Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάνω που έλεγα να σου παζαρέψω το δικό μου ξεκινώντας από τα...εεε...€550....



...και αν δεχόσουν, θα αγόραζα εγώ του Χριστόφορου....

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

To πήρα κι εγώ. Το θεωρώ λίγο προβληματικό, δείχνει ασυνέπεια στις μετρήσεις ταχύτητας και χαμηλότερες ταχύτητες από το άλλο, ενώ έχουν τον ίδιο controller.

Δημοσ.

Εχω το http://www.ebay.com/itm/2-Port-Hidden-Inside-USB-3-0-ExpressCard-Express-Card-34-34mm-Adapter-NEC-5G-/180898115443?pt=UK_Computing_CablesConnectors_RL&hash=item2a1e5e2f73 καλο ως προς ταχυτητα, έχει συμβατότητα με Win7, Ubuntu 12.10, Hackintosh 10.8.2. Μόνο που αφήνει ένα κενό (34mm) γαρ!

Δημοσ.

Kι αυτό είναι άψογο, κορυφαία ταχύτητα και σταθερότητα σε ότι λάπτοπ κι αν μπήκε. Είναι το πρώτο που έφτασε, αλλά αφήνει το κενό που παρατηρείς κι εσύ. Από την άλλη, βγαίνει ευκολότερα αν το θελήσεις ενώ το άλλο χρειάζεται προσπάθεια.

Δημοσ.

Προτιμήστε κάτι σε 34άρι για να υπάρχει πάντα και η δυνατότητα χρήσης του και σε άλλα μηχανήματα που δεν έχουν 54άρι slot.

 

 

 

Ναι αλλά η τιμή έγινε πύραυλος!!!

 

Συμβαίνει...Ελεύθερη αγορά είναι. Και πάλι αποτελεί πολύ καλή τιμή, ας μή γελιόμαστε.

Δημοσ.

Μπορεί να στο πουλάει ο Χριστόφορος! :-D

Ετοιμος ημουν να το εσπρωχνα αλλα κριμα ειναι. Που θα βρω τετοια οθονη σε τοσο φθηνο λαπτοπ;

Ασε που εχει και μεγαλη εγγυηση.

Και η πλακα ειναι οτι εδω και 2 μερες δεν παρουσιαζει κανενα προβλημα. Γκρρρρ

Δημοσ.

Εφοσον η εγγυηση ειναι pick up and return θα περιμενω αυτοι να το παρουν, σιγα μην το παω κιολας :P

 

Αλλα και παλι το προβλημα δεν το εμφανιζει, πλεον, καν σε εμενα. Τι να τους πω;

Το εμφανιζει μια στο τοσο και τωρα δεν το εμφανιζει;

 

Ps: 6 μηνες εχω κρατησει το μεγιστο λαπτοπ μου.

Οποτε σιγα μην το κρατησω αυτο.. 3 χρονια :P

Δημοσ.

Nαι, αυτού του τύπου τα προβλήματα ονομάζονται intermittent και αν οφείλονται σε hardware (που έτσι νομίζω), μόνο στο service θα σου το βρούνε.

Η εγγύηση είναι bring-in ή mail-in. Ούτε πικάπ, ούτε γραμμόφωνο. :P

  • Like 1
Δημοσ.

Nαι, αυτού του τύπου τα προβλήματα ονομάζονται intermittent και αν οφείλονται σε hardware (που έτσι νομίζω), μόνο στο service θα σου το βρούνε.

Η εγγύηση είναι bring-in ή mail-in. Ούτε πικάπ, ούτε γραμμόφωνο. :P

 

Σωστός. Στην ελληνική έκδοση από όσο ξέρω δεν παίζει εγγύηση onsite, αλλά carry in (or mail in).

Κοινώς έξοδα όπως κι ευθύνη παραλαβής-αποστολής είναι του ιδιοκτήτη.

  • Like 1
Δημοσ.

Σωστός. Στην ελληνική έκδοση από όσο ξέρω δεν παίζει εγγύηση onsite, αλλά carry in (or mail in).

Κοινώς έξοδα όπως κι ευθύνη παραλαβής-αποστολής είναι του ιδιοκτήτη.

 

Ακριβώς έτσι.

 

Στα προϊόντα IdeaPad είναι Mail-In, δηλαδή έρχονται και το παίρνουν με Courier. Τα ThinkPad τα πας εσύ. 

Δημοσ.

Ακριβώς έτσι.

 

Στα προϊόντα IdeaPad είναι Mail-In, δηλαδή έρχονται και το παίρνουν με Courier. Τα ThinkPad τα πας εσύ. 

 

Αντώνη είσαι λίγο λάθος. Στο mail-in το στέλνεις εσύ με δικά σου έξοδα κι ευθύνη μεταφοράς.

 

 

http://shop.lenovo.com/ISS_Static/WW/emea/merchandising/pdf/Lenovo%20Limited%20Warranty.pdf

 

 

 

 

Types of Warranty Service

 

1. Customer Replaceable Unit (“CRU”) Service

Under CRU Service, your Service Provider will ship CRUs to you for you to install. Most CRUs are easy to install whereas others may

require some technical skill and tools. CRU information and replacement instructions are shipped with your product and are available

from Lenovo at any time upon request. You may request that a Service Provider install some CRUs under one of the other types of

warranty service designated for your product. Installation of external CRUs (such as mice, keyboards, or monitors) is your responsibility.

Lenovo specifies in the materials shipped with a replacement CRU whether the defective CRU must be returned. When return is

required, 1) return instructions, a prepaid return shipping label, and a container are included with the replacement CRU, and 2) you may be charged for the replacement CRU if your Service Provider does not receive the defective CRU within thirty (30) days of your receipt of the replacement.

 

2. On-site Service

Under On-Site Service, your Service Provider will either repair or exchange the product at your location. You must provide a suitable

working area to allow disassembly and reassembly of the Lenovo product. For some products, certain repairs may require your Service Provider to send the product to a designated service center.

 

3. Courier or Depot Service

Under Courier or Depot Service, your product will be repaired or exchanged at a designated service center, with shipping arranged by

your Service Provider. You are responsible for disconnecting the product. A shipping container will be provided to you for you to return your product to a designated service center. A courier will pick up your product and deliver it to the designated service center. Following its repair or exchange, the service center will arrange the return delivery of the product to you.

 

4. Customer Carry-In or Mail-In Service

Under Customer Carry-In or Mail-In Service, your product will be repaired or exchanged at a designated service center, with delivery or shipping arranged by you. You are responsible to deliver or mail, as your Service Provider specifies, (prepaid unless specified

otherwise) the product suitably packaged to a designated location. After the product has been repaired or exchanged, it will be made

available for your collection. Failure to collect the product may result in your Service Provider disposing of the product as it sees fit. For Mail-in Service, the product will be returned to you at Lenovo's expense, unless your Service Provider specifies otherwise.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...