xavier Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 το συστημα μαχης του 1 ηταν διαφορετικο απο οτιδηποτε αλλο, στο 2 μου φανηκε σαν να παιζω ακομα ενα sequel του gothic και εχω ηδη παιξει αρκετα απο αυτα... θα ηθελα να προχωρησουν παραπερα το συστημα μαχης για το 3, να εχεις περισσοτερς επιλογες σε οπλα κτλ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Το σύστημα μάχης του Witcher 1 δεν ήταν αυτό που οραματίζονταν οι developers, αλλά ένας συμβιβασμός που έκαναν λόγω της engine του παιχνιδιού, και η οποία ήταν η engine του Neverwinter Nights 1, Aurora Engine, την οποία και διαφοροποίησαν σημαντικά για να δώσει το αποτέλεσμα που έδωσε. Στο Witcher 2, το οποίο χρησιμοποιεί engine που φτιάχτηκε για το ίδιο το παιχνίδι από την CD projekt, οι developers έδωσαν στον Gerald τον χειρισμό μάχης που ήθελαν εξαρχής, με επιρροές από το Dark Souls. Για το Witcher 3, ο χειρισμός μάχης θα αποτελεί εξέλιξη του Witcher 2, με έμφαση στο fluidity και την αμεσότητα μεταξύ εντολών του gamer και απόκρισης του Gerald. Αυτή τη φορά είπαν ότι στοχεύουν σε ένα αποτέλεσμα με την ομαλότητα που έχει το Batman: Arkham Asylum/City. Είμαι σίγουρος ότι ο καλύτερος χειρισμός του παιχνιδιού θα είναι και πάλι με gamepad (όπως και το Witcher 2) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mike299 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Στο Witcher 2, το οποίο χρησιμοποιεί engine που φτιάχτηκε για το ίδιο το παιχνίδι από την CD projekt, οι developers έδωσαν στον Gerald τον χειρισμό μάχης που ήθελαν εξαρχής, με επιρροές από το Dark Souls. Οχι ότι έχει καμιά σημασία, αλλά το Witcher 2 βγήκε πριν το Dark Souls Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stavros88 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Οχι ότι έχει καμιά σημασία, αλλά το Witcher 2 βγήκε πριν το Dark Souls Το demons souls ομως βγηκε το 2009 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ektelion Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 @Tobajara Ok, ιστορική. Αυτό που εννοούσα είναι ότι δεν αλλάζει το τελικό αποτέλεσμα και το ότι το combat system τελικά είχε απήχηση σε αρκετό κόσμο (όπως βλέπεις κι από τις απαντήσεις αρκετών μελών του φόρουμ). Όσον αφορά στον λόγο που το 2 κυκλοφόρησε και στις κονσόλες, πρώτα από όλα να ξεκαθαρίσω ότι προς Θεού, δεν ψέγω την CDP που διεύρυνε το αγοραστικό κοινό της. Η κίνησή της ήταν αυτονόητη από επιχειρηματική σκοπιά, ειδικά αν συνυπολογίσουμε τα "διαφυγόντα κέρδη" από το Witcher 1 (κακά τα ψέματα, τα ποσοστά πειρατείας στα PC και στις κονσόλες δεν είναι καν συγκρίσιμα). Από εκεί και πέρα, η διαφωνία μας νομίζω πως συνοψίζεται στο ότι εγώ θεωρώ ότι το combat system και γενικότερα το gameplay του 1 ήταν μια χαρά και ότι αναγκάστηκαν να το απλοποιήσουν για να προσαρμοστούν στις κονσόλες. Εσύ λες ότι είχε τα μαύρα του τα χάλια και ότι ουσιαστικά με το 2 το έφεραν στα μέτρα του (διόρθωσέ με αν κάνω λάθος). Νομίζω όσα links και να παραθέσουμε, δεν θα μάθουμε την αλήθεια. Αν ισχύει αυτό που λέω εγώ, προφανώς δεν υπήρχε περίπτωση να έβγαιναν και να έλεγαν ότι "Το combat system του Witcher 1 ήταν γ...το, αλλά δεν μπορεί να προσαρμοστεί σε joypad οπότε το απλοποιήσαμε". Πάντως - πίστεψέ με - με την ισομετρική προοπτική η προσαρμογή του combat system αυτούσιου στις κονσόλες θα ήταν απλά αδύνατη. Για να είμαι ειλικρινής δεν το έχω παίξει από την OST προοπτική, αλλά έχω την εντύπωση ότι αυτόματα με αυτή την προοπτική ακυρώνεται η όλη λογική του combat system. Σεβαστές οι απαιτήσεις σου από το combat system, αλλά πιστεύω ότι ζητάς πολλά. Αν τοποθετήσουμε το Witcher κάπου ανάμεσα στα Open World RPGs τύπου Elder Scrolls, στα Action RPGs τύπου Titan Quest και στα RPGs "ανοικτών επιλογών" τύπου Planescape Torment (που πιστεύω ότι θα είμαστε και ακριβείς), τότε κατά την ταπεινή μου άποψη το combat system του πρώτου (δηλαδή μια πιο sophisticated εκδοχή αυτού των καθαρόαιμων action rpgs) είναι το best case scenario προκειμένου να έχουμε ένα ισορροπημένο τελικό αποτέλεσμα. Για να μην παρεξηγηθώ, μακάρι να ήταν το combat system ακριβώς όπως το περιγράφεις, αλλά τότε εικάζω πως το παιχνίδι θα υστερούσε σίγουρα σε άλλους τομείς. Προσωπικά το σημείο ισορροπίας του βρίσκεται ακριβώς εκεί που το θέλω. Τέλος, επειδή το thread αφορά στο Witcher 3 κι επειδή έχουμε κι οι δύο μια τάση στα "σεντόνια" δεν θα επανέλθω σε αυτό το θέμα για να μην κουράσουμε τους υπόλοιπους. Ο καθένας μας έχει σχηματίσει την άποψή του από τη σκοπιά του και νομίζω ότι κανένας μας δεν μπορεί να μεταπείσει τον άλλον χωρίς αυθαίρετες εικασίες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alithinos Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 The Witcher 3 Developer: It’s Up To Nvidia To Let AMD Users Enjoy PhysX Hair And Fur Effects Τι ήταν αυτό τώρα ? Δηλαδή μας λεει ότι τεχνικά μπορούν να τρέξουν τα "next gen εφε" και σε οποιοδήποτε PC,αλλά κρέμεται από απόφαση της nVidia αν θα τα αφήσουν ξεκλείδωτα για να μπορούν να τα χρησιμοποιούν και όσοι έχουν κάρτες AMD ? Δεν με βρίσκει σύμφωνο αυτή η επιλογή της CD project. Άλλο να κάνουν optimization να τρέχει κάπως καλύτερα στις κάρτες της πράσινης,άλλο να κλειδώσουν τελείως τα features. Εκεί καταντήσαμε λοιπόν ? Να κλειδώνεται το software στο hardware για εμπορικούς λόγους? Αυτό μου θυμίζει ότι σιχάθηκα στις κονσόλες κάποιο καιρό μετά από την αλλαγή μου από console gamer σε pc gamer. Αν και πιθανότατα θα βρεθεί κάποια λύση από gamer / modder για να ξεκλειδώσουν ανεπίσημα τα στοιχεία αυτά και για AMD κάρτες,σαν κίνηση δεν μου αρέσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δεν είναι το μονο game με exclusive features dude...επίσης που ξες εσύ τι παίζει με τα συμβόλαια αναμεταξύ τους...και στην τελική όταν πείρες ATI ήξερες ότι δεν έχει physx...so? Επίσης τι σε νοιάζει, και enable να τα κάνουν για ATI θα σου τρώει καμια 30 fps σαν το tressfx...so who gives a crap για τρίχες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Οχι ότι έχει καμιά σημασία, αλλά το Witcher 2 βγήκε πριν το Dark Souls Για το Witcher 2 εμπνεύστηκαν από τα Demon/Dark Souls: Game director Konrad Tomaszkiewicz loves Dark Souls and Demon's Souls and has finished both a number of times. He likes how "you are stronger because you as the player learn how to control your character and how to play to kill these monsters". You stop thinking about how to do something and feel the fight instead. "And this is a really great thing," he believes. "We tried in The Witcher 2 to make this high difficulty level but it was a mistake," he admitted, "because we tried to mix two different games." The Witcher fans wanted a traditional RPG with a story, not a challenge based on their dexterity. "Dark Souls influenced me very much because I love games like this, but I understand after The Witcher 2 that we should less experiment on stuff like this but more focus on the things which people love in our games," he said. http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-19-the-witcher-3-what-is-a-next-gen-rpg Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Super Moderators Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Έχει μπερδέψει την έννοια του role-playing, πολύ φοβάμαι, ο αγαπητός Konrad. Τουλάχιστον όταν λέει "we should less experiment on stuff like this but more focus on the things which people love in our games" με κάνει να αισιοδοξώ ότι κατάλαβε πραγματικά πως κάτι δεν τους βγήκε σωστά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δεν είναι το μονο game με exclusive features dude...επίσης που ξες εσύ τι παίζει με τα συμβόλαια αναμεταξύ τους...και στην τελική όταν πείρες ATI ήξερες ότι δεν έχει physx...so? Επίσης τι σε νοιάζει, και enable να τα κάνουν για ATI θα σου τρώει καμια 30 fps σαν το tressfx...so who gives a crap για τρίχες... Όλες οι νέες τεχνολογίες είναι αποδεκτές, αρκεί να είναι optimized και να τρέχουν καλά, για παράδειγμα το TR γονάτιζε τα πάντα, ειδικά τις πράσινες όταν βγήκε.Τώρα με τα patch έχει στρώσει και τρέχει άψογα και με TressFX.Και προσωπικά είμαι υπερ στο να χρησιμοποιούνται αυτές οι τεχνολογίες και από τις δύο εταιρείες γιατί αυτό μας συμφέρει εμάς ως καταναλωτές. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 CD Projekt RED In Trouble? The Witcher 3 Gameplay Designers Leave The Studio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 CD Projekt RED In Trouble? The Witcher 3 Gameplay Designers Leave The Studio 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rowain Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Ελπίζω να μην έχει κάποια συνέπεια αυτό στο παιχνίδι...Λογικά το game είναι ήδη έτοιμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 The Witcher 3: Wild Hunt – Pushed Back To February 2015 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnVani18 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 The Witcher 3: Wild Hunt – Pushed Back To February 2015 The Witcher fans, get ready for some bad news. CD Projekt RED has just announced that the game is being pushed back to 2015. According to the team, a few additional months will let them achieve the quality that will satisfy gamers, which is precisely why the game has been delayed. “We recently reexamined what we had achieved thus far, and faced a choice about the game’s final release date. The decision we made was difficult, thoroughly considered, and ultimately clear and obvious. We could have released the game towards the end of this year as we had initially planned. Yet we concluded that a few additional months will let us achieve the quality that will satisfy us, the quality gamers expect from us. Consequently, we have set the release of The Witcher 3: Wild Hunt for February 2015.” edit: dude again? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα