guido Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δεν έχει μεταφορικά. Απλά απο Αμερική παντα αγοραζα με USPS
spartak1 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δεν έχει μεταφορικά. Απλά απο Αμερική παντα αγοραζα με USPS Μάλλον θα το παραλάβεις από το ταχυδρομείο (οπότε μειώνεται πολύ και η όποια πιθανότητα για τελωνείο) 1
hli ata Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 ειμαι καινουριος στο φορουμ. ηθελα να ρωτησω θελω να αγορασω αυτο εδω. http://www.ebay.com/itm/TECSUN-PL-606-DIGITAL-PLL-FM-MW-LW-SW-PL606-RADIO-/220690886110?hash=item336233adde:g:juoAAOxy--NRsX0u. εχω θεμα με τελωνειο;
makfil Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Θεωρητικά, ναι, αλλά το στέλνει με το ταχυδρομείο και στη συνολική αξία των $47 μάλλον δεν θα έχεις πρόβλημα. Η απορία μου είναι γιατί θέλεις να αγοράσεις το συγκεκριμένο από την Αμερική και δεν ψάχνεις για κάποιο επώνυμο είτε από Ελλάδα είτε από Ευρώπη. Έχει κάτι ιδιαίτερο αυτό;
tornado Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Η απορία μου είναι γιατί θέλεις να αγοράσεις το συγκεκριμένο από την Αμερική ποια αμερικη? αφου γραφει "Item location: default, default, Hong Kong"
makfil Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Διάβασα τα $12 μεταφορικά και όχι από που το στέλνει. Στην ουσία δεν αλλάζει κάτι.
antikinsor Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 ειμαι καινουριος στο φορουμ. ηθελα να ρωτησω θελω να αγορασω αυτο εδω. http://www.ebay.com/itm/TECSUN-PL-606-DIGITAL-PLL-FM-MW-LW-SW-PL606-RADIO-/220690886110?hash=item336233adde:g:juoAAOxy--NRsX0u. εχω θεμα με τελωνειο; Κατά την προσωπική μου άποψη, για κάτι τόσο ευτελές, μικρό σε μέγεθος και βάρος, που έρχεται από Κίνα με απλό ταχυδρομείο, είναι άγνωστη μάρκα και ο πωλητής σχεδόν σίγουρα θα το δηλώσει χαμηλότερης αξίας, είναι μάλλον απίθανο να πληρώσεις τελωνείο κι αν συμβεί, μάλλον θα πρέπει να πας να παίξεις Τζόκερ, γιατί θα έχεις ξοδέψει όλη την ατυχία σου. Παρεμπιπτόντως, αν προκύψει το "απίθανό" και κάτσει η στραβή, θα πρέπει να πληρώσεις το Φ.Π.Α. και όχι εκτελωνισμό. Αν ερχόταν από Αμερική, όπως αρχικά εκτίμησε ο makfil, θα ήταν λίγο διαφορετικές οι προϋποθέσεις (π.χ. πιο δύσκολα ο πωλητής να κόψει απόδειξη χαμηλότερης αξίας από την πραγματική) και κάπως πιο αυξημένες οι πιθανότητες τελωνείου. 1
jkoukos Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Αν ερχόταν από Αμερική, όπως αρχικά εκτίμησε ο makfil, θα ήταν άλλες οι προϋποθέσεις και σαφώς πιο αυξημένες οι πιθανότητες τελωνείου. Τι διαφορά έχει η Αμερική από την Ασία και ισχύουν άλλα;
theopan Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Τι διαφορά έχει η Αμερική από την Ασία και ισχύουν άλλα; Ο τρόπος αποστολής ίσως. Πρακτικά όμως φαίνεται ειδικά οι Κινέζοι να απολαμβάνουν κάποιου είδους ανοχής από τις τελωνειακές αρχές εδώ. Ίσως επειδή πλέον τους ανήκει όλος ο Πειραιάς... Όσες αγορές έχω κάνει -ανεξαρτήτως αξίας- από Κίνα, Χονγκ Κονγκ, Μαλαισία, Σιγκαπούρη -με απλό ταχυδρομείο και EMS- ουδέποτε είχα πρόβλημα με τελωνείο. Μια και μοναδική φορά θυμάμαι σε αποστολή φακών επαφής από Αμερική, μου χρώθηκαν 3κάτι Ευρώ έξοδα τελωνείου.
jkoukos Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Ο τρόπος αποστολής και τι ισχύει, είναι ίδιο και στις 2 περιπτώσεις. Είτε απλό ταχυδρομείο, είτε courier. Απλά επειδή είναι ακριβότερα τα ταχυδρομικά έξοδα από Αμερική, πολλοί προτιμούν courier και το καταλαβαίνουν στο "ταμείο". Αν έβρισκες τα ίδια πράγματα και σε αντίστοιχη τιμή από Αμερική ώστε να σε συμφέρει η αγορά τους, να είσαι σίγουρος ότι πάλι δεν θα πλήρωνες κάτι. Ο Πειραιάς με τους κινέζους, δεν έχει καμία σχέση. Να είσαι σίγουρος ότι αν υπήρχε κίνητρο, δεν θα περνούσε τίποτα και από πουθενά.
antikinsor Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Τι διαφορά έχει η Αμερική από την Ασία και ισχύουν άλλα; Επί της ουσίας, δηλαδή στο θέμα των ορίων, δεν υπάρχει καμία διαφορά, γιατί τόσο η Κίνα, όσο και η Αμερική λογίζονται ως τρίτες χώρες. Οι διαφορές λοιπόν είναι πιο πολύ πρακτικές, παρά ουσιαστικές. Πέρα από αυτές που γράφτηκαν παραπάνω, επιγραμματικά, θα σου αναφέρω μερικές ακόμα που είναι χαρακτηριστικές και μπορώ να σκεφτώ στα γρήγορα: 1) Η Αμερική έχει αυστηρή νομοθεσία και δη στο φορολογικό, οπότε ο πωλητής αναγκάζεται να κόψει απόδειξη με την πραγματική αξία του αντικειμένου. Στην Κίνα οι πωλητές κάνουν πάρτυ και δηλώνουν ό,τι θέλουν. Οπότε, ειδικά μικρές συσκευασίες που δεν χτυπούν στο μάτι και έχουν δηλωμένη τιμή της πλάκας, ποιος θα κάτσει να ασχοληθεί μαζί τους; 2) Ο όγκος των παραγγελιών που εισάγονται από Κίνα, ειδικά πλέον και με την κρίση, είναι πραγματικά τεράστιος! Όταν έχει μάθει να παραγγέλνει τα τελευταία χρόνια μέχρι και η "Κουτσή Μαρία" είναι απολύτως λογικό. Για παράδειγμα (και δεν το λέω ρατσιστικά) κοπέλες που μέχρι πρότινος τους έλεγες για το Mozilla κι αυτές νόμιζαν ότι θα τις φάει ο Γκοτζίλα, ξαφνικά έχουν γίνει αυθεντίες στα Κινέζικα και παραγγέλνουν ό,τι μπορείς να φανταστείς, από μπιχλιμπίδια για το κινητό τους και καλλυντικά, μέχρι και ρούχα ή ακόμα και κινητά, που παλιά δεν ήξεραν ούτε ποιο είναι το power button! Για να μην πω για εμάς τους άντρες επιδειξομανείς, που όποια βλακεία γκατζετάκι κυκλοφορήσει, χρήσιμο ή άχρηστο, τρέχουμε να το πάρουμε πρώτοι κυρίως για το Θεαθήναι... Με τόσο μεγάλη λοιπόν εξάπλωση των "Κινέζικων" σε όλο το φάσμα του κοινωνικού ιστού, καταλαβαίνεις τι γίνεται... 3) Μετά τα μνημόνια, έχει υπάρξει συρρίκνωση του Δημοσίου. Πολλοί απολύθηκαν, άλλοι έτρεξαν να βγουν στη σύνταξη πριν ανέβουν τα όρια, άλλοι μετατέθηκαν/αποσπάστηκαν κτλ. Αυτό έχει επηρεάσει και τον τελωνειακό χώρο. Φαντάσου λοιπόν λιγότερους υπαλλήλους να προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα με συνεχώς αύξηση του όγκου των εισαγόμενων δεμάτων, κυρίως από Κίνα. Από προσωπική εμπειρία, για χρόνια και μέχρι πριν μερικούς μήνες, όταν ένα δέμα έφτανε στον Αερολιμένα Αθηνών, ήξερα ότι σε 3 μέρες θα είχε έρθει το ειδοποιητήριο του συστημένου να πάω να παραλάβω από το τοπικό γραφείο του ταχυδρομείου. Τώρα, πολλές φορές κάνει ακόμα και 1 βδομάδα για να ολοκληρωθεί η διαλογή και να πάει στο Ταχυδρομείο, ενώ πλέον δεν μου αφήνουν καν ειδοποίηση συστημένου, αλλά παρατούν την παραγγελία χύμα στην πολυκατοικία (έλλειψη και στο προσωπικό του ταχυδρομείου). 4) Τα προϊόντα από Αμερική, πέρα από το μικρότερο όγκο τους (ως προς την ποσότητα) συνήθως είναι πιο "κυριλλέ" ή πιο επώνυμα και άρα πιο εύκολο να εκτιμηθούν, να κοστολογηθούν κτλ. και γενικά πιο εύλογο να ασχοληθείς μαζί τους. Τα προϊόντα από Κίνα, πολλά από τα οποία είναι μάρκα "Μιγιάκι Σαν", δηλαδή τρέχα-γύρευε και με αναγραφόμενες τιμές της πλάκας, άντε τώρα ο ζορισμένος υπάλληλος που δεν προλαβαίνει ούτε τουαλέτα να πάει, να κάτσει να βρει ποιο είναι το λαβράκι και να εκτιμήσει την πραγματική τους αξία για να τα εκτελωνίσει όπως πρέπει. Αυτή, πάνω - κάτω είναι η κατάσταση, με κάπως πιο γενικευμένη προσέγγιση του θέματος για να πάρεις μια εικόνα της όλης κατάστασης. Επειδή όμως, κάτι που έγραψα και στην αρχή, οι λόγοι είναι κυρίως πρακτικοί, αυτό σημαίνει (ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΑΥΤΟ) ότι επί της ουσίας τίποτα δεν αλλάζει για κάθε προϊόν που εισάγεται από οποιαδήποτε τρίτη χώρα. Άρα, ανά πάσα στιγμή και για κάθε δέμα, μπορεί να εφαρμοστούν κανονικά οι νομοθετικές διατάξεις και τα θεσπισμένα όρια για τα εισαγόμενα προϊόντα και άρα ποτέ δεν πρέπει να είμαστε σίγουροι ή εφησυχασμένοι ότι το Χ προϊόν που πήραμε από Κίνα θα περάσει κανονικά, χωρίς τελωνείο, μόνο και μόνο επειδή έχουν περάσει τα Ψ προϊόντα στο παρελθόν! Και για να μην παρεξηγηθώ, για οποιονδήποτε λόγο, όλα τα παραπάνω είναι προσωπική και εμπειρική εκτίμηση και τίποτα παραπάνω! 1
makfil Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Ο τρόπος αποστολής και τι ισχύει, είναι ίδιο και στις 2 περιπτώσεις. Είτε απλό ταχυδρομείο, είτε courier. Απλά επειδή είναι ακριβότερα τα ταχυδρομικά έξοδα από Αμερική, πολλοί προτιμούν courier και το καταλαβαίνουν στο "ταμείο". Αν έβρισκες τα ίδια πράγματα και σε αντίστοιχη τιμή από Αμερική ώστε να σε συμφέρει η αγορά τους, να είσαι σίγουρος ότι πάλι δεν θα πλήρωνες κάτι. Ο Πειραιάς με τους κινέζους, δεν έχει καμία σχέση. Να είσαι σίγουρος ότι αν υπήρχε κίνητρο, δεν θα περνούσε τίποτα και από πουθενά. Στη συνέχεια των σωστών σκέψεων του antikinsor, να προσθέσω ότι, θεωρητικά, τρίτες χώρες είναι οι χώρες από τις οποίες αγοράζουμε συνήθως, όπως πχ αυτές της Βόρειας Αμερικής και εκείνες της Ασίας κλπ και, φυσικά, ισχύει η ίδια νομοθεσία για την εισαγωγή δεμάτων. Οι ουσιαστικές διαφορές, κατά την άποψή μου, μεταξύ των δύο αυτών "αγορών" είναι 1) η οδηγία που άρχισε να εφαρμόζεται από το 2010 στην Αμερική, για την προπληρωμή των εξόδων εκτελωνισμού (στην ουσία του ΦΠΑ), αρχικά στις μεγάλες αλυσίδες, πχ Amazon, που επηρέασε και μείωσε σημαντικά τον αριθμό των αγορών, 2) το γεγονός ότι τα μαγαζιά και οι μεμονωμένοι πωλητές δύσκολα συμβιβάζονται με το αίτημα (των Ελλήνων αγοραστών) για τη μείωση της δηλωμένης αξίας πάνω στο δέμα και 3) τα δωρεάν μεταφορικά που ισχύουν μόνο για τις πολιτείες των ΗΠΑ. Σε αντίθεση, τα μαγαζιά και οι μεμονωμένοι πωλητές των χωρών της Ασίας κλπ είναι πρόθυμοι να δηλώσουν χαμηλότερη αξία και, γενικά, προσφέρουν τη δωρεάν αποστολή του δέματος, που είναι σημαντικό δέλεαρ, έστω και αν "κοστίζει" στο χρόνο παραλαβής, που σε μερικές περιπτώσεις είναι και υπερβολικός όταν χρησιμοποιούν ταχυδρομεία όπως το Μαλαισιανό (την 4/4 παρέλαβα δέμα από το Geekbuying που είχα παραγγείλει την 12/12/2015 και έφυγε την 14/12). Συμφωνώ μαζί σου ότι ο Πειραιάς και η Cosco δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το συζητούμενο θέμα.
jkoukos Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Η δήλωση μικρότερης αξίας ή δώρο ή δείγμα κλπ, ας μην κρυβόμαστε δεν αποτελεί αξιόπιστη πρακτική. Το γνωρίζουν και υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που σε έλεγχο ζητούν αποδείξεις. Μήπως έχετε την εντύπωση ότι δεν μπορούν να βρουν τιμές από τα κινέζικα κινητά ή tablet που σωρηδόν περνάνε καθημερινά; Ότι και να λέει το χαρτί απ' έξω, είναι αφύσικο να περνά πακέτο βάρους π.χ. 10 κιλών και σχετικού όγκου χωρίς έλεγχο. Αυτό που λέω είναι ότι δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ Ασίας και Αμερικής στο συνολικό κόστος αγοράς του ίδιου προϊόντος. Πρώτιστα ως αξία αγοράς και κατόπιν στα μεταφορικά. Αναγκαστικά λοιπόν στρεφόμαστε προς την Ασία και ο όγκος συναλλαγών από εκεί είναι υπερδεκαπλάσιος. Μόνο αν δεν το βρίσκεις το ψάχνεις στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, αλλά τότε συνήθως μιλάμε για συνολικά μεγαλύτερο κόστος και είτε προπληρώνεις τα έξοδα εκτελωνισμού (από τα μεγάλα καταστήματα), είτε επιλέγεις courier. Συνήθως με απλό ταχυδρομείο δεν υπάρχει θέμα, αν αποδεχθείς τα αυξημένα μεταφορικά. Αυτό σε συνδυασμό την υποστελέχωση των τελωνειακών υπηρεσιών και την απουσία οικονομικού κινήτρου (που έχουν οι εταιρείες courier), μας δίνει την εντύπωση ότι τα πράγματα είναι καλύτερα από την αγορά της Ασίας και μας έχει γίνει συνήθεια όταν στην πραγματικότητα έπρεπε να είναι διαφορετικά. 1
makfil Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Η δήλωση μικρότερης αξίας από τον πωλητή έχει αποδειχθεί ότι φέρνει αποτελέσματα στη συντριπτική πλειοψηφία των δεμάτων από την Ασία. Οι ελάχιστες περιπτώσεις δεμάτων που σταματούν στο τελωνείο, σε σχέση πάντα με τον αριθμό των εισαγομένων, δεν μπορεί να αποτελούν στοιχείο απαξίωσης και απόρριψης της πραγματικότητας. Τους λόγους, που συμβαίνει αυτό, δεν θα τους αναλύσουμε σε ένα λιγόλογο post. Βεβαίως, και μπορεί να βρει την πραγματική αξία του αντικειμένου ο τελωνειακός και, προσωπικά, αφενός το έχω γράψει στον οδηγό αφετέρου το έχω αναφέρει πολλές φορές σ' αυτό το νήμα και στα σχετικά. Αλλά οι περιπτώσεις που το κάνει είναι ελάχιστες, επαναλαμβάνω, σε σχέση με το πλήθος των εισαγομένων δεμάτων. Δεν είναι αλήθεια ότι "δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ Ασίας και Αμερικής στο συνολικό κόστος αγοράς του ίδιου προϊόντος. Πρώτιστα ως αξία αγοράς και κατόπιν στα μεταφορικά" και αυτό γιατί όταν η πλειοψηφία των αγορών που γίνονται από Κίνα και άλλες γειτονικές χώρες έχουν σχέση με την τεχνολογία, γενικά, και με τα κινητά, tablets κλπ, ειδικότερα, τα οποία καθένας από όσους γράφουν σ' αυτό το forum, τουλάχιστον, έχει αγοράσει 2-3, το λιγότερο, είναι προφανές ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να γίνουν οι αγορές αυτές και στις τιμές αυτές αλλά και με τις συνθήκες και μηδενικές τιμές μεταφορικών, από μαγαζιά της άλλης πλευράς του Ατλαντικού. Σε παρακαλώ να διαβάσεις μερικές από τις πρώτες σελίδες αυτού του νήματος, όπου θα βρεις αρκετά παραδείγματα αγορών, και ακριβών μάλιστα, από την Αμερική με τα όποια προβλήματα είχαν. Στο διάστημα των 3 ετών ζωής αυτού του συνεχώς ενεργού νήματος έχουν αλλάξει πολλά και, μεταξύ αυτών, έχουν λιγοστέψει σε σημαντικό αριθμό οι αγορές από την Αμερική. Αυτό το πραγματικό γεγονός απαντάει στο σκεπτικό σου και αποδεικνύει ότι ότι δεν πρόκειται για "συνήθεια" αλλά για πραγματική στροφή των αγοραστών στις φτηνότερες αγορές της Ασίας.
jkoukos Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Αυτό το πραγματικό γεγονός απαντάει στο σκεπτικό σου και αποδεικνύει ότι ότι δεν πρόκειται για "συνήθεια" αλλά για πραγματική στροφή των αγοραστών στις φτηνότερες αγορές της Ασίας. Μα δεν διαφώνησα. Τουναντίον και μάλιστα εις διπλούν: Αν έβρισκες τα ίδια πράγματα και σε αντίστοιχη τιμή από Αμερική ώστε να σε συμφέρει η αγορά τους, να είσαι σίγουρος ότι πάλι δεν θα πλήρωνες κάτι. Αυτό που λέω είναι ότι δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ Ασίας και Αμερικής στο συνολικό κόστος αγοράς του ίδιου προϊόντος. Πρώτιστα ως αξία αγοράς και κατόπιν στα μεταφορικά. Αναγκαστικά λοιπόν στρεφόμαστε προς την Ασία και ο όγκος συναλλαγών από εκεί είναι υπερδεκαπλάσιος. Δεν είναι η αγορά μόνο κινητών, ταβλετ και συναφών συσκευών. Σε αυτά δεν υπάρχει σύγκριση λόγω κόστους και διαθεσιμότητας, αυτό λέω παραπάνω. Όμως δεν είναι μόνο αυτά. Π.χ. ας μου βρει κάποιος ένα Obihai OBi110 ή ένα Grandstream HT503 στην Ασία φθηνότερο μαζί με τα μεταφορικά από την Αμερική. Μου έχουν έρθει από ΗΠΑ και τα 2 χωρίς πρόβλημα, όπως πολλοί από εσάς παραλάβατε κάποιο smartphone από Κίνα. Υπάρχουν εκατοντάδες προϊόντα που αναγκαστικά τα ψάχνεις εκεί, για να μην μιλήσουμε για τον γυναικείο πληθυσμό και τι ζητούν για αγορά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις