Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η ιδέα με τα ποδήλατα είναι ΚΟΡΥΦΑΙΑ, το μόνο δυνιτικά κακό που εντοπίζω είναι πως ο Έλληνας θα συμπεριφερθεί με βρετανική νοοτροπία; Αυτό που θέλω να πω είναι πως δεν θα παίρνει το ποδήλατο κι αντί να το πάει στο άλλο spot, θα το πάει σπιτι του ας πούμε; ή ακόμη πιο καγκούρικα να πράξει να πάει να το πουλήσει πουθενά αλλού; Κατά τ'άλλα πιστεύω ότι είναι κορυφαία ιδέα..

Τώρα αν είναι κάτι διαδικτυακό εγώ  μπορώ να βοηθήσω με τα σχετικά, PHP, MySql κλπ κλπ όπως επίσης μπορώ να βοηθήσω προσφέροντας χώρο σε server για hosting κλπ. Επίσης, αν νομίζεις ότι πρέπει να χρησιμοποιήσουμε χάρτες για να υποδεικνύονται τα spots και σκέφτεσαι κάτι σε gis, μπορώ να βοηθήσω κι εκεί, με λίγο πιο περιορισμένες γνώσεις.  Αν νομίζετε ότι είναι χρήσιμα όλα αυτά να υπολογίζετε κι εμένα.

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ παιδιά ξέρω από Unity3D και γενικά από ανάπτυξη παιχνίδιων.Από γλώσσες ξέρω αρκετή C# και UnityScript.Μπορώ να βοηθήσω σε ότι αφορά το Game Development κυρίως σαν προγραμματιστής αλλά και σαν 3D Modeller - Animator.Έχω UnityPro ώστε να βγάλουμε κάτι για Android.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Λοιπόν, μιας και προτάσεις δεν βλέπω, βαριόμουν χτες και ξεκίνησα ένα project στο Game Maker για ένα 2D shooter παιχνιδάκι εμπνευσμένο από το Earth Defence Force  ( http://en.wikipedia.org/wiki/Earth_Defense_Force ) , πιθανώς να το έχετε παίξει στο Mame... Είναι ένα από τα αγαπημένα μου arcade.

Το project είναι σε πολύ πρόωρο στάδιο ακόμη, μιλάμε για 2-3 ωρών δουλειά, για αυτό και δεν ανεβάζω τίποτα στο νήμα. Φυσικά δεν πρόκειται για κλώνο του EDF, απλά το φαντάζομαι να έχει όμοιο gameplay.

Ορίστε και ένα βίντεο του EDF από yt για να πάρετε μια γεύση: https://www.youtube.com/watch?v=idbDS3GzlVQ

Σημειώνω ότι: Θα ασχοληθώ έτσι κ αλλιώς με το project, απλά αν υπάρξει ενδιαφέρον δεν έχω πρόβλημα να ανεβάσω το editable για να ασχοληθεί όποιος άλλος το θέλει.

 

Για να ανοίξετε το editable πρέπει να έχετε εγκαταστήσει το Game Maker ( http://yoyogames.com/ ). H free έκδοση έχει κάποιους περιορισμούς αλλά εγώ το έχω αγορασμένο (όχι το studio δυστηχώς, μόνο την standard license) οπότε τυχόν κώδικας που γράψει κάποιος και δεν του τρέχει λόγω τον limitations μπορώ να τον προσθέσω εγώ.

Περί Game Maker: Το game maker βασικά είναι μια game engine που παρέχει κατάλληλο περιβάλλον και μια scripting language για να φτιάξει κανείς το παιχνίδι του. Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις για να το χρησιμοποιήσετε, και όποιος έχει γνώση οποιασδήποτε object-oriented γλώσσας δεν θα του πάρει πάνω από καμιά ώρα για να γράφει κώδικα με σχετική άνεση.

 

Γιατί φτιάχνεις το παιχνίδι στο GM και δεν χρησιμοποιείς μια "legit" γλώσσα?: Γιατί έχει μια έτοιμη engine για να δουλέψει κανείς και δεν χρειάζεται να ξαναεφεύρω τον τροχό.

Τι έχω φτιάξει μέχρι τώρα:

- Ένα πολύ βασικό μενού.

- Κώδικα για τον παίκτη (με βάσεις για προσθήκη δεύτερου) με βασικές λειτουργίες αυτού όπως κίνηση, shooting κτλπ.

- Την βάση για μερικά effects (καπνός από missiles/μηχανή, κάλυκες που πέφτουν όταν πυροβολάει ο παίκτης και μια πρότυπη μορφή "φωτισμού")

Όλα αυτά φυσικά είναι σε πολύ βασική μορφή με test graphics.

 

Αν λοιπόν ενδιαφέρεται κανείς ανεβάζω το editable αρχείο, εξηγώ σε περισσότερο βάθος τι έχει μέχρι τώρα ο κώδικας και προχωράμε...

 

Υ.Γ. αν πάλι θέλετε να φτιάξουμε το game σε άλλη γλώσσα δεν έχω κανένα πρόβλημα, μπορώ να βοηθήσω παρέχοντας ότι έχω γράψει, ή ότι θα γράψω στο μέλλον, σε μορφή αλγορίθμου ώστε να π'αμε σε άλλη πλατφόρμα.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

hi guys μολις τώρα είδα όλη τη συζήτηση σας και μπορώ να πω πως και εγώ ψήνομαι να βοηθεισω(όσο μπορώ) αν γίνει κάτι τελικά...η ιδεα με τα ποδήλατα είναι οπως ειπε κ ο φίλος γαμαατη (γενικά και εγώ ψηφιζω περισσοτερο εφαρμογη)...αν τελικά γίνει κάτι κ ψηφιστεί παιχνίδι πάλυ θα χαιρομουν να βοηθείσω αλλά οι γνώσεις μου εκεί είναι μηδαμινές(αν κ ειχα ασχοληθει λιγο με το game maker πριν καιρο)...οπως και να χει βαλτε +1

Δημοσ.

Θα εκλάβω το Like του directx ως "ενδιαφέρον" οπότε θα προχωρήσω δίνοντας το project ως έχει σε executable και editable μορφή. Να σημειώσω ότι λόγω πίεσης από την δουλειά δεν είχα τον ελεύθερο χρόνο για να ασχοληθώ περισσότερο οπότε έχει γίνει λίγη πρόοδος από το προηγούμενο ποστ.

 

Linky links με τα 2 αρχεία:

 

exe (1.88mb rar): http://www.mediafire.com/?lik3595ha5ptb8r
gm81 (401kb) : http://www.mediafire.com/?cndcz5ufhufzoc7

Όσον αφορά τα του παιχνιδιού τώρα. Όπως προείπα (χωρίς να έχει συγκεκριμενοποιηθεί κάτι - περιμένω δικές σας γνώμες) πρόκειται για ένα 2D space shooter με την εξής φιλοσοφία:

 

-> Ο παίκτης κινεί το διαστημοκάτι όχημά του, το οποίο έχει ένα main attack και ένα secondary.

-> Κερδίζει xp (η λεφτά) από τα kills και τα χρησιμοποιεί στο τέλος κάθε level για να αναβαθμίσει τα όπλα του.

-> Τα όπλα αρχικά είναι ένα απλό machinegun-like για main, και ένα missile το οποίο απλά εκτοξεύεται ευθεία. Ίσως κερδίζει και διάφορα άλλα temporary upgrades-powerpus μέσα στο level.

-> Οι εχθροί κινούνται με βάση scripted patterns και φεύγουν από την οθόνη αφού κάνουν τον "κύκλο" τους. Εξαίρεση αποτελούν τα bosses και mini-bosses που παραμένουν μέχρι να τα διαλύσει ο παίκτης.

Σημαντικό: Δουλεύω σε λαπτοπ και δεν είμαι σίγουρος για τα level των ήχων. Οπότε καλού-κακού χαμηλώστε τα ηχεία σας πριν το τρέξετε.

 

Τι περιλαμβάνει το exe που έχω ανεβάσει ως προς το "gameplay":

 

-> Ένα απλοϊκό μενού.

-> Ο παίκτης κινείται με τα arrows και χρησιμοποιεί το main όπλο με το CTRL και το secondary με το space.

-> Δεν υπάρχουν εχθροί παρά ένα απλό box για να πυροβολάει.

-> Τα γραφικά είναι test graphics. Δεν ξόδευψα πάνω απο δέκα δευτερόλεπτα για το καθένα και προφανώς δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν πέρα από το developement. Το ότι δεν είναι aligned μερικά effects με τα sprites είναι άμεσο αποτέλεσμα των ανωτέρω αφού όλα διορθώνονται με την αλλαγή των τιμών μερικών μεταβλητών.

-> To multiplayer δουλεύει μόνο αν είναι συνδεδεμένο ένα gamepad και δημιουργεί απλά έναν δεύτερο παίκτη που τον χειρίζεται το gamepad.

 

Μια συνοπτική εξήγηση του πως δουλεύει ο υπάρχον κώδικας:

-> Το παιχνίδι ξεκινάει φορτώνοντας το δωμάτιο menu_RM

-> Εκεί δημιουργούνται:
α) τα κουμπιά του μενού, που έχουν ένα κοινό parent, και απλά κατευθύνουν τον παίκτη σε επόμενο room ή εκτελούν κάποιο κώδικα.
β) το πρωταρχικό object global_debugger_OBJ, το οποίο είναι Persistent και δημιουργεί/καλεί τα υπόλοιπα αντικείμενα του παιχνιδιού.

-> Κλικάροντας στο single player ή Multiplayer πάμε στο δωμάτιο test_RM και γίνεται trigger ο αντίστοιχος κώδικας του global_debugger που δημιουργεί τα αντικείμενα του level. Στην παρούσα φάση αυτά είναι:

α) player_OBJ (δημιουργούνται ένα ή δύο ανάλογα με την επιλογή)

β) ambient_object_gen_OBJ (δεν υπάρχει κάποια κίνηση στο background του παιχνιδιού, αυτό το αντικείμενο δημιουργεί σύνεφα ή άλλα αντικείμενα που κινούνται ώστε να δίνεται μια ψευδαίσθηση ότι ο παίκτης πετάει)

γ) enemy_spawner_OBJ (το οποίο προς το παρόν δεν κάνει τίποτα)
 

Μόλις δημιουργηθεί το αντικείμενο του παίκτη κάνει με την σειρά του (χοντρικά) τα εξής:

-> Δημιουργεί το gun_OBJ, το οποίο είναι Invisible και είναι ένα creation point για τις σφαίρες.

-> Τρέχει σε κάθε step το script  key_control_SCR που τσεκάρει ποιά κουμπιά χρησιμοποιούνται κάθε στιγμή από τον παίκτη.

-> Τρέχει το script pl_actions_SCR που μεταφράζει τα ανωτέρω κουμπιά στις αντίστοιχες ενέργειες.

-> Τρέχει το pl_engine_smoke_SCR που δημιουργεί το συνεχές effect του καπνού της μηχανής.

Επειδή αν αναλύσω τι κάνει το κάθε κομμάτι του κώδικα ή object θα μακρυγορύσω ανυπόφορα, ότι απορία έχετε για το πως δουλεύει το οτιδήποτε είναι ήδη περασμένο με ρωτάτε ελεύθερα.

To Do List:

-> Υπαρκτά settings τα οποία περιλαμβάνουν την δυνατότητα να αλλάξει κανείς τα κουμπιά χειρισμού.

-> Προσθήκη Momentum στην κίνηση του παίκτη (επιτάχυνση και επιβράνδυση όταν ξεκινά/σταματά μία κίνηση)

-> Προσθήκη ανάλογου κώδικα για τα Upgrades των όπλων (απαιτούνται ιδέες, όπως hominh missiles, laser κτλ)

-> Προσθήκη Interface με health και λοιπά stats.

-> Προσθήκη Interface με κουμπιά για debugging στο test level (όπως κουμπιά που θα δίνουν άμεση πρόσβαση στα upgrades, enemies κτλ για δοκιμές)

-> Προσθήκη του κώδικα για το enemy spawner (απαιτούνται ιδέες για Patterns των εχθρών, πως θα δουλεύει το όλο σύστημα κτλπ)

Τέλος θα ήθελα να προλάβω το εύλογο ερώτημα του γιατί είναι τόσο απλοϊκό το επιλεγμένο project. Η απάντηση είναι πως πιστεύω ότι είναι ένας πραγματοποιήσιμος στόχος χωρίς τρομερές απαιτήσεις για να δούμε σε αρχική φάση το πως θα πάει το όλο εγχείρημα και μετά, αν όλα πάνε καλά, θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε σε κάτι πιό πολύπλοκο όπως ένα rpg ή και μετάβαση σε κάτι 3D.

Αυτά... Περιμένω τις απαντήσεις σας και την εκδήλωση ή μη ενδιαφέροντος.

Υ.Γ. όσον αφορά την ιδέα περί ποδηλάτων, όντας ποδηλάτης, θα έλεγα πως είναι ελάχιστη η χρησιμότητά του και επίσης μου θυμίζει ένα Project βγαλμένο από κάποιο βιβλίο ή μιά άσκηση προγραμματισμού. Από την στιγμή που είναι ελάχιστο το "fun" και δημιουργικό κομμάτι, προσωπικά με αφήνει αδιάφορο. Το σχόλιο φυσικά είναι καθαρά φιλικό και δεν έχω σκοπό να υπονομεύσω την ιδέα. Αυτή πάντως είναι η προσωπική μου άποψη.

  • Like 1
Δημοσ.

καλη φαση κ μπραβο που πηρες την προτωβουλια να ξεκινησεις!! θα ηθελα να σε βοηθεισω αλλα δυστυχως το μονο πραγμα που εχω  κανει με το game maker ειναι να φτιαξω το tutorial που δινει στην αρχη σαν πρωτα βηματα :P ...ισως το ξανακατεβασω και καθησω να ασχοληθω λιγο μαζι...(γνωριζω καποια πραγματα απο java οποτε αν ειναι οπως λες με object ισως το μαθω πιο γρηγορα ;) )

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...