Uberalles_gr Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2013 Καλημέρα σε όλη την κοινότητα, θα σας περιγράψω το πρόβλημα που έχω για να μου πείτε την γνώμη σας αλλά να με συγχωρήσετε γιατί είναι μακροσκελές το μήνυμά μου. Αρχικά να πω ότι είμαι συνδρομητής στην HOL. Από τις 4/01/2013, ημέρα Παρασκευή, δεν έχω internet και τηλέφωνο στο σπίτι. Το παρατήρησα το απόγευμα αλλά επειδή δεν έχω τηλέφωνο δεν μπορώ καλέσω στην HOL για να τους πω το πρόβλημα μου. Επομένως, την επόμενη ημέρα, πηγαίνω σε ένα γειτονικό σπίτι όπου τους παίρνω και τηλέφωνο να τους αναφέρω το πρόβλημά μου. Με ενημερώνουν ότι θα το καταγράψουν το πρόβλημα μου αλλά θα ξεκινήσουν τις διαδικασίες από Δευτέρα γιατί ήταν ΣΚ. Παίρνω τηλέφωνο την Δευτέρα το απόγευμα για να μάθω τι γίνετε και μου λένε ότι υπάρχει πρόβλημα στην καλωδίωση και είναι θέμα του ΟΤΕ. Οι τεχνικοί της HOL έχουν στείλει αίτημα στον ΟΤΕ για την βλάβη και περιμένουν απάντηση. Η όλη διαδικασία μου λένε ότι είναι 1-2 εργάσιμες. Παίρνω τηλέφωνο την Τρίτη το απόγευμα, μου λένε το ίδιο. Παίρνω τηλέφωνο την Τετάρτη το απόγευμα, μου λένε το ίδιο. Παίρνω τηλέφωνο την Πέμπτη (10/05/2013) το απόγευμα, μου λένε το ίδιο και εκεί δεν κρατιέμαι και αρχίζω να τους κράζω. Τους λέω είμαι 6 ημέρες χωρίς τηλέφωνο και internet. Δεν με ενδιαφέρει εάν είναι πρόβλημα του ΟΤΕ εγώ ΕΣΑΣ πληρώνω και όχι τον ΟΤΕ. Και να μου λέει αυτή στην τεχνική υποστήριξη ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι και περιμένουμε από τον ΟΤΕ. Τα είχα πάρει άσχημα.... Από την Παρασκευή (11/02/2013) έως και σήμερα (17/02/2013) έχω internet κάποιες ώρες, με πολλές αποσυνδέσεις. Τηλέφωνο ΟΧΙ. Τους πήρα εχτές τηλέφωνο (16/02/2013) και τους είπα ρε παιδιά από τις 05 του μήνα μέχρι και εχτές 15/02, 10 ημέρες!!, δεν έχω internet και τηλέφωνο. ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ; Ο άνθρωπος στην τεχνική υποστήριξη, μου λέει πάλι τα ίδια, έχει πρόβλημα η καλωδίωση σε όλη την περιοχή και θα πάρει περίπου 5-6 εργάσιμες ημέρες για να αποκατασταθεί η βλάβη. Και του λέω έχουν περάσει 8 και πάμε στην 9η εργάσιμη ημέρα και τίποτα. Και μου λέει πάλι τα ίδια. Θα πρέπει να περιμένετε και τέτοια. Το κοιτάνε οι τεχνικοί... ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ...... Και τώρα στην απορία μου. Μπορώ να τους κάνω κάποια καταγγελία; Κάτι ρε παιδί μου.. Δεν γίνετε να αργώ να πληρώσω 1-2 ημέρες, 1 μήνα ΜΟΝΟ απλήρωτο, και να μου ζαλίζουν τα @@ με μηνύματα, ότι χρωστάτε και κάνετε και τώρα εγώ που δεν έχω internet και τηλέφωνο 10 ημέρες να μην μπορώ να κάνω κάτι;;;; Είμαι αρκετά εξοργισμένος και θα ήθελα τις συμβουλές/γνώμες σας τι μπορώ να κάνω;;;;;;;
gamer hd Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2013 και εγω χολ εχω και μου εχει τυχει παρομοιο δυο βδομαδες πειρε.Δεν ειναι θεμα δικο τους ειναι του ΟΤΕ , αρα.. υπομονη υπομονη και πολλα τηλεφωνηματα
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2013 Το ότι είσαι εξοργισμένος φαίνεται....αν εξαιρέσεις την πρώτη ημερομηνία που γράφεις,όλες οι άλλες είναι για το μέλλον. Πάμε παρακάτω.Ρώτησες κάποιον στη γειτονιά αν έχει παρόμοιο πρόβλημα;Όχι απαραίτητα να είναι στη hol.Τουλάχιστον να σου λυθεί η απορία.Πρακτικά δεν μπορείς να κάνεις κάτι αφού ισχυρίζονται πως είναι θέμα καλωδίωσης.Θεωρητικά κάνεις μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ,όπου το μόνο που θα κερδίσεις είναι "για το γαμώτο".Μην ξεχάσεις μονάχα!!!!!!!!!Όταν έρθει ο λογαριασμός,θα ζητήσεις πίστωση λογαριασμού για όσες μέρες δεν είχες τηλέφωνο & ίντερνετ.
Uberalles_gr Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2013 Χαχαχαχα ναι πήγα έναν μήνα μπροστά :) Μάλιστα... Άρα περιμένω υπομονετικά... Όσον αφορά την πίστωση λογαριασμού έχω ήδη ζητήσει και με μήνυμα με ενημέρωσαν ότι έχει εγκριθεί το αίτημά μου.
Uberalles_gr Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2013 Και επανέρχομαι στο θέμα μιας και το πρόβλημα συενεχίζεται. 15 ημερολογιακές ημέρες.... Θα ήθελα να μάθω εάν ισχύει αυτό που είμαι κάποιος. Εγώ έχω ένα συμβόλαιο με την ΗΟΛ για 12 μήνες. Εάν το "σπάσω" νωρίτερα πληρώνω γύρω στα 70 ευρώ. Ένας φίλος μου είπε ότι μπορείς να φύγεις κανονικά στο 6μήνο και όχι στο 12μήνο που λένε αυτοί. Ισχύει κάτι τέτοιο;;;
Uberalles_gr Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Καλημέρα στο φόρουμ, εχτές, 23/01/2013, αποκαταστάθηκε η βλάβη, μετά από 18 ημέρες. Απλώς τραγική τεχνική εξυπηρέτηση.... Εντέλει όλες οι εταιρείες είναι τα ίδια σκ@τ@, και είναι μην σου τύχει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα