Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό


makfil

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παει οδικώς. Ειναι αργό γενικά. Σε μένα έχει κάνει μέχρι και ένα μήνα συνολικά

 

 

τωρα μου γραφει 6 απριλιου

 

ATTEMPTED DELIVERY
 
αλλα δεν ελαβα καμια γνωση επι τουτου
 
και πανω πανω γραφει
 
EXCEPTION
 
τι παιζει? ηρθαν δεν βρηκαν κανεναν και φυγαν? και γιατι δεν αφησαν κανενα χαρτακι?
 
δε μπορω να καταλαβω τι γινεται.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Είμαι έξω φρενών :)

Δέμα αξίας 53 ευρώ , παραγγελία στα τέλη Γενάρη, αποστολή στα τέλη Φλεβάρη (ήταν pre-order, γι΄αυτό), άφιξη Ελλάδα από Μαλαισία 20 Μάρτη κι έκτοτε στο αεροδρόμιο χωρίς καμιά ενημέρωση. Σε αυτό το διάστημα πήρα τηλέφωνο τα ΕΛΤΑ δύο φορές, μου έλεγαν ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι κι απλά να περιμένω, φόρτος εργασίας κλπ. Σήμερα, δεδομένου ότι έρχεται ΠΑΣΧΑ, πήρα ξανά τηλέφωνο. Η υπάλληλος με παρέπεμψε στο email του service , λέγοντας μου ότι ίσως έχει εισαχθεί τελωνείο (αν και αυτό δεν φαινόταν πουθενά στο σύστημα) και πως, τέλος πάντων, στο email θα μπορούν να μου πουν που βρίσκεται κάτι που, απ'ό,τι φαίνεται, δεν γίνεται στο τηλεφωνικό κέντρο. Όντως σε λιγότερο από ώρα έλαβα την απάντηση : "Σας ενημερώνουμε ότι το αντικείμενο έχει δρομολογηθεί προκειμένου να επιστραφεί στον αποστολέα, πιθανόν λόγω ελλιπών στοιχείων παραλήπτη."

Εντωμεταξύ, τα στοιχεία μου στο "online receipt" της παραγγελίας που έχω από το site (tictail) είναι πλήρη κι ακριβή. Σκέφτομαι, αν όντως είναι ζήτημα στοιχείων - διότι δεν ξέρουν -, μήπως συνέβη κάτι κατά τη μεταφορά και σβήστηκαν τα στοιχεία. Τέλος πάντων το ζήτημα είναι ότι αφενός θα πληρώσω 2η φορά shipping fees αν θέλω το πακέτο, γιατί...έτσι.., αφετέρου δεν ξέρω καν πότε θα φτάσει Μαλαισία, η πληρωμή μέσω paypal έγινε τέλη Γενάρη, 3 μήνες μετά - διότι έρχεται και Πάσχα, δεν το κόβω να φεύγει σύντομα - είναι ακόμα εδώ. Γνωρίζει κανείς αν το αρχικό tracking number παραμένει το ίδιο και, όταν επιστρέφεται δέμα, είναι δυνατή η παρακολούθηση της πορείας μέχρι να φθάσει στον αποστολέα; Να ξέρω και τι μου γίνεται δηλαδή, όπως και να υπάρχει απόδειξη ότι όντως δεν βρισκεται πλέον Ελλάδα το πακέτο...όποτε ξεκινήσει η επιστροφή. Δεν θέλω να ζητήσω refund από την πωλήτρια , δεν νομίζω ότι ευθύνεται σε κάτι, αλλά δεν ξέρω αν θα λυθεί το θέμα με το inquiry που - ελπίζω να - καταθέσει στο ταχυδρομείο της, και εν πάση περιπτώσει, δεν ξέρω πόσο θα πάρει όλο αυτό, με τις 90 μέρες από τις 180 να έχουν εξατμιστεί.

Όσο για τα ΕΛΤΑ τι να πω...τόσο καιρό στο περίμενε για κάτι που μπορούσαν να μου πουν από την πρώτη στιγμή.



 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την στιγμή που ο ταχυδρόμος για διάφορους λόγους δεν μπορέσει να το παραδώσει το πακέτο στον παραλήπτη παραμένει για 2 εβδομάδες στο ταχυδρομειο και μετά γίνεται η επιστροφή στον αποστολέα.

Αν το πακέτο σου όπως λες έχει δρομολογηθει για επιστροφή μπορεί να μην έχει φύγει ακόμη από την χώρα και να το προλάβεις. Πάρε αύριο ένα τηλέφωνο και ρώτα τους δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστειλα ερώτηση στο email που έλαβα αμέσως, σχετικά με το εάν και πώς μπορώ να το παραλάβω πριν φύγει για Μαλαισία, αλλά δεν μου απάντησαν. Ίσως απαντήσουν αύριο, αλλά θα επικοινωνήσω τηλεφωνικά ξανά. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω πού να πάρω. Το δέμα φαίνεται σαν να μην έφυγε ποτέ από το αεροδρόμιο και στην εξυπηρέτηση πελατών τρεις φορές που πήρα, δεν είχαν μπορέσει να μου πουν τι έχει συμβεί. Τέλος πάντων θα συνεχίσω τα τηλέφωνα και τα email το πρωί, μήπως βγάλω άκρη.

Εκτός και αν πλέον ο κωδικός αναζήτησης δεν ισχύει και δεν θα είμαι σε θέση να μάθω αν και πότε έφυγε από Ελλάδα, έφθασε στον αποστολέα κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτός και αν πλέον ο κωδικός αναζήτησης δεν ισχύει και δεν θα είμαι σε θέση να μάθω αν και πότε έφυγε από Ελλάδα, έφθασε στον αποστολέα κλπ.

 Το tracking number ισχύει πάντα μέχρι τέλους. Είτε μέχρι να παραδοθεί ένα πακέτο στον παραλήπτη του, είτε μέχει να ολοκληρωθεί ο κύκλος και να επιστρέψει στον αποστολέα σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά. Και φαίνονται όλα τα στάδια ακόμα και αυτά της επιστροφής.

Πρέπει να πάρεις τηλέφωνο το ταχύτερο δυνατόν. Άστα τα e-mail. Δεν απαντάει σε e-mail φορέας σαν τα ΕΛΤΑ που ακόμα παραμένει σε φάση "δημοσίου"...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ.

Οι ίδιοι στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών με παρέπεμψαν στο email την τρίτη φορά που πήρα, σήμερα δηλαδή, γιατί δεν ήξεραν τί έχει συμβεί με το δέμα. Θα επικοινωνήσω αύριο το πρωί ξανά τηλεφωνικά, να δω τί θα μου πουν τώρα που υποτίθεται ξέρουμε τί έχει συμβεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ.

 

Οι ίδιοι στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών με παρέπεμψαν στο email την τρίτη φορά που πήρα, σήμερα δηλαδή, γιατί δεν ήξεραν τί έχει συμβεί με το δέμα. Θα επικοινωνήσω αύριο το πρωί ξανά τηλεφωνικά, να δω τί θα μου πουν τώρα που υποτίθεται ξέρουμε τί έχει συμβεί.

 

Αφού το tracking δείχνει μέχρι αεροδρόμιο βαράς dispute στο PayPal item not received και παίρνεις τα λεφτά σου πισω

Εκτός και υπάρχει άλλο tracking εσωτερικά που έχουν τα ΕΛΤΑ.

 

Έχει σημασία για να ξέρεις το μαγαζί τι γνωρίζει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι να ήταν τόσο απλό, αφενός τα προϊόντα δεν μπορώ να τα βρω αλλού οπότε θα ήθελα να τα έχω ει δυνατόν, αφετέρου δεν τα αγόρασα μέσω του δικού μου paypal διότι ήταν αδύνατον λόγω capital controls, αλλά μέσω τρίτου. Εννοείται ότι αν περάσει κι άλλος καιρός χωρίς αποτέλεσμα, θα καταφύγω στο dispute, αλλά θα ήθελα να το αποφύγω αν γίνεται.

Πήρα σήμερα τηλέφωνο, εξήγησα τι συμβαίνει αλλά μου είπαν ότι από το αεροδρόμιο δεν γίνεται να παραλάβω δέμα εάν δεν μπορούν να το ταξινομήσουν. Επειδή επέμενα και δεν ήξεραν να μου απαντήσουν ποια διαδικασία ακολουθείται, πόσες μέρες μπορει να περάσουν για να ξεκινήσει η επιστροφή κλπ, με παρέπεμψαν στην προϊσταμένη, η οποία προς το παρόν δεν απαντά στο τηλέφωνο.

Με ενοχλεί ότι έπρεπε να περάσει το διάστημα που ένα δέμα παραμένει Ελλάδα μέχρι να επιστραφεί, για να βρούμε άκρη στο τι συμβαίνει, όταν εγώ είχα επικοινωνήσει αμέσως μόλις αντιλήφθηκα ότι κάτι δεν πάει καλά.


ΕΤΑ: Τελικά η προϊσταμένη μου είπε ότι δεν μπορώ να παραλάβω δέμα από το αεροδρόμιο, ότι δεν γνωρίζει για ποιο λόγο το στέλνουν πίσω (τα ελλιπή στοιχεία είναι η εικασία), ότι στο σύστημα το δικό τους φαίνεται να έχει ήδη φύγει πίσω για Μαλαισία και μου ζήτησε να αφήσω τηλέφωνο και όνομα προκειμένου να επικοινωνήσει μαζί μου έως αύριο αφού μιλήσει με αεροδρόμιο.

Ρώτησα γιατί, εάν όντως έφυγε πίσω, κάτι τέτοιο δεν φαίνεται στο tracking number που έχει μείνει κολλημένο στο 20/3 Αερολιμένας Αθηνών, και η απάντηση ήταν ότι συνήθως εμφανίζεται και η διαδικασία επιστροφής, αλλά  κάποιες φορές κολλάει και σταματάει η ενημέρωση για κάποια στάδια, όπως εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού το tracking δείχνει μέχρι αεροδρόμιο βαράς dispute στο PayPal item not received και παίρνεις τα λεφτά σου πισω

Εκτός και υπάρχει άλλο tracking εσωτερικά που έχουν τα ΕΛΤΑ.

 

Έχει σημασία για να ξέρεις το μαγαζί τι γνωρίζει

 

 

εφυγες για dispute

εκτος και σου δωσει τα λεφτα αφου παραλαβει το δεμα πισω

 

αν ομως δεν εχεις tracking που να δειχνει πως το πηρε πισω ο πωλητης αναγκαστικα θα κανεις dispute γιατι δεν προκειται να σου κανει refund αφου δεν υπαρχει αποδειξη επιστροφης του αντικειμενου πισω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν με ανησυχεί τόσο η seller σε αυτή τη φάση, αν και καταλαβαίνω, προφανώς και δεν μπορείς να έχεις εμπιστοσύνη. Αλλά πρόκειται για ένα κορίτσι 18 χρονών που ζωγραφίζει anime, εκτυπώνει σε stands κλπ. και κάποιες φορές πουλάει (γι αυτό και δεν μπορούσα να αγοράσω με ελληνική κάρτα μέσω paypal, θεωρούνται "έργα τέχνης" ακόμα κι αν πρόκειται ας πούμε για μία κονκαρδα) , επίσης έχω επικοινωνία μαζί της μέσω του blog της , μόλις της είπα τι συνέβη, απάντησε να μην ανησυχώ και ότι θα τα στείλει πάλι, εφόσον το θέλω. Εν ολίγοις ελπίζω ότι τουλάχιστον αυτή δεν θα αποδειχθει scammer, να παραλάβει το πακέτο και να το παίζει ανήξερη. Προς το παρόν με ανησυχεί περισσότερο το ότι δεν έχω ακόμα ξεκάθαρη εικόνα του τι συνέβη με το δέμα, αν όντως έφυγε για Μαλαισία και το λόγο, αν πράγματι το tracking number δεν κάνει update αλλά η διαδικασία επιστροφής εξελίσσεται ομαλά ή αν απλά δεν έχουν ιδέα στα ΕΛΤΑ που βρίσκεται, και ασφαλώς μην γίνει τίποτα και με το Μαλαισιανό post, στο κάτω κάτω μπορεί να ήταν και δικιά τους ευθύνη όλο αυτό, με εμένα να μην μπορώ να το μάθω εφόσον το tracking number δεν ενημερώνεται.

Σε περίπτωση που τελικα πάω σε dispute, παίζει ρόλο ότι το δέμα φαίνεται στο ελληνικό αεροδρόμιο; Μπορεί ας πούμε να ισχυριστεί, και να γίνει δεκτό, ότι εγώ αμέλησα να παραλάβω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε περίπτωση που τελικα πάω σε dispute, παίζει ρόλο ότι το δέμα φαίνεται στο ελληνικό αεροδρόμιο; Μπορεί ας πούμε να ισχυριστεί, και να γίνει δεκτό, ότι εγώ αμέλησα να παραλάβω;

 

9.4 Proof of Shipment, Proof of Delivery, and Signature Confirmation Requirements:

 

"Proof of Shipment" is online or physical documentation from a shipping company that includes all of the following:

  • The date the item is shipped.
  • The recipient's address, showing at least the city/state or postal code (or international equivalent).
"Proof of Delivery (for tangible items)" is online documentation from a shipping company that includes all of the following:
  • The date the item is delivered.
  • The recipient's address, showing at least the city/state or postal code (or international equivalent).
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να συνεισφέρω κι εγώ στη στατιστική "μελέτη" που διεξάγει ο makfil, να πω ότι χθες παρέλαβα (απλό μη συστημένο) μια θήκη κινητού μέσα σε 19 μέρες χωρίς φυσικά κανένα θέμα τελωνείου και περιμένω άλλο ένα συστημένο (αυτό μετράει 17 μέρες ως σήμερα και βρίσκεται από χθες στο Κ.Δ. Αττικής άρα κι αυτό δεν είχε κανένα πρόβλημα με τελωνείο) με Μαλαισιανό ταχυδρομείο, με ένα TV Box των 40€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, χθες έκανα μια παραγγελία από το asos και θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανεις τι μέθοδο αποστολής χρησιμοποιούν στην επιλογή standard delivery? 

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το εξής λάπτοπ απο το Gearbest.
Θέλω να ξέρω τι παίζει με το τελωνείο. Μέχρι στιγμής η λυπητερή βγαίνει γύρω στο 100αρικο.

΄Ενας φίλος ανέφερε πως αν δηλώσω στο shipping Priority Line EU Express δε θα περάσει τελωνείο γτ θα μπεί σε άλλη χώρα της Ε.Ε και μετά θα έρθει Ελλάδα. Ισχύει αυτο?
Γιατι έμαθα πως απο τα περασμένα Χριστούγεννα έχουν γίνει πιο αυστηροί οι τελωνειακοί!


Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...