zeniath Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Καλά ναι, ξαναείδα το gameplay από το E3 και αυτό που είδα είναι ότι: Ο ranged ΔΕΝ περιμένει και βαράει στο ψαχνό (ευτυχώς), το arrow κάνει return όμως Ο 2ος/3ος melee περιμένει την σειρά του όπως σε AC games που πρέπει να σταματήσει. Καιρό έχει ακόμα, θα δούμε ελπίζω πολλά ακόμα gameplay videos και θα έχουμε μια πιο γεμάτη και ολοκληρωμένη άποψη. Απλά θέλω αυτό το παιχνίδι να είναι αυτό που περιμένουμε όλοι/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Ο 2ος/3ος melee περιμένει την σειρά του όπως σε AC games που πρέπει να σταματήσει. Αυτό δηλαδή ποσο σπαστικό?! όχι και τίποτα αλλα μου άρεσε που βάλαν και multi finishers batman φάση και σε όλο το game γίνετε καμια 3 φορες...για το Black Flag μιλάω...τραγικό. Το combat δεν παίζει να μην είναι ικανοποιητικό, με την καμια, rpg χωρίς story και μούφα graphs παίζεις άνετα(DS), rgp με μούφα combat system e δεν παίζεται (gothic 3). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Moderators Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Νέο gameplay. Nitpick: Άπειρο hair-clipping. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
konstantinos77 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Eνταξει το game ειναι αλλο πραγμα τι να πεις ....Ειδικα η φωτια και ο ουρανος για μενα τουλαχιστον ξεπερνουν τις προσδοκιες μου και λεω αυτα τα 2 γιατι εναι δυσκολο να αποδοθουν σωστα σε παιχνιδι ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Deus ex machina Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Άντε τώρα να περιμένεις το 2015. Το ξερά ότι δεν έπρεπε να τα δώ . Τουλάχιστον θα προλάβω να κάνω upgrade στο pc. Πάντος μακάρι να παραδειγματιστούν και άλλες εταιρίες απο τη CD Project (Bioware ακούς; ), φαίνεται να είναι φτιαγμένο με μεράκι το game και όχι φτιαγμένο απλά για να πουλήσει. Άμα δεν αγαπάς αυτό που κάνεις και το κάνεις απλά για να πουλήσεις, όσο και να ακούς το κόσμο το πολύ να δημιουργήσεις ένα μέτριο προϊόν και τίποτα άλλο. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bigi444444 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Ντάξει, εξαιρετικό.Μου φάνηκε πιο χρωματιστό σε χέση με τα trailers όμως που μας είχαν δείξει έως τώρα και τις φωτογραφίες.To σκέφτομαι από τώρα στα 2,5Κ και τρελαίνομαι!Τι;Πρέπει να παίξω πρώτα το 2;Ε δε βαριέσαι, λεπτομέρειες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Εγώ έχω κολλήσει στα animations, πάσχουν πολύ σε σχέση με τα υπόλοιπα και σαν RPG επειδή έχει πολύ μπλα μπλά, πρέπει να 'ναι τζι-τζι τα facial animations.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tobajara Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Εμένα πάλι μου φαίνονται μια χαρά ακριβώς επειδή είναι ρεαλιστικά. Δεν κάνουν γκριμάτσες, δε σφίγγονται, δεν έχουν επίτηδες έντονα χαρακτηριστικά, είναι σαν κανονικοί άνθρωποι που μιλάνε φυσιολογικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γαβριήλ Βελμόντης Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 ...φαίνεται να είναι φτιαγμένο με μεράκι το game και όχι φτιαγμένο απλά για να πουλήσει... Ακριβώς. Δεν σου δίνει την αίσθηση ενός προϊόντος από γραμμή παραγωγής που βγάζουν πολλά σύγχρονα παιχνίδια, παρά την ακριβή παραγωγή τους, τα ωραία γραφικά, το καλό γκέιμπλεϊ κ.τ.λ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 “I can’t say specifically whether it’s Heavy Rain, Demon’s Souls or Arkham Asylum that has inspired us most over the past few years – it’s probably a mix of all of them,” “I think everyone will find elements of Demon’s Souls, though, definitely." Αυτό που παρέθεσες αποτελεί συνέντευξη για το Witcher 2 του 2011, και οι devs παραδεχτήκαν ότι το παιχνίδι έγινε πιό δύσκολο από όσο το ήθελαν στη συνέντευξη για το Witcher 3. 3-σέλιδη συνέντευξη στο IGN, 22 Ιανουαρίου 2014: Για τη δυσκολία του Witcher 2 σε σχέση με το πώς θα πάνε στο Witcher 3: " while I was going through some of the reviews, I read that certain Western journalists died multiple times in the prologue itself, and that wasn’t a good thing. We don’t have the ambition to be a Demon’s Souls. If you don’t want this game to be hard, it won’t be. However, if you want a challenge, you can knock yourself out with the hardcore mode. With The Witcher 3, you should have the experience you want. Obviously, our core audience is the RPG gamer, but we’re looking to expand that demographic with gamers who just want to follow the main story, and have a satisfying hack-and-slash experience" Για το combat system: "What we saw in Batman: Arkham Asylum is a very cool system, and I don’t want to draw any comparisons, but that’s definitely part of the motivation for us." Αυτό που είδα στο gameplay video όσον αφορά τη μάχη, είναι μιά εξέλιξη του συστήματος του Witcher 2 προς το combat system του Batman. Προσφέρει κατα προτεραιότητα κινηματογραφικότητα, όχι απαραίτητα ρεαλιστικότητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zeniath Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Δε χρειάζεται να βάζεις σεντόνια, μίλαγα για το Witcher 2 ούτως ή άλλως, δεν μίλαγα για το 3. Για το 3 είπα ότι η μάχη του δεν μου αρέσει, τι να κάνουμε δλδ. Δε μου αρέσουν τα cinematic kills, δε μου αρέσει η χορογραφία, μου αρέσει να είναι πιο engaging παρά να είναι σαν τα Batman, που όπως μαντεύεις δε μου αρέσει η μάχη τους. Αλλά όπως και να το κάνουμε, αυτή είναι η κατεύθυνση που πήρανε, καλώς ή κακώς αυτή είναι, απλά εκφράζω ότι δεν την προτιμώ. Ελπίζω λοιπόν, μιας και πάνε για μια πιο cinematic μάχη, το βάρος να το ρίξουν στα Roleplaying Discussion elements και να είναι ένα γεμάτο παιχνίδι, με επιλογές από τους παίχτες που θα αλλάζουν σε κάποιο βαθμό το τι γίνεται και μια ιστορία που θα σε τραβήξει στον κόσμο της και θα βλαστημάς όταν θα τελειώσει. Σε αυτό το κομμάτι δλδ δεν θέλω να έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τα Souls games, και σίγουρα δε θα έχει (ευτυχώς) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Δε χρειάζεται να βάζεις σεντόνια, μίλαγα για το Witcher 2 ούτως ή άλλως, δεν μίλαγα για το 3. Ξαναδιάβασε το πόστ μου στο οποίο αρχικά απάντησες. Αναφερόμουν με απόλυτη σαφήνεια στο Witcher 3, τόσο για τη δυσκολία όσο και για το combat system. Και στην απάντησή σου πουθενά δεν αναφέρεσαι στο Witcher 2,πέραν των γραφικών και μόνο, ούτε κάν παρέθεσες link. Το παιχνίδι δεν θα είναι DS στο combat system, ούτε στο ελάχιστο. Αυτό είναι ξεκάθαρο από αυτά που βλέπουμε. Συνεπώς οι προσδοκίες μας πρέπει να είναι οι ανάλογες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zeniath Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Μπορείς να μου πεις που βρίσκεις την όρεξη πρωινιάτικα; Εσύ απάντησες πρώτος σε post δικό μου. Αυτό Σε εκείνο το ποστ λέω " Όταν είχαν πει ότι είχαν σαν σκεπτικό φτιάχνουν τα games πιο κοντά στο στυλ μάχης των DS χάρηκα." Το "όταν" το βλέπεις? Πότε το είχαν πει αυτό; Στο Witcher 2. Κατ'επέκταση λοιπόν, εγώ μίλαγα για το Witcher 2 και έλεγα ότι χαιρόμουν όταν είχαν πει ότι θα πήγαιναν πιο κοντά στο στυλ των Souls games. Τελικά ΔΕΝ το έκαναν, και ειδικότερα ΔΕΝ το έκαναν για το Witcher 3. Οπότε για να τελειώνει το θέμα, πραγματικά όμως γιατί χωρίς λόγο ξαφνικά πάει να γίνει θέμα ή δε ξέρω 'γω τι. Εγώ μίλαγα για Witcher 2, εσύ μιλάς για Witcher 3, ήρθε το θέμα και έγινε αχταρμάς, δεν σε κατηγορώ που δεν κατάλαβες ότι μίλαγα για το Witcher 2 αφού δεν το έκανα ξεκάθαρο, μάλλον δεν είχες διαβάσει την παλιά συνέντευξη οπότε λάθος μου να νομίζω ότι θα ήταν ξεκάθαρο για το πια χρονική περίοδο μίλαγα. Όλα καλά, όλα ανθρηρά, πλέον συνεννοούμαστε και δεν χρειάζεται να παρεξηγούμαστε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Ναί, ναί, όταν υπάρχει καλή διάθεση όλα λύνονται. Είναι γεγονός ότι σήμερα σηκώθηκα περίεργα και thanks που μου έφτιαξες τη διάθεση Είσαι φανατικός των DS και θα δυσκολευτείς να απολαύσεις το Witcher 3 αν προσπαθήσεις να κάνεις συγκρίσεις στο σύστημα μάχης. Πρέπει να διαμορφώσεις τις προσδοκίες σου ανάλογα, διότι οι υπόλοιποι θα είμαστε στον παράδεισο με το παιχνίδι και εσύ θα τρώγεσαι με τα ρούχα σου και το σύστημα μάχης. Πώς ήμουν εγώ με το DS2 και το θέμα της ιστορίας/πλοκής/NPCs? Πρόσεξε μήν γίνεις έτσι εσύ με το Witcher 3. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zeniath Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2014 Ναι ρε, εφόσον λάτρεψα το Witcher 1 με το χμμμμ περίεργο? σύστημα μάχης του, εκεί θα κολλήσουμε? Το μόνο που θέλω από το Witcher 3 είναι να έχει ωραίο story line και όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα