{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Αν εξαιρέσεις την ελευθερια (open-world) του "Skyrim" δεν πιάνει μια μπροστά στο Witcher 2 ποσο μάλλον για το 3 imho. Ο μονος λόγος που ασχολήθηκα παραπάνω με "Skyrim" είναι ότι έχεις επιλογή 1st person και άπειρα mods. 2
qsis Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 τι καλυτερο εχει το witcher που συνολικα το κανει καλυτερο απο το skyrim? ειναι μια σταλια, κοβεται αποτομα (ενω στην αρχη νιωθεις οτι ο κοσμος θα ειναι ικανοποιητικα μεγαλος) , εισαι πολυ πιο περιορισμενος και η ανισορροπια του παιχνιδιου που ενω ξεκιναει οντας πανδυσκολο και θελοντας τακτικη ,οσο προχωραει γινεται ολο και πιο ευκολο (μεχρι που τελικα γινεται πανευκολο) δειχνει οτι παρεβλεψαν αρκετα πραγματα οχι οτι δεν εχουν υπαρξει και αντιστοιχα προβληματα σε παιχνιδια της bethesda , ομως στο skyrim το εξισορροπησαν σε φοβερο βαθμο (και μην ξεχναμε οτι μιλαμε για ανοικτο κοσμο με πολλα μερη να πας, με οποια σειρα θες) σιγουρα το witcher εχει μια πολυ ενδιαφερουσα ιστορια , πιο "ενηλικη" απο του skyrim που απευθυνεται σε περισσοτερο κοσμο και εχει τα κλισε του και σιγουρα σε καποια σημεια υπερτερει σαν πακετο ομως ειναι αρκετα πισω και αυτο επειδη δεν δουλεψαν αρκετα καποια πραγματα οποτε ας λυσουν πρωτα αυτα που χαλασαν μερικους σε ενα πολυ μικροτερο παιχνιδι και μετα να αρχισουν τη κριτικη για τους υπολοιπους το οτι υπαρχει η καλη προθεση ειναι πολυ θετικο παντως και δεν αποκλειω καθολου να βγαλουν κατι πραγματικα εκπληκτικο
Tobajara Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Συγκρίνεις ένα open world παιχνίδι με ένα streamlined. Δε βγαίνει συμπέρασμα γιατί δεν έχει σχέση η λογική του Witcher 2 με του Skyrim. Το καλύτερο open world παιχνίδι που έχω παίξει, και το θεωρώ κλάσεις ανώτερο από το Skyrim που έχω αρκετά ράμματα για τη γούνα του, είναι το Gothic 3 Enhanced, που από ότι διαβάζω το θεωρεί και η CD Projekt υπόδειγμα.
qsis Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 δε τα συγκρινω, απλα λεω ποσο πιο δυσκολο ειναι ενα opern world και επισης λεω το γνωστο που παραδεχτηκαν και οι ιδιοι , οτι το streamlined παιχνιδι τους (που ειναι κατι πιο ευκολο) ειχε σημαντικα φαουλ οποτε ας κοιτανε κυριως τη δικη τους καμπουρα και ας αφησουν τον ανταγωνισμο ναι καλο το gothic
Alithinos Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 τι καλυτερο εχει το witcher που συνολικα το κανει καλυτερο απο το skyrim? ειναι μια σταλια, κοβεται αποτομα (ενω στην αρχη νιωθεις οτι ο κοσμος θα ειναι ικανοποιητικα μεγαλος) , εισαι πολυ πιο περιορισμενος και η ανισορροπια του παιχνιδιου που ενω ξεκιναει οντας πανδυσκολο και θελοντας τακτικη ,οσο προχωραει γινεται ολο και πιο ευκολο (μεχρι που τελικα γινεται πανευκολο) δειχνει οτι παρεβλεψαν αρκετα πραγματα οχι οτι δεν εχουν υπαρξει και αντιστοιχα προβληματα σε παιχνιδια της bethesda , ομως στο skyrim το εξισορροπησαν σε φοβερο βαθμο (και μην ξεχναμε οτι μιλαμε για ανοικτο κοσμο με πολλα μερη να πας, με οποια σειρα θες) σιγουρα το witcher εχει μια πολυ ενδιαφερουσα ιστορια , πιο "ενηλικη" απο του skyrim που απευθυνεται σε περισσοτερο κοσμο και εχει τα κλισε του και σιγουρα σε καποια σημεια υπερτερει σαν πακετο ομως ειναι αρκετα πισω και αυτο επειδη δεν δουλεψαν αρκετα καποια πραγματα οποτε ας λυσουν πρωτα αυτα που χαλασαν μερικους σε ενα πολυ μικροτερο παιχνιδι και μετα να αρχισουν τη κριτικη για τους υπολοιπους το οτι υπαρχει η καλη προθεση ειναι πολυ θετικο παντως και δεν αποκλειω καθολου να βγαλουν κατι πραγματικα εκπληκτικο Και τα 2 παιχνίδια έχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Το καλό στο Witcher 2 είναι ότι είναι πιο προσεγμένο στους διάφορους τομείς,έχοντας περισσότερη ποιότητα,ενώ το Skyrim είναι προσανατολισμένο στην ποσότητα. Η ανάπτυξη χαρακτήρων είναι καλύτερη στο Witcher 2,τα animations πιο φυσιολογικά,τα voice overs,τα γραφικά,και η ιστορία. Το Skyrim κερδίζει τις εντυπώσεις γιατί απλά έχει τα πάντα σε μεγαλύτερη ποσότητα. Μεγαλύτερη έκταση κόσμου,περισσότερα quests,περισσότερα όπλα,περισσότερο οτιδήποτε. Αν πάρεις το κάθε ξεχωριστό στοιχείο του Skyrim (π.χ. stealth system) και το συγκρίνεις με ανάλογα συστήματα άλλων παιχνίδιων,θα δεις ότι η υλοποίηση του συγκεκρυμένου στοιχείου στο Skyrim είναι μέτρια προς κακή. Αυτό που κάνει το Skyrim διαφορετικό όμως είναι ότι καταφέρνει και συνδιάζει τόσα πολλά και διαφορετικά στοιχεία,από διαφορετικά είδη παιχνιδιών,και σε κανένα άλλο παιχνίδι δεν βρίσκεις τόσα πολλά πράγματα μαζεμένα σε ένα ενιαίο σύνολο. Stealth System ? Το Dishonored και τα Thief είχαν καλύτερο. Ανάπτυξη χαρακτήρων ? Τα Witcher και τα Mass Effect έχουν καλύτερη. Γραφικά ? Οποιοδήποτε παιχνίδι δεν είναι console port έχει καλύτερα. Ποιότητα quests ? Ακόμα και προηγούμενα παιχνίδια της ίδιας σειράς όπως το Morrowind και το Oblivion είχαν καλύτερη. Θα μπορούσα να συνεχίσω,αλλά το Skyrim ειδικά έχει τόσα πολλά στοιχεία μαζεμένα που θα μου έπαιρνε πολύ χρόνο,και στο ποστ πολύ μέγεθος,όποτε σταματάω εδώ. Το Skyrim μπορεί να κατάφερε να κερδίσει πολλούς νέους fans στη σειρά λόγο κάποιων αλλαγών του,αλλά λόγο παραλείψεων και αλλαγών δυσαρρέστησε πολλούς παλιότερους fans της σειράς,γιατί είτε καλώς είτε κακώς,η σειρά χάνει το βάθος και τη λεπτομέρεια που είχε,κάτι που ξεκίνησε να συμβαίνει από το Oblivion και ύστερα. Το γεγονός ότι αν εξαιρέσεις τα γραφικά και το σύστημα μάχης,το Morrowind στέκεται ως το πιο immersive παιχνίδι της σειράς,και ένα απ τα καλύτερα RPG που έχουν βγει ποτέ,λέει κάτι. 4
qsis Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 καλα δεν εχει νοημα να αρχισουμε τα σεντονια Και τα 2 παιχνίδια έχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Το καλό στο Witcher 2 είναι ότι είναι πιο προσεγμένο στους διάφορους τομείς,έχοντας περισσότερη ποιότητα,ενώ το Skyrim είναι προσανατολισμένο στην ποσότητα. συμφωνω Stealth System ? Το Dishonored και τα Thief είχαν καλύτερο. Ανάπτυξη χαρακτήρων ? Τα Witcher και τα Mass Effect έχουν καλύτερη. Γραφικά ? Οποιοδήποτε παιχνίδι δεν είναι console port έχει καλύτερα. Ποιότητα quests ? Ακόμα και προηγούμενα παιχνίδια της ίδιας σειράς όπως το Morrowind και το Oblivion είχαν καλύτερη. δεν τα εχω παιξει stealth για να συγκρινω θα αστειευεσαι , ειδικα βαζοντας τα mass effect στη κουβεντα τα γραφικα ειναι ικανοποιητικα για ανοικτο κοσμο , σιγουρα θα μπορουσαν να ειναι καλυτερα και παλι η οποια συγκριση ενος πληρως 3d παιχνιδιου με ενα που ειχε σταθερα πλανα ουσιαστικα ειναι ακυρη ενταξει δε θα πειραξω το ιερο τερας morrowind που ποτε δε τερματισα (γιατι δεν ειχα δικο μου μηχανημα εκεινη την εποχη να το παιξω) αν και ειχα καποιες ωρες επαφη , αλλα μπροστα στο oblivion το skyrim ειναι αριστουργημα σε καθε τομεα η υποτιθεμενη χαρντκοριλα που εξαφανισε η bethesda ηταν στην ουσια προβληματα που ελυσε .. δεν εβρισκα κανενα νοημα να καθομαι να κανω heal στον αερα , ή να καθομαι να τρωω ξυλο χωρις λογο για να αναβαθμισω με την ησυχια μου τον χαρακτηρα μου και να ειναι οσο πιο ισορροπημενος γινεται τελοσπαντων ο σκοπος δεν ειναι να γινει συγκριση δυο παιχνιδιων που εχουν αρκετες διαφορες μεταξυ τους και ας ανηκουν κατα τα αλλα στο ιδιο ειδος , το θεμα ειναι να μην κριτικαρουν κατι τοσο μεγαλυτερο και δυσκολοτερο απο τη δικη τους δουλεια , ειδικα απο τη στιγμη που δεν εκτελεσαν τελεια τη δικη τους θεωρητικα πιο ευκολη δουλεια .
panther_512 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Αν έχεις ακολουθήσει τα παιχνίδια της Bethesda από την αρχή, νομίζω κάπου αρχίζεις να το βαριέσαι το όλο σκηνικό, το οποίο είναι: Ένας τεράστιος χάρτης στον οποίο τοποθετήθηκαν με τυχαίο τρόπο άπειρα quests και dungeons χωρίς ουσιαστική συνοχή μεταξύ τους και τα οποία σε παριμένουν να τα εξερευνήσεις. Στο Oblivion έσταξα 110 ώρες, 80 ώρες στο Fallout 3 και 174 ώρες στο Fallout New Vegas. Στο Morrowind ούτε που θυμάμαι, αλλά σίγουρα ήταν κάπου στις 150 ώρες. Νομίζω το Fallout NV το απόλαυσα περισσότερο από όλα τα άλλα. Και μπορώ να πώ μετα βεβαιότητας ότι κουράστηκα αυτό το μοτίβο με τα quests και τα dungeons. Γι'αυτό και δεν άγγιξα ακόμα το Skyrim. Αν καταφέρουν στο Witcher 3 να δημιουργήσουν συνοχή μεταξύ των quests σε ένα open world σκηνικό, πραγματικά μπράβο τους.
ektelion Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Μα όλα τα θετικά ή αρνητικά που προσάπτετε στο ένα ή στο άλλο παιχνίδι είναι τελείως υποκειμενικά. Θες ένα παιχνίδι με στιβαρό backstory, συμπαγείς χαρακτήρες, κινηματογραφικό σενάριο, πλοκή με ανατροπές; Θα παίξεις το Witcher. Θες ένα παιχνίδι που να σου παρέχει τη χαρά της εξερεύνησης; Σε ενδιαφέρει να εξελίξεις τα stats του ήρωα που ελέγχεις κι όχι το χαρακτήρα του; Θα διαλέξεις το Skyrim. Το μεν Witcher έχει βάθος σε κατακόρυφη κλίμακα, το δε Skyrim σε οριζόντια. Κατά γενική ομολογία και τα δύο έχουν αφήσει ικανοποιημένους - αν μη τι άλλο - αυτούς που τα επέλεξαν, ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Σαν παιχνίδια, όμως, δεν τα κατατάσσω καν στην ίδια κατηγορία. Προσωπικά, προτιμώ να μπαίνω στο ρόλο ενός ήρωα με βάθος και να απολαμβάνω μια προκαθορισμένη μεν, συναρπαστική δε σεναριακή πλοκή. That said, δεν μπορώ να ψέξω τα Morrowind και Oblivion (το Skyrim δεν το έχω παίξει ακόμη) καθώς - για το είδος τους - είναι απλά κορυφαία.
Alithinos Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 καλα δεν εχει νοημα να αρχισουμε τα σεντονια συμφωνω δεν τα εχω παιξει stealth για να συγκρινω θα αστειευεσαι , ειδικα βαζοντας τα mass effect στη κουβεντα τα γραφικα ειναι ικανοποιητικα για ανοικτο κοσμο , σιγουρα θα μπορουσαν να ειναι καλυτερα και παλι η οποια συγκριση ενος πληρως 3d παιχνιδιου με ενα που ειχε σταθερα πλανα ουσιαστικα ειναι ακυρη ενταξει δε θα πειραξω το ιερο τερας morrowind που ποτε δε τερματισα (γιατι δεν ειχα δικο μου μηχανημα εκεινη την εποχη να το παιξω) αν και ειχα καποιες ωρες επαφη , αλλα μπροστα στο oblivion το skyrim ειναι αριστουργημα σε καθε τομεα η υποτιθεμενη χαρντκοριλα που εξαφανισε η bethesda ηταν στην ουσια προβληματα που ελυσε .. δεν εβρισκα κανενα νοημα να καθομαι να κανω heal στον αερα , ή να καθομαι να τρωω ξυλο χωρις λογο για να αναβαθμισω με την ησυχια μου τον χαρακτηρα μου και να ειναι οσο πιο ισορροπημενος γινεται τελοσπαντων ο σκοπος δεν ειναι να γινει συγκριση δυο παιχνιδιων που εχουν αρκετες διαφορες μεταξυ τους και ας ανηκουν κατα τα αλλα στο ιδιο ειδος , το θεμα ειναι να μην κριτικαρουν κατι τοσο μεγαλυτερο και δυσκολοτερο απο τη δικη τους δουλεια , ειδικα απο τη στιγμη που δεν εκτελεσαν τελεια τη δικη τους θεωρητικα πιο ευκολη δουλεια . Γιατί αστειεύομαι ? Και η σειρά far cry ανοιχτούς κόσμους έχει,και μάλιστα μεγαλύτερους απ της σειράς Elder Scrolls (με εξαίρεση το Daggerfall) αλλά το Far Cry 3 είναι έτη μπροστά σε θέμα γραφικών σε σύγκριση με το skyrim. Τουλάχιστον για το vanilla skyrim. Τα mods είναι άλλο ζήτημα.
qsis Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 το mass effetct καταντησε απλα ενα shooter και αν θελω shooter παιζω κανα gow που ειναι σαφως καλυτερο σε αυτο το τομεα , με μεγαλη δυσαρεσκεια επαιξα τα 2 τελευταια μονο και μονο για να δω την ιστορια για ποια εξελιξη χαρακτηρων μιλαμε ? (επισης γραφικα της πλακας και κοσμος πολυ περιορισμενος, αναβαθμισεις περιορισμενες , οπλα το ιδιο και μονο για ενα χαρακτηρα και παει λεγοντας.. ) τα γραφικα του skyrim συμφωνω οτι δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο , αλλα ειναι παραπανω απο καλα δε θα κατσω να δωσω τοση σημασια σε αυτο αν ενα παιχνιδι ειναι καλο και δε νομιζω οτι ειναι μεγαλυτερο το fc 3 τουλαχιστον σε σχεση με ενα elder scrolls, το fc 2 ισως και να ηταν μεγαλυτερο 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Στην τελική παίξτε το "skyrim" με το Witcher mod 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Moderators Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Ούτε που ήξερα ότι υπήρχε Witcher mod...
panther_512 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Αυτό που μου αρέσει στους τύπους στη συνέντευξη, είναι ότι δεν καταφεύγουν σε μαρκετίστικα τρύκ για να προμοτάρουν το παιχνίδι. Δεν διστάζουν να αναφερθούν στα προβλήματα ή περιορισμούς που είχαν τα προηγούμενα παιχνίδια τους, αλλά το κυριότερο, δεν δισταζουν να αναφερθούν σε αυτά που τους αρέσουν σε άλλα παιχνίδια (Gothic, Skyrim), χαρακτηριστικά των οποίων θέλουν να βάλουν στο Witcher 3 . Ευελπιστώ σε ένα άριστο αποτέλεσμα. Το θέμα είναι ότι άρχισα πλέον να ψήνομαι και για το Skyrim.......... Ποιός μπορεί να μου βρεί καμιά 200-αριά ώρες να ασχοληθώ? 2
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Moderators Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 The Art Of The Witcher 3: Designing The Ice Giant
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα