Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 9,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

οχι

Οι κινδυνοι για χρεωση παραμένουν και ετσι κι αλλιως και για τα 45 θα πληρώσεις αλλα περιπου 26 ευρω (AN το δεχτουν σε αυτη την τιμή CIF )

https://www.insomnia.gr/wiki/internet/αγορές-από-το-εξωτερικό-r409/

Δεν θα εχει κινδυνο επιπλεον χρεωσης μονο αν στο φερει κάποιος

Δημοσ.
2 ώρες πριν, isay είπε

οχι

Οι κινδυνοι για χρεωση παραμένουν και ετσι κι αλλιως και για τα 45 θα πληρώσεις αλλα περιπου 26 ευρω (AN το δεχτουν σε αυτη την τιμή CIF )

https://www.insomnia.gr/wiki/internet/αγορές-από-το-εξωτερικό-r409/

Δεν θα εχει κινδυνο επιπλεον χρεωσης μονο αν στο φερει κάποιος

Αφου θα του το στειλει ιδιωτης δεν εχει ατελεια κοντα στο 50αρι;

Δημοσ.

To 45 cif ως μη εμπορική συνάλλαγη εχει προϋποθέσεις και σπάνια περνά ανεπαφο (ποιο πιθανο ειναι να περάσει κάτι επειδη ειναι καλη χρονικη στιγμή).

Οι υπάλληλοι το εχουμε γράψει πολλες φορές δεν ειναι γατάκια. Αμα ανοιξουν το πακέτο και δουν northface jacket λες να πιστέψουν οτι κάνει 35 ευρω; (εστω 35 και 10 μεταφορικά).

Ας το δοκιμάσει γιατι ειναι μια μέθοδος, αλλά  μην ο alex θεωρεί δεδομένο οτι το δέμα θα έρθει αερα-πατέρα

Δημοσ.

Καλησπέρα σας, εγώ άκουσα καποιον "φιλο μου" και πηρα συναγερμό απο banggood στα 64 ευρώ επιλέγοντας όπως είπε priority direct mail.. Σήμερα με σοκ είδα στα ΕΛΤΑ: ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ PAYPAL ή ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ή ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ. 
Τι πρεπει να κανω? Μπορω να τους στείλω πειραγμενο invoice? Η δεν θα τους πείσει κ θα έχω κι αλλους μπελάδες

Δημοσ.

@isay Νεο κρουσμα ? ?
Θα σου ελεγα να μην κανεις τιποτα , να στειλεις και να πληρωσεις , ταυτοχρονα δες στην παραγγελια στο Bangood εαν εχει οντος αυτο το τροπο γραμμενο ή τον εχει αλλαξει και μιλα μαζι τους μολις πληρωσεις και ζητα τα λεφτα που εδωσες με αποδειξεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, FireGate_13_ είπε

Καλησπέρα σας, εγώ άκουσα καποιον "φιλο μου" και πηρα συναγερμό απο banggood στα 64 ευρώ επιλέγοντας όπως είπε priority direct mail.. Σήμερα με σοκ είδα στα ΕΛΤΑ: ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ PAYPAL ή ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ή ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ. 
Τι πρεπει να κανω? Μπορω να τους στείλω πειραγμενο invoice? Η δεν θα τους πείσει κ θα έχω κι αλλους μπελάδες

 

17 ώρες πριν, villasg είπε

@isay Νεο κρουσμα ? ?
Θα σου ελεγα να μην κανεις τιποτα , να στειλεις και να πληρωσεις , ταυτοχρονα δες στην παραγγελια στο Bangood εαν εχει οντος αυτο το τροπο γραμμενο ή τον εχει αλλαξει και μιλα μαζι τους μολις πληρωσεις και ζητα τα λεφτα που εδωσες με αποδειξεις

Πριν λίγες μέρες γράψαμε εδώ (και γράφτηκε και αλλου) οτι το banggood εκανε ενα μαζικό λάθος για κάποιες παραγγελίες (για 1-2 ημέρες) και αντι να τις στειλει με prioriti postNL, τις εστειλε με China Email. Το bangoog εγραψε οτι θα καλύψει το τελωνειο. Ειχα προβλέψει κιολας οτι σε καμια 10 ημερες θα εσκαγαν μαζικά τετοιες αναρτησεις οπως του FireGAte

Η ορθή διαδικασία 

  1. Πρώτα ελέγχουμε αν όντως κάναμε την παραγγελία μας με priority line και αυτό φαίνεται στην παραγγελία (μεσα στο site) οπου πρεπει να γράφει Shipping Method:Priority Air Mail. Αν εκεί γράφει το προαναφερθεν τοτε προχωράμε παρακάτω. Αν οχι, τοτε καναμε μαλακια στην παραγγελία και δεν επιλεξαμε Priority line, οποτε δικό μας λάθος και το banggood δεν θα καλυψει τιποτα γιατι δεν ήταν δικό του λάθος (αν και με λιγη κλάψα ίσως κάνει κάτι)
  2. Αφου εχουμε παραγγειλει με Shipping Method:Priority Air Mail κοιτάμε το Track Number λιγο πιο κάτω που αντι να ειναι της μορφής LX********NL θα είναι ++*********CN (edit) ή ++*********SG οπου είναι το λάθος που έκανε το banggood.
  3. Επομενο βήμα είναι να επικοινωνήσουμε με το banggood. Κάποιοι προτιμάτε το chat αλλά για τη συγκεκριμένη περιπτωση καλύτερα να ανοιξετε ticket κι ας καθυστερήσουν οι συνομιλίες.
  4. Στο ticket αναφέρετε οτι τον αριθμό παραγγελίας, οτι πληρώσατε priority direct line (priority air mail) για να μη υπάρχει χρέωση στο τελωνειο, αλλά μου το στειλατε με china mail το οποιο σταμάτησε το τελωνειο στο οποιο πρεπει να πληρώσω ΤΟΣΑ ευρω (υπολογίστε το) για να παραλάβω. Θα μου στείλετε απο πριν τα χρήματα ή θα παραλάβω και θα μου στειλετε τα χρηματα αφου σας στειλω φωτογραφίες απο την αποδειξη; 
  5. Θα σας απαντησουν το δευτερο, οποτε θα στείλετε στο geta το αποδεικτικό του paypal που φαινεταη η χρεωση ΚΑΙ το invoice(αποδειξη) απο το banggood (είναι και αυτό μεσα στα orders σε ενα κουμπι που λεει DOWNLOAD INVOICE). 
  6. To τελωνειο θα βγάλει χρεωση, θα ξεμπλοκάρει το δέμα και θα παει στο ταχυδρομείο σας και θα το παραλάβετε αφου πληρώσετε το αναλογο ποσο. ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΦΥΛΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΔΕΜΑ.
  7. Πηγαίντε σπιτι σας, βγάλτε καλες καθαρές φωτογραφίες, την αποδειδη, το ταμπελάκι στο δεμα (που φαινεται η διευθυνση, το ονομα και η παραγγελία) και το ταμπελάκι που κολλησε το τελωνειο που φαίνεται η χρέωση. ΚΑΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ οχι "να κάτι διακρίνω στο βάθος". Τώρα μπορειτε να ανοιξετε το δέμα.
  8. Στο ιδιο ticket που μιλουσατε με τον κινέζο, βάζετε τις φωτογραφίες και τους ρωτάτε ποτε και πως θα σας στείλουν τα χρήματα.
  9. Μάλλον θα σας κάνουν μερικο refund στον τρόπο πληρωμής (paypal ή κάρτα, οπως πληρώσατε). Αν σας πουν να μεινει στο λογαριασμό σας πιστωτικό για επομενη αγορά ειναι δική σας επιλογη να το δεχτειτε ή να το αρνηθείτε (δηλαδη να σας στειλουν το ποσο). Π.χ. εγω επειδή συχνά αγοράζω απο banggood θα το άφηνα στο λογαριασμό μου. Αντιθετα αν ήταν gearbest θα ζητουσα να μου το στειλουν - δεν εμπιστευομαι το gearbest)
  10. Σε λιγες εργασιμες τα χρηματα θα φανουν στο λογαριασμό σας

ΔΩΣΤΕ FEEDBACK ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ. ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΡΩΤΑΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ

Επεξ/σία από isay
  • Like 3
Δημοσ.

Εχθές προχώρησα σε παραγγελία 4 προϊόντων από bangood μεταξύ αυτών και 1 συναγερμού digoo hama.

Επέλεξα το priority direct mail και έλαβα μήνημα ότι το έστειλαν.

Πήρα tracking number με μορφή LX-----NL . Βέβαια ακόμη δεν φαίνεται τίποτα σε 17track κλπ αλλά λογικά είναι νωρίς ακόμη. 

Προφανώς θα πρόκειται για λάθος που διόρθωσαν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, thephotoshoped είπε

Εχθές προχώρησα σε παραγγελία 4 προϊόντων από bangood μεταξύ αυτών και 1 συναγερμού digoo hama.

Επέλεξα το priority direct mail και έλαβα μήνημα ότι το έστειλαν.

Πήρα tracking number με μορφή LX-----NL . Βέβαια ακόμη δεν φαίνεται τίποτα σε 17track κλπ αλλά λογικά είναι νωρίς ακόμη. 

Προφανώς θα πρόκειται για λάθος που διόρθωσαν.

Το διορθωσαν. Και εμένα εφυγε πακέτο 3 ημέρες μετά το προβλημα και πήρε κλασσικο LX****NL και οπου νανει ερχεται στα χέρια μου. 

Πραγματικά πιστευω οτι ήταν λάθος-bug και οχι εσκεμμένη δοκιμή. Κάτι τετοιες δοκιμές κάνει μονο το gearbest για να δει τι γινεται με τους χρονους αποστολής και τα τελωνεια και αμα κάτσει στραβή εκεινοι (στο gearbest) αρχιζουν τα παλαβα οτι δεν πληρώθηκε ασφαλεια και αλλα τετοια. 

 

Κάτι άσχετο, σαν προειδοποιηση προς ολους

ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΟ EDIT: Επικοινώνησα με το banggood και ήταν ξεκάθαροι, οτι η παρακάτω κουπονοσελιδα ΔΕΝ ειναι δικιά τους, γιατί δεν φτιάχνουν τετοιες κουπονοσελιδες εκτος απο αυτές που φαινονται μεσα στο banggood. Να προσθέσω εδώ οτι απο τη συζητηση που ειχα με το banggood πιστευω οτι η δουλειά εγινε απο υπαλληλο που τσίμπησε email accounts και εφτιαξε δική της κουπονοσελιδα. 

(ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ EDIT και διαγράμμιση αυτου που εγραψα γιατί το link για το facebook group το βρήκα χωμένο και σε ενα προϊόν του banggood, θα διασταυρώσω κάτι και θα επανέλθω)

Επεσε στα μάτια μου διαφήμιση για σελίδα με πιασάρικο τιτλο "Banggood Smartphone in Greece

Παιδιά, μη την πατήσετε, δεν εχει ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΜΟΡΦΗΣ σχέση με το banggood οπως αφήνει να εννοηθεί ο τιτλος. Είναι κάποιος σαν εμένα, εσενα, άλλον που εφτιαξε μια σελίδα με πιασάρικο τιτλο και "πουλά" links με referal code (για να εχει προμήθεια) απο το banggood.

Οπως δηλαδή η άλλη αναλογα επισημη μουφα με το "Gearbest Greece: Το Επίσημο Ελληνικό Blog της GearBest"

Δεν είμαι κατά να ψωνίζετε με referals (το κάνω συνειδητά για 1-2 συγκεκριμένους που οντως κάνουν δουλειά) αλλά αν θελετε να ψωνιζετε να το κάνετε γνωρίζοντας οτι ειναι καλοί και βοηθάνε, οχι το πουλάνε "κλεψιμέικο όνομα". 

Επεξ/σία από isay
  • Like 2
Δημοσ.

Isay.....  θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα όσα μας προσφέρεις-μαθαινεις. Offtopic αλλά νιώθω πως οφείλω να το πω. Πραγματικά μπράβο σου.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, isay είπε

Επεσε στα μάτια μου διαφήμιση για σελίδα με πιασάρικο τιτλο "Banggood Smartphone in Greece

Παιδιά, μη την πατήσετε, δεν εχει ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΜΟΡΦΗΣ σχέση με το banggood οπως αφήνει να εννοηθεί ο τιτλος. Είναι κάποιος σαν εμένα, εσενα, άλλον που εφτιαξε μια σελίδα με πιασάρικο τιτλο και "πουλά" links με referal code (για να εχει προμήθεια) απο το banggood.

Ένα δίκιο το έχεις και την πέρασα για νορμάλ. Από την άλλη όμως μου γεννάται το ερώτημα, πως να βρήκαν το email μου; Μήπως διαρρέονται κάπως τα email μας μέσω της επίσημης σελίδας; 

Screenshot_2018-09-20-02-00-44-295_com.microsoft.office.outlook.png

Screenshot_2018-09-20-01-59-53-976_com.microsoft.office.outlook.png

Επεξ/σία από stavros750
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, stavros750 είπε

Ένα δίκιο το έχεις και την πέρασα για νορμάλ. Από την άλλη όμως μου γεννάται το ερώτημα, πως να βρήκαν το email μου; Μήπως διαρρέονται κάπως τα email μας μέσω της επίσημης σελίδας; 

Δεν μπορώ να ξέρω, αλλά κάτι δεν μου κολλά. Βρήκα το link του group χωμένο μεσα στο παρακάτω προϊόν του banggood, οποτε αν δεν ειναι επισημο (που κάτι δε μου κολλά) κάποια υπάλληλος πάει να κάνει αρπαχτή.

https://www.banggood.com/EAGET-T1-Micro-SD-Card-Memory-Card-16GB32GB64GB128GB-Class-10-p-1313111.html?cur_warehouse=CN

Απο την αλλη αν δεις τα στοιχεία της σελιδας του group η επικοινωνία ειναι με gmail, πραγμα πολύ απιθανο για τα μεγέθη του banggood. 

Screenshot.png

Θα στειλω ticket στο banggood και θα ενημερώσω για την απαντηση. Εκανα και προσωρινο edit την προηγουμενη αναρτηση μου

EDIT - Προσθήκη :

Μίλησα με το banggood και η υπάλληλος αρχικά ήταν απολυτη οτι δεν ειναι δική τους σελιδα, αλλα οταν της εστειλα την παρακάτω εικονα που το link εμφανιζεται μεσα σε δική τους ιστοσελιδα (στο επισημο site) απότομα σταμάτησε να συζητά μαζί μου, λεγοντας μονο δυο φορες οτι θα μελετήσουν το θεμα με τον manager της. 

Πιστευω οτι κάποιος/κάποια υπαλληλος τσίμπησε emails από τη βάση και αρχισε να σπαμάρει για τη δική του κουπονοσελιδα (που ΔΕΝ ειναι επισημη) και ο ιδιος υπαλληλος εβαλε και το link σε τυχαία σημεία του site του banggood, προφανως επειδη ειχε προσβαση να γραψει κάτι (π.χ. specifications). 

Επισης πιθανο, κάποιο αλλος υπάλληλος χρησιμοποιήσε το account συναδερφου για να σπρώξει δική του κουπονοσελιδα, οποτε μπλέξιμο για την linyao που βλεπω να χάνει τη δουλεια της.

Spoiler

Screenshot.png

 

@stavros750

Αν ξέρεις απο email headers και μπορεις να δεις το email απο browser υπολογιστή εκει πιθανον να φαίνεται αν εχει σταλει απο το mail server του bangood ή απο το gmail. Οχι, πως μου κανει διαφορα, απλά αν αναρωτιέσαι πως έγινε η διαρροή του email σου. Σε εμενα πάντως που χειριζομαι 2 accounts στο banggood με διαφορετικά emails, τετοιο email δεν ήρθε

Επεξ/σία από isay
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, isay είπε

Πριν λίγες μέρες γράψαμε εδώ (και γράφτηκε και αλλου) οτι το banggood εκανε ενα μαζικό λάθος για κάποιες παραγγελίες (για 1-2 ημέρες) και αντι να τις στειλει με prioriti postNL, τις εστειλε με China Email. Το bangoog εγραψε οτι θα καλύψει το τελωνειο. Ειχα προβλέψει κιολας οτι σε καμια 10 ημερες θα εσκαγαν μαζικά τετοιες αναρτησεις οπως του FireGAte

Η ορθή διαδικασία 

  1. Πρώτα ελέγχουμε αν όντως κάναμε την παραγγελία μας με priority line και αυτό φαίνεται στην παραγγελία (μεσα στο site) οπου πρεπει να γράφει Shipping Method:Priority Air Mail. Αν εκεί γράφει το προαναφερθεν τοτε προχωράμε παρακάτω. Αν οχι, τοτε καναμε μαλακια στην παραγγελία και δεν επιλεξαμε Priority line, οποτε δικό μας λάθος και το banggood δεν θα καλυψει τιποτα γιατι δεν ήταν δικό του λάθος (αν και με λιγη κλάψα ίσως κάνει κάτι)
  2. Αφου εχουμε παραγγειλει με Shipping Method:Priority Air Mail κοιτάμε το Track Number λιγο πιο κάτω που αντι να ειναι της μορφής LX********NL θα είναι ++*********CN οπου είναι το λάθος που έκανε το banggood.
  3. Επομενο βήμα είναι να επικοινωνήσουμε με το banggood. Κάποιοι προτιμάτε το chat αλλά για τη συγκεκριμένη περιπτωση καλύτερα να ανοιξετε ticket κι ας καθυστερήσουν οι συνομιλίες.
  4. Στο ticket αναφέρετε οτι τον αριθμό παραγγελίας, οτι πληρώσατε priority direct line (priority air mail) για να μη υπάρχει χρέωση στο τελωνειο, αλλά μου το στειλατε με china mail το οποιο σταμάτησε το τελωνειο στο οποιο πρεπει να πληρώσω ΤΟΣΑ ευρω (υπολογίστε το) για να παραλάβω. Θα μου στείλετε απο πριν τα χρήματα ή θα παραλάβω και θα μου στειλετε τα χρηματα αφου σας στειλω φωτογραφίες απο την αποδειξη; 
  5. Θα σας απαντησουν το δευτερο, οποτε θα στείλετε στο geta το αποδεικτικό του paypal που φαινεταη η χρεωση ΚΑΙ το invoice(αποδειξη) απο το banggood (είναι και αυτό μεσα στα orders σε ενα κουμπι που λεει DOWNLOAD INVOICE). 
  6. To τελωνειο θα βγάλει χρεωση, θα ξεμπλοκάρει το δέμα και θα παει στο ταχυδρομείο σας και θα το παραλάβετε αφου πληρώσετε το αναλογο ποσο. ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΦΥΛΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΔΕΜΑ.
  7. Πηγαίντε σπιτι σας, βγάλτε καλες καθαρές φωτογραφίες, την αποδειδη, το ταμπελάκι στο δεμα (που φαινεται η διευθυνση, το ονομα και η παραγγελία) και το ταμπελάκι που κολλησε το τελωνειο που φαίνεται η χρέωση. ΚΑΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ οχι "να κάτι διακρίνω στο βάθος". Τώρα μπορειτε να ανοιξετε το δέμα.
  8. Στο ιδιο ticket που μιλουσατε με τον κινέζο, βάζετε τις φωτογραφίες και τους ρωτάτε ποτε και πως θα σας στείλουν τα χρήματα.
  9. Μάλλον θα σας κάνουν μερικο refund στον τρόπο πληρωμής (paypal ή κάρτα, οπως πληρώσατε). Αν σας πουν να μεινει στο λογαριασμό σας πιστωτικό για επομενη αγορά ειναι δική σας επιλογη να το δεχτειτε ή να το αρνηθείτε (δηλαδη να σας στειλουν το ποσο). Π.χ. εγω επειδή συχνά αγοράζω απο banggood θα το άφηνα στο λογαριασμό μου. Αντιθετα αν ήταν gearbest θα ζητουσα να μου το στειλουν - δεν εμπιστευομαι το gearbest)
  10. Σε λιγες εργασιμες τα χρηματα θα φανουν στο λογαριασμό σας

ΔΩΣΤΕ FEEDBACK ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ. ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΡΩΤΑΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Υπόσχομαι οτι θα ακολουθήσω τα βήματα και θα σας ενημερώνω:

1) έλενξα την παραγγελία μου: Είναι επιλεγμένη σωστά.

  • Shipping Method: Priority Air Mail
  • Payment Method: PayPal Express Checkout
  • Track Number: RY913046***SG
  • Customer Name: ****

2) ο κωδικός παραγγελίας είναι ο παραπάνω .. φαίνεται να μην έρχεται μέσα απο την ευρώπη .

3) Άνοιξα ticket στο banggood και θα επικοινωνήσω άμεσα με τα ΕΛΤΑ

 --> με ενημέρωσαν οτι πρέπει να αποστείλω το invoice (με αριθμό αποστολής αξία και περιγραφή αντικειμένου) στο [email protected]  με θέμα "Αποδεικτικό Αγοράς για το Tracking Number RY913046***SG"

Επεξ/σία από FireGate_13_
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, FireGate_13_ είπε

 

 --> με ενημέρωσαν οτι πρέπει να αποστείλω το invoice (με αριθμό αποστολής αξία και περιγραφή αντικειμένου) στο [email protected]  με θέμα "Αποδεικτικό Αγοράς για το Tracking Number RY913046***SG"

Επειδή πριν απο λίγο παρέλαβα από aliexpress με παρεμφερές tracking number, στο έστειλαν με singapore post. (σε μενα, λόγω χαμηλής αξίας είχε το γνωστό πράσινο αυτοκόλλητο)

Επεξ/σία από FKLDS
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, FKLDS είπε

Επειδή πριν απο λίγο παρέλαβα από aliexpress με παρεμφερές tracking number, στο έστειλαν με singapore post. (σε μενα, λόγω χαμηλής αξίας είχε το γνωστό πράσινο αυτοκόλλητο)

Σωστά βάζοντας το tracking sto 17track λέει

Καθ' οδόν

Σιγκαπούρη Singapore Post
 
Ελλάδα ELTA

2018-09-19 16:11 Held by Custom

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...