Προς το περιεχόμενο

The Witcher 3: Wild Hunt


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 10,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Stuttering προσωπικα δεν εχω , περα απο τα πρωτα δευτερολεπτα οταν φορτωσει το παιχνιδι . 

Επισης μιας και ειναι third person παιζεται μια χαρα σε 40-50 fps και controller. Ετσι το τρεχω , full τα παντα και dlss balance. 

  • Like 1
Δημοσ.

Stuttering έχει κυρίως με το Frame Generation On και όταν έχεις AMD CPUs απ' ότι έχω δει. Αν το κλείσεις ναι, δεν έχει, αλλά έχει κι' άλλα θέματα με graphical glitches όπως το να αλλάζει ο φωτισμός σε συγκεκριμένα σημεία ανάλογα με την γωνία που κοιτάς ή που φορτώνουν τα shadows και το geometry στο foliage όσο προχωράς κλπ.

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Θέλει φτιάξιμο και το LoD που προχωράς και φορτώνουν νέα γραφικά στα 2 μέτρα..

Αυτό υπήρχε και στο original, αλλα δεν γίνοντα συχνά και γινόταν μεμονωμένα, δηλαδή σε μένα που και που κάνας θάμνος κάνα φυτό έκανε pop-in στα δυο μετρα.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Thresh είπε

Βγήκε hotfix, για performance και stability issues, game version won't change.

Σε ολες τις πλατφορμες ? Ή ειναι αυτο που εβγαλαν για ps5 ?? 

  • Super Moderators
Δημοσ.
2 hours ago, nickk0kkav said:

Σε ολες τις πλατφορμες ? Ή ειναι αυτο που εβγαλαν για ps5 ?? 

Στο tweet έλεγε για GoG και Steam, οπότε PC.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, john2gr είπε

Δεν διορθωνει τα CPU θεματα με το Ray Tracing, οποτε μην περιμενετε θαυματα.

Δεν ειναι ''θεματα'' , το RT ειναι πολυ βαρυ και σε cpu . Μια λυση θα ηταν να ειχαν preset και για το rt , ωστε να το κατεβαζεις σε ποιοτητα για να κερδισεις performance. 

 

 

Επεξ/σία από noFEARgr
  • Like 3
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Δεν ειναι ''θεματα'' , το RT ειναι πολυ βαρυ και σε cpu . Μια λυση θα ηταν να ειχαν preset και για το rt , ωστε να το κατεβαζεις σε ποιοτητα για να κερδισεις performance. 

 

 

Αχεμ... οταν ενα παιχνιδι χρησιμοποιει το 30% μιας CPU (και βασιζεται μοναχα σε 2-3 πυρηνες για ολη την δουλεια), και εξαιτιας αυτου τρωει CPU μπουκαλι... τοτε δεν υπαρχει δικαιολογια. Ειναι CPU optimization issues, μην προσπαθησουμε να δικαιολογησουμε τετοιες tech π@παριες :P

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η γνωμη μου ειναι οτι υπαρχει σιγουρα ζητημα cpu optimization και αυτο γιατι με 12900k στα ~40-60fps που κυμαινεται με full RT και η cpu καθεται τα frametimes ειναι αρκετα ασχημα, ενω οταν ενεργοποιεις το frame generation τα frametimes ειναι σχεδον αριστα με avg framerate ~70-80fps

Θα μου πεις fully gpu limited αναλυση τι περιμενεις; Οκ δεν δικαιολογειται ομως τοσο χαμηλο cpu utilization..

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Δημοσ.

Βρήκα fix για τα stutters με AMD CPU + 4080/4090 με Frame Generation. Πας στα Documents -> The Witcher 3 -> dx12user.ini και βρίσκουμε το ''LimitFPS'' και βάζουμε τα μισά Hz του monitor μας, δηλαδή αν κάποιος έχει 144Hz monitor, θα βάλει ''72FPS''.

Απ' ότι διαβάζω μέχρι στιγμής επηρεάζει μόνο όσους έχουν AMD CPUs.

Δημοσ.

ξεκινησα νεο game και ετρεχε στα ultra+ με 50-60 χωρις κανενα stutter (AMD5600 & 3060ti & monitor 144hz). Eπαιξα κανα 2ωρο και οταν πηγα να συνεχισω να φορτωσω το save, κρασαρει συνεχεια.........οποτε το γυρισα σε dx11 και παει μια χαρα...Optimization γτπ..........εκανε η CDPR  

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...