Προς το περιεχόμενο

The Witcher 3: Wild Hunt


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

 

Το story το βλέπεις σαν trilogy, που και πάλι λάθος είναι γιατί τα games θεωρούνται continuation από τα βιβλία και συνδέονται άμεσα. Tο πρώτο Witcher έχει το καλύτερο main story by far imho.

Δεν εχω καμια επαφη με τα βιβλια , αλλα αν κρινω απο lord of the rings καταλαβαινω το 3 βιβλια (η πολλα / δε ξερω )  αλλα 1 ιστορια .

Το 1ο witcher ηταν καταπληκτικο και αυτο και χαρηκα πολυ με την ανακοινωση του remake γιατι gameplaywise το θεωρω unplayable το 2023 (σιγουρα απο νεους παικτες , οσοι το εχουμε ξαναπαιξει μπορει κ να κανουμε τα στραβα ματια σε πολλα πχ μαχες )   . Δε θυμαμαι καλα την ιστορια αλλα θυμαμαι αυτο το φοβερο τελος και μετα τα credits με τη μουσικαρα

 

Για εμενα το αποκορυφωμα ηρθε στο τελος του witcher 2 (σε οποιοδηποτε απο τα 16 - world states που εμενε ο κοσμος τελος παντων-  )  οπου ενω πηγαινες για το καλυτερο δυνατο - lesser evil -  σου εβγαινε στο τελος αστα να πανε :D

 

Ειδικα αυτη τη φιλοδοξια και το μεγαλο ρισκο του witcher 2 να υπαρχουν 2 εντελως διαφορετικα μονοπατια με διαφορετικες πολεις / quests / npcs / γεγονοτα / πληροφοριες στα δυο μονοπατια και μαλιστα χωρις να δινονται spoiler οταν παιζεις στο ενα  μονοπατι για το αλλο ειναι κατι ανεπαναληπτο τουλαχιστον για ΑΑΑ παιχνιδι . Και δε προκειται να ξαναγινει ποτε μιας και το ρισκο δε πολυπιασε κ ελαχιστοι παιξαμε κ τα 2 μονοπατια . Ναι η πλευρα του Ioverth για εμενα ειχε οτι δυνατοτερο απο ιστορια . Απο roche οχι τοσο .

 

(Βεβαια gameplaywise  το w3 εξαφανισε το w2 δε το συζηταμε ουτε αλογο δεν ειχε, μικρος χαρτης κτλ . Σαν ιστορια ομως ...  )

-------------

 

Η βλαστηση στη new gen ειναι κλασεις ανωτερη . Λογω της ρυθμισης ultra + και οχι του rtx. Πολυ πλουσιοτερη και με μεγαλυτερη ποικιλια 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 10,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 λεπτά πριν, nickk0kkav είπε

Δεν εχω καμια επαφη με τα βιβλια , αλλα αν κρινω απο lord of the rings καταλαβαινω το 3 βιβλια (η πολλα / δε ξερω )  αλλα 1 ιστορια .

Yep, φαντάσου το Witcher που είναι 8 βιβλία μονο το story του Geralt και της Ciri. Δεν είναι τα καλύτερα βιβλία στον κόσμο, αλλα είναι πολύ καλά και άμα τα διαβάσεις ανεβάζουν τα games ένα σκαλί πιο πάνω χαλαρά. Aλλωστε έχει καταντήσει σπάνιο φαινόμενο τα adaptations να σέβονται και να τιμούν το original work. Προσωπικά και πολλοί άλλοι θεωρούν τα games ως canon continuation των βιβλίων. Η CDPR δεν πρόκειται να ξανά κάνει ποτε κάνει καλύτερο imho.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, Psycho_Warhead said:

Καμία σχέση με Witcher. Αντίστοιχο με το Witcher θα ήταν ένα νέο Elder Scrolls ας πούμε ή κάτι παρόμοιο.

Δυστυχώς Elder Scrolls η Bethesda το αρμέγει σαν να μην υπάρχει αύριο. Θα ζούμε, δε θα ζούμε μέχρι το VI...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παίδες μια ερώτηση για το τι ξεχνάω ή κάνω λάθος με τις ρυθμίσεις του παιχνιδιού είτε σε DX11 είτε σε DX12.

Όταν κουνάς το ποντίκι για το camera direction γιατί τρεμοπαίζουν όλα πίσω από τον Gerald;

Είμαι με Vsync off 144Hz και δε βρίσκω ένα setting που να σβήνει αυτό το τρέμουλο πράγμα που δεν υπήρχε στη 1η έκδοση του game.

Τι ξεχνάω; έχει να κάνει με antialiasing ή κάτι παρεμφερές; έχω σπάσει το κεφάλι μου να ψάχνω τα settings και δε βγάζω άκρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, greekfragma είπε

Όταν κουνάς το ποντίκι για το camera direction γιατί τρεμοπαίζουν όλα πίσω από τον Gerald;

Λίγο πιο συγκεκριμένα? Κάνα video?

Νομίζω μιλάς για ΑΑ, δεν είμαι σίγουρος όμως.

Το motion blur και το DOF τα έχεις κλειστά? DLSS κλειστό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Λίγο πιο συγκεκριμένα? Κάνα video?

Νομίζω μιλάς για ΑΑ, δεν είμαι σίγουρος όμως.

Το motion blur και το DOF τα έχεις κλειστά? DLSS κλειστό?

όλα τα χαζά τα κλείνω πάντα.

για ΑΑ καταλήγω και γω. το έχω και σε DX11 και σε DX12 ανεξαρτήτως DLSS

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, greekfragma είπε

όλα τα χαζά τα κλείνω πάντα.

για ΑΑ καταλήγω και γω. το έχω και σε DX11 και σε DX12 ανεξαρτήτως DLSS

Το κακό implementation του DLSS προκαλεί ghosting, μπορείς να το δεις καθώς panning στα δέντρα όταν από πίσω υπάρχει ουρανός. Τώρα άμα δεν δείξεις ακριβώς τι εννοείς δεν μπορώ να σου πω κάτι σίγουρο, τουλάχιστον εγώ. Ίσως κάποιος άλλος που έχει το ίδιο θέμα. Στο original πάντως αυτό που περιγράφω είναι λόγο ΑΑ, στρώνει με μπόλικο DSR μονο. Τουλάχιστον σε μένα σε 1080p. Όσο ανεβαίνεις αναλύσεις η ανάγκη του ΑΑ μικραίνει όπως ξέρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2k παίζω με 3070ti. Δε θα έλεγα οτι είναι ghosting. Σαν τρέμουλο σε αντικείμενα με κάθετες γραμμές. Όπως κάνει ας πούμε το σπασμένο antialiazing σε χαμηλές αναλύσεις. Αλλά δε περίμενα να δω κάτι αντίστοιχο στα 2k.

θα δω μήπως μπορώ να βάλω βίντεο ή screenshot.

ειναι αυτό που φαίνεται στο κάτω μέρος του παραθύρου.

μου το κάνει περισσότερο όταν κουνάω την κάμερα αριστερά δεξιά και σε εξωτερικούς χώρους σε δέντρα τοίχους κλπ.

https://streamable.com/ntegh6

η ποιότητα του βίντεο είναι κακή για να γλιτώσω file size.

@{TDi}Dj2k..infc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@greekfragmaΤο shimmering λες στα παραθυρα και στα πλακακια; Ειχε μπολικο το παιχνιδι απο πριν και flickering και flash στα textures ενιοτε 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, d4ydr33m3r said:

@greekfragmaΤο shimmering λες στα παραθυρα και στα πλακακια; Ειχε μπολικο το παιχνιδι απο πριν και flickering και flash στα textures ενιοτε 

 

δηλαδή δεν είμαι εγώ ο τρελός οτι βλέπω ένα αίσχος; όντως ξεφτίλισαν το παιχνίδι με όλα αυτά που στη 1η έκδοση δεν υπήρχαν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, greekfragma είπε

 

δηλαδή δεν είμαι εγώ ο τρελός οτι βλέπω ένα αίσχος; όντως ξεφτίλισαν το παιχνίδι με όλα αυτά που στη 1η έκδοση δεν υπήρχαν;

Υπηρχαν και απο πριν αυτα.. Πηγαινε CP αν εχεις nvidia βεβαιωσου οτι στo texture quality εχεις τουλαχιστον quality enabled και κανε ενα profile αν δεν εχει για το witcher 3 και κανε force το ανισοτροπικο φιλτρο στο x16

Επισης ξεχασα βαλε και negative lod bias στο clamp βοηθαει

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, d4ydr33m3r said:

Υπηρχαν και απο πριν αυτα.. Πηγαινε CP αν εχεις nvidia βεβαιωσου οτι στo texture quality εχεις τουλαχιστον quality enabled και κανε ενα profile αν δεν εχει για το witcher 3 και κανε force το ανισοτροπικο φιλτρο στο x16

το παλιό witcher το είχα παίξει με AMD. δε τα θυμάμαι ποτέ αυτά τα shimering. το texture quality ήταν σωστό quality και τώρα έβαλα AF x16.

Κάτι με τα DLSS FSR σε συνδυασμό με in game Sharpening κάνει τη ζημιά. Δοκιμάζω διάφορα και άλλοτε μειώνεται άλλοτε χειροτερεύει αλλά με τόσες ρυθμίσεις in game και nvidia CP είναι λογικό να χάνεις τη μπάλα.

γιατί το ρημάξανε έτσι; πωωωωωωωωωωωω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν δεν χρησιμοποιεις native αναλυση ειναι συνηθες φαινομενο να συναντας πιο ευκολα τετοιες καταστασεις.. Το sharpening σιγουρα δεν βοηθα οπως και φιλτρα που γινονται injected

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και το Negative LOD bias clamp ήταν.

native είμαι. 2k vsync off.

@d4ydr33m3r 

μάλλον μπερδεύτηκα με ότι με ρώτησες.

δοκίμασα και με DLSS on και FSR και OFF να δω διαφορές.

νομίζω καλύτερα είμαι με DLSS balanced και από άποψη fps. είναι πιο smooth και το shimmering μετριάζει αρκετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...