Kypselaki Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2017 Ρε παιδιά έχει άλλος καθυστέρηση σε πακέτο μέσω DPDUK(Priority απο GB) απο τα μέσα Σεπτεμβρίου και μετά; Πριν τα μέσα Σεπτεμβρίου τα πακέτα έφταναν αγγλία σε 3-4 μέρες απο το Shipping, τώρα έχω πακέτα 20-25 μέρες που αγνούνται. Μόνο εγώ; To ιδιο θεμα εχω κι εγω φιλε μου. Απο Gearbest περιμενω 2 πακετα (κανονικα μια παραγγελια ειναι αλλα λογω του οτι το ενα αντικειμενο ηταν out of stock το εστειλαν ξεχωριστα αλλη μερα με αλλο tracking number.) Η πλακα ειναι οτι αυτο το δεμα εχει προχωρησει και λεει οτι ειναι Βουδαπεστη τωρα (!) ενω το αλλο, το βασικο εχει κολλησει απο τις 24/9 στην κατασταση: Southall, your parcel is on its way. Δεν ξερω τι γινεται... Δεν ανησυχω οκ, θα ερθει καποια στιγμη, αλλα μαλλον εχουν σφιξει τα γαλατα στα αεροδρομια. Φταιει κ οτι εχουν υπερπολλαπλασιαστει τα δεματα απο Κινα και ο ελεγχος καθυστερει αρκετα σε σχεση με παλαιοτερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mynam3 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2017 Εχει κολλησει κανενος δεμα με china post ( tracking number RG που τελειωνει σε CN ) για δυο εβδομαδες η ειμαι ο μοναδικος ? Εχω ενημερωση απο τις 29/9 CHINA, RECEIVE ITEM FROM CUSTOMER Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pier88 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2017 Εχει κολλησει κανενος δεμα με china post ( tracking number RG που τελειωνει σε CN ) για δυο εβδομαδες η ειμαι ο μοναδικος ? Εχω ενημερωση απο τις 29/9 CHINA, RECEIVE ITEM FROM CUSTOMER Έχω 2 σε CN 19/9 κι ένα σε SG 14/9 κολλημένα κι εμένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geioannou Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2017 Αν το tracking number λέει ότι ξεκινάει από UK τότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν ξεκινάει από χώρα εκτός ΕΕ μιλάς με ebay και ζητάς να ακυρώσουν την παραγγελία και να πάρεις τα χρήματα σου πίσω. Δεν σου κινησε την περιέργεια όταν είδες τοποθεσία ΕΕ και παράδοση μέχρι και 1,5 μήνα μετά; Δεν κοίταξες τις αρνητικές κριτικές του πωλητή πριν κάνεις την αγορά; Απο που μπορω να δω απο TRACKING NUMBER το απο που στελνεται το πακετο ?? Σιγουρα τελειωνει σε NL εαν αυτο μπορει να λεει κατι (σχετικα με Ολλανδια κλπ). Λοιπον πως εχουν τα πραγματα! Απο εχτες εστειλα ενα μαιλ στον πωλητη και του εξηγουσα το προβληαμ που υπαρχει σχετικα με το τελωνειο κλπ και οτι θα ηθελα να με νημερωσει σχετικα με το απο που θα ερθει το πακετο. Του εγραψα οτι για να θελει ενα μηνα να ερθει σημαινει οτι δεν ειναι απο Αγγλια κλπ. Νωρις το πρωι μου απαντησε με ενα "don't worry ....ect" λες και ειμαστε φιλαρακια!!! Σπαστικα πολυ μιας και μπορει οντως να μην υπαρχει προβλημα με τελωνειο κλπ (να το στειλει οντως μεσω Αγγλιας) αλλα το "don't worry" δεν ειναι σε καμια περιπτωση ενημερωση προς τον πελατη. Του στελνω μυνημα και του λεει οτι δεν μου απανταει στο ερωτημα που του εχω κανει και επειδη δεν θελω να παρω το ρισκο, αλλα ουτε θελω να περιμενω και τοσο, θελω να γινει ακυρωση της παραγγελίας. μετα απο τρεις ωρες μου ερχεται μαιλ οπου λεει οτι το δεμα εσταλει σημερα..... Τωρα η με γραψανε κανονικά για ναμ ην χασουν την παραγγελία και οντως δεν υπαρχει προβλημα η προκειτε περι απατεώνα οπου στα @@ του. να πουλησει αυτος και ας τα βγαλω εγω περα μετα με το τελωνειο κλπ αν υπαρξει προβλημα. Τα δεδομενα τωρα. εαν μπορω να ξερω, να μαθω στα σιγουρα οτι δεν θα περασει τελωνειο, δεν με πειραζει που θα καθυστερισει ουτε τελος παντων η οχι καλη σταση του πωλητη. Αν ομως ειναι καπου να υπαρξει προβλημα, προφανως και θελω να κανω την ακυρωση. Οποτε, πως μπορω να κινηθω ? μπορω να δω απο σημερα την διαδρομη που θα ακολουθησει το δεμα ? να στειλω παλι μαιλ στον πωλητη και να του ζητησω ριτες οδηγειες και εγγυησεις οτι ΔΕΝ θα ερθει απο χωρα εκτος ΕΕ? και αν πρεπει να κανω αυτο, πως μπορω να τον "αναγκασω" να το κανει μιας και "φανηκε" οτι μπορει να αγνοησε το μαιλ μου και να το εστειλε παρα την ενημερωση μου περι ακυρωσης. (Εκτος και αν το ειχε οντως στειλει πριν παρει το μαιλ μου.) και βεβαια πως μπορω να χρησιμοποιησω το paypal ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george991 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2017 Παιδιά για τι καθυστερήσεις μιλάμε στο τελωνείο?? Παρήγγειλα λαπτοπ από geekbuying, οκ να πληρώσω και εκτελωνισμό γιατί η τιμή του δεν πιάνεται https://www.geekbuying.com/item/Mi-Notebook-Air-Fingerprints-13-3-256GB-Silver-381103.html αλλά έχει κολλήσει εδώ και ένα μήνα και όποιον ρώτησα τηλεφωνικά από το τελωνείο μου αναφέρουν ότι δεν ξέρουν κάτι, δεν βρίσκουν το δέμα με το tracking id και δεν ξέρουν καμία sf express με την οποία μου στείλαν το δέμα!! Μετά από πολλές συζητήσεις μαζί τους, με geekbuying και sf express θα πάρω refund γιατί είχα βάλει κ ασφάλεια στο δέμα (να βάζετε πάντα, ειδικά άμα είναι κάτι μεγάλης αξίας σαν το δικό μου και αφού ούτως ή άλλως το κόστος της ασφάλειας ήταν πολύ μικρό 1,67 ευρώ μόνο). Αλλά το θέμα είναι ότι εγώ το θέλω το λαπτοπ! Κ θέλω να το ξαναπαραγγείλω. Από που μου προτείνετε να το πάρω (το έχει κ σε άλλα κινεζομάγαζα αλλά όχι στα eu warehouses τους)? Υπάρχει περίπτωση να μου έρθει αυτό μετά το refund άμα βρεθεί τελικά γιατί τώρα σας λέω το δέμα μου είναι χαμένο... Α ένας από τελωνείο είχε το θράσος να μου πει, χωρίς να ξέρει που βρίσκεται το δέμα γιατί κανένας δεν ξέρει, ότι θα κάνει 2-3 μήνες να εκτελωνιστεί κ να ρθει σε μένα!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
billdepo Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2017 Πάρτο απο gearbest, μαζι με Priority Line Eu Express shipping (10-25 μερες) συνολο στα 778$ με κουπονι GBGR1206 (σου γλιτώνει 50$ σε σχέση με geekbuying και εχεις και γρηγορο shipping με μικρή πιθανότητα τελωνείου) https://gearbest.app.link/ST46DXEadH (σορρυ για το λινκ, ειμαι απο κινητό και μου βγάζει link από το app, αν δε δουλεύει απλά μπες κ βρες το στο gearbest) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2017 Παιδιά για τι καθυστερήσεις μιλάμε στο τελωνείο?? Παρήγγειλα λαπτοπ από geekbuying, οκ να πληρώσω και εκτελωνισμό γιατί η τιμή του δεν πιάνεται https://www.geekbuying.com/item/Mi-Notebook-Air-Fingerprints-13-3-256GB-Silver-381103.html αλλά έχει κολλήσει εδώ και ένα μήνα και όποιον ρώτησα τηλεφωνικά από το τελωνείο μου αναφέρουν ότι δεν ξέρουν κάτι, δεν βρίσκουν το δέμα με το tracking id και δεν ξέρουν καμία sf express με την οποία μου στείλαν το δέμα!! Μετά από πολλές συζητήσεις μαζί τους, με geekbuying και sf express θα πάρω refund γιατί είχα βάλει κ ασφάλεια στο δέμα (να βάζετε πάντα, ειδικά άμα είναι κάτι μεγάλης αξίας σαν το δικό μου και αφού ούτως ή άλλως το κόστος της ασφάλειας ήταν πολύ μικρό 1,67 ευρώ μόνο). Αλλά το θέμα είναι ότι εγώ το θέλω το λαπτοπ! Κ θέλω να το ξαναπαραγγείλω. Από που μου προτείνετε να το πάρω (το έχει κ σε άλλα κινεζομάγαζα αλλά όχι στα eu warehouses τους)? Υπάρχει περίπτωση να μου έρθει αυτό μετά το refund άμα βρεθεί τελικά γιατί τώρα σας λέω το δέμα μου είναι χαμένο... Α ένας από τελωνείο είχε το θράσος να μου πει, χωρίς να ξέρει που βρίσκεται το δέμα γιατί κανένας δεν ξέρει, ότι θα κάνει 2-3 μήνες να εκτελωνιστεί κ να ρθει σε μένα!! Είχες ρωτήσει εδώ για αγορά από geekbuying και αποστολή με sf express, σου απάντησαν "και αν σου κάτσει καμιά στραβή τι θα κάνεις" και εσύ έριξες την παραγγελία. Που έχει κολλήσει το δέμα; Δώσε screenshot ή τον αριθμό. Ένας μήνας, πάντως, στα ΕΛΤΑ δεν είναι μεγάλο διάστημα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jangos Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Καλημέρα, θέλω να αγοράσω το Bluboo S1 4G Phablet https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_647663.html και διαβάζοντας εδώ τον οδηγό https://gearbestgreece.com/wp-content/uploads/2017/09/INFOGRAPHIC-LD-383×1024.jpg είδα ότι προτείνει για να μην περάσει 100% τελωνείο την επιλογή Priority Line «EuExpress». Εδώ αρχίζει το μπέρδεμα όμως γιατί στις επιλογές της αποθήκης HK-2 με τιμή πώλησης 136.06 € στα μεταφορικά μου βγάζει σκέτη την επιλογή: Priority Line 10-25 business days με κόστος + 21.56 € και αναρωτιέμαι εννοεί το «EuExpress» που είναι χωρίς κίνδυνο εκτελωνισμού ή το «Europe Express» που είναι με ελάχιστο κίνδυνο εκτελωνισμού? Επίσης το ίδιο τηλέφωνο στην επιλογή αγοράς από την αποθήκη UK-3 με τιμή πώλησης 142.25 € στα μεταφορικά μου βγάζει μόνο την επιλογή: Expedited Shipping 2-3 business days με κόστος + 22.30 € και δεν καταλαβαίνω αν είναι κάτι σαν το Priority Line «EuExpress» ή κάτι άλλο. Οπότε έχουμε και λέμε: – H πρώτη επιλογή από την αποθήκη HK-2 με την επιλογή Priority Line 10-25 business days θα μου κοστίσει συνολικά 157,62 € αλλά δεν καταλαβαίνω αν με το Priority Line εννοεί το «EuExpress» ή το «Europe Express». – H δεύτερη επιλογή από την αποθήκη UK-3 με την επιλογή Expedited