Elmago1925 Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Ακριβως το ιδιο και εγω.Ενα μονο παρελαβα που ηταν μη συστημενο.Φτασαμε στο σημειο τα μη συστημενα να ερχονται νωριτερα! ναι, κι εμενα καθυστερουν, περιμενα 6 που εχουν συμπληρωσει μηνα, ενα ηρθε μονο την προηγουμενη βδομαδα κι αυτο... στο πεζοδρομιο αν δεν ειχα την τυχη να ειναι κατω εκεινη την ωρα η μανα μου και να το δει, δεν παιζει να το παραλαμβανα, οτι ναναι....
patrickdrd Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 δεν θυμαμαι να επελεξα πουθενα συστημενο προσωπικα, απο που λες εσυ; εχει το ebay συστημενα;
Kanesan Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Τι να πω...εντάξει καταλαβαίνω ότι λόγω περιόδου Πάσχα δεν θα έφταναν όλα στην ώρα τους, αλλά ενώ αυτό το συζητούσαμε συνέχεια τα Χριστούγεννα, δεν είδα κάποιον να αναφέρει πολύ μεγάλη καθυστέρηση τώρα και ανησυχούσα ακόμα περισσότερο. 2 μήνες αναμονής είναι υπερβολή πια , ιδίως αν φθάνουν όσαν εστάλησαν αργότερα. Δεν περιμένω άλλο όμως, όπου μπορώ θα ζητήσω να ξεκινήσει έρευνα από το Ιαπωνικό ταχυδρομείο. Αν και αυτό μπορεί να πάρει και μήνα.Όσον αφορά τα ΕΛΤΑ, πλέον η πλειοψηφία των δεμάτων δεν έρχονται στο σπίτι μου, εκτός και αν πρόκειται για πολύ μικρά πακετάκια (κυρίως σε φάκελλο). Μου αφήνουν ειδοποιητήριο να τα παραλάβω εγώ. Βασικά 2 φορές δεν μου άφησαν καν, αλλά ήταν συστημένα οπότε το είδα στο σύστημα.
Elmago1925 Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Βεβαια και εχει.. δεν θυμαμαι να επελεξα πουθενα συστημενο προσωπικα, απο που λες εσυ; εχει το ebay συστημενα;
patrickdrd Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 το επιλεγεις εσυ ή αναλογως τον πωλητη το στελνει απο μονος του συστημενο; γιατι δεν θυμαμαι να ειχε να επιλεξω κατι στις παραγγελιες που εκανα (hong kong επι το πλειστον)
Elmago1925 Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Ειναι θεμα πωλητη.Ο συγκεκριμενος στελνει μονο με συστημενο και δεν ειχε διαφορα στην τιμη σε συγκριση με αλλους.Σε αλλες περιπτωσεις ομως,οχι πολυ συχνα εχει σαν επιλογη να διαλεξεις τι ειδος shipping θες πριν πληρωσεις το επιλεγεις εσυ ή αναλογως τον πωλητη το στελνει απο μονος του συστημενο; γιατι δεν θυμαμαι να ειχε να επιλεξω κατι στις παραγγελιες που εκανα (hong kong επι το πλειστον) 1
patrickdrd Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 ευχαριστω, ειμαι νεος στο κουρμπετι και το μαθαινω, αλλη μια ερωτηση: πως το λενε το συστημενο δηλαδη αυτοι; πως λεγεται η επιλογη; 1
GeorgeSmirlis Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 ευχαριστω, ειμαι νεος στο κουρμπετι και το μαθαινω, αλλη μια ερωτηση: πως το λενε το συστημενο δηλαδη αυτοι; πως λεγεται η επιλογη; Registered και συνηθως για μικρα πακετα εχει χρηματικη επιβαρυνση. 1
ziaba Δημοσ. 5 Μαΐου 2017 Δημοσ. 5 Μαΐου 2017 Μέτα από πόσες μέρες μπορούμε να κάνουμε αίτημα αναζήτησής χαμένου πακέτου εξωτερικού στα ΕΛΤΑ?
Kanesan Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Μέτα από πόσες μέρες μπορούμε να κάνουμε αίτημα αναζήτησής χαμένου πακέτου εξωτερικού στα ΕΛΤΑ? Ο παραλήπτης δεν κάνει κάτι, ο αποστολέας πρέπει να απευθυνθεί στο ταχυδρομείο της χώρας του. Η γραπτή απάντηση που μου είχαν στείλει τα ΕΛΤΑ ήταν η εξής: "...προκειμένου να διερευνηθούν περαιτέρω οι όροι διαχείρισης του ταχυδρομικού αντικειμένου σας ενημερώνουμε ότι θα πρέπει – σύμφωνα με την Παγκόσμια Ταχυδρομική Σύμβαση και τον Χάρτη υποχρεώσεων του ΕΛΤΑ προς τους καταναλωτές - να κατατεθεί αίτηση αναζήτησης (CN08) από τον αποστολέα του ταχυδρομικού του αντικειμένου, προσκομίζοντας την απόδειξη κατάθεσης, εντός έξι μηνών από την αποστολή του, στην οποία θα πρέπει να δηλωθούν εκτός των στοιχείων αποστολέα / παραλήπτη, το ακριβές περιεχόμενο του αντικειμένου κατά την αποστολή. Επισημαίνεται ότι η αίτηση αναζήτησης εξετάζεται από την ταχυδρομική υπηρεσία τόσο της χώρας καταγωγής όσο και της χώρας προορισμού του αντικειμένου και σχετική απάντηση λαμβάνει ο αποστολέας μετά την ολοκλήρωση της σχετικής έρευνας, από την αρμόδια ταχυδρομική υπηρεσία στην οποία κατατέθηκε η αίτηση αναζήτησης."
ziaba Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Ο παραλήπτης δεν κάνει κάτι, ο αποστολέας πρέπει να απευθυνθεί στο ταχυδρομείο της χώρας του. Η γραπτή απάντηση που μου είχαν στείλει τα ΕΛΤΑ ήταν η εξής: "...προκειμένου να διερευνηθούν περαιτέρω οι όροι διαχείρισης του ταχυδρομικού αντικειμένου σας ενημερώνουμε ότι θα πρέπει – σύμφωνα με την Παγκόσμια Ταχυδρομική Σύμβαση και τον Χάρτη υποχρεώσεων του ΕΛΤΑ προς τους καταναλωτές - να κατατεθεί αίτηση αναζήτησης (CN08) από τον αποστολέα του ταχυδρομικού του αντικειμένου, προσκομίζοντας την απόδειξη κατάθεσης, εντός έξι μηνών από την αποστολή του, στην οποία θα πρέπει να δηλωθούν εκτός των στοιχείων αποστολέα / παραλήπτη, το ακριβές περιεχόμενο του αντικειμένου κατά την αποστολή. Επισημαίνεται ότι η αίτηση αναζήτησης εξετάζεται από την ταχυδρομική υπηρεσία τόσο της χώρας καταγωγής όσο και της χώρας προορισμού του αντικειμένου και σχετική απάντηση λαμβάνει ο αποστολέας μετά την ολοκλήρωση της σχετικής έρευνας, από την αρμόδια ταχυδρομική υπηρεσία στην οποία κατατέθηκε η αίτηση αναζήτησης." εγώ είμαι αποστολέας έκανα επιστροφή
Kanesan Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Ως αποστολέας λοιπόν, εντός 6 μηνών από την ημερομηνία κατάθεσης του δέματος, δεν αναφέρουν κάποια άλλη προθεσμία τα ΕΛΤΑ από όσο γνωρίζω. Αυτό γράφει και στο site. 1
blashyrkh+ Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Εχει καμία επίδραση το brexit σε αγορές απο Aγγλία? Περιμένω δέμα απο Αγγλία με UPS υπάρχει περίπτωση έξτρα φόρου ή ειμαστε οκ?
djuan1988 Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Εχει καμία επίδραση το brexit σε αγορές απο Aγγλία? Περιμένω δέμα απο Αγγλία με UPS υπάρχει περίπτωση έξτρα φόρου ή ειμαστε οκ? Δεν υπάρχει ακόμη brexit. Σε κάτι λιγότερο από δύο χρόνια θα ξέρουμε τι θα γίνει με το τελωνείο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις