tornado Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 ------------------------------------------------------------------------ @tornado Έχω ψωνίσει αρκετές φορές από το Gearbest, όπως και πολλοί άλλοι, χωρίς κανένα πρόβλημα. Το λάθος σου ήταν ότι ζήτησες γρήγορη αποστολή και αυτό έχει τις γνωστές συνέπειες. Ίσως έχεις δίκιο στο θέμα της αλλαγής στην αποστολή του 2ου δέματος αλλά και εκεί είναι πιθανόν να είχε γίνει η αποστολή πριν σου πούνε ότι θα το στείλουν με το Ουγγρικό ταχυδρομείο. Μου θυμίζεις την περίπτωση καλού μου φίλου που ψώνιζε αβέρτα με την πιστωτική και κάθε μήνα που ερχόταν ο λογαριασμός, έβλεπε την ελάχιστη καταβολή και, ενώ είχε χρήματα, πλήρωνε την ελάχιστη και όχι το συνολικό ποσό, όπως του είχα εξηγήσει, και όταν μετά από μήνες συνειδητοποίησε ότι το χρέος του αύξανε αντί να ελαττώνεται, αντέδρασε με το ... σκίσιμο της κάρτας, αντί να χτυπήσει το κεφάλι του στον τοίχο. και εγω εχω ξαναψωνισει αρκετες φορες, αλλα ποτε δεν ειχε τυχει να κανω λαθος. Τωρα γιατι το εκανα, δεν ξερω, εχω πει οτι θα αυτομαστιγωθω να μην το ξανακανω Οποτε ψωνιζα, δεν ειχα καμια επαφη με τα καταστηματα, χρεωνα, και ολα ερχοντουσαν μια χαρα. Αυτη την φορα εκατσε η στραβη και προσπαθησα οτι μπορουσα να σωσω. Τελικα αποδειχτηκε οτι ο κινεζικος δρακος εχει μεγαλα δοντια, αλλα ειναι χωρις αυτια. Δεν ενισταμαι σε κανενα σημειο των λαθων που εκανα, πλην του σημειου οτι προσπαθησα να συνεννοηθω να διορθωσω το λαθος μου, και ενω φανηκε οτι κατι παει να γινει στο τελος με δουλεψαν κανονικα και την εφαγα. Η συνεννοηση ειχε γινει 3-4 μερες πριν φυγει το πακετο και ως εκ τουτου ειχα - εχω μεγαλο θεμα. Θελω να εχω την ασφαλεια οτι αν τυχον κανω λαθος (κατι σπανιο οπως ειπα) θα υπαρχει περιθωριο συνεννοησης εφοσον αυτο ειναι εφικτο, να διορθωθει ιδιως αν δεν υπαρχει κοστος για το καταστημα. Αν θεωρεις οτι τους ειναι too much να αλλαξουν απλα το κουριερ, εμενα μου πεφτει πιο βαρυ και επιλεγω να αλλαξω καταστημα. Στο κατω κατω, πανω κατω ιδιες τιμες παιζουν δεν θα χασει η βενετια βελονι αν αλλαξω καταστημα. ΥΓ..... ελπιζω αν τυχον σου τυχει η ιδια φαση, να επικοινωνεις και να σε γραφουν, να εχεις την ιδια αποψη με αυτη που γραφεις.
makfil Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 Φυσικά και υπάρχουν πολλά κινεζομάγαζα, για να επιλέγεις αυτό που ταιριάζει και εξυπηρετεί περισσότερο και καλλίτερα, σε κάθε αγορά σου (το τονίζω γιατί έχει σημασία). Προσωπικά, αποφεύγω, δια ροπάλου, τις αποστολές με courier και στις αποστολές με ταχυδρομείο από κινεζομάγαζα συνεννοούμαι για τη μεταφορική που θα το στείλουν, πριν ολοκληρώσω την παραγγελία. Το καλό είναι ότι μερικά από αυτά έχουν δικά τους νήματα σε άλλο forum και μπορείς να συνεννοηθείς εύκολα και γρήγορα για όποιο θέμα σε απασχολεί.
giorgosxristou Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 Σε πρόσφατη αγορά απο το Gearbest εκανα το λαθος και εβαλα εξπρες,μου έστειλαν μνήμα οτι με αυτο τον τροπο υπάρχει περίπτωση να πληρώσω πολλούς φόρους...μάλλον πάθανε και αυτοι απο εσενα και αρχιζουν να προειδοποιούν,πληρωσα μεν εξπρες αλλα με άλλη εταιρία ,το πρωτο πακετο ηρθε (ηλεκτρονικο τσιγαρο αξιας περιπου 50-60$ μαζι με κατι αλλα ψιψιψονια)και το άλλο ακομα το περιμενω μετα από ένα μηνα και κατι μερες…εκανα αναφορα και ειπα ότι θελω τα λεφτα μου πίσω γιατι καθυστερούν παρα πολύ ,για το συγκεκριμένο μαγαζι συνοψίζοντας : αγοράζεις ΜΟΝΟ αν δεν βιάζεσαι κατι πολύ και δευτερον δεν υπαρχει κανενανας μα κανενας λογος για εξπρες! και τις ιδιες μερες θα κανει το πακετο και από το ταχυδρομειο πηγα και το παρελαβα και κινδυνος να πληρωσεις εξτρα υπαρχει , ακομα εχω την απορια τι στο καλο ηταν αυτό τελικα που πληρωσα σαν εξπρες, οσο για το αν κανεις λαθος αν το ακυρωσεις μεσα στην επομενη ωρα κατι γίνετε.
tornado Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 αυτο ακριβως ειναι το θεμα μου, δεν γινεται να ειμαι παντα στη τσιτα να προσεχω τα παντα. Καποια στιγμη θα την πατησω (οπως και εγινε) και δεν γινεται να μπαινω σε αυτο το τριπακι. Και αυτο το νοημα εχει το ποστ που εκανα, οτι οι συγκεκριμενοι, οποιος θελει να τους χρησιμοποιει πρεπει να γνωριζει οτι αμα κατι δεν κατσει καλα την εβαψε και θα πληρωσει τα μαλλια της κεφαλης του. Δηλαδη πρεπει να βαλω στον ιδιο παρανομαστη αλλο καταστημα, που το support τους πραγματικα σε ακουει και σου λεει τι επιλογες εχεις? Ασε που το προβλημα ηταν οτι ενω συνεννοηθηκαμε για να γινει αλλιως η αποστολη, παρολα αυτα ουτε αυτο εγινε. Αν τους εστελνα email και απλως δεν απανταγανε θα ελεγα αλλα. Τωρα ολα εγιναν οσο χειροτερα μπορουσαν να γινουν, με δουλευαν ψιλο γαζι και επρεπε να πω ευχαριστω! Αστο και το κουρασαμε, παω στο επομενο και βεβαια και το επομενο θα τσεκαριστει. μάλλον πάθανε και αυτοι απο εσενα και αρχιζουν να προειδοποιούν, ......... οσο για το αν κανεις λαθος αν το ακυρωσεις μεσα στην επομενη ωρα κατι γίνετε. χαχαχαχα εφερα τετοια αναστατωση λες? Τιποτα δεν γινεται, ανοιξα θεμα στο support τους καπακι, και βγηκε ενας τυπος και του ειπα πως εχει το προβλημα. Οκ μου λεει να το στειλουμε Hungarian Post? Με σωζεις του λεω και χιλια ευχαριστω. Ελα ομως που ο τυπος σκεφτοταν το βραδυνο κιγκιρα μπομπο που του ειχε ετοιμασει η κινεζα γκομενα του, και την αλλαγη στο κουριερ που επρεπε να γινει την εγραψε στα παλαιοτερα των σανδαλιων του? Οκ αλλα την νυφη την πληρωσα εγω και οχι ο κινεζος. Παρολο που ηταν δικο τους σφαλμα μου λεγανε κατι βλακειες για "our shipping policy"και κολοκυθια οριγκανε....
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 αυτο ακριβως ειναι το θεμα μου, δεν γινεται να ειμαι παντα στη τσιτα να προσεχω τα παντα. Καποια στιγμη θα την πατησω (οπως και εγινε) και δεν γινεται να μπαινω σε αυτο το τριπακι. Και αυτο το νοημα εχει το ποστ που εκανα, οτι οι συγκεκριμενοι, οποιος θελει να τους χρησιμοποιει πρεπει να γνωριζει οτι αμα κατι δεν κατσει καλα την εβαψε και θα πληρωσει τα μαλλια της κεφαλης του. Δηλαδη πρεπει να βαλω στον ιδιο παρανομαστη αλλο καταστημα, που το support τους πραγματικα σε ακουει και σου λεει τι επιλογες εχεις? Ασε που το προβλημα ηταν οτι ενω συνεννοηθηκαμε για να γινει αλλιως η αποστολη, παρολα αυτα ουτε αυτο εγινε. Αν τους εστελνα email και απλως δεν απανταγανε θα ελεγα αλλα. Τωρα ολα εγιναν οσο χειροτερα μπορουσαν να γινουν, με δουλευαν ψιλο γαζι και επρεπε να πω ευχαριστω! Αστο και το κουρασαμε, παω στο επομενο και βεβαια και το επομενο θα τσεκαριστει. χαχαχαχα εφερα τετοια αναστατωση λες? Τιποτα δεν γινεται, ανοιξα θεμα στο support τους καπακι, και βγηκε ενας τυπος και του ειπα πως εχει το προβλημα. Οκ μου λεει να το στειλουμε Hungarian Post? Με σωζεις του λεω και χιλια ευχαριστω. Ελα ομως που ο τυπος σκεφτοταν το βραδυνο κιγκιρα μπομπο που του ειχε ετοιμασει η κινεζα γκομενα του, και την αλλαγη στο κουριερ που επρεπε να γινει την εγραψε στα παλαιοτερα των σανδαλιων του? Οκ αλλα την νυφη την πληρωσα εγω και οχι ο κινεζος. Παρολο που ηταν δικο τους σφαλμα μου λεγανε κατι βλακειες για "our shipping policy"και κολοκυθια οριγκανε.... Γιατί ήταν δικό τους σφάλμα;
tornado Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 Γιατί ήταν δικό τους σφάλμα; οταν μιλαω με το support τους και του λεω, ξερετε εκανα λαθος, θελω η επομενη απαοστολη να μην γινει με DHL αλλα με αλλο κουριερ (κατι που δεν τους κοστιζει παραπανω αλλα αντιθετα γλυτωνουν και χρημα) γιατι θα εχω προβλημα και σου λενε οκ υπαρχει η εναλλακτικη Hungarian Post, θελεις? Και συμφωνειται οτι μια χαρα περιμενω track number. Εσυ δεν εισαι ησυχος οτι ολα πανε κατ ευχην? Αν ητσν να πανε αλλιως τα πραγματα, εφοσον η παραγγελια δεν εχει εκτελεστει, γιατι να μην ζητησω ακυρωση? Δεν εχω αυτο το δικαιωμα? Οποτε ποιανου ειναι το σφαλμα?
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 οταν μιλαω με το support τους και του λεω, ξερετε εκανα λαθος, θελω η επομενη απαοστολη να μην γινει με DHL αλλα με αλλο κουριερ (κατι που δεν τους κοστιζει παραπανω αλλα αντιθετα γλυτωνουν και χρημα) γιατι θα εχω προβλημα και σου λενε οκ υπαρχει η εναλλακτικη Hungarian Post, θελεις? Και συμφωνειται οτι μια χαρα περιμενω track number. Εσυ δεν εισαι ησυχος οτι ολα πανε κατ ευχην? Αν ητσν να πανε αλλιως τα πραγματα, εφοσον η παραγγελια δεν εχει εκτελεστει, γιατι να μην ζητησω ακυρωση? Δεν εχω αυτο το δικαιωμα? Οποτε ποιανου ειναι το σφαλμα? Πολλά μπορεί να συνέβησαν και να μην στάλθηκε το πακέτο με hp, αλλά με DHL.Προφανως και έχεις δικαίωμα. Γιατί όμως δεν ακυρωσες τη παραγγελία και να ξανακανεις την αγορά;
tornado Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 Γιατί όμως δεν ακυρωσες τη παραγγελία και να ξανακανεις την αγορά; γιατι πολυ απλα ο αφελης, πιστεψα οτι ειχα κανει συνεννοηση με το support τους και ετσι θα εστελναν το ταμπλετ με Hungarian Post οπως ειχα συνεννοηθει. Φυσικα αν ηξερα οτι θα με εγραφαν θα το ακυρωνα και θα πηγαινα παραδιπλα να το αγορασω. Που να ηξερα οτι θα με γραψουν ετσι? Αν με ξαναρωτησεις σημερα τι θα κανω, σου απαντω δεν αγοραζω ουτε τσιχλες.
gkarabid Δημοσ. 7 Μαΐου 2016 Δημοσ. 7 Μαΐου 2016 Χθες παιδιά έκανα μία αγορά από banggook και πληρωμή με visa (πιστωτική). Ακόμα και σήμερα βλέπω την κατάσταση της παραγγελίας(επεξεργασία) όπως φαίνεται στην φωτο και θέλω να σας ρωτησω αν έχει πληρωθεί η περιμένουν κάποια έγκριση από τράπεζα.
makfil Δημοσ. 7 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Μαΐου 2016 Αυτό είναι το περιεχόμενο της παραγγελίας και όχι η πρόοδός της. Εάν είχε απορριφθεί, θα είχες άμεση απάντηση, αλλά μπορείς να δεις στο e-banking αν δεσμεύτηκε το ποσό.
gkarabid Δημοσ. 7 Μαΐου 2016 Δημοσ. 7 Μαΐου 2016 Καλημέρα. Κανένα μήνυμα για ακύρωση ίσα ίσα έστειλαν και ένα email με τον αριθμό παραγγελίας και της ευχαριστίες κλπ. Ανεβαζω και την υπόλοιπη φωτο γιατί τραβάω από κινητό. Ρωταω γιατί αν δεν πληρώθηκε να κάνω συναλλαγή μέσω paypal.Απλώς πρέπει να βρω τον φίλο να με βάλει χρηματα
makfil Δημοσ. 7 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Μαΐου 2016 Σου γράφει "Payment Confirmed". Τι άλλο θέλεις; Η παραγγελία σου είναι Pending και μόλις ολοκληρωθεί θα τη στείλουν. Το μόνο αρνητικό είναι ότι τη στέλνουν untracked. Επικοινώνησε μαζί τους και ζήτησε να το στείλουν συστημένο, δηλαδή με tracking #.
gkarabid Δημοσ. 7 Μαΐου 2016 Δημοσ. 7 Μαΐου 2016 "Payment Confirmed το είδα φιλέ αλλά περίμενα και ένα δεύτερο email με την ολοκλήρωση πληρωμές. Για τον αριθμό αποστολής μου έχουν πει ότι το banggook σου τον στέλνει όταν είναι έτοιμοι για αποστολή. Δηλαδή δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι. Δεν έχω εμπειρία από αυτό το μαγαζί ,και μάλλον καλου κακού θα στηλω ένα email
makfil Δημοσ. 7 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Μαΐου 2016 Θα στείλεις οπωσδήποτε και μπορείς να επιλέξεις τη μεταφορική πχ Ολλανδικό ή Σιγκαπουριανό ταχυδρομείο.
gkarabid Δημοσ. 7 Μαΐου 2016 Δημοσ. 7 Μαΐου 2016 Μόλις ήρθε email (χωρις να στείλω εγώ) ότι έγινε αποστολη σήμερα με Ολλανδικό ταχυδρομείο (NL) με αριθμό αποστολή. Είναι ποιο γρήγορο από σιγκαπουρη-κινα? Το θέμα μόνο είναι μην έχω τραβαλα με τελωνείο λόγου όγκου δέρματος. Ευχαριστώ για την βοηθεια
Προτεινόμενες αναρτήσεις