Shipping 2-3 business days θα μου κοστίσει συνολικά 164,55 € δηλαδή 6,93 € παραπάνω με πολύ πιο γρήγορη παράδοση αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος κίνδυνος τελωνείου. Παρακαλώ τα φώτα σας. Ευχαριστώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 1. Τον τελευταίο καιρό έχουν παρατηρηθεί προβλήματα με την αποστολή Priority Line EUExpress, από Κίνα στην Αγγλία, όπου γινόταν η εισαγωγή στην ΕΕ, και έχουν σταματήσει μέχρι να ξεκαθαρίσουν το τοπίο. 2. Εάν αγοράσεις από UK (αφού βεβαιωθείς ότι το στέλνει από εκεί), δεν χρειάζεσαι Priority Line EUExpress, αφού η Αγγλία είναι ακόμη στην ΕΕ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jangos Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 1. Τον τελευταίο καιρό έχουν παρατηρηθεί προβλήματα με την αποστολή Priority Line EUExpress, από Κίνα στην Αγγλία, όπου γινόταν η εισαγωγή στην ΕΕ, και έχουν σταματήσει μέχρι να ξεκαθαρίσουν το τοπίο. 2. Εάν αγοράσεις από UK (αφού βεβαιωθείς ότι το στέλνει από εκεί), δεν χρειάζεσαι Priority Line EUExpress, αφού η Αγγλία είναι ακόμη στην ΕΕ. @makfil Για το 1: (Αποθήκη HK-2) Γράφει μόνο Priority Line και δεν μπορώ να καταλάβω αν εννοεί «EuExpress» ή «Europe Express». Για το 2: (Αποθήκη UK-3) Καταλαβαίνω μάλλον Αγγλία, αλλά όπως λες, πως θα μπορούσα να βεβαιωθώ ότι το στέλνει από εκεί? Αυτό είναι το λινκ: https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_647663.html Αν δεν σου κάνει κόπο πες μου πως τα καταλαβαίνεις. Ευχαριστώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Priority Line δεν είναι το EUExpress και έγραψα το λόγο γιατί σταμάτησαν να στέλνουν με αυτό που δεν έχει μπλεξίματα με το ελληνικό τελωνείο (αλλά φαίνεται να έχει με το αγγλικό). Για την αγγλική αποθήκη θα επιμείνεις να σε βεβαιώσουν ότι θα το στείλουν από Αγγλία και όχι από Κίνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jangos Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Οκ με κατατόπισες απόλυτα @makfil. Σε αντίθεση πάντως με την πραγματικότητα που αναφέρεις είναι η επίσημη σελίδα τους στην Ελλάδα όπου δεν γράφουν τίποτα για τα προβλήματα με την Αγγλία κτλ και πέρα από αυτό αν δεις κάποιες από τις φωτογραφίες θα παρατηρήσεις ότι σε κάποιες γράφει μόνο σκέτο Priority Line και επιμένουν ότι είναι EUExpress. Ότι να'ναι δηλαδή. https://gearbestgreece.com/gearbest-guides/%CE%BC%CE%AD%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE%CF%82-gearbest-priority-line/ Και πάλι ευχαριστώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Βασικά, η αποστολή με EUExpress γίνεται (ή γινόταν) σε αντικείμενα πάνω από κάποια αξία (πχ 100€) και όχι σε όλα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Καλησπερα.. Εχω αγορασει απο αυτο το κινητο... Απο εδω... Εχει αγορασει καποιος Τι παιζει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Αξιοπιστο site Εχω παρει αρκετα romoss powerbank Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις