Προς το περιεχόμενο

The Witcher 3: Wild Hunt


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν εχει ανακοινωθει ποτε θα βγει ακομα,το βιντεακι ειναι teaser ενος μηνος μεχρι στιγμης,ωστοσο πιστευω ειναι το καλυτερο version του Super Turbo Lightning Mod απο αυτα που δειχνει το βιντεο,σχεδον θυμιζει pre-downgrade 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 10,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πολύ όμορφο αλλα όπως και το Super Turbo φτιάχνει μερικά σημεία ενώ χαλάει αλλα επειδή είναι global change, μονο η CDPR θα μπορούσε να αλλάξει τον shader στον αρχικό στην ΕΕ που είναι απίθανο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν λέω, εξαιρετικό σε ορισμένα σημεία.

 

Αλλά (εκτός κι αν φταίει η συμπίεση του video),τα μακρινά αντικείμενα φαίνονται σαν cell-shaded...όχι πολύ ωραίο αποτέλεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχει ανακοινωθει ποτε θα βγει ακομα,το βιντεακι ειναι teaser ενος μηνος μεχρι στιγμης,ωστοσο πιστευω ειναι το καλυτερο version του Super Turbo Lightning Mod απο αυτα που δειχνει το βιντεο,σχεδον θυμιζει pre-downgrade 

 

 

τρομερά γραφικά μιλάμε αυτο το Witcher 3 και έχει και τεράστιο χάρτη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ποιότητα του βίντεο δεν είναι καλή πάντως.Εγώ πιστεύω (θέλω να δηλαδή) ότι είναι αυτό.

 

Φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και για το W3.

 

We'd like to apologise for the video quality in this presentation. Primal has extremely dense foliage and complex shadows, which causes low bitrate videos like those Youtube streams to be full of visual artifacts. Basically, there's too much detail to render for the file size and when that happens, videos lose detail into "blocky" "blurry" bits. There is almost nothing we can do about this. Youtubes bitrate is simply too low to support modern, high detail games anymore.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως το ποσο ρολο παιζει ο φωτισμος σε ενα game δε λεγεται,καθε φορα που βλεπω διαφορα lightning mods εκπλησομαι με το ποσο διαφορετικο φαινετε το παιχνιδι

 

Για μενα εξαρχης το STLM ειχε ενα μεγαλο προβλημα,οτι εχει φωτεινες νυχτες και στο teaser απο πανω δεν δειχνει καθολου night time,ωστοσο το daytime ειναι απλα απιθανο

 

 

Δεν λέω, εξαιρετικό σε ορισμένα σημεία.

 

Αλλά (εκτός κι αν φταίει η συμπίεση του video),τα μακρινά αντικείμενα φαίνονται σαν cell-shaded...όχι πολύ ωραίο αποτέλεσμα.

 
Αν αναφερεσε στην θολουρα στο βαθος,οφειλετε στο depth of field που υπαρχει στο συγκεκριμενο βιντεο.Χανεις ευκρινεια σε μακρινα αντικειμενα,αλλα δινει καλυτερο sense of place και ειναι πιο immersive.Το χρησιμοποιουσε πολυ εντονα το πρωτο Dark Souls
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Παντως το ποσο ρολο παιζει ο φωτισμος σε ενα game δε λεγεται,καθε φορα που βλεπω διαφορα lightning mods εκπλησομαι με το ποσο διαφορετικο φαινετε το παιχνιδι

 

Για μενα εξαρχης το STLM ειχε ενα μεγαλο προβλημα,οτι εχει φωτεινες νυχτες και στο teaser απο πανω δεν δειχνει καθολου night time,ωστοσο το daytime ειναι απλα απιθανο

 

 

 
Αν αναφερεσε στην θολουρα στο βαθος,οφειλετε στο depth of field που υπαρχει στο συγκεκριμενο βιντεο.Χανεις ευκρινεια σε μακρινα αντικειμενα,αλλα δινει καλυτερο sense of place και ειναι πιο immersive.Το χρησιμοποιουσε πολυ εντονα το πρωτο Dark Souls

 

 

Αυτό το πρώτο που γράφεις, πραγματικά μεγάλο μειονέκτημα. Το έχω βάλει περιμένοντας και το 2ο exp και πραγματικά οι νύχτες είναι απαράδεκτες.

 

Όσο για το DoF, δεν είναι θέμα ευκρίνειας, δεν με ενοχλεί η θολούρα στο βάθος (αν και στην προηγούμενη έκδοση του STLM ήταν κακή η υλοποίηση, θόλωνε οτιδήποτε ήταν στα "ας πούμε" 10 μέτρα και πέρα, σε υπερβολικό βαθμό).

 

Στο συγκεκριμένο video, δεν είναι ακριβώς έτσι...δεν θολώνει τόσο, απλά χαλάει τις υφές. Δες τις ψαθοσκεπές ή τα δάση στο βάθος και ποσο απότομα αλλάζουν όταν πλησιάζει πιο κοντά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο συγκεκριμένο video, δεν είναι ακριβώς έτσι...δεν θολώνει τόσο, απλά χαλάει τις υφές. Δες τις ψαθοσκεπές ή τα δάση στο βάθος και ποσο απότομα αλλάζουν όταν πλησιάζει πιο κοντά.

 

μμμ,καταλαβα τι λες...θεωρω πως ειναι ο συνδιασμος dof και κακου compression,αλλα δεν μπορω να μαι σιγουρος :/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα μου την βιδώνει άσχημα που σε κάθε ρημαδο-update ναι μεν υπάρχουν ένα κάρο fixes and stuff αλλά καταστρέφουν πολλά από τα mods που κάνουν το game ακόμα καλύτερο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ίδιο γίνετε σε παρα πολλά games dude. Πρόσφατα ήθελα να βάλω ένα mod στο FC και δεν έπαιζε με το τελευταίο patch, το πρόβλημα είναι όταν βγαίνει update μετά από κάνα χρόνο και ο author του mod δεν ασχολείται πια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...