 10/11 και παιρνω ως μηνυμα αυτο στο track package : Was Expected by Tuesday, 21 November .

Ο ταχυδρομος περασε, αφησε κανονικα λογαριασμους / αλληλογραφια αλλα το πακετακι πουθενα .

Υπαρχει περιτπωση να το "εφαγε" καποιος?

Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση?

 

 

 

 

 

Προφανως το πακέτο δεν έφτασε ακόμα. Η εκτιμώμενη ημερομηνία δεν είναι δεσμευτική αρα υπομονή

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα... Διαβάζω από το πρωί το θέμα και πριν από λίγο ανακάλυψα ότι έχω λογαριασμό στο insomnia, οπότε να θέσω κι εγώ  κάποιες απορίες..

Άνεργη τα τελευταία χρόνια  έχω καταφύγει πολλές φορές στο Aliexpress για τις αγορές μου με 8 στις 10 να ανταποκρίνονται στην περιγραφή και πραγματικά να αξίζουν τα χρήματά τους και με το παραπάνω. Αυτό που ψωνίζω κυρίως είναι ρούχα ή αξεσουάρ από 1 έως 20 ευρώ.

 

Τέλη Σεπτεμβρίου λοιπόν και κατά τον Οκτώβριο ξεκίνησα αρκετές αγορές (περίπου 25 στο σύνολό τους με αξίες από 1 έως 25 ευρώ). Από τα παραπάνω έχω λάβει γύρω στα 7 τα οποία είτε ταχυδρομήθηκαν από Γερμανία και Ρωσία είτε ήταν απίστευτα μικρά δέματα (διακοσμητικά αυτοκόλλητα, μπιχλιμπίδια κλπ).. Τα υπόλοιπα (ρούχα και παπούτσια) είτε δεν έχουν φτάσει ακόμα Ελλάδα (10 τεμάχια) είτε έχουν σκαλώσει εδώ και καιρό στο "ΕΛΛΑΔΑ - ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΩΝ (ΚΑΤ)".

 

Η πρώτη απορία που έχω λοιπόν είναι αν:

1. Κατάφερε κάποιος να επισπεύσει τη διαδικασία παράδοσης, επικοινωνώντας με τα ΕΛΤΑ ή Τελώνείο*** ? (Βλ. παραπομπή στο τέλος) και αν ναι σε ποιο τμήμα, αριθμό τηλεφώνου κλπ?

2. Σας έχει αποθαρρύνει καθόλου αυτό που γίνεται; Έλεγα αύριο που είναι "Black Friday" να κάνω κάποιες αγορές από Aliexpress γιατί βρήκα πάλι κάποια καλά κομμάτια σε εξωφρενικά χαμηλές τιμές, αλλά τώρα προβληματίζομαι. Βλέπω ένα ζευγάρι παπούτσια που παρήγγειλα να έχει φτάσει Ελλάδα από τις 19/10 με βάση το tracking site του Aliexpress και στη σελίδα των ΕΛΤΑ να γράφει "Σινγκαπούρη: Αποστολή Αντικειμένου" κι έχω αρχίσει να φοβάμαι μήπως κάποια καλά κομμάτια... "χαθούνε" κατά λάθος. Δε μου έχει ξανασυμβεί αυτό.

Ευχαριστώ

 

*** Σχετικά με την επικοινωνία με ΕΛΤΑ - Τελωνείο. Επικοινώνησα δύο φορές με ΕΛΤΑ και μου είπαν ότι είναι θέμα τελωνείου δίνοντάς μου τους γνωστούς σε αρκετό κόσμο απ' ότι κατάλαβα αριθμούς : 210 3538103 και -104. Πήρα και όπως στους περισσότερους χτυπάει μια φορά και μετά γίνεται απόρριψη. Μπήκα λοιπόν στο ίντερνετ και έψαξα για άλλο τηλεφωνικό αριθμό του τελωνείου στο αεροδρόμιο των Σπάτων και βρήκα αυτό της γραμματείας 210 3542122. Εκεί λοιπόν  μίλησα με έναν κύριο, ευγενικό μεν, αγανακτησμένο δε, ο οποίος με ρώτησε πώς βρήκα το τηλέφωνο και μου εξήγησε ότι το τελωνείο, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα γράμματα και τα δέματα που έρχονται μέσω ΕΛΤΑ. Τα πάντα μου είπε βρίσκονται στις αποθήκες των ΕΛΤΑ, τα οποία με δικούς τους υπαλλήλους λέει κάνουν τους εκτελωνισμούς και προσπαθούν να στήσουν την μηχανοργάνωση που απ' ότι βλέπουμε είναι τραγική. Μου είπε και το άλλο που ξέρω από τις περισσότερες εταιρείες που εργάστηκα. Εισαγεις κάτι - ακόμα και πανάκριβα εμπορεύματα με μεταφορική ή courier.. στο τελωνείο δε θα στο κρατήσουν παραπάνω από μία μέρα και αυτό το ξέρω κι εγώ. Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση περισσότερο απ' όλα είναι ότι πήγε να μου δώσει το 210 3538103 και όταν του είπα ότι δεν απαντούν μου είπε ότι αριθμός αυτός δεν είναι του τελωνείου, αλλά των ΕΛΤΑ και ότι όλα τα τηλέφωνα στο αεροδρόμιο που ξεκινούν από 2103538... είναι των ΕΛΤΑ, ενώ τα τηλέφωνα του τελωνείου ξεκινούν από 2103542... Κι αν ψαχτεί κανείς λίγο στο ίντερνετ, φαίνεται ότι άνθρωπος μάλλον λέει την αλήθεια και μας δουλεύουν στα ΕΛΤΑ. Οπότε τι μπορούμε να κάνουμε από δω και πέρα; Αναρωτιέμαι λοιπόν κατά πόσο είναι νόμιμη η χρονοβόρα αυτή παρακράτηση από τα ΕΛΤΑ των αγαθών που αγοράζουμε.

 

Ξεκινάς με το ερώτημα αν μπορεί να επισπευσθεί η διαδικασία εκτελωνισμού ενός δέματος με επικοινωνία με το τελωνείο και τα ΕΛΤΑ και καταλήγεις σε μια περιγραφή ενεργειών για να βρεις τηλέφωνα των ΕΛΤΑ και του τελωνείου στο αεροδρόμιο.

 

Αν θυμάμαι καλά, κάποιο μέλος είχε γράψει ότι μετά από τηλεφωνική επικοινωνία είχε προχωρήσει το δέμα του αλλά αυτό είναι είναι εξαίρεση είτε τυχαίο.

 

Εάν είχες ξεφυλλίσει τις σελίδες αυτού και του άλλου σχετικού θέματος, θα είχες δει τις φωτο με τους σωρούς σάκων με ταχυδρομικά δέματα σε υπαίθριους χώρους του αεροδρομίου που περιμένουν τη σειρά τους για να ανοίξουν και να περάσουν από τη σχετική διαδικασία.

 

Όλη αυτή η ιστορία έχει ξεκινήσει από τον ΙΟΥΝ που άλλαξε η διαδικασία και γίνεται αυστηρός έλεγχος στα δέματα και χρέωση εξόδων εκτελωνισμού.Και, βέβαια, όσο περνάει ο καιρός τόσο χειροτερεύει η κατάσταση.

 

Πολλοί έχουν αποθαρυνθεί και αγοράζουν είτε από ευρώπη είτε από ευρωπαικές αποθήκες των κινέζων είτε με τις λεγόμενες τριγωνικές αποστολές.

 

Το συμπέρασμα είναι ότι εάν θελήσεις να συνεχίσεις τις αγορές με τον ίδιο τρόπο, αναλαμβάνεις και το ρίσκο της καθυστέρησης και του τελωνείου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς έχω και εγώ γείτονες "πειναλέους".

Είχες tracking number ή απλά αυτή ήταν η εκτιμώμενη ημερομηνία που δίνει;

Όπως και να 'χει περίμενε μέχρι αρχές της ερχόμενης εβδομάδας...

Δεν έχω tracking number, εκτιμώμενη ημερομηνία είναι. Θα περιμένω και αρχές της άλλης εβδομάδας. Σε περίπτωση που δεν τα παραλάβω, κλαίω τα χρήματα μου σωστά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνω μια παραγγελία στο amazon.uk, βγαίνει 325 λίρες ή 380€ ενώ ο μετατροπέας βγάζει 325λίρες=365€. Γιατί στη μετατροπή το amazon βάζει επιπλέον 15€. Μήπως είναι καλύτερα να πληρώσω με λίρες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνω μια παραγγελία στο amazon.uk, βγαίνει 325 λίρες ή 380€ ενώ ο μετατροπέας βγάζει 325λίρες=365€. Γιατί στη μετατροπή το amazon βάζει επιπλέον 15€. Μήπως είναι καλύτερα να πληρώσω με λίρες;

ναι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει καμια άλλη κρυφή χρέωση από μετατροπή έτσι; Πληρώνω 325 λίρες και στο λογαριασμό μου αφαιρούνται 365€ έτσι; Γιατί στο παρελθόν με το Paypal και πληρωμή με λίρες την είχα πατήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...