mad-proffessor Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Ίσως δεν έχεις ενημερωθεί για τον αριθμό των δεμάτων που έχουν κολλήσει κάπου στη διαδρομή τους και τις τελευταίες μέρες κάποια απ' αυτά ξεκόλλησαν, ίσως δεν έχεις ενημερωθεί για το ότι πολλά δέματα περνάνε τελωνείο τους τελευταίους 2 μήνες, ίσως ο φόρτος των δεμάτων της περιόδου των εορτών, ίσως κλπ, αλλά θέλω να σε ρωτήσω γιατί πήγες σήμερα στο ταχυδρομείο αφού δεν είχες ειδοποίηση; Αν και δε νομίζω οτι χρειάζεται να απολογηθω, ας το κάνω. Γιατι δούλευα παλιά στο ταχυδρομείο και ήξερα οτι στα απλά δέματα δε δίναμε ειδοποιητήρια στους παραλήπτες. Βέβαια αυτο άλλαξε και με ενημέρωσαν στα ΕΛΤΑ ότι πλέον βγάζουν για τα πάντα χαρτάκι. Επίσης είδα εδω μέσα (δε θυμάμαι σε ποιο τόπικ, ίσως αυτό) οτι σε dispute που άνοιξε κάποιος τον ειδοποίησαν να πάει ταχυδρομείο να ελέγξει ο ίδιος αν ήρθε το δέμα. Πιο πολύ παρακινήθηκα για το να παώ στα ΕΛΤΑ απο το φορουμ να σου πω, αλλάτο έχω ξανακάνει πρόσφατα σε δέμα που περίμενα και είχε αργήσει πάνω απο μήνα.
makfil Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δεν ζήτησα να απολογηθείς και κακώς το κατάλαβες αυτό. Εννοούσα, όχι απαραίτητα, το γνωστό ειδοποιητήριο αλλά ακόμη και την ενημέρωση από το site των ΕΛΤΑ ότι το δέμα έφτασε στο Γραφείο της περιοχής σου. Με την περίπτωση που αναφέρεις, επιβεβαιώνεις ότι "τον ειδοποίησαν" να πάει στο Γραφείο και να ρωτήσει. Αλλιώς, δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας εκεί αφού, σίγουρα, δεν έχουν καταγράψει το δέμα. Σε κάθε περίπτωση, δεν ανοίγουμε τόσο εύκολα dispute γιατί σε περίπτωση που παραλάβουμε το δέμα και κλείσει το dispute χάνουμε τη δυνατότητα να ανοίξουμε νέο, στην περίπτωση που κάτι συμβεί σ' αυτό που παραλάβαμε.
mad-proffessor Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δεν ζήτησα να απολογηθείς και κακώς το κατάλαβες αυτό. Εννοούσα, όχι απαραίτητα, το γνωστό ειδοποιητήριο αλλά ακόμη και την ενημέρωση από το site των ΕΛΤΑ ότι το δέμα έφτασε στο Γραφείο της περιοχής σου. Με την περίπτωση που αναφέρεις, επιβεβαιώνεις ότι "τον ειδοποίησαν" να πάει στο Γραφείο και να ρωτήσει. Αλλιώς, δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας εκεί αφού, σίγουρα, δεν έχουν καταγράψει το δέμα. Σε κάθε περίπτωση, δεν ανοίγουμε τόσο εύκολα dispute γιατί σε περίπτωση που παραλάβουμε το δέμα και κλείσει το dispute χάνουμε τη δυνατότητα να ανοίξουμε νέο, στην περίπτωση που κάτι συμβεί σ' αυτό που παραλάβαμε. Στο σαιτ των ΕΛΤΑ δεν μπορεί να γίνει tracking το πακέτο, απο μέσα απο το aliexpress αυτα τα tracking id's που δίνουν όλα μα όλα σταματούν λίγο πριν μπουν Ελλάδα. Εγω έκανα το dispute γιατι δεν ήξερα πως θα αντιδράσουν απο το aliexpress σε περίπτωση που τελειώνε το διαστημα του buyers protection. Δε σημαίνει οτι επειδή δεν επιβεβαίωσα τη παραλαβή του πακέτου άρα και δε το πήρα (και οτι αυτο συνεπάγεται οτι θα μου πιστώσουν τα χρήματα). Τώρα σε περίπτωση που μου πιστώσουν τα χρήματα και μου έρθει εν τέλει το πακέτο και δουλευει αυτο που πήρα εννοείται πως θα συννενοηθώ να το πληρώσω. Στο κάτω-κατω ήταν προωθητική ενέργεια του ίδιου του aliexpress το όλο project με εκπτώσεις και flash sales για όλη εκείνη τη μέρα(μάλλον θέλαν να προλάβουν τα αντίστοιχα black friday/cyber monday 2 εβδομάδες πριν γίνουν) οπότε αν ξέραν οτι θα πεσουν πάνω στις γιορτές των Χριστουγέννων οι παραλαβές, το φταίξιμο είναι και δικό τους.
theopan Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Σε κάθε περίπτωση, δεν ανοίγουμε τόσο εύκολα dispute γιατί σε περίπτωση που παραλάβουμε το δέμα και κλείσει το dispute χάνουμε τη δυνατότητα να ανοίξουμε νέο, στην περίπτωση που κάτι συμβεί σ' αυτό που παραλάβαμε. Σε περίπτωση που παραλάβουμε το δέμα (μετά από ...όσους μήνες), εφόσον κατά 90% έχουν γίνει refund τα λεφτά που είχαμε πληρώσει με το 1ο dispute, δεν μας ενδιαφέρει να ξανανοίξουμε dispute ούτως ή άλλως αν ας πούμε αποδειχθεί προβληματικό. Απλά το ξαναγοράζουμε... Άρα δεν είναι πρόβλημα αυτό. Σπάνια όμως έρχονται τελικά τα πακέτα για τα οποία άργησαν πολύ και αναγκαστήκαμε να πάμε σε dispute. Εγώ μόνο έχω χάσει 2 ή 3 την τελευταία 5ετία.
makfil Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Αυτό που περιγράφεις είναι άλλο σενάριο από αυτό που έγραψα, ίσως γιατί δεν πρόσεξες το "γιατί σε περίπτωση που παραλάβουμε το δέμα" ..... Ακόμη, μάλλον δεν διάβασες τα μηνύματα που γράφτηκαν τις τελευταίες μέρες, και σήμερα, για δέματα που ξεκόλλησαν και έφτασαν στην Ελλάδα, ενώ οι παραλήπτες τους είχαν είτε dispute είτε εισπράξει τα αντίστοιχα refunds.
KOZO Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά. Θα ήθελα να σας ρωτήσω για μια αγορά που θέλω να κάνω από το κατάστημα FLANNELS στην Αγγλία, και διαλέγω να μου το στείλουν με Barlin standard delivery και κόστος μεταφοράς 8,32 λίρες. 1 συνήθως με τι εταιρία παραδίδει στην Ελλάδα? 2 θα πληρώσω έξτρα σε αυτήν την εταιρία? 3 υπάρχει περίπτωση να πληρώσω κάποια διαφορά στο φπα?
lambros Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 καλημερα σας και χρονια πολλα, θελω να αγορασω βιταμινες Β12 της lamberts, και βλεπω οτι καποιοι αγοραζουν απο το iherb. Βλεπω τιμη 300% κάτω σε μαρκες αλλες Ποια να προτιμησω, Κόστος μεταφορικών περίπου?
molot12 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά. Θα ήθελα να σας ρωτήσω για μια αγορά που θέλω να κάνω από το κατάστημα FLANNELS στην Αγγλία, και διαλέγω να μου το στείλουν με Barlin standard delivery και κόστος μεταφοράς 8,32 λίρες. 1 συνήθως με τι εταιρία παραδίδει στην Ελλάδα? 2 θα πληρώσω έξτρα σε αυτήν την εταιρία? 3 υπάρχει περίπτωση να πληρώσω κάποια διαφορά στο φπα? Aν κρινω απο τη συνεργασια της Barlin με το Sportsdirect τοτε: 1.Speedex 2.Οχι 3.Οχι
GeorgeSmirlis Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Ερώτηση: στο geekbuying το insurance +1,5€ Προσφέρει κατι; Αγόρασα χθες το mi max και ενεργοποίησα και αυτό. Φυσικά απλό ταχυδρομείο επέλεξα +0€
makfil Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Ασφάλεια συνηθίζεται σε αγορές αντικειμένων μεγάλης αξίας όπως πχ ακριβά ρολόγια, κοσμήματα κλπ. Δεν συνηθίζεται σε αντικείμενα όπως κινητά κλπ, πολύ περισσότερο όταν έχουμε πληρώσει με paypal.
GeorgeSmirlis Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Με paypal πλήρωσα, τζάμπα το ενεργοποίησα; Δεν με ενδιαφέρουν τα 1,5€ αρκεί να μην έκανα βλακεία.
makfil Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Απλά, πλήρωσες 1,5€ παραπάνω που προστίθεται στην αξία CIF, σε περίπτωση που το δέμα σταματήσει στο τελωνείο. Μικρό το κακό. 1
KOZO Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Ευχαριστώ πολύ τον molot12 για την απάντηση του
theopan Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Με paypal πλήρωσα, τζάμπα το ενεργοποίησα; Δεν με ενδιαφέρουν τα 1,5€ αρκεί να μην έκανα βλακεία. Κακό δεν κάνει. Αν τυχόν έρθει ανοιγμένο/φθαρμένο ή το πιάσει το τελωνείο μάλιστα δεν θα παραλάβεις και θα σου στείλουν άλλο ευκολότερα από το αν δεν είχες πληρώσει την ασφάλεια. 1
moutsa Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά.Θα ήθελα να σας ρωτήσω για μια αγορά που θέλω να κάνω από το κατάστημα FLANNELS στην Αγγλία, και διαλέγω να μου το στείλουν με Barlin standard delivery και κόστος μεταφοράς 8,32 λίρες. 1 συνήθως με τι εταιρία παραδίδει στην Ελλάδα? 2 θα πληρώσω έξτρα σε αυτήν την εταιρία? 3 υπάρχει περίπτωση να πληρώσω κάποια διαφορά στο φπα? Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά.Θα ήθελα να σας ρωτήσω για μια αγορά που θέλω να κάνω από το κατάστημα FLANNELS στην Αγγλία, και διαλέγω να μου το στείλουν με Barlin standard delivery και κόστος μεταφοράς 8,32 λίρες. 1 συνήθως με τι εταιρία παραδίδει στην Ελλάδα? 2 θα πληρώσω έξτρα σε αυτήν την εταιρία? 3 υπάρχει περίπτωση να πληρώσω κάποια διαφορά στο φπα? Δεν θα ξεχάσω ποτε το ντβατζιλικι του paypal για το request money των 130 ευρώ για μια αγορά που είχα κανει περσι το χειμωνα. Για μένα καλυτερα να περιμένεις λίγο είναι νωρίς θα πέσουν οι τιμες και αλλο. Οπως και εχει θα παραλάβεις με speedex και δεν θα κληρώσεις τίποτα extra.
Προτεινόμενες αναρτήσεις