Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό


makfil

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ποιο πρόβλημα δηλαδή οτι δεν παρέλαβε στις 30μερες

 

 

 

 

το aliexpress για μη παραλαβη μπορεις να ανοιξεις απο 12 μεχρι 60 μερες.

 

για item not as described 15 μερες μετα την παραλαβη εφοσον υπαρχει tracking που δειχνει οτι παρελαβε.

μα δεν πρόκειται για τον έφτασε αλλά για το ότι έφτασε και δεν δούλευε 

 

 

 

οταν μπαινει μεσα στο dispute το aliexpress σου δινει προτασεις οπου κρινει εαν ο λογος που εβαλες ισχυει με βαση των αποδειξεων που ανεβασες

 

εσυ οταν λες εχασες τι εχασες ακριβως?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

το aliexpress για μη παραλαβη μπορεις να ανοιξεις απο 12 μεχρι 60 μερες.

 

για item not as described 15 μερες μετα την παραλαβη εφοσον υπαρχει tracking που δειχνει οτι παρελαβε.

 

 

 

οταν μπαινει μεσα στο dispute το aliexpress σου δινει προτασεις οπου κρινει εαν ο λογος που εβαλες ισχυει με βαση των αποδειξεων που ανεβασες

 

εσυ οταν λες εχασες τι εχασες ακριβως?

 

Δεν δούλευε και μου είπε δοκίμασε το παλιό  το οποίο είχε γίνει κομμάτια πως θα το χρησιμοποιούσα και να αποδείξω ότι δεν έχει πρόβλημα το digitizer και όχι το tablet. Ο πωλητής δεν ανέβασε κανένα βίντεο από δοκιμή που έγινε πριν την αποστολή και του ζήτησα είτε να μου επιστρέψει τα χρήματα είτε να μου στείλει ένα άλλο αφού το δοκιμάσει και δουλεύει εντάξει . Στο chat μου είπαν πως έχω δίκαιο και ότι τα στοιχειά είναι επαρκής και δεν χρειάζεται κάτι άλλο και δυο ημέρες μετά έχω email  και με ενημερώνει πως δεν είχα επαρκή στοιχειά που αποδεικνύουν το χαλασμένο digitizer. Τι παραπάνω να κάνω?  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν δούλευε και μου είπε δοκίμασε το παλιό  το οποίο είχε γίνει κομμάτια πως θα το χρησιμοποιούσα και να αποδείξω ότι δεν έχει πρόβλημα το digitizer και όχι το tablet. Ο πωλητής δεν ανέβασε κανένα βίντεο από δοκιμή που έγινε πριν την αποστολή και του ζήτησα είτε να μου επιστρέψει τα χρήματα είτε να μου στείλει ένα άλλο αφού το δοκιμάσει και δουλεύει εντάξει . Στο chat μου είπαν πως έχω δίκαιο και ότι τα στοιχειά είναι επαρκής και δεν χρειάζεται κάτι άλλο και δυο ημέρες μετά έχω email  και με ενημερώνει πως δεν είχα επαρκή στοιχειά που αποδεικνύουν το χαλασμένο digitizer. Τι παραπάνω να κάνω?  

 

 

 

μιλησες ξανα με το customer service?

ανοιξες dispute με ποια αιτιολογια?

 

η σωστη αιτιολογια ειναι quality problems

 

ανεβαζεις βιντεο, το aliexpress μπαινει μεσα μετα απο 5 μερες και βγαζει μια προταση για το αν δεχεται το λογο που επικαλεστηκες.

στειλε λιγο εικονα και το ιστορικο του dispute για να καταλαβω τι εγινε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιλησες ξανα με το customer service?

ανοιξες dispute με ποια αιτιολογια?

 

η σωστη αιτιολογια ειναι quality problems

 

ανεβαζεις βιντεο, το aliexpress μπαινει μεσα μετα απο 5 μερες και βγαζει μια προταση για το αν δεχεται το λογο που επικαλεστηκες.

στειλε λιγο εικονα και το ιστορικο του dispute για να καταλαβω τι εγινε

post-291247-0-62127400-1490568549_thumb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

μιλησες ξανα με το customer service?

ανοιξες dispute με ποια αιτιολογια?

 

η σωστη αιτιολογια ειναι quality problems

 

ανεβαζεις βιντεο, το aliexpress μπαινει μεσα μετα απο 5 μερες και βγαζει μια προταση για το αν δεχεται το λογο που επικαλεστηκες.

στειλε λιγο εικονα και το ιστορικο του dispute για να καταλαβω τι εγινε

 

 

 

ναι καταλαβα τι εγινε.

 

 

τι αποδειξεις ανεβασες? φαινεται το προβλημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι καταλαβα τι εγινε.

 

 

τι αποδειξεις ανεβασες? φαινεται το προβλημα?

στην μια φωτογραφία είχα το digitizer στα χεριά για να φαίνεται ότι εξωτερικά είναι εντάξει και ο serial number και στο vinteo έκανα εγκατάσταση το digitzerκαι στο κλιπ και ότι δεν ανταποκρινόταν  (ότι προσπαθούσα να ξεκλειδώσω το tablet και δεν μπορούσε να μετακινηθεί το εικονίδιο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην μια φωτογραφία είχα το digitizer στα χεριά για να φαίνεται ότι εξωτερικά είναι εντάξει και ο serial number και στο vinteo έκανα εγκατάσταση το digitzerκαι στο κλιπ και ότι δεν ανταποκρινόταν  (ότι προσπαθούσα να ξεκλειδώσω το tablet και δεν μπορούσε να μετακινηθεί το εικονίδιο)

 

 

τι να πω ρε φιλε. κανε appeal

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην μια φωτογραφία είχα το digitizer στα χεριά για να φαίνεται ότι εξωτερικά είναι εντάξει και ο serial number και στο vinteo έκανα εγκατάσταση το digitzerκαι στο κλιπ και ότι δεν ανταποκρινόταν (ότιπροσπαθούσα να ξεκλειδώσω το tablet και δεν μπορούσε να μετακινηθεί το εικονίδιο)

 

Έβαλες λάθος λόγο για dispute

 

Το σωστό είναι quality problems

 

Does not work correctly

Ίσως γι'αυτό έχασες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γνωρίζω αυτό. Υπάρχει κάποιος οδηγός?

 

Εν γένει δεν μπορείς να αγοράσεις ως ιδιώτης γιατί είναι b2b το Alibaba. Αυτό σου λέει ο farcry. Τωρα σε ειδικές περιπτώσεις (πρέπει καταρχάς να δίνει το προϊόν του ένας πωλητής με MOQ=1 -Minimum Order Quantity-  οι περισσότεροι δεν το κάνουν) επικοινωνείς με τον πωλητή για να σου δώσει οδηγίες. Μια φορά πριν χρόνια, είχα καταφέρει να βρω κάποιον και να πάρω 2 ηλεκτρονικά τσιγάρα κατ' εξαίρεσιν. Νομίζω μου είχε στείλει paypal invoice. Άλλοι δέχονται μόνο εμβάσματα, άλλοι Western Union κλπ. Θα σου πρότεινα να μη μπλέξεις με το Alibaba. Εκτός κι αν θέλεις να πάρεις κάτι πολύ ειδικό που δεν το βρίσκεις πουθενά αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια κάνω μια παραγγελία από γερμανία και στο ίδιο προιόν το ένα μαγαζί μου βάζει VAT 19% και το άλλο 24%. Γενικά μπορούν να διαλέξουν αν θα βάζουν της γερμανίας ή το δικό μας ή είναι υποχρεωμένοι να πάνε με ένα από τα δύο? Ποιό είναι το σωστό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα σε ειδικές περιπτώσεις (πρέπει καταρχάς να δίνει το προϊόν του ένας πωλητής με MOQ=1 -Minimum Order Quantity-  οι περισσότεροι δεν το κάνουν) επικοινωνείς με τον πωλητή για να σου δώσει οδηγίες.

 

 

το κανουν οσοι δινουν την δυνατοτητα για δειγματοληψια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...