Alastor192 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δεν εχει ανακοινωθει ποτε θα βγει ακομα,το βιντεακι ειναι teaser ενος μηνος μεχρι στιγμης,ωστοσο πιστευω ειναι το καλυτερο version του Super Turbo Lightning Mod απο αυτα που δειχνει το βιντεο,σχεδον θυμιζει pre-downgrade 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Πολύ όμορφο αλλα όπως και το Super Turbo φτιάχνει μερικά σημεία ενώ χαλάει αλλα επειδή είναι global change, μονο η CDPR θα μπορούσε να αλλάξει τον shader στον αρχικό στην ΕΕ που είναι απίθανο.
Bigi444444 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Ω ρε φίλε, λες και βλέπεις άλλο παιχνίδι είναι!
Πέτρος Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δεν λέω, εξαιρετικό σε ορισμένα σημεία. Αλλά (εκτός κι αν φταίει η συμπίεση του video),τα μακρινά αντικείμενα φαίνονται σαν cell-shaded...όχι πολύ ωραίο αποτέλεσμα.
Bigi444444 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Η ποιότητα του βίντεο δεν είναι καλή πάντως.Εγώ πιστεύω (θέλω να δηλαδή) ότι είναι αυτό.
BigBOSS Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δεν εχει ανακοινωθει ποτε θα βγει ακομα,το βιντεακι ειναι teaser ενος μηνος μεχρι στιγμης,ωστοσο πιστευω ειναι το καλυτερο version του Super Turbo Lightning Mod απο αυτα που δειχνει το βιντεο,σχεδον θυμιζει pre-downgrade τρομερά γραφικά μιλάμε αυτο το Witcher 3 και έχει και τεράστιο χάρτη
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Η ποιότητα του βίντεο δεν είναι καλή πάντως.Εγώ πιστεύω (θέλω να δηλαδή) ότι είναι αυτό. Φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και για το W3. We'd like to apologise for the video quality in this presentation. Primal has extremely dense foliage and complex shadows, which causes low bitrate videos like those Youtube streams to be full of visual artifacts. Basically, there's too much detail to render for the file size and when that happens, videos lose detail into "blocky" "blurry" bits. There is almost nothing we can do about this. Youtubes bitrate is simply too low to support modern, high detail games anymore.
Alastor192 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Παντως το ποσο ρολο παιζει ο φωτισμος σε ενα game δε λεγεται,καθε φορα που βλεπω διαφορα lightning mods εκπλησομαι με το ποσο διαφορετικο φαινετε το παιχνιδι Για μενα εξαρχης το STLM ειχε ενα μεγαλο προβλημα,οτι εχει φωτεινες νυχτες και στο teaser απο πανω δεν δειχνει καθολου night time,ωστοσο το daytime ειναι απλα απιθανο Δεν λέω, εξαιρετικό σε ορισμένα σημεία. Αλλά (εκτός κι αν φταίει η συμπίεση του video),τα μακρινά αντικείμενα φαίνονται σαν cell-shaded...όχι πολύ ωραίο αποτέλεσμα. Αν αναφερεσε στην θολουρα στο βαθος,οφειλετε στο depth of field που υπαρχει στο συγκεκριμενο βιντεο.Χανεις ευκρινεια σε μακρινα αντικειμενα,αλλα δινει καλυτερο sense of place και ειναι πιο immersive.Το χρησιμοποιουσε πολυ εντονα το πρωτο Dark Souls 2
Zus Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και για το W3. Στο βίντεο του Totalbiscuit για το FC Primal αναφέρεται το ίδιο μήνυμα πάντως
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Το ξέρω το λέει dude αλλα δεν νομίζω το primal να έχει καλύτερα graphs και για αυτό το πόσταρα
Πέτρος Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Παντως το ποσο ρολο παιζει ο φωτισμος σε ενα game δε λεγεται,καθε φορα που βλεπω διαφορα lightning mods εκπλησομαι με το ποσο διαφορετικο φαινετε το παιχνιδι Για μενα εξαρχης το STLM ειχε ενα μεγαλο προβλημα,οτι εχει φωτεινες νυχτες και στο teaser απο πανω δεν δειχνει καθολου night time,ωστοσο το daytime ειναι απλα απιθανο Αν αναφερεσε στην θολουρα στο βαθος,οφειλετε στο depth of field που υπαρχει στο συγκεκριμενο βιντεο.Χανεις ευκρινεια σε μακρινα αντικειμενα,αλλα δινει καλυτερο sense of place και ειναι πιο immersive.Το χρησιμοποιουσε πολυ εντονα το πρωτο Dark Souls Αυτό το πρώτο που γράφεις, πραγματικά μεγάλο μειονέκτημα. Το έχω βάλει περιμένοντας και το 2ο exp και πραγματικά οι νύχτες είναι απαράδεκτες. Όσο για το DoF, δεν είναι θέμα ευκρίνειας, δεν με ενοχλεί η θολούρα στο βάθος (αν και στην προηγούμενη έκδοση του STLM ήταν κακή η υλοποίηση, θόλωνε οτιδήποτε ήταν στα "ας πούμε" 10 μέτρα και πέρα, σε υπερβολικό βαθμό). Στο συγκεκριμένο video, δεν είναι ακριβώς έτσι...δεν θολώνει τόσο, απλά χαλάει τις υφές. Δες τις ψαθοσκεπές ή τα δάση στο βάθος και ποσο απότομα αλλάζουν όταν πλησιάζει πιο κοντά.
Alastor192 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Στο συγκεκριμένο video, δεν είναι ακριβώς έτσι...δεν θολώνει τόσο, απλά χαλάει τις υφές. Δες τις ψαθοσκεπές ή τα δάση στο βάθος και ποσο απότομα αλλάζουν όταν πλησιάζει πιο κοντά. μμμ,καταλαβα τι λες...θεωρω πως ειναι ο συνδιασμος dof και κακου compression,αλλα δεν μπορω να μαι σιγουρος :/ 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 CD Projekt RED’s Marcin Iwinski: “Most of The Witcher sales are for the PC” Που να είχατε δώσει και τα υποσχόμενα E3 visuals..
Alex21121988 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Εμένα μου την βιδώνει άσχημα που σε κάθε ρημαδο-update ναι μεν υπάρχουν ένα κάρο fixes and stuff αλλά καταστρέφουν πολλά από τα mods που κάνουν το game ακόμα καλύτερο..
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Το ίδιο γίνετε σε παρα πολλά games dude. Πρόσφατα ήθελα να βάλω ένα mod στο FC και δεν έπαιζε με το τελευταίο patch, το πρόβλημα είναι όταν βγαίνει update μετά από κάνα χρόνο και ο author του mod δεν ασχολείται πια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα