Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Το χαμηλό frame-rate είναι αυτό, και είναι λογικό να έχει θέματα γιατί είναι από κονσόλα.
john2gr Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Από PC είναι, confirmed από τον community manager της CD Projekt RED (επίσης οι λύκοι είναι το πρώτο hint που θα έπρεπε να πιάσετε σχετικά με το ποια έκδοση έδειξαν ) Site: The Witcher 3: Wild Hunt - Gamescom 2014 Trailer is From PC Build, Uncompressed Video Released
Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Ε, τότε μάλλον δεν είναι θέμα frame-rate, αλλά θέμα με το ''RenderAheadLimit'', το The Witcher 2 είχε θέμα και έπρεπε να το αλλάξεις για να μην έχει αυτό το minor-stuttering..
D.Luffy Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Το φοβάμαι πολύ αυτό το stutter. Τώρα τελευταία είναι παρόν σε ό,τι open world έχω παίξει στο PC... 1
Alithinos Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Το φοβάμαι πολύ αυτό το stutter. Τώρα τελευταία είναι παρόν σε ό,τι open world έχω παίξει στο PC... Ε λοιπόν χθές καθόμουν και έκανα εκτεταμένο ψάξιμο πάνω σε αυτό το θέμα,και συγκεκριμένα το stuttering στο Skyrim. Μάντεψε τι ανακάλυψα ? Το πρόβλημα δημιουργείται λόγο 2 παραγώντων: #1 Το πρώτο έχει να κάνει με το πως διαχειρίζονται τα open world το φόρτωμα του κόσμου. Επειδή το να φόρτωνε όλος ο κόσμος σε loading screens θα έκανε τα loading screens τεράστια,αντί αυτού αυτά τα παιχνίδια φορτώνουν καθώς τα παίζεις. Επί της ουσίας π.χ. στο Skyrim φορτώνουν κατά τη loading screen μόνο ο χαρακτήρας σου και ότι υπάρχει γύρω στα 100 μέτρα απόσταση από αυτόν. (για αυτό άμα κάθεσαι κάπου με θέα και κοιτάξεις μακρυά,ο κόσμος πέρα από τα 100 περίπου μέτρα είναι άδειος) Καθώς περπατάς δηλαδή στο κόσμο,ο κόσμος φορτώνει στα κρυφά (χωρίς loading screen δηλαδή) μεταφέρωντας δεδομένα από το σκληρό δίσκο στη RAM. #2 Έλα όμως ντε,που η ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων που υποστηρίζουν οι σκληροί δίσκοι τίνει να γίνει σοβαρότατο bottleneck. Άμα π.χ. στο Skyrim βάλεις και μερικά mods,πλέον η ποσότητα gigabytes που θα πρέπει να επεξεργάζεται ο επεξεργαστής και η κάρτα γραφικών γίνεται μεγαλύτερη,και αν και δεν έχουν κανένα πρόβλημα ο ίδιος ο επεξεργαστής και η κάρτα γραφικών να συμβαδίσουν με τη ταχύτητα επεξεργασιας δεδομένων που απαιτείται,ο σκληρός δίσκος δεν προλαβαίνει - είναι πολύ πιο αργός όσων αφορά το bandwidth. Αυτό σημαίνει ότι εκεί που παίζεις π.χ. και έχεις ένα frame rate π.χ 55-60fps,καθώς κάνεις μερικά βήματα ξαφνικά το παιχνίδι 'παγώνει' και σταματά τελείως να ανταποκρίνεται για μερικές στιγμές εως αρκετά δευτερόλεπτα,και μετά επανέρχεται. Αυτά τα ξαφνικά κολλήματα που τρώει τα παιθαίνει λόγο του ότι εκείνη τη στιγμή κάνει loading χωρίς loading screen,και ο σκληρός δίσκος δεν προλαβαίνει να μεταφέρει δεδομένα στη RAM στη ταχύτητα με την οποία ο επεξεργαστής ζητά νέα δεδομένα,για να προλάβει να σου παρέχει το παιχνίδι απροβλημάτιστα. Μια 'mainstream' κάρτα γραφικών του σήμερα θα έχει bandwidth 150 με 200 gb/s. Ένας σύχγρονος επεξεργαστής ανάλογα και τον memory controller του,μπορεί να έχει bandwidth 12 με 16 gb/s. Ένας... σκληρός δίσκος έχει maximum bandwidth 60 με 70 mb / s. Προφανώς και διαφένεται ποιο είναι το πρόβλημα. Με απλά λόγια,τα open-world παιχνίδια φτάνουν σε μια 'οροφή' όσων αφορά το πόσα πράγματα μπορούν να φαίνονται ταυτόχρονα στην οθόνη,η οποία οροφή προκαλείται από τις εξαιρετικά αργές ταχύτητες των σκληρών δίσκων,και λόγο του γεγονότος ότι η πλειοψηφία της βάσης έχει ακόμα σκληρούς δίσκους. Το πρόβλημα θα λυνόταν με SSDs φυσικά. Αν έχεις SSD στον υπολογιστή σου, σου προτείνω με τα 1000 να εγκαταστήσεις μεγάλα open world παιχνίδια όπως π.χ. το Skyrim,και το Witcher 3 όταν με το καλό κυκλοφορήσει εκεί. Edit: Επίσης κάτι 2ο πολύ σημαντικό που ξέχασα να αναφέρω με τη πρώτη: Σημαντικότατο πρόβλημα είναι και η έλλειψη αρκετής v-ram. Μην ακούς διάφορους εξυπνάκηδες που σου λεν πόση vram νομίζουν ότι είναι αρκετή μονάχα βάση της ανάλυσης της οθόνης σου. Ναι μεν η κατανάλωση vram αυξάνεται καθώς αυξάνονται τα pixels,αλλά δεν χρησιμοποιείται μόνο για αυτό. Τη μνήμη της κάρτας γραφικών την χρησιμοποιεί επίσης το antialiasing,και τα textures. Ειδικά τα textures. Από κει που vanilla skyrim χρεισημοποιεί 500 περίπου mb v-ram, άμα βάλεις το mod με τα 2k textures θα χρειαστείς τουλάχιστον 2gb v-ram. Και αν θες να βάλεις τα καλύτερης ποιότητας textures που θα βρεις,το mod με τα 4k,τότε πρέπει να χεις 4gb v-ram! και όλα αυτά σε 1080p ανάλυση οθόνης και χωρίς AA έτσι ? 3
D.Luffy Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Το πρόβλημα θα λυνόταν με SSDs φυσικά. Αν έχεις SSD στον υπολογιστή σου, σου προτείνω με τα 1000 να εγκαταστήσεις μεγάλα open world παιχνίδια όπως π.χ. το Skyrim,και το Witcher 3 όταν με το καλό κυκλοφορήσει εκεί. Προσωπικά πριν από μια βδομάδα άλλαξα τον HDD σκληρό για παιχνίδια με έναν ssd Samsung 840 Evo 1TB. Για να πω την αλήθεια με το Skyrim ποτε δεν είχα πρόβλημα ακόμη και στον παλιό σκληρό. Έτσι στα γρήγορα που δοκίμασα AC4 και WD όμως, τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα. Στο AC4 η κατάσταση βελτιώθηκε αλλά δεν εξαλήφθηκε, στο WD δε... άστο. Εκεί βέβαια αλλού είναι το πρόβλημα. Επίσης δοκίμασα λίγο και FC3 Blood Dragon και είχα κι εκεί το ίδιο stuttering με πριν.
Alithinos Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Προσωπικά πριν από μια βδομάδα άλλαξα τον HDD σκληρό για παιχνίδια με έναν ssd Samsung 840 Evo 1TB. Για να πω την αλήθεια με το Skyrim ποτε δεν είχα πρόβλημα ακόμη και στον παλιό σκληρό. Έτσι στα γρήγορα που δοκίμασα AC4 και WD όμως, τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα. Στο AC4 η κατάσταση βελτιώθηκε αλλά δεν εξαλήφθηκε, στο WD δε... άστο. Εκεί βέβαια αλλού είναι το πρόβλημα. Επίσης δοκίμασα λίγο και FC3 Blood Dragon και είχα κι εκεί το ίδιο stuttering με πριν. χμ ίσως να είναι διαφορετικός ο λόγος τότε. αυτό που συνέβει στο Skyrim για το οποίο αναφέρομαι,είναι εκεί που γενικά έχεις καλό frame rate, τελείως ξαφνικά να σταματά να ανταποκρίνεται το παιχνίδι και να ξανά- επανέρχεται. Στα άλλα παιχνίδια σου συμβαίνει αυτό ? Εγώ στο Far Cry 3 έχω παρατηρήσει πτώσεις στο frame rate,αλλά η επιβράδυνση εκεί προέρχεται από τη κάρτα γραφικών μου,μιας και άμα ρήξω τα graphics settings φτιάχνει. Αυτό το πρόβλημα που ανέφερα για το Skyrim δεν φτιαχνόταν όσο και αν πείραζες τα settings. Είτε είχες shadows και far object quality στο low η στο ultra,το ίδιο πράμα θα έκανε.
D.Luffy Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 χμ ίσως να είναι διαφορετικός ο λόγος τότε. αυτό που συνέβει στο Skyrim για το οποίο αναφέρομαι,είναι εκεί που γενικά έχεις καλό frame rate, τελείως ξαφνικά να σταματά να ανταποκρίνεται το παιχνίδι και να ξανά- επανέρχεται. Στα άλλα παιχνίδια σου συμβαίνει αυτό ? Εγώ στο Far Cry 3 έχω παρατηρήσει πτώσεις στο frame rate,αλλά η επιβράδυνση εκεί προέρχεται από τη κάρτα γραφικών μου,μιας και άμα ρήξω τα graphics settings φτιάχνει. Αυτό το πρόβλημα που ανέφερα για το Skyrim δεν φτιαχνόταν όσο και αν πείραζες τα settings. Είτε είχες shadows και far object quality στο low η στο ultra,το ίδιο πράμα θα έκανε. Στο Far Cry 3 συμβαίνει ό,τι setting και να έχω στα γραφικά. Άρα δεν παίζει από την κάρτα... Το stuttering σε εμένα είναι περισσότερο εμφανή γιατί δεν πέφτω ποτέ κάτω από 60fps. Proud owner of 2x780ti sli! Η μόνες φορές που έπεσα κάτω από 60 από καθαρό θέμα gpu ήταν μόνο δυο τρεις άσχετες φάσεις στο Crysis 3 που πλησίασα τα 30fps (χωρίς μάλιστα να γίνονται και πολλά πράγματα στην οθόνη), εαν ενεργοποιήσω ubersampling στο Witcher 2 και στο Last Light με υψηλό SS. Βέβαια οι δυο τελευταίες περιπτώσεις αφορούν περισσότερο την χωρητικότητα της Vram παρά την ταχύτητα των καρτών... Τώρα στα υπόλοιπα open world το κωλοstutter είναι εκεί πάντα είτε σε βαριά ή ελαφριά μορφή. Εαν εξαιρέσουμε το WD που είναι broken από τη μάνα του, το αμέσως χειρότερο παιχνίδι που έτρεξε το σύστημα μου ήταν το τελευταίο Thief. Και μάλιστα παιχνίδι με μάπα γραφικά.
Tobajara Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Από περιέργεια, έχεις δει αν υπάρχει stuttering μόνο με μια κάρτα? Οι drivers για crossfire / sli δεν είναι και ό,τι καλύτερο και το hardware σου είναι μια χαρά.
D.Luffy Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Το έχω δοκιμάσει στα προβληματικά games αλλά δεν υπάρχει διαφορά. Το σοβαρότερο που θυμάμαι είναι το Thief. Επίσης και με τα Batman Arkham City και Arkham Origins. Μήπως δεν είναι τυχαίο ότι αυτά τα παιχνίδια τρέχουν UE3? Όμως ακόμα και το AC3 και AC4 δεν κατάφερα να τα τρέξω χωρίς αυτό το φαινόμενο. Από FC3 δοκίμασα μόνο το Blood Dragon με αυτό το hardware και όχι το κανονικό. Φόρτωσα ένα save που είχα για να δω απλά πως τρέχει.
panther_512 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Μου άρεσε το περιεχόμενο του gameplay video. Για αυτούς που έπαιξαν το Witcher 1, είμαι σίγουρος ότι θυμήθηκαν κάποιες περιοχές του. Η απόδοση όμως δεν ήταν καλή. Όλο το video ήταν ένα ατελείωτο stutter-fest. Φαίνεται ότι έχουν ακόμα δουλειά με το optimization. Update: Τελικά είναι το συγκεκριμένο βίντεο που είναι τόσο χάλια. Αν πάτε στο link που παρέθεσε ο john και δείτε το uncompressed video στα 1080p/60fps, τα πράγματα είναι καλύτερα, θέλει όμως δουλειά.
kostas_sl Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Το uncompressed μπορεί να είναι 60fps σαν video,αλλά το παιχνίδι τρέχει στα 30fps. Aυτό εδώ μάλλον είναι στα 60fps gameplay...http://uk.ign.com/videos/2014/08/14/the-witcher-3-uncut-1080p60-gameplay-gamescom-2014
zeniath Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Παίδες αν παίζει κανένα key για το Beta Test θα σας ήμουν υπόχρεος πάντως. Άλλο τρόπο εκτός από pre-order στο gog.com δεν παίζει;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα