Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό


makfil

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 9,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Πράγματι, δεν φαίνεται άλλη πρόοδος, εκτός από την αναχώρηση από το Guangzhou.

Κατά τη γνώμη μου, δεν φαίνονται ελπίδες για να φτάσει στην Ελλάδα και να το παραλάβεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πράγματι, δεν φαίνεται άλλη πρόοδος, εκτός από την αναχώρηση από το Guangzhou.

Κατά τη γνώμη μου, δεν φαίνονται ελπίδες για να φτάσει στην Ελλάδα και να το παραλάβεις 

Πραγματικά και εγώ δεν νομίζω να έρθει. Αλλά επειδή δεν με ταλαιπώρησαν στο Banggood λεγοντας περίμενε και περίμεν, απλά μου είπε αν σου έρθει μπορείς να μας το πληρώσεις μέσω Paypal. Και λέω αν έρθει μέσα σε 60 μέρες να τους το πληρώσω, αν κάνει παραπάνω πιστεύω πως οχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τίμιο/ηθικό και σωστό είναι όποτε παραλαμβάνουμε δέμα για το οποίο το μαγαζί μάς επέστρεψε τα χρήματα, είτε να πληρώνουμε πάλι το μαγαζί, αν θέλουμε να το κρατήσουμε, είτε να μην το παραλάβουμε για να επιστρέψει στο μαγαζί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πχ σε αντίστοιχη περίπτωση που αποζημιώθηκα και παρέλαβα εκ των υστέρων, επικοινώνησα με τον πωλητή (αγορά από Aliexpress) προκειμένου να τον ενημερώσω και να κινήσω τις διαδικασίες για πληρωμή. Αυτός βέβαια, ουδέποτε απάντησε (από ο, τι κατάλαβα, μάλλον δεν μιλάει αγγλικά).

 

Κατά τα άλλα, παρόμοια κατάσταση με τον κύριο παραπάνω, αναμονή πακέτου από τις 18/11. Το τελευταίο update ήταν στις 20/11 στην Κίνα και έκτοτε, ουδεμία πληροφόρηση ή νεώτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τίμιο/ηθικό και σωστό είναι όποτε παραλαμβάνουμε δέμα για το οποίο το μαγαζί μάς επέστρεψε τα χρήματα, είτε να πληρώνουμε πάλι το μαγαζί, αν θέλουμε να το κρατήσουμε, είτε να μην το παραλάβουμε για να επιστρέψει στο μαγαζί.

Μαζί σου και εγώ, ακόμα και στις 100 μέρες πχ θεωρείς οτι πρέπει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τα άλλα, παρόμοια κατάσταση με τον κύριο παραπάνω, αναμονή πακέτου από τις 18/11. Το τελευταίο update ήταν στις 20/11 στην Κίνα και έκτοτε, ουδεμία πληροφόρηση ή νεώτερο.

Κι εγώ το ίδιο, για όσα πακέτα περιμένω από Κίνα, τελευταία ενημέρωση ήταν 20/11.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα από το ότι δεν περιλαμβάνεται στα γνωστά κινεζομάγαζα, στο site του αναφέρει για καταστήματα σε ευρωπαικές χώρες χωρίς να δίνει αντίστοιχα links.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ το ίδιο, για όσα πακέτα περιμένω από Κίνα, τελευταία ενημέρωση ήταν 20/11.

Eγω περιμένω πακέτο απο Κινα απο 19/11  :-(  μέσω Aliexpress η αγορά. Η διορία για dispute έληγε στις 14/1 αλλά μετά απο επικοινωνία με τον πωλητή ότι ακόμα δεν έχω παραλάβει μου την ανανέωσε για 27/2 !!!.  

Το σφάλμα βασικά είναι δικό μου γιατι για πρώτη φορά πήρα κάτι απο Κινα δίχως tracking  :mad: ...δεν έχω ιδέα που βρίσκεται και αν έφυγε απο Κίνα και έτσι δεν ξέρω αν πρέπει να είμαι αυστηρός με τον Κινέζο. Η τελευταία ενημέρωση λέει οτι παραλήφθηκε απο τα κινέζικα ταχυδρομεία στις 19/11.  Ηρθαν και οι γνωστές καθυστερήσεις στα τελωνεία μας και τα πρόσφατα χιόνια και είπα να συγκρατηθώ και να μην ανοίξω ακόμα dispute.  

Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρόκειται να εξαντλήσω περιμένοντας την χρονική επέκταση ως το τέλος Φεβρουαρίου...άντε κανα μήνα ακόμα το πολύ μέχρι 14/2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...