Προς το περιεχόμενο

The Witcher 3: Wild Hunt


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 10,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 11/7/2018 στις 12:55 ΜΜ, {TDi}Dj2k..infc είπε

DOF και blur από τα πρώτα settings που κλείνω, θολούρα χωρίς λόγο και σπανια είναι ρεαλιστικό, της Nvidia το DOF είναι ok αλλα τρώει 30 frames...

ROG-X γιατί έγινες άλογο κλέφτης?! Μάλωσες με την Roach?! :D

Άλλο το Blur. Και εγώ το βγάζω τις περισσότερες φορές.
Το DoF είναι μια χαρά ρεαλιστικό όμως και έχει σκηνοθετική άποψη όπως στις ταινίες. Δεν γίνεται σ' ένα καδράρισμα να έχεις ίδια εστίαση σε όλα τα μήκη και τα πλάτη. Δεν γίνεται ένα δέντρο στο βάθος να είναι το ίδιο Crisp με ένα δέντρο που είναι δίπλα σου. Χάνεται καταρχάς η αίσθηση τους βάθους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Heatspreader είπε

Άλλο το Blur. Και εγώ το βγάζω τις περισσότερες φορές.
Το DoF είναι μια χαρά ρεαλιστικό όμως και έχει σκηνοθετική άποψη όπως στις ταινίες. Δεν γίνεται σ' ένα καδράρισμα να έχεις ίδια εστίαση σε όλα τα μήκη και τα πλάτη. Δεν γίνεται ένα δέντρο στο βάθος να είναι το ίδιο Crisp με ένα δέντρο που είναι δίπλα σου. Χάνεται καταρχάς η αίσθηση τους βάθους.

Μια χαρα αντιλαμβανομαι το βαθος χωρις το DOF.  Το ανθρωπινο ματι δεν βλεπει με DOF, εκτος εαν εχεις θεμα στα ματια ή το εχεις τσουξει. 

 

Επεξ/σία από ROG-X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, ROG-X said:

Μια χαρα αντιλαμβανομαι το βαθος χωρις το DOF.  Το ανθρωπινο ματι δεν βλεπει με DOF, εκτος εαν εχεις θεμα στα ματια ή το εχεις τσουξει. 

Και το ανθρώπινο μάτι όταν εστιάζει κάπου, τα υπόλοιπα γύρω γύρω δεν τα βλέπεις καθαρά. Αυτό κάνει ο φακός, αυτό κάνει και το DoF..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Και το ανθρώπινο μάτι όταν εστιάζει κάπου, τα υπόλοιπα γύρω γύρω δεν τα βλέπεις καθαρά. Αυτό κάνει ο φακός, αυτό κάνει και το DoF..

Ναί, αλλά το DoF στα games έχει να κάνει με το πού εστιάζει ο χαρακτήρας και όχι ο gamer, οπότε φεύγουμε από το ρεαλιστικό και πάμε στο κινηματογραφικό.

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κυρίως το πρόβλημα είναι στη ποσότητα της θολούρας. Αν θέλαμε να προσομοιώσουμε το πως λειτουργεί το ανθρώπινο μάτι η θολούρα θα έπρεπε να είναι πολυ λιγότερη και μόνο σε περιπτώσεις που το αντικείμενο εστίασης είναι πολύ κοντά και με αρκετό φωτισμό (ή αν ο πρωταγωνιστής είναι γέρος). DOF, Chromatic Abberation, Motion Blur κτλπ είναι μέρος του συνδρόμου από το οποίο πάσχουν τα παιχνίδια και ονομάζετα "when I grow up, I wanna be a movie".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορεί να είναι light αλλα μια χαρά φαίνεται η διαφορα ειδικά άμα από πάντα κλείνεις όλες τις θολούρες που αναφέρθηκαν, όσο για performance είναι 2 fps αλλα μπορεί να ανεβεί σε κάποιες περιοχές.

https://international.download.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/the-witcher-3-wild-hunt/the-witcher-3-wild-hunt-depth-of-field-interactive-comparison-2-on-vs-off.html

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Heybro είπε

Σε καθε παιχνιδι κλεινουμε motion blur και depth of field. Καταστρεφουν το παιχνιδι. 

Στο depth of field όσο μεγαλύτερο τόσο το καλύτερο ή το αντίστροφο;

Στο ac πχ το έχω 115 αν θυμάμαι καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άσε το όσο το έχει. Όταν είναι ανύπαρκτο ή χαμηλό είναι σαν να παίζεις παιχνίδι του Super Nintendo σε PC Emulator με υψηλή ανάλυση.
 

Επεξ/σία από Heatspreader
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...