ekkli Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Στις 08/12 μετακόμισα σε νέο σπίτι. Στις 11/12 έκανα αίτηση διακοπής στη CYTA που ήταν ο πάροχος στο παλιό μου σπίτι. Ακολούθησε μια μάλλον περίπλοκη διαδικασία, καθώς δεν είχαν την καινούρια ταυτότητα που έχω εκδόσει πρόσφατα, τους την έστειλα με fax, έγινε ταυτοποίηση και ο εκπρόσωπος της εταιρίας μου είπε ότι οκ, ξεκίνησε η διαδικασία διακοπής. Παράλληλα, τους έδωσα και την καινούρια διεύθυνση για να μου στείλουν τον εκκαθαριστικό λογαριασμό. Παρέδωσα το ρούτερ στο τοπικό κατάστημα της εταιρίας λίγο μετά τα χριστούγεννα, πρέπει να ήταν 28/12 λέγοντας ότι έχω κάνει αίτηση διακοπής. Η υπάλληλος κράτησε τα στοιχεία μου και είπε ΟΚ. Στην διεύθυνση του καινούριου σπιτιού μου έφτασε επιστολή γύρω στα Φώτα όπου έλεγε ότι με ψάχνουν τηλεφωνικά και δεν με βρίσκουν για να επιβεβαιώσουν ότι δεν επιθυμώ να κρατήσω τον αριθμό στο καινούριο σπίτι και δεν έχουν δεχτεί αίτηση από κανένα πάροχο για μεταφορά και ότι αν δεν επικοινωνούσα μαζί τους εντός 5 ημερών, έχανα τον βρόγχο και το νούμερο. Θεώρησα ότι δεν με ενδιαφέρει το ζήτημα, αφού δεν με ενδιέφερε να κρατήσω το νούμερο και δεν επικοινώνησα μαζί τους. Δυστυχώς, μάλλον αυτή η επιστολή έχει χαθεί. Εχθές, 24/01, έλαβα λογαριασμό CYTA στο καινούριο μου σπίτι, ο οποίος αφορούσε χρέωση υπηρεσιών για το διάστημα 01/01 ως 31/01 στο παλιό μου σπίτι , το οποίο έχω αφήσει από τις 08/12 και έχω παραδώσει τον εξοπλισμό από τα τέλη του προηγούμενου μήνα και έχω κάνει αίτηση διακοπής από τις 11/12. Πήγα σήμερα στο τοπικό αντιπρόσωπο της εταιρίας, η υπάλληλος με σχετικά άσκημο ύφος μου είπε ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία διακοπής και οφείλω να πληρώσω. Την ρώτησα αν υπήρχε κάποιος προϊστάμενος να επικοινωνήσω μαζί του και μου είπε όχι. Εννοείται ότι δεν πλήρωσα. Επικοινώνησα τηλεφωνικά, ήταν αρκετά πιο ευγενικοί και μου είπαν ότι, με έχουν ψάξει τηλεφωνικά και με επιστολή και δεν με έχουν βρει για να επιβεβαιώσουν την αίτηση διακοπής. Στην ερώτηση μου αν βλέπουν ότι έχω παραδώσει τον εξοπλισμό μου είπε όχι και τα έχασε λίγο, όπως επίσης όταν είπα ότι έχω λάβει την επιστολή ότι θα χάσω τον αριθμό και τον βρόγχο καθώς δεν έχει γίνει αίτηση από άλλο πάροχο για το νούμερο, δεν ήξερε τι να πει. Αυτό που μπορεί να κάνει είναι να επισπεύσει την διαδικασία διακοπής και να πληρώσω το ποσοστό του Γενάρη μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία αυτή. Από τη μεριά μου, της είπα ότι θα ενημερώσω για τα καθέκαστα στα τεχνολογικά φόρουμ που συμμετέχω και της ζήτησα να σημειώσει την περίπτωση μου και να την περάσει ως παραπονούμενος πελάτης και είπε οκ, θα το δουν και αν μπορεί να γίνει κάτι θα με πάρουν τηλέφωνο. Τα συμπεράσματα μου Κρίμα βασικά, γιατί για τριάμιση χρόνια δεν είχα κανένα πρόβλημα με την εταιρία και επίσης, είμαι απογοητευμένος από την εξυπηρέτηση του τοπικού αντιπροσώπου στο Ηράκλειο Κρήτης καθώς δεν δείξαν καμία διάθεση για εξεύρεση λύσης.
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Με ποιον τρόπο έκανες την αίτηση διακοπής;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα