Προς το περιεχόμενο

The Witcher 3: Wild Hunt


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 10,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ωραια καντε και ολο το πρωτο remaster με W3 γραφικα να παθουμε μαζικα εγκεφαλικα

Διάβασα στο pcgamer ότι δυστυχώς δεν μπορούν να κάνουν όλο το 1ο Witcher remake λόγω της μηχανής γραφικών που χρησιμοποιείται από το Witcher 3. Επίσης είναι και πάρα πολύ χρονοβόρο, για το πρόλογο χρειάστηκαν ένα χρόνο δουλειά για να το φτιάξουν. Η μόνη ελπίδα είναι η CD Project μήπως το δει θετικά και το κάνει remake η ίδια.

 

Επιπλέον η CD Project δήλωσε ότι κάποια στιγμή θα  ξαναγυρίσει στο κόσμο του Witcher.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω ακούσει μέχρι τώρα 10 λεπτά από το βίντεο και τίποτα από τα όσα ειπώθηκαν δεν παραβαίνει την κοινή λογική, τα όσα ξέρουμε εκ του αποτελέσματος από τα Witcher και τις νόρμες της βιομηχανίας για μεγάλους τίτλους.

 

Crunch - σιγά το νέο.

 

Μεγάλες δημιουργικές απαιτήσεις και υψηλοί στόχοι - με δεδομένο πως οι άνθρωποι έβγαλαν ένα RPG της χρονιάς στην πιο απαιτητική χρονιά του είδους και, σα sequel, το καλύτερο RPG στην ιστορία ε, κάτι ξέρανε.

 

Κακοί μισθοί - όχι για δεδομένα Πολωνίας όπως ακούστηκε, και κάπου την έχουμε ξανακάνει αυτή τη συζήτηση. Προφανώς κάποιοι από Δ. Ευρώπη πίστεψαν πως θα τους πλήρωναν μισθούς Λονδίνου και θα ζούσαν στην Κρακοβία. Αυτά δε γίνονται. Και βέβαια βγαίνουν να γράψουν κάπου και να γκρινιάξουν ανώνυμα.

 

Κόσμος που φεύγει από το studio - επίσης γνωστό, οι "πρώην developers της CDP" κυκλοφορούν στην πιάτσα των indies και επίσης όταν κάποιος έχει τέτοιο παιχνίδι στο βιογραφικό του και είναι από χώρα της Α. Ευρώπης θα κυνηγήσει το κάτι παραπάνω. Και πάλι όμως, τίποτα πιο πέρα από τη νόρμα.

 

Κακή οργάνωση και χαμένος χρόνος - εδώ υπάρχει χώρος για συζήτηση, αλλά και πάλι τα όσα άκουσα συμφωνούν με την ιστορία του παιχνιδιού. Η CDP ήταν, αν μη τι άλλο, ειλικρινής στα λάθη που έκανε κατά την ανάπτυξη ειδικά του Witcher 3, πως βρέθηκαν σε σημεία να μην ξέρουν πώς θα τα υλοποιήσουν όλα αυτά, πώς θα δημιουργήσουν τεχνολογίες κλπ. Προφανώς όλα αυτά φέρνουν ανακατωσούρα, αλλά...έδωσαν και το Witcher 3, δε μπορεί, κάτι θα κατάφεραν να λύσουν. Επίσης έφτιαξαν ένα όχι μόνο μεγαλύτερο αλλά και πολύ διαφορετικό παιχνίδι από το προηγούμενο, λογικό να πηγαίνουν ψάχνοντας και στην τελική επιχειρηματική μαγκιά τους που έδωσαν αυτό το αποτέλεσμα. Τα περί κακού documentation δε μπορώ να τα αξιολογήσω γιατί δεν είμαι του ΙΤ, αλλά ακούγεται βάσιμο. Και παλι όμως, τι διάλο, παραιτούμαι από την εταιρία και παίρνω μαζί μου και τη physics engine? Ή ξέχασα να κάνω save και έκλεισα τον υπολογιστή?

 

Το επιχείρημα για την καντίνα χορτοφάγων - εντάξει σόρι κιόλας αλλά θυμάμαι να διαβάζω πως στη Valve έχουν γραφεία με ρόδες. Δεν είναι και σοβαρή απόδειξη πως δουλεύω μαζί με το Gabe.

 

Έχει ακόμα δρόμο, αλλά θα το ακούσω όλο. Προς το παρόν τίποτα αποκαλυπτικό, παράλογο ή ακόμα και νέο.

 

EDIT: Άκουσα και το υπόλοιπο. Από το σημείο που το άφησα έχει κάπου 15 - 20 λεπτά ιστορική αναδρομή στην ανάπτυξη των Witcher, των καθυστερήσεων κλπ που δε λέει απολύτως τίποτα νέο και μάλιστα αφήνει κάποιες κρίσιμες λεπτομέρειες έξω. Από το περίπου 30 ξεκινούν κάποια ενδιαφέροντα πράγματα, που φάνηκαν να έχουν ουσία.

 

Δεν ξέρω όμως, μπορεί να είμαι κολλημένο fanboy αλλά δεν πείστηκα πλήρως - θα έλεγα ελάχιστα πράγματα βρήκα ουσιαστικά. Τα περί κλίκας, συγκεντρωτικής διοίκησης κλπ ενδεχομένως να έχουν βάση (παρεπιπτόντως τα Witcher δεν ήταν ποτέ "το project του Badowski" όπως πχ τα Bioshock ήταν "του Levine"). Τα περί χαώδους δομής ταιριάζουν ιστορικά με το προφίλ της εταιρίας και με την επέκταση σε άγνωστες περιοχές, που πρέπει να ανακαλύψουν πράγματα από το μηδέν, αλλά είναι αναπόφευκτα μέρος της διαδικασίας και οι ίδιοι έχουν μιλήσει ανοιχτά για το πόσες ιδέες εγκαταλείπουν στην πορεία και φτου κι απ'την αρχή. Όχι, δεν είναι παραγωγικό πονάει να εγκαταλείπεις μια πραγματικά καλή ιδέα, σου ρίχνει το ηθικό και σου σπάει τα νεύρα. Τα περί ταλέντου και lead που φεύγουν είναι όντως ανησυχητικά αλλά μένει να φανεί στην πορεία. Δε δίνεται απάντηση σε κάτι βασικό όμως.

 

Όλο αυτό το υποτιθέμενο χάλι πώς έδωσε αυτά τα παιχνίδια?

 

Δε μπορεί όλα να είναι τόσο στραβά, κάτι δεν κολλάει. Όπως εκ του αποτελέσματος κρίνεται η Bioware και ακούει τα σχολιανά της, έτσι κρίνεται και η CD Projekt. Επίσης αυτό που δεν αναφέρεται είναι πως στο launch το Witcher 3 ήταν σε πολύ καλή κατάσταση. Και επίσης εντάξει, η δεύτερη πηγή μου φάνηκε αρκετά τραβηγμένη.

Επεξ/σία από Tobajara
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παπαριες ρε,και καλα youtube journalism. 45 λεπτα βιντεο για να πει τα αυτονοητα που θα μπορουσε να τα πει πολυ πιο συντομα

Συνεχεια φευγει και ερχεται προσωπικο,π.χ αυτος που γραφει το story μπορει να αποχωρησει απτην εταιρεια 1 χρονο πριν την κυκλοφορια του παιχνιδιου,για να δουλεψε σε κατι αλλο δικο του η καπου με καλυτερα λεφτα. Ωστοσο τα αρθρα γραφουν "Lead writer leaves  CD Project before Witcher 3 release"

 

Και  στην Ελλαδα μπορει καποιος να φυγει απο μια αλυσιδα σουπερ μαρκετ για να παει να δουλεψει σε μια στην Γερμανια π.χ με 3πλασιο μισθο,δεν σημαινει οτι οι συνθηκες εργασιας ηταν χαλια στην Ελλαδα η οτι δεν μπορουσε να κανει καλα τη δουλεια του.

 

Και παω στοιχημα πως πολλοι πηγαινουν στην CD Project για να εμπλουτισουν το βιογραφικο τους,με σκοπο να πανε σε καποια "δυτικη" εταιρεια με καλυτερα λεφτα. Αν το Cyberpunk κανει επιτυχια τρελη και αρχισει να φευγει κοσμος,παλι θα λενε οτι φευγουν μαζικα στελεχη,ενω στην πραγματικοτητα πλεον εχεις και το τρομερο Cyberpunk στο βιογραφικο σου,αρα θες να το εξαργυρωσεις σε αλλη εταιρεια.

 

Απλα ο ανθρωπος πρεπει να δουλεψει και το channel του και να φτιαξει stories κανοντας την τριχα τριχια για να γινεται νταλαβερι και να παιρνει views και subs. Επισης η τρομερη του ερευνα ηταν να δεσει κομπο τα comments απο ενα online site και να τα κανει ρεπορταζ,μιας και θα ναι πρωτο θεμα για τους φανς που ενδιαφερονται για Witcher 3 η Cyberpunk σε μια νεκρη περιοδο απο θεμα ειδησεων για τα συγκεκριμενα παιχνιδια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλα ο ανθρωπος πρεπει να δουλεψει και το channel του και να φτιαξει stories κανοντας την τριχα τριχια για να γινεται νταλαβερι και να παιρνει views και subs. Επισης η τρομερη του ερευνα ηταν να δεσει κομπο τα comments απο ενα online site και να τα κανει ρεπορταζ,μιας και θα ναι πρωτο θεμα για τους φανς που ενδιαφερονται για Witcher 3 η Cyberpunk σε μια νεκρη περιοδο απο θεμα ειδησεων για τα συγκεκριμενα παιχνιδια.

 

Πέρα από το quote, όλο το post τα είπε πολύ καλύτερα από ότι εγώ :) Άκουσες όλο το βίντεο? Γιατί εγώ κάπου ένιωσα πως έχασα τρία τέταρτα από το χρόνο μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλές ώρες, λίγα λεφτά από την εταιρεία που κονόμισε τα πάντα από αυτούς ακριβώς τους ανθρώπους.

 

Εντάξει σε κάποιους ίσως μεγιστάνες αυτά να ακούγονται ψιλά γράμματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Κακοί μισθοί - όχι για δεδομένα Πολωνίας όπως ακούστηκε, και κάπου την έχουμε ξανακάνει αυτή τη συζήτηση. Προφανώς κάποιοι από Δ. Ευρώπη πίστεψαν πως θα τους πλήρωναν μισθούς Λονδίνου και θα ζούσαν στην Κρακοβία. Αυτά δε γίνονται. Και βέβαια βγαίνουν να γράψουν κάπου και να γκρινιάξουν ανώνυμα.

 

 

Βέβαια η τιμή του παιχνιδιού και τα κέρδη δεν ήταν σε τιμές Πολωνίας.

Ίσως τους έπαιρνε για το κάτι παραπάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βέβαια η τιμή του παιχνιδιού και τα κέρδη δεν ήταν σε τιμές Πολωνίας.

Ίσως τους έπαιρνε για το κάτι παραπάνω.

 

Και το προιον ομως που σου εδωσαν δεν ηταν το κλασσικο παιχνιδι των 60 ευρω. Vanilla game με 100-200 ωρες gameplay που εσπασε καθε ρεκορ και εχει ιδια τιμη με τα copy paste open world της Ubisoft? 

 

Επισης εκει που οι "δυτικες" εταιρειες σου πουλανε 2ωρα DLC για 10 ευρω,αυτοι σου βγαλαν Hearts of Stone και Blood and Wine για τιμες γελοιες αναλογικα με το περιεχομενο. 

 

Αν δηλαδη με χαμηλους μισθους,ηταν απληστοι οπως Ubisoft και ΕΑ,τοτε θα μιλουσαμε για εκμεταλευση και αισχροκερδια. Απλα αυτοι καταφεραν να κανουν το trade off του σχετικα χαμηλου εργατικου κοστους για να προσφερουν ποιοτικοτερο προιον σε σχεση με τους ανταγωνιστες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το προιον ομως που σου εδωσαν δεν ηταν το κλασσικο παιχνιδι των 60 ευρω. Vanilla game με 100-200 ωρες gameplay που εσπασε καθε ρεκορ και εχει ιδια τιμη με τα copy paste open world της Ubisoft?

 

Επισης εκει που οι "δυτικες" εταιρειες σου πουλανε 2ωρα DLC για 10 ευρω,αυτοι σου βγαλαν Hearts of Stone και Blood and Wine για τιμες γελοιες αναλογικα με το περιεχομενο.

 

Αν δηλαδη με χαμηλους μισθους,ηταν απληστοι οπως Ubisoft και ΕΑ,τοτε θα μιλουσαμε για εκμεταλευση και αισχροκερδια. Απλα αυτοι καταφεραν να κανουν το trade off του σχετικα χαμηλου εργατικου κοστους για να προσφερουν ποιοτικοτερο προιον σε σχεση με τους ανταγωνιστες.

 

Προσπαθώ να καταλάβω το συσχετισμό αλλά δεν μου βγαίνει πραγματικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βέβαια η τιμή του παιχνιδιού και τα κέρδη δεν ήταν σε τιμές Πολωνίας.

Ίσως τους έπαιρνε για το κάτι παραπάνω.

 

Σωστό και μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά για να βγάλουμε ασφαλές συμπέρασμα θα πρέπει να δούμε και ροές εσόδων τα επόμενα χρόνια και το τι κόστη ανάπτυξης/ licencing/ κλπ υπήρχαν μετά. Να προσθέσω σε αυτό και τα λειτουργικά έσοδα/ κόστη από το GOG, που δεν ξέρουμε πόσο συνεισφέρει στη CDP. Για να προσλαμβάνουν πάντως όλο και περισσότερο Δυτικούς, πάει να πει πως για αυτό το προσωπικό θα έδιναν κάτι συγκρίσιμο με Δ. Ευρώπη, σίγουρα χαμηλότερο όμως.

 

Και επειδή γράφτηκε παραπάνω, οι μισθοί αναφέρονται μέσα στο βίντεο και ακούγεται και ξεκάθαρα πως για Πολωνία είναι αρκετά ως πολύ καλοί. Ξεκινούν από 1000 με 2000 για χαμηλά στελέχη, 2 - 4 για μεσαία και 4 - 6 για ανώτερα. Επίσης αναφέρεται ένα μέσο ενοίκιο, που είναι 350 δολάρια. Αν το κόστος ζωής είναι ανάλογο του ενοικίου (έστω 400) τότε μπαίνει στην άκρη ένα 25% για το ελάχιστο. Να κάνουμε το αντίστοιχο με το Λος Άντζελες ή το Λονδίνο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσπαθώ να καταλάβω το συσχετισμό αλλά δεν μου βγαίνει πραγματικά.

 

Τι δεν καταλαβαινεις ακριβως? Αν οι μισθοι π.χ ανεβαιναν 50% και  το Witcher 3 ηθελε 3 χρονια για να φτιαχτει,τωρα θα επρεπε να φτιαχτει σε 2 χρονια πραγμα αδυνατο. Οποτε η θα επρεπε σε 2 χρονια να κανουν δουλεια 3 χρονων οι εργαζομενοι συμπυκνωμενα χωρις να πληρωθουν εξτρα η να παρουμε ενα τελικο προιον το οποιο θα ταν μια μετριοτητα.

 

Αν ακομα δεν καταλαβαινεις,δεν μπορω να στο εξηγησω πιο λιανα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...