Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ενταξει το γαμησες και ψοφησε, αμα ψαχνεις νοημα και ουσια σε οτι κανεις και οτι βλεπεις στη ζωη σου τοτε ενταξει αλλα εμας τα μικρα ανθρωπακια που μας αρεσουν σπλατεριες, μπαμ μπουμ και λοιπα μην μας την μπαινεις κιολας.

 

Πάντως, αυτή τη νοοτροπία δεν πρόκειται να την καταλάβω ποτέ...

 

Ο άνθρωπος έγραψε ότι δεν του αρέσει μια ταινία, ή ένα είδος ταινιών γενικότερα, ή κάποιες ταινίες που συγκεντρώνουν τα «Χ» - αρνητικά κατά τη γνώμη του - χαρακτηριστικά. Ούτε «μικρά ανθρωπάκια» χαρακτήρισε όσους τις γουστάρουν, ούτε κανέναν άλλο χαρακτηρισμό προσέδωσε στο κοινό τους.

 

Ναι, ανεφέρθη αρνητικά, απέναντι σε κάτι το οποίο υποκειμενικά δε θεωρεί άξιο λόγου. Από πότε άρχισε να είναι μεμπτό αυτό; Αν δηλαδή κάποιος άρχιζε να εξυψώνει και να εκφράζει το θαυμασμό του για μια ταινία η οποία δεν άρεσε σε κάποιους άλλους, θα έπρεπε επίσης εκείνοι να θεωρήσουν ότι ...τους τη μπαίνει;...

 

Η κριτική είναι ελεύθερη, ας πούμε, αρκεί να μας βρίσκει σύμφωνους...nice! 

Δημοσ.

Τα κριτήρια κοροιδεύουμε. Όχι την κριτική. Δεν είπε κανείς μην ξαναποστάρεις και τέτοια. Και ναι , τα κριτήρια επιδέχονται κριτική. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα κριτήρια κοροιδεύουμε. Όχι την κριτική. Δεν είπε κανείς μην ξαναποστάρεις και τέτοια. Και ναι , τα κριτήρια επιδέχονται κριτική. 

Κατ' αρχάς και τα κριτήρια εμπίπτουν στην υποκειμενικότητα. Δεν υπάρχει «κανόνας» που ορίζει το ποια είναι αποδεκτά και ποια όχι.

 

Πέραν αυτού, όντως δεν είπε κανείς «μην ξαναποστάρεις» - λες και θα του έδινε κανείς σημασία... - αλλά «μη μας τη ...μπαίνεις», πράγμα το οποίο εκτός από εντελώς αβάσιμο εν προκειμένω, είναι ακόμα πιο γελοίο, αφού δηλώνει αδυναμία στοιχειώδους αντίληψης και τάση «φιλτραρίσματος» κάθε αντίθετης άποψης, μέσα από προσωπικό πρίσμα...

 

 

 

...υποκειμενικά!

 

 

 

Αυτό δε κι αν επιδέχεται κριτική!

Επεξ/σία από deesnider
Δημοσ.

Τα πάντα επιδέχονται κριτικής. Σεβασμός στην ελευθερία του λόγου σημαίνει πως μπορείς να λες ότι θες το ίδιο και εγω. Αν κάθε υποκειμενική άποψη ηταν υπεράνω κριτικής μόνο και μόνο υποκειμενικότητας, ζήτω που καήκαμε.Το μας την μπαίνεις ήταν χιούμορ. 

Δημοσ.

Τα πάντα επιδέχονται κριτικής. Σεβασμός στην ελευθερία του λόγου σημαίνει πως μπορείς να λες ότι θες το ίδιο και εγω. Αν κάθε υποκειμενική άποψη ηταν υπεράνω κριτικής μόνο και μόνο υποκειμενικότητας, ζήτω που καήκαμε.Το μας την μπαίνεις ήταν χιούμορ. 

 

Γιατί, είδες σε κανένα σημείο να λέω ότι οι υποκειμενικές απόψεις δεν επιδέχονται κριτικής, ή ότι πρέπει να είναι στο ...απυρόβλητο; Άλλο όμως η κριτική και άλλο το να το γυρνάει κανείς επί προσωπικού, λες και τού έβρισες τη μάνα. Αυτό αναφέρεται στο «μη μας τη μπαίνεις» το οποίο, ακόμα κι αν εκληφθεί ως χιούμορ, δεν είχε καμία βάση για να ειπωθεί, δεδομένου ότι ο Skylined ούτε καν καθ' υπόνοια δε «τη μπήκε» και δεν «την είπε» σε κανέναν.

 

Τα προσωπικά του κριτήρια παρουσίασε, σύμφωνα με τα οποία μια ταινία «αξίζει» ή «δεν αξίζει» τη δική του ενασχόληση μαζί της. Δεν «απαίτησε» από κανέναν να έχει τα ίδια κριτήρια, ούτε και υποτίμησε κάποιον, χαρακτηρίζοντάς τον π.χ. «ανεγκέφαλο» που κάθεται και βλέπει σπλατεριές.

 

Είναι τελείως διαφορετικό - και απολύτως θεμιτό - το να λες «Εγώ θα ένιωθα ότι υποτιμώ τον εαυτό μου και θα αισθανόμουν ηλίθιος, χάνοντας το χρόνο μου με το τάδε είδος μουσικής ή ταινιών», από το να λες «Όποιος κάνει τα παραπάνω υποτιμά τον εαυτό του και είναι ηλίθιος». Το δεύτερο δε συνέβη πουθενά. Το πρώτο όμως, είναι απόλυτο δικαίωμα οποιουδήποτε να το πει και, αν κάποιοι θεωρούν ότι «τους τη μπαίνει» λέγοντάς το, sorry αλλά είναι δικό τους πρόβλημα...  

Δημοσ.

Πάντως, αυτή τη νοοτροπία δεν πρόκειται να την καταλάβω ποτέ...

 

Ο άνθρωπος έγραψε ότι δεν του αρέσει μια ταινία, ή ένα είδος ταινιών γενικότερα, ή κάποιες ταινίες που συγκεντρώνουν τα «Χ» - αρνητικά κατά τη γνώμη του - χαρακτηριστικά. Ούτε «μικρά ανθρωπάκια» χαρακτήρισε όσους τις γουστάρουν, ούτε κανέναν άλλο χαρακτηρισμό προσέδωσε στο κοινό τους.

 

Ναι, ανεφέρθη αρνητικά, απέναντι σε κάτι το οποίο υποκειμενικά δε θεωρεί άξιο λόγου. Από πότε άρχισε να είναι μεμπτό αυτό; Αν δηλαδή κάποιος άρχιζε να εξυψώνει και να εκφράζει το θαυμασμό του για μια ταινία η οποία δεν άρεσε σε κάποιους άλλους, θα έπρεπε επίσης εκείνοι να θεωρήσουν ότι ...τους τη μπαίνει;...

 

Η κριτική είναι ελεύθερη, ας πούμε, αρκεί να μας βρίσκει σύμφωνους...nice! 

Καταρχην δεν το ειπα σοβαρολογοντας λες και μου εθιξε τη μανα. Και αλλοι εγραψαν αρνητικη κριτικη για την ταινια, δεν καθισαμε να το κανουμε θεμα αλλα εδω ο ανθρωπος ως επι το πλειστον δεν βλεπει καν τετοιες ταινιες και εχει μια πολυ συγκεκριμενη κλιμακα συγκρισης. Κοινως τη βρισκει παπατζα για τους λαθος λογους και κανει και το εξτρα λαθος να πει "μπαμ, μπουμ, αιμα, μολις χαρακτηρισα το 80% αυτων των ταινιων".

 

Σορρυ κιολας αλλα ειναι φαουλ αυτο και ειναι και μεγας παραπληροφορητης. Καποιος θα διαβασει σχολιο του και θα αναρωτιεται αν μπηκε στο thread του Dredd ή το χωρευοντας με τους λυκους. Υπερενασχοληση για το τιποτα.

Δημοσ.

ο ανθρωπος ως επι το πλειστον δεν βλεπει καν τετοιες ταινιες και εχει μια πολυ συγκεκριμενη κλιμακα συγκρισης. Κοινως τη βρισκει παπατζα για τους λαθος λογους και κανει και το εξτρα λαθος να πει "μπαμ, μπουμ, αιμα, μολις χαρακτηρισα το 80% αυτων των ταινιων".

 

Σορρυ κιολας αλλα ειναι φαουλ αυτο και ειναι και μεγας παραπληροφορητης. Καποιος θα διαβασει σχολιο του και θα αναρωτιεται αν μπηκε στο thread του Dredd ή το χωρευοντας με τους λυκους. Υπερενασχοληση για το τιποτα.

 

1) Πολλοί άνθρωποι δε βλέπουν κάποιο είδος ταινιών, δικό τους θέμα.

 

2) Ο καθένας μπορεί να έχει μια πολύ συγκεκριμένη κλίμακα σύγκρισης. Ούτε μεμπτό είναι, ούτε παράξενο. Άλλα τα κριτήρια τα δικά μου, άλλα τα δικά σου, άλλα τού Α και άλλα τού Β.

 

3) Δεν υπάρχουν σωστοί και λάθος λόγοι, στην αξιολόγηση του οτιδήποτε. Υπάρχουν μόνο υποκειμενικά κριτήρια (αυτό που λέμε: «περί ορέξεως...») και προσωπικό γούστο.

 

4) Φυσικά, δεν υφίσταται και θέμα «έξτρα λάθους». Στα δικά του μάτια και σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια, το «μπαμ, μπουμ, αίμα κ.τ.λ.», όντως μπορεί να χαρακτηρίζει το 80 ή και το 100% των ταινιών του είδους. Δεν επιβάλλει τίποτα και σε κανέναν. Τη γνώμη του λέει...

 

5) ...και, προφανώς, είναι αστείο να μιλάμε για ...παραπληροφόρηση και για το τι θα αναρωτιέται αυτός που θα το διαβάσει. Σιγά το ...μεσανατολικό ζήτημα! «Θεωρεί ή όχι ...παπάτζα το Dredd, ο τάδε;»... Σοβαρός προβληματισμός!...

 

 

 

(Εγώ, στον άλλο που είχε χαρακτηρίσει «πατάτα» το ...Godfather, είπα ότι χρειάζεται ψυχίατρο.

 

Απόλυτη και απότομη «μπηχτή», οφείλω να αναγνωρίσω, αλλά τουλάχιστον αφορούσε μια ταινία που έχει σημαδέψει τον παγκόσμιο κινηματογράφο και αναγνωρίζεται ως αριστούργημα από τη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που τη βλέπουν μέχρι και σήμερα - μαντεύω δε, ότι δεν πρόκειται ν' αλλάξει αυτό, όσα χρόνια κι αν περάσουν... - ακόμα και από αυτούς που δε γουστάρουν γενικά τις «μαφιόζικες» ταινίες.

 

Ακόμα και για αυτή όμως, θα μου φαινόταν άστοχο το να πει κάποιος «μου τη μπαίνει», γι' αυτόν που τη χαρακτήρισε «πατάτα». Πόσο μάλλον για το ...Dredd! Για τ' όνομα τού Μανιτού δηλαδη...) 

 

 

Δημοσ.

1) Συμφωνώ

2)Συμφωνώ

3)Διαφωνώ

4) Συμφωνώ

5)Συμφωνώ

 

Στο spoiler σου όμως είδες που βρήκες κάποιον φάουλ?Γιατί? Γιατί υπάρχει απαξίωση χωρίς ΣΟΒΑΡΑ κριτήρια. Όχι υποκειμενικά. ΣΟΒΑΡΑ. Αν σου ανέλυε το νονό και σου έδειχνε τις βλακείες πχ. θα την δεχόσουν την κριτική, μπορεί και να συμφωνούσες. Εϊναι σα να ακούς την γιαγιά να λέει ''το νεράκι της Αγίας Παρασκευής μου έδωσε το φως μου'' και όχι οι γιατροί που ήταν από πάνω της. Γνώμη σου γιαγιά, ναι, αλλά μάλλον έχεις αρχίσει και το χάνεις. 

 

Δεν είναι θέμα μεγεθών. Αν στην παρέα σου ένας πέταγε , όποιος δεν είναι ΠΑΟΚ είναι μαλάκας ή όλες οι γυναικες είναι καριόλες τι θα απαντούσες? Υποκειμενικά κριτήρια. Με άλλα λόγια είναι ολόκληρη φιλοσοφία. Ο καθένας έχει το υποκειμενικό του κριτήριο για τα πάντα. Είναι σοβαρό κριτήριο? Στέκει? Πρέπει να το δεχόμαστε αμάσητο? Δεν επιδέχεται κριτικής ή έστω καυστηριασμού? 

 

Ο συγκεκριμμένος στην προκειμένη περίπτωση δεν προσπαθεί να δικαιολογήσει την κριτική. Στυλώνει τα πόδια, λέει ''εγώ ξέρω'' και εμμένει σε μια θέση ΑΒΑΣΙΜΗ εφόσον δεν έχει δει την ταινία. Και αντί να σεβαστεί και να πει ''εμένα δε μου αρέσουν αυτές οι ταινίες άρα εξαρχής η γνώμη μου είναι προκατειλημμένη'', κάθετε και την υπερασπίζεται με το ''δεν θέλω να χάνω το χρόνο μου με τέτοιες βλακείες'' .Μπήκαμε εμείς σε καμιά συζήτηση κριτικών ζωγραφικής πχ. και είπαμε ''Πικάσο? Τι παπάτζας είναι αυτός, δεν τον αντέχω, πως χάνετε το χρόνο σας με βλακείες?''.  

 

Θα μπορούσαμε, αλλά μάλλον έχουμε το κριτήριο μέσα μας να μη λέμε πράγματα για κάτι που δεν ξέρουμε ή δεν έχουμε καν την διάθεση να ασχοληθούμε.

Δημοσ.

1) Πολλοί άνθρωποι δε βλέπουν κάποιο είδος ταινιών, δικό τους θέμα.

 

2) Ο καθένας μπορεί να έχει μια πολύ συγκεκριμένη κλίμακα σύγκρισης. Ούτε μεμπτό είναι, ούτε παράξενο. Άλλα τα κριτήρια τα δικά μου, άλλα τα δικά σου, άλλα τού Α και άλλα τού Β.

 

3) Δεν υπάρχουν σωστοί και λάθος λόγοι, στην αξιολόγηση του οτιδήποτε. Υπάρχουν μόνο υποκειμενικά κριτήρια (αυτό που λέμε: «περί ορέξεως...») και προσωπικό γούστο.

 

4) Φυσικά, δεν υφίσταται και θέμα «έξτρα λάθους». Στα δικά του μάτια και σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια, το «μπαμ, μπουμ, αίμα κ.τ.λ.», όντως μπορεί να χαρακτηρίζει το 80 ή και το 100% των ταινιών του είδους. Δεν επιβάλλει τίποτα και σε κανέναν. Τη γνώμη του λέει...

 

5) ...και, προφανώς, είναι αστείο να μιλάμε για ...παραπληροφόρηση και για το τι θα αναρωτιέται αυτός που θα το διαβάσει. Σιγά το ...μεσανατολικό ζήτημα! «Θεωρεί ή όχι ...παπάτζα το Dredd, ο τάδε;»... Σοβαρός προβληματισμός!...

 

 

 

(Εγώ, στον άλλο που είχε χαρακτηρίσει «πατάτα» το ...Godfather, είπα ότι χρειάζεται ψυχίατρο.

 

Απόλυτη και απότομη «μπηχτή», οφείλω να αναγνωρίσω, αλλά τουλάχιστον αφορούσε μια ταινία που έχει σημαδέψει τον παγκόσμιο κινηματογράφο και αναγνωρίζεται ως αριστούργημα από τη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που τη βλέπουν μέχρι και σήμερα - μαντεύω δε, ότι δεν πρόκειται ν' αλλάξει αυτό, όσα χρόνια κι αν περάσουν... - ακόμα και από αυτούς που δε γουστάρουν γενικά τις «μαφιόζικες» ταινίες.

 

Ακόμα και για αυτή όμως, θα μου φαινόταν άστοχο το να πει κάποιος «μου τη μπαίνει», γι' αυτόν που τη χαρακτήρισε «πατάτα». Πόσο μάλλον για το ...Dredd! Για τ' όνομα τού Μανιτού δηλαδη...) 

 

 

Συμφωνοι σε ολα αλλα τα παραπανω για να γινουν δεκτα θα πρεπει να τεκμηριωνονται και καπως και επισης μου ειναι ιδιαιτερα δυσκολο να λαβω στα σοβαρα καποιον ο οποιος οχι μονο δεν βλεπει καν τετοιες ταινιες αλλα τις τρεχει και γρηγορα βλεποντας μερικες σκηνες και βγαζει και -ασφαλες- πορισμα.

 

Ο μαυρολεπιδας απο πανω τα λεει καλυτερα απο οσο θα μπορουσα να τα διατυπωσω εγω. Ναι οκ μια ταινια της παρασκευης βραδυ με παρεα ειναι αλλα ακομα και ετσι να ΄ναι περιμενω τουλαχιστον ο αλλος να την εχει δει ολοκληρη την ταινια για να εκφερει και την οποιαδηποτε κριτικη.

Δημοσ.

3)Διαφωνώ

 

Απολύτως σεβαστή η διαφωνία σου αλλά, από τη στιγμή που αναφερόμαστε στο τι ψυχαγωγεί ή ευχαριστεί τον καθένα - πράγμα το οποίο ίσως έπρεπε να διευκρινίσω ξανά - επιμένω στη θέση μου. Προσωπικός «κανόνας» είναι, ο οποίος - όπως κάθε κανόνας άλλωστε - θεωρώ ότι έχει και εξαιρέσεις, οι οποίες απλώς τον επιβεβαιώνουν...

 

Στο spoiler σου όμως είδες που βρήκες κάποιον φάουλ?Γιατί? Γιατί υπάρχει απαξίωση χωρίς ΣΟΒΑΡΑ κριτήρια. Όχι υποκειμενικά. ΣΟΒΑΡΑ. Αν σου ανέλυε το νονό και σου έδειχνε τις βλακείες πχ. θα την δεχόσουν την κριτική, μπορεί και να συμφωνούσες. Εϊναι σα να ακούς την γιαγιά να λέει ''το νεράκι της Αγίας Παρασκευής μου έδωσε το φως μου'' και όχι οι γιατροί που ήταν από πάνω της. Γνώμη σου γιαγιά, ναι, αλλά μάλλον έχεις αρχίσει και το χάνεις. 

 

...όπως αυτή του προηγούμενου spoliler π.χ. Το «φάουλ» που βρήκα στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν είχε να κάνει με την έλλειψη σοβαρών κριτηρίων. Είχε να κάνει με το χαρακτηρισμό ως «πατάτας», μιας από τις ελάχιστες ταινίες στην ιστορία του κινηματογράφου - ανεξαρτήτως είδους/κατηγορίας/χρονολογίας ή ό,τι άλλο - η οποία θα καθιστούσε περιττή ακόμα και τη ...δημοσκόπηση περί τής γνώμης του κοινού γι' αυτή.

 

Είναι σα να λέει κάποιος ότι η S-Class τής Mercendes, υποφέρει από πλευράς ποιότητας κατασκευής! Πρόσεξε, όχι ότι δεν του αρέσει σχεδιαστικά, ότι θεωρεί π.χ. τη συγκεκριμένη μάρκα «γεροντίστικη» ή ότι άλλο, το οποίο θα ενέπιπτε άμεσα στη σφαίρα του υποκειμενικού, αλλά ότι είναι κατασκευή του κώλου. Ε, για τα σίδερα θα ήταν κι αυτός...

 

Έχω συναντήσει ανθρώπους - όχι πολλούς ομολογουμένως - οι οποίοι, όσο κι αν ακουστεί απίστευτο, «απαξιώνουν» γενικά το θέμα «κινηματογράφος» ως μέσο ψυχαγωγίας και δηλώνουν ότι δεν κάθονται να δουν ολόκληρη ταινία, ούτε υπό την απειλή ...όπλου, διότι απλώς βαριούνται. Δε συμπεριλαμβάνουν με δυο λόγια το συγκεκριμένο τρόπο διασκέδασης, μεταξύ αυτών που θα μπορούσαν να τους αφορούν (κάτι ανάλογο μ' εμένα: Υπάρχουν τραγουδιστές στο χώρο του λαϊκού τραγουδιού, τους οποίους, αν και χεβυμεταλλάς μέχρι αίμα, κυριολεκτικά λατρεύω. Ακόμα κι αυτούς όμως, αδυνατώ να τους ακούσω σε μπουζουκομάγαζο, διότι δεν αντέχω να βρεθώ εκεί μέσα ούτε για δυο λεπτά).

 

Ακόμα κι αυτοί οι άνθρωποι όμως, όταν «μουλάρωσα» και τους είπα: «Κάτσε, άρχισε να βλέπεις το Godfather και σήκω αμέσως μόλις βαρεθείς» ...τελείωσαν την τριλογία την ίδια μέρα! Οι περισσότεροι, μετά από το συγκεκριμένο ...σοκ, γύρισαν στις παλιές τους συνήθειες, συνεχίζοντας να μη βλέπουν ταινίες. Σε κάθε αναφορά όμως στη συγκεκριμένη ταινία, μέχρι σήμερα παραμιλούν... 

 

 

Θα ήμουν δε πραγματικά περίεργος να δω την ανάλυση κάποιου για την εν λόγω ταινία - τουλάχιστον για τα δύο πρώτα parts - και τα σημεία τα οποία θα εντόπιζε ως βλακείες, είτε σκηνοθετικά, είτε ερμηνευτικά, είτε σεναριακά, είτε υπό οποιοδήποτε άλλο πρίσμα. Να είσαι βέβαιος δε ότι θα δεχόμουν την κριτική. Δε θα άλλαζε προφανώς η γνώμη μου για τη μοναδική ταινία την οποία έχω δει πάνω από ... είκοσι φορές(!) και κάθε μια απ' αυτές μου δημιούργησε το ίδιο δέος, αλλά ναι: θα δεχόμουν την κριτική ως άποψη - ακριβώς όπως δέχομαι την αρνητική άποψη οποιουδήποτε για πράγματα που σ' εμένα αρέσουν - δεδομένου ότι τα κριτήρια, συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι υποκειμενικά. Δε σημαίνει όμως απαραιτήτως ότι θα την υιοθετούσα κιόλας.

 

Δεν είναι θέμα μεγεθών. Αν στην παρέα σου ένας πέταγε , όποιος δεν είναι ΠΑΟΚ είναι μαλάκας ή όλες οι γυναικες είναι καριόλες τι θα απαντούσες? Υποκειμενικά κριτήρια. Με άλλα λόγια είναι ολόκληρη φιλοσοφία. Ο καθένας έχει το υποκειμενικό του κριτήριο για τα πάντα. Είναι σοβαρό κριτήριο? Στέκει? Πρέπει να το δεχόμαστε αμάσητο? Δεν επιδέχεται κριτικής ή έστω καυστηριασμού?

 

Θα απαντούσα ότι επίσης χρήζει εγκλεισμού και ένοπλης φρούρησης σε 24ωρη βάση. Δε μπορώ να φανταστώ ότι χρειάζεται να αιτιολογήσω την απάντησή μου. Κάποιες θέσεις τόσο ακραίες, όπως «είσαι μαλάκας διότι δεν υποστηρίζεις την ίδια ...Α.Ε. (βλ. ομάδα) μ' εμένα», ή «επειδή η δικιά μου με κεράτωσε, όλες οι γυναίκες είναι καριόλες», θεωρώ ότι προέρχονται από άτομα με κενό εν κρανίω...

 

Προφανώς και δεν είναι σοβαρό κριτήριο και, ακόμα και η κριτική ή ο καυτηριασμός σε περιπτώσεις τέτοιες, δεν είναι τίποτα περισσότερο από σπατάλη φαιάς ουσίας.

 

Πόσο μάλλον, το να θεωρούσα ότι ...«μου τη μπαίνει», αυτός που τις υιοθετεί!

 

Ο συγκεκριμμένος στην προκειμένη περίπτωση δεν προσπαθεί να δικαιολογήσει την κριτική. Στυλώνει τα πόδια, λέει ''εγώ ξέρω'' και εμμένει σε μια θέση ΑΒΑΣΙΜΗ εφόσον δεν έχει δει την ταινία. Και αντί να σεβαστεί και να πει ''εμένα δε μου αρέσουν αυτές οι ταινίες άρα εξαρχής η γνώμη μου είναι προκατειλημμένη'', κάθετε και την υπερασπίζεται με το ''δεν θέλω να χάνω το χρόνο μου με τέτοιες βλακείες'' .Μπήκαμε εμείς σε καμιά συζήτηση κριτικών ζωγραφικής πχ. και είπαμε ''Πικάσο? Τι παπάτζας είναι αυτός, δεν τον αντέχω, πως χάνετε το χρόνο σας με βλακείες?''. 

 

Θα μπορούσαμε, αλλά μάλλον έχουμε το κριτήριο μέσα μας να μη λέμε πράγματα για κάτι που δεν ξέρουμε ή δεν έχουμε καν την διάθεση να ασχοληθούμε.

 

Εντοπίζεις τη διαφορά μεταξύ των δύο υπογραμμισμένων τμημάτων, έτσι; Εκείνος αναφέρεται στο δικό του χρόνο και στους τρόπους με τους οποίες θεωρεί βλακεία να τον καταναλώνει. Δεν είπε πουθενά ότι χάνουν το χρόνο τους όσοι επιλέγουν το εν λόγω είδος ταινιών. Γι' αυτό και - επαναλαμβάνω - θεωρώ ότι ήταν τελείως άστοχο το «μας τη μπαίνεις», το οποίο αποτέλεσε και τη μόνη αφορμή για το αρχικό μου post...

 

 

περιμενω τουλαχιστον ο αλλος να την εχει δει ολοκληρη την ταινια για να εκφερει και την οποιαδηποτε κριτικη.

 

Δεκτό, αλλά επίσης υποκειμενικό. Εγώ ας πούμε, προτιμώ να καρφώσω ένα πυρωμένο σίδερο στο ένα αυτί μου και να το βγάλω από το άλλο, παρά ν' ακούσω οτιδήποτε από Γονίδη. Δε θα έπρεπε όμως να το λέω, πριν ακούσω όλη τη δισκογραφία του; Δεν υπάρχουν τόσα πυρωμένα σίδερα στον κόσμο... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν επειδή μου αρέσουν αυτές οι κουβέντες καθώς όλοι κάτι παίρνουμε θα το συνεχίσω. 

 

Το περιστατικό με το Νονό είναι προσωπική εμπειρία και δεν μπορώ να το εντάξω σαν επιχείρημα στην κουβέντα μας. Είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό με πολύ μικρό δείγμα. Μπορείς να βάλεις στη θέση του Νονού οποιαδήποτε αριστουργηματική ταινία(δε νομίζω πως Ο Πολίτης Κέιν θα είχε πχ. το ίδιο αποτέλεσμα) και στη θέση των φίλων σου οποιονδήποτε. Τα αποτελέσματα δεν θα είναι τα ίδια

 

Θέλοντας να συνοψίσω, πρέπει να αναφέρω πως μεταξύ μας συμφωνούμε, αλλά εγώ το πάω ένα βήμα παραπέρα. Τα κριτήριά μου είναι πιο ολιστικά σε ότι αφορά την άσκηση κριτικής και κριτηρίων. Και οι 2 θα διαφωνούσαμε σε μια ''προφανώς χαζή θέση'' αλλά εγώ το πηγαίνω ένα κλικ παραπέρα και σε μια όχι και τόσο politically incorect. Θυμάμαι επίσης πως το σημείο αυτό τριβής είχε παρουσιαστεί μεταξύ μας στην περίπτωση των horror movies. 

 

Στην περίπτωση του Γονίδη , θεωρώ πως έχεις ακούσει τα τραγούδια του και δεν σου άρεσαν. Ως εκ τούτου η κριτική σου έχει βάση. Αν μου έλεγες πως δεν σου αρέσει ο Γονίδης γιατί δεν σου αρέσουν τα λαϊκά τραγούδια , θα έλεγα πως ''μερικά είναι καλά'', αλλά απαντώντας ''δεν έχω ακούσει καθόλου Γονίδη γιατί είναι εξορισμού χάλια'' , η άποψή σου χάνει σοβαρότητα. 

 

Τώρα για το αν μας την μπαίνει, δεν θέλω να προχωρήσω σε micro quotations γιατί αυτό δεν θα βγάλει άκρη (βλέπε πχ. τι γίνεται στα αθλητικά threads τα οποία είναι διασκεδαστικά) και θα το αφήσω απλά να ξεχαστεί καθώς δεν έχει καμία σημασία μπροστά στο κυρίως θέμα. 

 

Το οποίο είναι, αν τα υποκειμενικά κριτήρια χρήζουν κριτικής. Κατ αρχήν , θεωρώ πως συμφωνείς (δες την τρίτη παράγραφο). Γιατί λοιπόν περιορίζεις αυτή την αρχή χωρίζοντας σε μικρότερα κομμάτια τη θεματολογία ? (Οπαδισμός-κινηματογράφος πχ.). Μπορεί ο καθένας να λέει την γνώμη του (αβάσιμη στην περίπτωσή μας καθώς δεν έχει δει την ταινία) για μια ταινία και να γίνετε σεβαστή η γνώμη του, αλλά να χλευάζεται στην περίπτωση των ομάδων (πας μη ΠΑΟΚ βάρβαρος, εξίσου αβάσιμη).

 

 

Δες την ταινία , πες ότι είναι βλακεία και όλοι θα πούμε ΟΚ. Αν δεν δεις την ταινία και πεις ότι είναι βλακεία βασισμένος στην άποψή σου πως όλες αυτές οι ταινίες πάνω κάτω είναι βλακείες, θα σε πούμε τουλχ. τρολ. ¨Η μπορείς να μη δεις την ταινία αλλά και να μην πεις την άποψή σου και πάλι θα είμαστε ΟΚ. 

 

Ο Γονίδης με 4 γουίσκια είναι μια χαρά.

Επεξ/σία από Dakonblackblade
Δημοσ.

αλλά απατώντας ''δεν έχω ακούσει καθόλου Γονίδη γιατί είναι εξορισμού χάλια'' , η αποψή σου χάνει σοβαρότητα.

 

Δεν είπε ότι δεν έχει δει καθόλου ταινίες τού είδους τής συγκεκριμένης. Είπε ότι από ένα σημείο και μετά αρνείται να τις δει. Αν δεν είχε δει καμία και εξέφραζε τη συγκεκριμένη άποψη, όντως θα ετίθετο υπό αμφισβήτηση η σοβαρότητα της.

 

Ακριβώς όπως κι εγώ, πριν αποφασίσω ότι πλέον προτιμώ το ...αυτοπαλούκωμα, τον άκουσα το ...μουγκοθοδωρο (κι ακόμα δε μπορώ να ξεπεράσω τη φρίκη: Τραγουδάει λες και του τα έχουν βάλει σε μέγγενη και, όσο του τα σφίγγουν περισσότερο, τόσο του λένε «τραγούδα»...)

 

Ο Γονίδης με 4 γουίσκια είναι μια χαρά.

 

Κάτι αντίστοιχο μου είχε πει παλιά μια πρώην συνάδελφος:

 

- Εγώ άμα πιω αρκετά, νοιώθω την ανάγκη ν' ακούσω Γονίδη...

 

και τής απάντησα:

 

- Εγώ άμα ακούσω  Γονίδη, νοιώθω την ανάγκη να πιω τις εφτά θάλασσες, για να ξεχάσω τι άκουσα...

 

 

Σ' έχω πειράξει; Σου 'χω κάνει κακό; :cry: :cry: :cry:

Δημοσ.

Πω ρε poustim,τι σεντονια ειναι αυτα ρε??  :-D   :-D

 

Λοιπον deesnider, αυτο που ειπαμε ειναι οτι δεν μπορεις να κρινεις μια ταινια ως κακη οταν γενικα δεν σου αρεσει το ολο genre.

 

Eιναι σαν να μην γουσταρω εγω τα sci-fi γενικα και να βγω και να λεω οτι το matrix ειναι μουφα.Ανοητο δεν ειναι?

 

Αμα δεν μου αρεσει ενα genre ταινιων δεν καθομαι να τις βλεπω.Και αμα δεν μου αρεσει μια ταινια,λεω απλα οτι δεν μου αρεσε,

οχι οτι ειναι κακη ταινια οταν αντικειμενικα ειναι καλη για το ειδος της.

Δημοσ.

Πω ρε poustim,τι σεντονια ειναι αυτα ρε??  :-D   :-D

 

Λοιπον deesnider, αυτο που ειπαμε ειναι οτι δεν μπορεις να κρινεις μια ταινια ως κακη οταν γενικα δεν σου αρεσει το ολο genre.

 

Eιναι σαν να μην γουσταρω εγω τα sci-fi γενικα και να βγω και να λεω οτι το matrix ειναι μουφα.Ανοητο δεν ειναι?

 

Να, αυτά τα «δε μπορείς» και τα «δε δικαιούσθε δια να ομιλείτε» είναι που μου φέρνουν ημικρανία!...

 

...κι άμα δεν αρέσει σε κάποιον το όλο genre, γιατί δε ...μπορεί(!) να πει, ότι μία συγκεκριμένη ταινία που ανήκει σ' αυτό, ξεχωρίζει ως ιδιαίτερη μούφα μέσα στο σύνολο των ...μουφών του σωρού;

 

Αμα δεν μου αρεσει ενα genre ταινιων δεν καθομαι να τις βλεπω.

 

Το ίδιο κι εγώ, αλλά δεν έχω κανέναν ενδοιασμό να χαρακτηρίσω αρνητικά κάποια, ακόμα και με μόνο κριτήριο ότι ανήκει σε είδος το οποίο προσωπικά υποτιμώ. Ειδικά όταν έχω δει κάμποσες κατά καιρούς και θεωρώ ότι έχω σχηματίσει επαρκή εικόνα γι' αυτό που λέω. Τη γνώμη μου λέω! Δεν τη ... μπαίνω σε κανέναν. Αν κάποιος θεωρεί ότι το κάνω, είναι πρόβλημα τής δικής του αντίληψης...

 

Και αμα δεν μου αρεσει μια ταινια,λεω απλα οτι δεν μου αρεσε,

οχι οτι ειναι κακη ταινια οταν αντικειμενικα ειναι καλη για το ειδος της.

 

Φαντάζομαι ότι το ίδιο ακριβώς κάνεις και για όσες σου άρεσαν...δε λες ποτέ «είδα μια πολύ καλή ταινία», αλλά μόνο «μια ταινία που μου άρεσε», σκεπτόμενος ότι μπορεί να ...θιχτούν όσοι δε την θεώρησαν καλή...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...