funbreaker Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2013 Μου συμβαίνει κάτι πολύ παράξενο:Πριν λίγες μέρες δεν μπορούσα να στείλω sms και όταν έπαιρνα τηλέφωνο μου έβγαινε μήνυμα πως υπολείπονται λιγότερα από 5 ευρώ για να ξεπεράσω το ανώτατο όριο λογαριασμού. Παραξενεύτηκα γιατί δεν είχα κάνει καμιά σοβαρή χρεώσιμη κίνηση παρά μόνο 5-10 sms, κόστος δηλαδή 2 ευρώ το πολύ. Χρόνο ομιλίας και mb έχω από το πρόγραμμα συμβολαίου μου και δεν έχω ξοδέψει ούτε τα μισά.Αύξησα λοιπόν το όριο κατά 10 ευρώ για να μπορέσω να στείλω sms. Σήμερα δεν μπορώ να στείλω πάλι. Άρα χρεώθηκα με κάποιο τρόπο 10 ευρώ επιπλεόν.Ο χρόνος ομιλίας και τα mb του προγράμματός μου δεν έχουν ξοδευτεί. Άρα είναι άλλη η πηγή της χρέωσης. Φυσικά σε 5ψήφια σε έχω πάρει ΠΟΤΕ.Έχω ένα υπόλοιπο 34 ευρώ που υπάρχει γιατί όταν πήγα να πληρώσω στο κατάστημα wind εκεί δεν υπήρχε, δεν έχω καταλάβει γιατί.Πήρα λοιπόν τηλέφωνο στο 1260 και τους τα είπα όλα αυτά και μια αγενής υπάλληλος μου είπε πως το προηγούμενο υπόλοιπο δεν έχει καμία σχέση και πως σίγουρα έχω κάνει κάποιου άλλου είδους χρεώσιμη κίνηση, π.χ. 5ψήφιο.Ρώτησα αν μπορούμε να το δούμε αυτό και μου είπε ΟΧΙ. Οπότε λέω αν αυξήσω πάλι το ανώτατο όριο πιθανώς να ξαναχρεωθώ απ αυτή την άγνωστη πηγή. Και λεει ΝΑΙ. Άρα λέω δεν μπορώ να στέλνω sms μέχρι να μου έρθει ο επόμενος λογαριασμός και να δούμε τι γίνεται. Και η απάντηση ήταν ΝΑΙ. Πήρα ξανά και σε 2η τηλεφωνήτρια μιας και η πρώτη ήταν γτπ αλλά μου είπε τα ίδια.Τί λέτε για όλα αυτά?
dinoszisis Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2013 αλλαξε καρτα ή κανε μια επισκεψη σε ενα καταστημα wind
funbreaker Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2013 αλλαξε καρτα ή κανε μια επισκεψη σε ενα καταστημα wind Σύνδεση έχω. Το wind to all 25, δηλαδή 150' προς όλους (έχω υπόλοιπο άλλα 70') και 100mb (έχω υπόλοιπο άλλα 60). Αν υποθέσουμε πως έστειλα και 40 sms που ούτε 20 έχω στείλει, τότε θα έπρεπε να χρεωθώ 5,7 ευρώ. Εγώ έχω φτάσει 15 ευρώ πάνω απ το πάγιο γι αυτό και μπήκε η φραγή. Άρα υπάρχει κάποια άλλη μυστήρια πηγή χρέωσης που δεν μπορώ να προσδιορίσω. Σε κατάστημα wind τι να πάω να κάνω? Αφού πήρα 2 φορές την εξυπηρέτηση στο 1260 και μου είπαν αυτά που μου είπαν.
Intruder7s Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2013 Να πας να κανεις αιτηση να σου στειλουν αναλυτικο λογαριασμο.
funbreaker Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2013 Ε καλά αυτό γίνεται έτσι κι αλλιώς μέσω της υπηρεσίας ebill που τα βλέπεις όλα αναλυτικά αλλά το πρόβλημα είναι πως θα πρέπει να περιμένω μέχρι να εκδοθεί ο λογαριασμός. Μέχρι τότε δεν θα μπορώ να κάνω καμιά χρεώσιμη κίνηση εκτός κι αν αυξήσω το ανώτατο όριο λογαριασμού διακινδυνεύοντας όμως να ξαναχρεωθώ από την άγνωστη πηγή...
Chrisigia Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2013 Απ' ότι φαίνεται δεν μπορείς να κάνεις κάτι άμεσα (εφόσον και ο αναλυτικός λογαριασμός έχει μέλλον μέχρι να βγει), εκτός από το να πας σε ένα κατάστημα Wind μήπως εκεί σε βοηθήσουν να βγάλεις άκρη. Πιστεύω πως είναι υποχρέωσή τους να βρουν ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα - θεωρώ δεδομένο ότι εσύ δεν έχεις κάνει κάτι που να σε χρεώνει χωρίς να το ξέρεις (π.χ. να στείλεις sms για διαγωνισμούς που χρεώνουν γύρω στο 1€ το μήνυμα κλπ). Στα καταστήματα Wind η εξυπηρέτηση πάντως είναι άψογη - το λέω. Μόλις είδα κι αυτό. Ρίξε μια ματιά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα