Προς το περιεχόμενο

The Witcher 3: Wild Hunt


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ εντυπωσιάστηκα με το gameplay περισσότερο. Η μάχη και το finish kill ήταν πολύ ωραίο και επίσης μ' άρεσε και η κίνηση που είχε όταν πολέμαγε το τέρας.

  • Like 1
  • Απαντ. 10,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτα ειναι τα σημαντικα σε ενα rpg...η ιστορια,η αλληλεπιδραση με τους αλλους χαρακτηρες και η διαρκεια του.Αμα σε τετοια παιχνιδια το μονο που σε νοιαζει ειναι αν εχει αρκετα pixel η φατσα του Geralt τοτε κλαψτα Χαραλαμπε.....

  • Like 1
Δημοσ.
Edit: Ξέχασα να σου πω Skull. Gore. :P

 

 

Aaaaaaaawesome, και live finishers και boss finishers και σωστό evade και όχι ηλίθιο roll, και επιτέλους τα όπλα δεν κάνουν clipping στο άλογο :D Το combat μου φάνηκε κάπως δεν ξέρω αλλα νομίζω βγάλανε αυτό που είχε το 2 που όταν ήσουν μακριά ο Geralt κάλυπτε την απόσταση αυτομάτως και μετά hit...oh well AWESOME!

Δημοσ.

Να πω την αλήθεια μου μετά από DS1 & DS2 έχω καλομάθει και με χαλάει αυτός ο standarised τρόπος μάχης. Όταν είχαν πει ότι είχαν σαν σκεπτικό φτιάχνουν τα games πιο κοντά στο στυλ μάχης των DS χάρηκα. Αυτό πάντως που είχα από το gameplay είναι ότι μοιάζει με το Witcher 2 υπερβολικά που από την μία είναι καλό γιατί δεν ξεφεύγουν, αλλά από την άλλη περίμενα περισσότερα και αυτά που είδα ίσα που με έκαναν να χαρώ λιγάκι. Αλλά τίποτα super wow, με χάλασε αυτό tbh αλλά θα δούμε στην πορεία.

  • Like 1
Δημοσ.

Συμφωνώ, εμενα προσωπικά μου άρεσε το combat system περισσότερο από το 1, τώρα φυσικά DS άμα βγάλεις το roll ναι, δεν συγκρίνετε,tis the best, αλλα είναι τελείως hardcore και καθόλου stylish και θεαματικό, τώρα μιλάμε για master Witcher οποτε θέλει λίγο σάλτσα, so ye είδομεν...

Δημοσ.

Ναι δε λέω να το κάνουν ίδιο, αλλά βάλε ένα active parry, και όχι block με το σπαθί σε ranged attacks έλεος, τι είναι Jedi?

 

Πάλι όμως όλα αυτά θα ξεχαστούν μου φαίνεται όταν θα αρχίσει η ingame τσόντα, οπότε ας τα πούμε από τώρα γιατί μετά who cares

Δημοσ.

Δύο μόνο πράγματα μου τη σπάνε.Πρώτον, ότι η τιμή διπλασιάστηκε (οκ, το αξίζει δε λέω, αλλά το 2 το είχα πάρει από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του με 31-32€) και έχει πιάσει δυσθεώρητα ύψη για δεδομένα pc game και δεύτερο ότι το animation στην κίνηση του geralt είναι και πάλι περίεργο.Κατά τα λοιπά βάζω το χέρι μου στη φωτιά και προβλέπω ότι θα είναι το καλύτερο action rpg που θα έχει κυκλοφορήσει έως τότε. :P

  • Like 2
Δημοσ.

Φαίνεται πολύ καλό . Ακόμα και από κινήσεις, από γραφικά (μπορούνε και καλύτερα) και γενικώς ο χειρισμός "φαίνεται" καλός.

Δημοσ.

Σήμερα αξιώθηκα να το δω...

 

Ενθουσιασμένος, αλλά τις ενστάσεις μου τις έχω (με κάθε επιφύλαξη, αφού οτιδήποτε από αυτά κάλλιστα θα έχει αλλάξει μέχρι την τελική μορφή/έκδοση).

 

Δεν μου άρεσε το interface Inventory/Equip/Select/Skill-Sign/etc, καθόλου. Θεωρώ το αντίστοιχο του 2 εξαιρετικό.

 

Οκ, κάπως πρέπει να το βλέπουμε, αλλά το βρωμόπουλο είχε χάσει 100lt αίμα με βάση τα σημάδια που άφηνε...υγεία 100% πριν τη μάχη. Ας ήταν με κάποιο potion ή κάτι ανάλογο να το εντοπίζουμε.

 

Πάλι δεν έχει μόνο κοκκινομάλλες? Ντροπή...

 

Η διαδρομή πάντως που ακολούθησε κυνηγώντας το, πάνω/κάτω, μέσα/έξω από ρυάκια-φαράγγια κλπ (ειδικά στο σημείο με τη γέφυρα που την απέρριψε), μεγάλη μαγκιά, από τις πλέον αναμενόμενες αλλαγές!

  • Like 1
Δημοσ.

Όσον αφορά το combat, έχουν δηλώσει ότι το πρότυπό τους για το Witcher 3 αποτέλεσε το combo based στύλ μάχης των παιχνιδιών Batman (Arkham Asylum, City).

 

Δεν θέλουν δυσκολία τύπου Dark Souls, επειδή ο κόσμος δεν ζητάει αυτού του τύπου δυσκολία από τα Witcher.

 

Τα έχουν πεί αρκετές φορές αυτά σε συνεντεύξεις τους.

 

Θα συμφωνήσω για την τιμή του παιχνιδιού που τσιμπάει κάπως, αλλά αν το περιεχόμενο έχει το μέγεθος που λένε, το οποίο είναι διπλάσσιο του 2ου, χαλάλι του.

  • Like 1
Δημοσ.

“I can’t say specifically whether it’s Heavy Rain, Demon’s Souls or Arkham Asylum that has inspired us most over the past few years – it’s probably a mix of all of them,”

 

“I think everyone will find elements of Demon’s Souls, though, definitely."

 

Άλλο για την δυσκολία, δεν είπα για την δυσκολία, για την πιο active μάχη λέω που θα ήθελα. Αυτό το "πάτα ένα κουμπί και έκανες 30 combo" είναι outdated κατά την άποψή μου. Δεν ζήτησα το hardcore ή το lethality των Souls Series, αλλά ένα σύστημα μάχης που ζητάει κάτι περισσότερο από τους παίχτες, που ζητάει possitioning και active blocking μιας και όπλα στον κόσμο του Witcher σχεδόν δε μπορείς να αλλάξεις.

 

Don't get me wrong, δεν έχω πρόβλημα με τα γραφικά, και τα γραφικά του Witcher 2 να έχει, μου κάνει. Απλά ελπίζω το combat system να είναι πιο engaging από το 2 που καταντάει βαρετό μετά από λίγο.

  • Moderators
Δημοσ.

Ο Professor στο 1 δεν είχε πει ότι οι Witchers μπορούν να parry bolts και arrows? :D

 

Υep και πιο μετά το κάνει σε cutscene o Geralt και στο 2 έγινε feature στο combat.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι ρε είχε το Arrow Deflection skill στο W2, αυτό δε πάει να πει όμως ότι δεν είναι κατά την άποψή μου lame να μπορεί να το κάνει (ειδικότερα όταν το στέλνει πίσω στον εχθρό και τον σκοτώνει...) , πόσο μάλλον όταν ο ranged εχθρός για να του ρίξει με ranged περιμένει να τελειώσει την melee μάχη του ο Geralt και αφού γυρίσει να τον κοιτάξει (και μπορεί να κάνει deflect), τότε του ρίχνει.

  • Moderators
Δημοσ.

Ναι, το arrow return είναι ολίγον jedi και το να περιμένει ο καθένας την σειρά του είναι σαν χορογραφία ταινίας με πολεμικές τέχνες, αλλά οκ, θα δούμε πώς θα βγει στο τέλος και το 3.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...