Προς το περιεχόμενο

Thinkpad L520 Free-dos-328ευρω


xristoforos89

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

να ρωτησω κατι

εγω θα το δουλευω μονιμα στο ρευμα

την μπαταρια για να την διατηρισω καινουρια τι να κανω ;;;;

 

Χρησιμοποιέις το Lenovo Power Manager software, με επιλογή optimize for maximum battery lifespan.

Η μπαταρία θα πρέπει να είναι μόνιμα κουμπωμένη επάνω και να κάνεις έναν πλήρη κύκλο το μήνα (αποφόρτιση-φορτιση) για συντήρηση και θα σε συμβούλευα να μή την αφαιρείς ποτέ.

 

Έτσι γλυτώνεις από τυχόν υπερτάσεις ή διαρροές του δικτύου ηλεκτροδότησης (ή του τροφοδοτικού), που σε διαφορετική περίπτωση αν δεν υπάρχει η μπαταρία κουμπωμένη επάνω, θα σου βγάλει τα λάθος ρεύματα στο motherboard, κάτι που δε νομίζω να το θελει και κανείς. Κοινώς, καλύτερα να κλαίμε μια μπαταρία σε βάθος χρόνου, παρά ένα μηχάνημα.

 

Μπορεί να υπάρξουν αρκετοί που θα πουν ότι δεν είχαν πρόβλημα βγάζοντας μόνιμα τη μπαταρία, όμως αν το ψάξει κάποιος διεξοδικότερα, θα καταλάβει τη σημαντικότητα του να υπάρχει η μπαταρία μόνιμα επάνω στο μηχάνημα.

 

 

 

 

Άσχετο, σχετικό.

 

Με DOA τι παίζει;

 

Μπορείς να ανατρέξεις σε προηγούμενό μου post για τους όρους εγγύησης της Lenovo.

Αν δεν απατώμαι όμως δεν υπάρχει DOA από τον κατασκευαστή παρά μόνο κάλυψη service με τους όρους που αναφέρονται. DOA (αν υπάρχει), είναι μόνο από τον πωλητή/προμηθευτή κι αυτό πάλι υπό προϋποθέσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Extracted από :

http://www.lenovo.com/legal/au/en/Service_Parts_Sales_Terms.html

 

 

 

9. Damaged on Arrival Policy

If on delivery to you the Product packaging has obvious damage or upon
opening the packaging a Product is found to have sustained physical
damage, Lenovo will provide you with a replacement Product at no cost to
you.

Please contact Lenovo Tech Support on 1300 557 073.

 

10. Dead on Arrival (DoA) Policy

If a Product shows symptoms of a hardware failure, preventing basic
operability, within 14 days of delivery, that Product is considered DoA and Lenovo will replace the Product.  

Lenovo will arrange and pay for a courier to collect the original Product from you.  


For any DoA claim, you must contact Lenovo Tech Support within 14
days of delivery and provide the proof of purchase. Please contact
Lenovo Tech Support on 1300 557 073.


If Lenovo reasonably determines after inspecting the Product that you
have misrepresented a returned Product’s condition and that the Product
was not DOA, Lenovo reserves the right to charge you the cost of
collecting the Product from and returning it to you plus any costs of
inspecting the Product.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Το οποίο ισχύει στην περίπτωση που προμηθευτείς κάποιο service part απευθείας από τη Lenovo ή το shoplenovo.com.

 

Επικεφαλίδα από το link που έστειλες: "Lenovo Service Parts Sales Terms and Conditions".

 

Επίσης το link σου αναφέρεται σε service parts που έχουν αγοραστεί από την Αυστραλία ή τη Νέα Ζηλανδία και όχι για EMEA που ανήκουμε εμείς γεωγραφικά.

 

 

 

 

"Please read these Terms and Conditions carefully as they apply to the
purchase of Products and/or Services from Lenovo (Australia and New
Zealand) Pty Limited ABN 70 112 394 411 ("Lenovo")."

 

 

 

Φαντάζομαι ότι για το DOA αναφερόσουν στο laptop και όχι σε service parts έτσι?

 

 

 

Κι εδώ αυτούσιο το Warranty Handbook (για Western Europe δεν έχω κάποιο άλλο για EMEA), όπως αυτό αποστέλλεται στους service providers (δεν ισχύει για end users απευθείας, παρά μόνο για service providers):

 

http://download.lenovo.com/lenovo/awsp/we/warranty_handbook_july2012.pdf

 

http://download.lenovo.com/lenovo/awsp/we/ssg_fy1213_oct2012.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ooops!!!

 

Δεν διάβασα καν. Έπαιξε το find του firefox και προσπέραστηκαν τα κομμάτια parts και region.

 

Πάντως μεμπτό, όχι από τη Lenovo μόνο, αλλά από όλες τις εταιρείες,

που δεν παρέχουν αυτή τη βασική κάλυψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kι όμως, στις σελίδες 21-23 του Warranty Handbook για τη δυτική Ευρώπη που δίνει ο plpapadopoulos, περιγράφεται διαδικασία DOA από τα service της Lenovo:

 

 

DOA Process
 
A.) Procedure for following countries only (UK,Ireland, France,Spain, Italy, Belgium, Luxembourg,Netherlands, Denmark,Norway, Sweden, Germany, Austria, Switzerland
, Portugal,Israel, Latvia, Lithuania, Estonia)
 
The preferred method is that the customer accepts a repair of the DOA system but when the customer still wants
to have a replacement then we can offer him this DOA process.[......]

 

Πράγμα που είναι συνεπές και με την αντικατάσταση ως DOA στην Ελλάδα προ δύο-τριών χρόνων ενός Thinkpad σειράς SL του οποίου η οθόνη ήταν καμένη. Άρα, τουλάχιστον μέχρι πρότινος αυτό συνέβαινε και εδώ, ωστόσο δεν ξέρω τι και σε ποιό βαθμό έχει αλλάξει, δεν έχω ξαναχρειαστεί κάτι τέτοιο έκτοτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαδικασία DOA γνωρίζω πως έχουν όλα τα laptop, αυτό που αλλάζει είναι το διάστημα κατά το οποίο η εταιρεία δέχεται το προϊόν ως DOA. π.χ. η HP δίνει 30 μέρες περίοδο DOA σε όλα της τα προϊόντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kι όμως, στις σελίδες 21-23 του Warranty Handbook για τη δυτική Ευρώπη που δίνει ο plpapadopoulos, περιγράφεται διαδικασία DOA από τα service της Lenovo:

 

 

Πράγμα που είναι συνεπές και με την αντικατάσταση ως DOA στην Ελλάδα προ δύο-τριών χρόνων ενός Thinkpad σειράς SL του οποίου η οθόνη ήταν καμένη. Άρα, τουλάχιστον μέχρι πρότινος αυτό συνέβαινε και εδώ, ωστόσο δεν ξέρω τι και σε ποιό βαθμό έχει αλλάξει, δεν έχω ξαναχρειαστεί κάτι τέτοιο έκτοτε.

 

 

A.) Procedure for following countries only (UK, Ireland, France, Spain, Italy, Belgium, Luxembourg, Netherlands, Denmark,

Norway, Sweden, Germany, Austria, Switzerland, Portugal, Israel, Latvia, Lithuania, Estonia)

 

 

Από τις σελίδες στις οποίες αναφέρθηκες...

Τί ακριβώς δεν καταλαβαίνεις από αυτά που διαβάζεις?

 

Ξαναλέω ότι στην Ελλάδα το DOA δίνεται από τον πωλητή/προμηθευτή (aka κατάστημα αγοράς του Lenovo Product σου) και όχι από τον κατασκευαστή (τουλάχιστον στην περίπτωση αυτή).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σόρυ φίλε, αλλά εσύ δεν καταλαβαίνεις καν αυτά που έχεις γράψει. Λες οτι δεν υπάρχει διαδικασία DOA για τα laptop και το έγγραφο που παραθέτεις την αναφέρει ξεκάθαρα.

Κι εγώ γι'αυτές τις χώρες μιλάω, αφού παραθέτω και το απόσπασμα. Παρακάτω λέω ότι η παράθεση είναι συνεπής με διαδικασία που αντιμετώπισα και εγώ στην Ελλάδα, άρα ίσχυε τουλάχιστον τότε που το αντιμετώπισα.

 

Κόψε την ανοιχτή εχθρότητα απέναντι σε όσους υποδεικνύουν τα λάθη και τις ανακρίβειές σου, ή μην τα ποστάρεις. Τέλος από εμένα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την κάλυψη της Ελλάδας ισχύει αυτό που σου ανέφερα, το οποίο τεκμηριώνεται και με τα έγγραφα-παραπομπές που επίσης ανέρτησα. Το DOA το δίνει ο προμηθευτής/πωλητής.

 

Δεν έχω κάτι με κανέναν και ο μόνος εξυπνάκιας της παρέας είσαι εσύ.

Όλα τα παιδιά καλώς ανέφεραν ό,τι ανέφεραν σε φάση ανοιχτής συζήτησης,

 

Όταν έχεις να αντιπαραθέσεις έγγραφο-παραπομπή επίσημη για την Ελλάδα, πολύ ευχαρίστως να δεχτώ τα όσα λες ή δε ξέρω τί και να σου ζητήσω και συγγνώμη αν νιώθεις ότι σε προσέβαλα.

 

Οπότε relax, before you blow a fuse.

 

Στο καλό και να μας γράφεις, ή μάλλον να μή μας γράφεις γιατί δε το έχεις και πολύ και πέφτεις σε αντιφάσεις και μπουρδουκλώνεσαι χάνοντας τον έλεγχο. Φιλικά πάντα. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To ποιός είναι αλαζόνας, υπερόπτης και ξερόλας χωρίς αντίκρυσμα, αφήνω να το κρίνουν αυτοί που διαβάζουν. Τα δε "στοιχεία" που προσκομίζεις εσύ, μονίμως είναι για άλλες χώρες, άλλα μοντέλα, άλλο hardware από αυτό για το οποίο συζητάμε. Άσε μας εδώ λοιπόν στις "σκοτωμένες" μας παρτίδες L520 και παίξε με τα παιδάκια που έχουν τα παιχνιδάκια που έχεις κι εσύ, ως πιό μάγκας και προνομιούχος γνώστης. Αρκετά υποτίμησες τον κόσμο που συμμετέχει στο νήμα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τους κομπλεξισμούς σου και τη ζήλεια σου, καταντάς κουραστικός και γραφικός Ελληνάρας.

 

Δεν υποτίμησα κανένα από τα παιδιά, ίσα ίσα προσπάθησα να παραθέσω στοιχεία για να βοηθήσω όσο μπορώ σε ανοιχτό διάλογο και προσφέροντας σε ένα ενδιαφέρον θέμα, κάτι το οποίο δε βλέπω να κάνεις γιατί τρολλάρεις ασύστολα χωρίς να παρουσιάζεις έστω κι ένα στοιχείο που μπορεί να βοηθάει ή να προσφέρει κάτι παραπάνω.

 

Γειά και χαρά λοιπόν.

 

 

please-do-not-feed-the-troll_002.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν επειδή νιώθω λίγο υπεύθυνος,

γιατί από τη μια έθεσα θέμα DOA

και από την άλλη εγώ ήμουν αυτός που πόσταρα την πραγματική ανακρίβεια (και δεν είναι και η 1η φορά)

(μετά τα σαράντα, τα 10 πράγματα ταυτόχρονά δεν γίνονται ή δεν γίνονται όλα σωστά)

 

φίλοι BigBlack και plpapadopoulos θεωρώ ότι η προσφορά και κυρίως η καλή σας διάθεση στο νήμα, 

ήταν εποικοδομητική και επ΄ ωφελεία όλων των υπολοίπων.

 

Ακόμα και μέσα από στη διαφωνία σας, υπάρχουν χρήσιμα στοιχεία που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει 

κάποιος, αν χρειαστεί ή αν το θελήσει.

 

Sides δεν θα έπαιρνα ποτέ, αλλά την αίσθηση που έχω θα την καταθέσω :

 

plpapadopoulos +1

 

BigBlack +1 (και καμία σχέση με troll και άλλα ζώα)

(ο λόγος που βρέθηκα να αγοράζω ένα l520, ήταν το νήμα που ξεκίνησες εσύ στο adslgr) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...